Maar soms toch iets moeten doen, ook al druist het soms in tegen je mening. En wat ik daar het moeilijkst in vind is het bijbrengen van het onderscheid tussen: wanneer moet je op je strepen staan en je mening handhaven en uitdragen wanneer moet je toegeven en gewoon stil blijven.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:24 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En weten dat ie niet overal mee eens hoeft te zijn.. en recht heeft op zn eigen mening....
schopje -----> OUDquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar soms toch iets moeten doen, ook al druist het soms in tegen je mening. En wat ik daar het moeilijkst in vind is het bijbrengen van het onderscheid tussen: wanneer moet je op je strepen staan en je mening handhaven en uitdragen wanneer moet je toegeven en gewoon stil blijven.
In deze tijden ook heel cruciaal om te bepalen wat wanneer en tegen wie.
I mean...... als er een smeerlap aan hem wilt zitten moet ie weer wel voldoende vertrouwen hebben om te zeggen: flikker op smeerlap!!!
Maar dat moet ie natuurlijk niet zeggen als iemand hem wat al te hartelijk begroet (en dat gebeurt nog wel eens met de Afrikaanse dames.... zijn altijd overenthousiast tegen hem omdat ie zo lekker bashfull kan reageren). uiteindelijk wilt ie ook nieman pijn doen.
Wat OUD???quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:37 schreef vamperotica het volgende:
[..]
schopje -----> OUD
Ja, dat is idd erg moeilijk...
Ze hoeven ook niet zomar alles te pikken van iemand, alleen maar omdat diegene ouder is....
Eigenlijk heb je wel gelijk ja!quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat OUD???Bij mij is alles geintegreerd en ergens is the truth in there, here,where ever. Never mind.
Ja, ik ga mn bedje idd maar eens opzoeken!quote:
Ben er ooit geweest maar heb em niet gezien. Behalve op de souvenirs die overal verkocht werden.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:25 schreef livEliveD het volgende:
Gelooft hier iemand in het bestaan van het monster van Loch Ness? Binnenkort eens een topic openen.
Haaaaaii, Goodmorning sunshine!!!!!quote:
Ja vast... Nou ja, na drie uur vanmiddag vast welquote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Haaaaaii, Goodmorning sunshine!!!!!Wordt vast een leuke dag..
![]()
Er is daar binnekort toch een sportevenement en alle zwemmers hebben zich laten verzekeren tegen aanvallen van Nessie, en de verzekering heeft het aanvaardquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:25 schreef livEliveD het volgende:
Gelooft hier iemand in het bestaan van het monster van Loch Ness? Binnenkort eens een topic openen.
Ja, ik hoorde zoiets!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:28 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Er is daar binnekort toch een sportevenement en alle zwemmers hebben zich laten verzekeren tegen aanvallen van Nessie, en de verzekering heeft het aanvaard
Morgeu
Wat een enthousiasme........quote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:16 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja vast... Nou ja, na drie uur vanmiddag vast wel
Vast een schotse verzekeringsmaatschappij....... ivm enige gewenning aan weird requests.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:28 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Er is daar binnekort toch een sportevenement en alle zwemmers hebben zich laten verzekeren tegen aanvallen van Nessie, en de verzekering heeft het aanvaard
Morgeu
Boos weggegaan geloof ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:36 schreef UncleScorp het volgende:
Hoe is het afgelopen met Enyalius ?
Dan begint voor mij t weekeindquote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat een enthousiasme........ [afbeelding]
werk je full time?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |