abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28570620
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 23:04 schreef Parvus het volgende:
Potver, ik heb mijn lip kapotgebeten, en dat prikt als ik paprikachips eet
ach.... word je tenminste in je lip gebeten......... sexy.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_28572202
Oeps... Was bijna vergeten dat t de laatste schoolweek van de oudste twee monstertjes is!
En aangezien de oudste in de vakantie jarig is... Moet er natuurlijk getrakteerd worden!
Mevrouw wilde gewoon prikkertjes met een worsie, wat kaas en meer van dat spul, dus dat heb ik net in elkaar geprikt!

einde nutteloze info!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_28572582
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 23:50 schreef vamperotica het volgende:
Oeps... Was bijna vergeten dat t de laatste schoolweek van de oudste twee monstertjes is!
En aangezien de oudste in de vakantie jarig is... Moet er natuurlijk getrakteerd worden!
Mevrouw wilde gewoon prikkertjes met een worsie, wat kaas en meer van dat spul, dus dat heb ik net in elkaar geprikt!

einde nutteloze info!
ahh, de jouwe ook al in de vakantie jarig.... wanneer? Hoe oud zijn de monstertjes eik?

Ben blij dat de mijne bijna nooit wilde tracteren

en hey!!! Niets is ooit nutteloos.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 7 juli 2005 @ 03:08:20 #54
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_28577495
had ooit es een kapotte binnenkant van de wang , nou dat is lache met chips eten
... NOT
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  donderdag 7 juli 2005 @ 03:14:23 #55
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28577556
Vannacht weer wat meegemaakt. Alsof ik mezelf kan connecten op schotels. Ze vroegen me of ik muziek wilde zenden in gecomprimeerde bestanden. Heb liggen oefenen en het ging redelijk goed.

Oefening baart kunst wat dit betreft.

Ben net uit bed en ga buiten zitten nu met muziek.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  donderdag 7 juli 2005 @ 03:47:34 #56
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28577762
Tijd voor koffie

Ik ga zo weer naar buiten, op de tuinstoel zitten, languit naar achteren en gezicht naar boven gericht. Er zit volgens mij enige activiteit in de lucht. Weet het niet zeker maar ik zie af en toe wat bewegen daarboven. Als ik goed oplet.

Muziek houden ze van. 2pac -california love moest ik afzetten net. Queen horen ze graag. Ze houden dus zeker van muziek, misschien hebben ze weinig ervaring met muziek

De tijd zal het leren.

Kippenvel moment. Ik was net Innuendo aan het luisteren van Queen en op die gitaar-solo mexicaanse stjil komt een voorbij vliegen Ik zei al van : "oh my God". Heb het foto-toestel niet bij de hand, die neem ik morgen mee naar buiten. Ik wil ze niet persee vast leggen. Het lijkt op een soort boemerang met rood en groen licht. Hij vloog in een baan waar normaal gesproken nooit vliegtuigen vliegen hier. Vliegtuigen komen van andere richtingen en zo vaak is er geen vliegtuig verkeer hier. En hij vloog niet recht, maakte sprongen af en toe.

Believe it or not. Ik wil niemand voor de gek houden en zeker mezelf niet.

Be free be free...toen kwam die langs. Ik ga verder hiermee. Ik wil dat ze landen en ik wil ze ontmoeten.

Ik zeg vaker tegen ze dat ik van ze hou.. En ze zeggen dat ze op aarde helpen met het klimaat als wij hen helpen. Dat wil zeggen waarschijnlijk dat zij ook problemen hebben met het een en ander.

Mooie sterren buiten trouwens, ik merk dat wanneer ik in de hemel kijk dat er dan steeds nieuwe sterren opduiken.

[ Bericht 9% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 07-07-2005 04:07:20 ]
  donderdag 7 juli 2005 @ 04:15:00 #57
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28577863
Ik loop naar buiten, komt het weer van de andere kant aanvliegen. Ik zet Radio Ga Ga op, zie ik het daarachter weer vliegen. Een soort driehoek is het, maar ik weet niet of het een driehoek is.

Damn, ik ben al mijn hele leven hiermee bezig en erop aan het wachten en nu voel ik me zenuwachtig

Ik voel enige angst maar dat is nergens voor nodig, tis alleen spannend waar dit verhaal gaat eindigen. Ik denk dat deze schotels niet de grote schotels zijn. Ik denk dat het zoals in Close Encounters kleine schotels zijn en dat het moederschip nog niet zichtbaar is.

Zou het moederschip komen dan zou ik stokstijf staan en niet weten waar ik het moet zoeken
pi_28577872
Een live alienkidnapping. Tof.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  donderdag 7 juli 2005 @ 04:35:50 #59
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28577903
Geen kidnapping. Dat zie je verkeerd. Ik zit gewoon buiten contact te zoeken. Contact maken dus, kidnapping is heel wat anders.

Freddy Mercury. Ik vroeg aan hem, kom je nog terug. Hij zei "Jah" Ik vraag, ga je nog muziek maken. Hij van : "Dat ook".

Mijn opa vroeg ik: "Kom je nog terug" En het antwoord was wederom jah.

Waarschijnlijk zijn de doden niet dood maar zo levend als maar zijn kan. En bevinden ze zich ergens in het heelal. Misschien zijn zij wel de wezens die de voertuigen besturen maar dat hoeft niet. Dat weet ik niet.

Ik weet wel dat het merendeel van films op waarheid is gebaseerd. Waarheid, wat is waarheid. Misschien is het een grote droom allemaal.
pi_28577910
Goeiemorguh ouwehoeren
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
  donderdag 7 juli 2005 @ 04:48:52 #61
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28577925
Goeie morgen

Ben ff bezig met icoons uploaden enzo.

Koffie drinken ook.

The changes that anything is coming from mars, are a million to 1. But still they come
  donderdag 7 juli 2005 @ 05:11:03 #62
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28577960
Gaat snel met die koffie Zometeen 2e pot zetten

Weet je wat het is, het wordt nog beter en beter allemaal. Ik ben pas net begonnen en ben benieuwd hoe het over een paar jaar eruit gaat zien allemaal. Ik kan me dus aan het systeem koppelen als ik wil maar dat zit pas in de beginfase van alles. Ik heb nog veel te leren en dat staat niet beschreven in de boeken. Net zoals Bill Gates zelf windows heeft gemaakt. Net zoal Dos uit het niets is ontstaan en nog meer. De techniek, tja, dat is iets dat nog gaat groeien en groeien. Hoe het met UFO's zit, ik denk dat ze meer en meer verschijnen en dat de mensen die eerst anderen voor gek verklaarden zelf zien dat het allemaal wel mogelijk is, nee dat het altijd bestaan heeft. Sommige mensen die niet in wonderen geloven zullen zien dat wonderen bestaan en dan heb ik het niet alleen over de 7 wereld wonderen, er zijn miljarden wonderen die nog zullen uitkomen.

Heb zin erin Heb allemaal plannen en ik heb het idee dat het met mijn manisch depressiviteit helemaal goed gaat komen. Van bovenaf zeggen ze dat ze me met alles helpen en ik zeg dan weer dat ik hen met alles help. Dat ze me altijd om hulp mogen vragen als ze het nodig hebben en dat ik probeer in te schatten welke hulp ze nodig hebben van mijn kant.

Ik ga me scheren Het voelt zo goed om een levensdoel te hebben. Laatste tijd sta ik fluitend op. Ik was dus om 01:30 wakker, ik lag om 18:30 te slapen op de bank terwijl lord of the rings opstond. Steeds wakker geworden en aan het brazelen. Mijn broer zei van, brazel niet en ga naar bed 20:00 naar bed gegaan, 01:30 muziek opgezet toen ik wakker werd en om 03:00 buiten gaan zitten en wederom UFO's gezien die ik in het verleden ook vaker gezien heb. Toen wist ik al dat het geen vliegtuigen waren.

Ik ben niet gek Ik ben een....computer...nee...ik ben gek.
  donderdag 7 juli 2005 @ 05:15:50 #63
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28577967
Wat een geouwehoer
  donderdag 7 juli 2005 @ 07:27:49 #64
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28578130
Weer wat verder. De aarde is klein, waarom zou de ozonlaag niet met straling beter gemaakt kunnen worden? Dat ze gewoon de straal gebruiken zoals mijn icoon. Moet toch een makkie zijn?

Misschien kunnen ze met 1 druk op de knop alles in goede banen leiden
pi_28578262
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 05:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Gaat snel met die koffie Zometeen 2e pot zetten

Weet je wat het is, het wordt nog beter en beter allemaal. Ik ben pas net begonnen en ben benieuwd hoe het over een paar jaar eruit gaat zien allemaal. Ik kan me dus aan het systeem koppelen als ik wil maar dat zit pas in de beginfase van alles. Ik heb nog veel te leren en dat staat niet beschreven in de boeken. Net zoals Bill Gates zelf windows heeft gemaakt. Net zoal Dos uit het niets is ontstaan en nog meer. De techniek, tja, dat is iets dat nog gaat groeien en groeien. Hoe het met UFO's zit, ik denk dat ze meer en meer verschijnen en dat de mensen die eerst anderen voor gek verklaarden zelf zien dat het allemaal wel mogelijk is, nee dat het altijd bestaan heeft. Sommige mensen die niet in wonderen geloven zullen zien dat wonderen bestaan en dan heb ik het niet alleen over de 7 wereld wonderen, er zijn miljarden wonderen die nog zullen uitkomen.

Heb zin erin Heb allemaal plannen en ik heb het idee dat het met mijn manisch depressiviteit helemaal goed gaat komen. Van bovenaf zeggen ze dat ze me met alles helpen en ik zeg dan weer dat ik hen met alles help. Dat ze me altijd om hulp mogen vragen als ze het nodig hebben en dat ik probeer in te schatten welke hulp ze nodig hebben van mijn kant.

Ik ga me scheren Het voelt zo goed om een levensdoel te hebben. Laatste tijd sta ik fluitend op. Ik was dus om 01:30 wakker, ik lag om 18:30 te slapen op de bank terwijl lord of the rings opstond. Steeds wakker geworden en aan het brazelen. Mijn broer zei van, brazel niet en ga naar bed 20:00 naar bed gegaan, 01:30 muziek opgezet toen ik wakker werd en om 03:00 buiten gaan zitten en wederom UFO's gezien die ik in het verleden ook vaker gezien heb. Toen wist ik al dat het geen vliegtuigen waren.

Ik ben niet gek Ik ben een....computer...nee...ik ben gek.
Jaahhhh.... je bent gek......... slapen is lekker, man......
Hoewel........middagje goed gaan slapen en dan de hele nacht opblijven om naar de sterren te kijken............... nae bad at all.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28578288
Dromenvangertje... ...Riep je niet iets over rusrtig aan doen???
En al die koffie!!!
Wel mooi om mee te maken lijkt me!

Misschien toch niet allemaal naar t solse gat de negende maar ook naar Queen, zondag,net als Qu63 !!?
pi_28578304
Ben ik hier de enige met de voeten op de grond ?

goeiemorge btw
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_28578349
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 08:10 schreef UncleScorp het volgende:

goeiemorge btw
Nee hoor......... maar ik ben permanent een beetje... ehh.....
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28578355
ow ... ik vond jou juist nog normaal
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_28578376
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 08:18 schreef UncleScorp het volgende:
ow ... ik vond jou juist nog normaal
Tja...... wat is normaal???
Misschien zegt het feit dat jij dat dacht ook wel iets over jou.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28578399
yea i'm nuts 2 !
pi_28578441
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 08:23 schreef UncleScorp het volgende:
yea i'm nuts 2 !
Now thats the truth spirit
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28578565
hebde nu al es naar mijn liedjes geluisterd madam ?
pi_28578583
tiesemans is ook goe bezig ... voor een dagelijks bijbelcitaatje : Einde Der Tijden
pi_28578600
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 08:42 schreef UncleScorp het volgende:
hebde nu al es naar mijn liedjes geluisterd madam ? [afbeelding]
Jaaaaah.... heb ik.
Vraagje...... jij bent de gitaar?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28578604
ik speel alles ... behalve vocals
pi_28578609
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 08:43 schreef UncleScorp het volgende:
tiesemans is ook goe bezig ... voor een dagelijks bijbelcitaatje : Einde Der Tijden
Ik zag.... lurk, tussen de bedrijven door.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28578645
ik zou ertegenin willen gaan lullen maar dan ga ik het topic verpesten, dus maar niet ...
pi_28578662
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 08:45 schreef UncleScorp het volgende:
ik speel alles ... behalve vocals
Wie doet de vocals dan?

Gitaar viel me in het bijzonder op. Zeer gemixt allemaal. Soms iets minder synthesizer mag, bij sommige nummers. (omdat het anders "chemisch" wordt). Puur houden...... verder wel goed.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28578693
vocals deed vriend van vroeger
ok thx for the opinion
afbreken mag ook hoor
pi_28578697
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 08:49 schreef UncleScorp het volgende:
ik zou ertegenin willen gaan lullen maar dan ga ik het topic verpesten, dus maar niet ...
dat is een reden om dat niet te doen..... en.... het is zijnmening en hij heeft natuurlijk ook het recht om zijn visie te delen. Het gaat wel over het einde der tijden. Alleen leest bijna niemand die visie meer. Maar ook daarover heeft hij een mening en dat mag. Hoewel het dan niet meer om een discussie gaat maar over een monoloog. Over profeten gesproken
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28578727
ow ja mijn roeping !
onheilsprofeet
pi_28578732
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 08:52 schreef UncleScorp het volgende:
vocals deed vriend van vroeger
ok thx for the opinion
afbreken mag ook hoor
Nee, dat laat ik aan Mirage over. Onze eigen afbraakexpert.

Ik geef alleen een idee. of je er iets mee doet moet je zelf weten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28578839
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 08:55 schreef UncleScorp het volgende:
ow ja mijn roeping !
onheilsprofeet
Owww, Scorp.... jouw poezie (einde der tijden).....

Nu moet ik het ergste der ergste gaan doen......... fietsen.......weg owww, wat heb ik een hekel aan fietsen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28579575
fietsen is lekker !
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_28579691
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 09:40 schreef Mirage het volgende:
fietsen is lekker !
voor vrouwen wel ja
pi_28579760
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 09:45 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

voor vrouwen wel ja

Ik meen toch echt dat het een vent was die de vorm van het zadel bedacht heeft en de stang die geplaatst wordt op de herenfiets.

Sue him
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_28579804
Een fiets waar mannen deugd van hebben zal wel geen zicht zijn vrees ik
  donderdag 7 juli 2005 @ 10:31:27 #89
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28580729
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 08:10 schreef UncleScorp het volgende:

goeiemorge btw
ik zit met me voeten in de grond
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  donderdag 7 juli 2005 @ 10:33:44 #90
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_28580799
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 08:52 schreef nokwanda het volgende:

[..]

dat is een reden om dat niet te doen..... en.... het is zijnmening en hij heeft natuurlijk ook het recht om zijn visie te delen. Het gaat wel over het einde der tijden. Alleen leest bijna niemand die visie meer. Maar ook daarover heeft hij een mening en dat mag. Hoewel het dan niet meer om een discussie gaat maar over een monoloog. Over profeten gesproken
de enige echte fok! profeet is er weer

ik vind het prima als mensen een eigen mening hebben maar vind mensen die constant citeren...irritant en kortzichtig om ff cru te zeggen zou ze het liefst wat zinnigs in hun kop willen duwen
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_28582297
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 09:49 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ik meen toch echt dat het een vent was die de vorm van het zadel bedacht heeft en de stang die geplaatst wordt op de herenfiets.

Sue him
Jaaahh.... die stang op een herenfiets..... hoe komen ze erbij

En heen fietsen was NIET lekker
terug wel..... heuvel af

Maar wat ik moest doen was wel ge-wel-dig.
Ouwe klasgenote van me gaat vandaag trouwen. Alleen familie dus hoefde gelukkig verder niet te verschijnen. maar ik deed al jaren haar haar. Ooit dreadlocks bij haar gezet voor het praktisch nut. maar nu moest ik daar met behulp van allerlei kleurige stukken nephaar iets extreem kleurrijks en feestelijks van maken.

Tis goed gelukt
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28582369
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 10:33 schreef Enyalius het volgende:

[..]

de enige echte fok! profeet is er weer

ik vind het prima als mensen een eigen mening hebben maar vind mensen die constant citeren...irritant en kortzichtig om ff cru te zeggen zou ze het liefst wat zinnigs in hun kop willen duwen
Fine.... I agree with you......Maar aan de andere kant: hij is ook jouw mening toegedaan. Zou het zelfs hetzelfde kunnen formuleren. Kun je hem moeilijk kwalijk nemen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28584951
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 23:58 schreef nokwanda het volgende:

[..]

ahh, de jouwe ook al in de vakantie jarig.... wanneer? Hoe oud zijn de monstertjes eik?

Ben blij dat de mijne bijna nooit wilde tracteren

en hey!!! Niets is ooit nutteloos.
Yup... Op 8 augustus.. Dan wordt ze 9
andere monstertjes zijn 7 en 1
pi_28585284
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 12:35 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Yup... Op 8 augustus.. Dan wordt ze 9
andere monstertjes zijn 7 en 1
Goeie week om jarig te zijn

Mijn pup wordt 12 op 11 augustus en ik 34 op de 5de
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28586985
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 12:44 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Goeie week om jarig te zijn

Mijn pup wordt 12 op 11 augustus en ik 34 op de 5de
Ik was allang blij dt t niet zo heet was toen ze geboren werd!!!
pi_28587067
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 13:31 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ik was allang blij dt t niet zo heet was toen ze geboren werd!!!
Maar een dagje strand op het verjaardagsfeesrje is mooi meegenomen. Laat zelf gewoon de visite daarheen komen en neem een flinke picknickbasket mee. Scheelt een hoop zooi in huis ook.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28587516
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 13:33 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Maar een dagje strand op het verjaardagsfeesrje is mooi meegenomen. Laat zelf gewoon de visite daarheen komen en neem een flinke picknickbasket mee. Scheelt een hoop zooi in huis ook.
haha... Rond die tijd is toch iedereen op vakantie!!

En een zooi is het hier in huis standaard....
pi_28594394
en ik 3 augustus het komt steeds dichterbij!
pi_28594429
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 17:47 schreef Parvus het volgende:
en ik 3 augustus het komt steeds dichterbij!
Kunnen we het bijna samen gaan vieren op de Groene heuvels
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_28595003
Haha wow! goed idee hoor, mits het weer dat toelaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')