Maar soms toch iets moeten doen, ook al druist het soms in tegen je mening. En wat ik daar het moeilijkst in vind is het bijbrengen van het onderscheid tussen: wanneer moet je op je strepen staan en je mening handhaven en uitdragen wanneer moet je toegeven en gewoon stil blijven.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:24 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En weten dat ie niet overal mee eens hoeft te zijn.. en recht heeft op zn eigen mening....
schopje -----> OUDquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar soms toch iets moeten doen, ook al druist het soms in tegen je mening. En wat ik daar het moeilijkst in vind is het bijbrengen van het onderscheid tussen: wanneer moet je op je strepen staan en je mening handhaven en uitdragen wanneer moet je toegeven en gewoon stil blijven.
In deze tijden ook heel cruciaal om te bepalen wat wanneer en tegen wie.
I mean...... als er een smeerlap aan hem wilt zitten moet ie weer wel voldoende vertrouwen hebben om te zeggen: flikker op smeerlap!!!
Maar dat moet ie natuurlijk niet zeggen als iemand hem wat al te hartelijk begroet (en dat gebeurt nog wel eens met de Afrikaanse dames.... zijn altijd overenthousiast tegen hem omdat ie zo lekker bashfull kan reageren). uiteindelijk wilt ie ook nieman pijn doen.
Wat OUD???quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:37 schreef vamperotica het volgende:
[..]
schopje -----> OUD
Ja, dat is idd erg moeilijk...
Ze hoeven ook niet zomar alles te pikken van iemand, alleen maar omdat diegene ouder is....
Eigenlijk heb je wel gelijk ja!quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat OUD???Bij mij is alles geintegreerd en ergens is the truth in there, here,where ever. Never mind.
Ja, ik ga mn bedje idd maar eens opzoeken!quote:
Ben er ooit geweest maar heb em niet gezien. Behalve op de souvenirs die overal verkocht werden.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:25 schreef livEliveD het volgende:
Gelooft hier iemand in het bestaan van het monster van Loch Ness? Binnenkort eens een topic openen.
Haaaaaii, Goodmorning sunshine!!!!!quote:
Ja vast... Nou ja, na drie uur vanmiddag vast welquote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Haaaaaii, Goodmorning sunshine!!!!!Wordt vast een leuke dag..
![]()
Er is daar binnekort toch een sportevenement en alle zwemmers hebben zich laten verzekeren tegen aanvallen van Nessie, en de verzekering heeft het aanvaardquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:25 schreef livEliveD het volgende:
Gelooft hier iemand in het bestaan van het monster van Loch Ness? Binnenkort eens een topic openen.
Ja, ik hoorde zoiets!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:28 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Er is daar binnekort toch een sportevenement en alle zwemmers hebben zich laten verzekeren tegen aanvallen van Nessie, en de verzekering heeft het aanvaard
Morgeu
Wat een enthousiasme........quote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:16 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja vast... Nou ja, na drie uur vanmiddag vast wel
Vast een schotse verzekeringsmaatschappij....... ivm enige gewenning aan weird requests.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:28 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Er is daar binnekort toch een sportevenement en alle zwemmers hebben zich laten verzekeren tegen aanvallen van Nessie, en de verzekering heeft het aanvaard
Morgeu
Boos weggegaan geloof ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:36 schreef UncleScorp het volgende:
Hoe is het afgelopen met Enyalius ?
Dan begint voor mij t weekeindquote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat een enthousiasme........ [afbeelding]
werk je full time?quote:
Hai Baaj,quote:
Och arme meid....... nog steeds ziek?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:51 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hai Baaj,
Baaj is tof,
Baaj is een figuurlijke nachtbraker,
Mirage is een letterlijke nachtbraker.
Trusten voor nu.
Ik heb bananen gegeten !quote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Och arme meid....... nog steeds ziek?
Je gaat morgen toch niet solse gat voschijten, he!
En Baaj.... Trusten
geschilde appel. Even laten staat. Beetje bruin laten worden en dan kaneel erover. Helpt ook.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:04 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik heb bananen gegeten !
Ik heb gisteravond rijst gegeten !
Ik ga vanmiddag slapen..... nog meer slapen.. en nog meer slapen !
een virusje/bacterie zal denk ik wel niet langer dan een dag of 3 de boel op stelten zetten denk ik ?
nou jaaaa zeg...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:01 schreef UncleScorp het volgende:
pfff den baas laat hier alle planten vernieuwen ... nu ben ik mijn plant op mijn bureau kwijt![]()
en twas zo'n mooie varen die half over mijn scherm hig ...
het jungle-gevoel is weg![]()
Ja, was ook niet helemaal wat ik voor ogen had toen ik aan kids begon...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
werk je full time?
Lijkt me best lastig met 3 kids die nog zo jong zijn.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:55 schreef vamperotica het volgende:
Ohw.... DOEN....
Nee!!!
Ja!!!!
Liehief....
Gaan we weer......
Uhm.... Jahaa... Hier mag ook niemand in de buurt komen met beestjes... Oud of jong, dat maakt niets uit..quote:
quote:
quote:* Mirage roept Oversight.. kíjk vamp vind dat wij het moeten doen !!
Jazeker wordt dat gewaardeerd... Maar soms heeeeel soms hebben we een vent nodig die ons tegen houdt.......quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:14 schreef Oversight het volgende:
[..]
dagelijks...
Op m'n stoel,
Onder het kleedje in de badkamer....
Op mijn plekje in bed...
[..]
![]()
Ik óók !
3 x daags minimaal....
Maar daar hoor je me ook niet over klagen......
Ik moet ze uitlaten met weer en wind,
óók als ik hoofdpijn heb......
............
................
......................
...Damn...........
iets zegt me dat ik hier spijt van ga krijgen......
Maar ik hou van je........
Doe maar wat je goed lijkt, máár denk aan het budget.
Ik stel me kwetsbaar op....
Vrouwen waarderen dat....
zeg jij er eens wat van !quote:
Gemeen zijn ze, die mannen!!!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:21 schreef Oversight het volgende:
DOOR MIRAGE
Hier komt je ware aard weer boven !!
Vamp, jij bent mijn getuige !
Vanmiddag zat hij óp de grond te kroelen met het beestje, hij had het helemaal naar zijn zin... en maar zeggen "kijk dan Es... zie zijn staartje eens.. net een propellor"
voel je hem al Vamp ?
Hij was dus net zo enthousiast en wakkerde het verliefde gevoel nog eens extra aan door innig met het dier te knuffelen.
Thuis gekomen speelt hij opeens de "verstandige man", maar stiekem gooit hij er wel het zinnetje "doe maar wat JOU goed lijkt" er achteraan.....
eigenlijk zinspeelt hij er dus gewoon op dat ík de knoop doorhak en het diertje, dat HIJ onuitgesproken net zo graag een plekje wil bieden als ik, ophaal.
Zodat mocht er ooit iets zijn hij niet verantwoordlijk is.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:18 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Jazeker wordt dat gewaardeerd... Maar soms heeeeel soms hebben we een vent nodig die ons tegen houdt.......
Dit zal ik natuurlijk altijd ontkennen....
1 man, 1 peuter, 1 kleuter, 1 hond, 1 katje, 1 jonge baardagaam, 1 schildpad, een bak slakken...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:24 schreef Mirage het volgende:
zeg jij er eens wat van !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |