ach.... word je tenminste in je lip gebeten......... sexy.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:04 schreef Parvus het volgende:
Potver, ik heb mijn lip kapotgebeten, en dat prikt als ik paprikachips eet
ahh, de jouwe ook al in de vakantie jarig.... wanneer? Hoe oud zijn de monstertjes eik?quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:50 schreef vamperotica het volgende:
Oeps... Was bijna vergeten dat t de laatste schoolweek van de oudste twee monstertjes is!
En aangezien de oudste in de vakantie jarig is... Moet er natuurlijk getrakteerd worden!
Mevrouw wilde gewoon prikkertjes met een worsie, wat kaas en meer van dat spul, dus dat heb ik net in elkaar geprikt!
einde nutteloze info!![]()
Jaahhhh.... je bent gek......... slapen is lekker, man......quote:Op donderdag 7 juli 2005 05:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Gaat snel met die koffieZometeen 2e pot zetten
Weet je wat het is, het wordt nog beter en beter allemaal. Ik ben pas net begonnen en ben benieuwd hoe het over een paar jaar eruit gaat zien allemaal. Ik kan me dus aan het systeem koppelen als ik wil maar dat zit pas in de beginfase van alles. Ik heb nog veel te leren en dat staat niet beschreven in de boeken. Net zoals Bill Gates zelf windows heeft gemaakt. Net zoal Dos uit het niets is ontstaan en nog meer. De techniek, tja, dat is iets dat nog gaat groeien en groeien. Hoe het met UFO's zit, ik denk dat ze meer en meer verschijnen en dat de mensen die eerst anderen voor gek verklaarden zelf zien dat het allemaal wel mogelijk is, nee dat het altijd bestaan heeft. Sommige mensen die niet in wonderen geloven zullen zien dat wonderen bestaan en dan heb ik het niet alleen over de 7 wereld wonderen, er zijn miljarden wonderen die nog zullen uitkomen.
Heb zin erinHeb allemaal plannen en ik heb het idee dat het met mijn manisch depressiviteit helemaal goed gaat komen. Van bovenaf zeggen ze dat ze me met alles helpen en ik zeg dan weer dat ik hen met alles help. Dat ze me altijd om hulp mogen vragen als ze het nodig hebben en dat ik probeer in te schatten welke hulp ze nodig hebben van mijn kant.
Ik ga me scherenHet voelt zo goed om een levensdoel te hebben. Laatste tijd sta ik fluitend op. Ik was dus om 01:30 wakker, ik lag om 18:30 te slapen op de bank terwijl lord of the rings opstond. Steeds wakker geworden en aan het brazelen. Mijn broer zei van, brazel niet en ga naar bed
20:00 naar bed gegaan, 01:30 muziek opgezet toen ik wakker werd en om 03:00 buiten gaan zitten en wederom UFO's gezien die ik in het verleden ook vaker gezien heb. Toen wist ik al dat het geen vliegtuigen waren.
Ik ben niet gekIk ben een....computer...nee...ik ben gek.
Nee hoor......... maar ik ben permanent een beetje... ehh.....quote:Op donderdag 7 juli 2005 08:10 schreef UncleScorp het volgende:
Ben ik hier de enige met de voeten op de grond ?
goeiemorge btw
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 08:23 schreef UncleScorp het volgende:
yea i'm nuts 2 !
Jaaaaah.... heb ik.quote:Op donderdag 7 juli 2005 08:42 schreef UncleScorp het volgende:
hebde nu al es naar mijn liedjes geluisterd madam ? [afbeelding]
Ik zag.... lurk, tussen de bedrijven door.quote:Op donderdag 7 juli 2005 08:43 schreef UncleScorp het volgende:
tiesemans is ook goe bezig ... voor een dagelijks bijbelcitaatje : Einde Der Tijden
Wie doet de vocals dan?quote:
dat is een reden om dat niet te doen..... en.... het is zijnmening en hij heeft natuurlijk ook het recht om zijn visie te delen. Het gaat wel over het einde der tijden. Alleen leest bijna niemand die visie meer. Maar ook daarover heeft hij een mening en dat mag. Hoewel het dan niet meer om een discussie gaat maar over een monoloog. Over profeten gesprokenquote:Op donderdag 7 juli 2005 08:49 schreef UncleScorp het volgende:
ik zou ertegenin willen gaan lullen maar dan ga ik het topic verpesten, dus maar niet ...
Nee, dat laat ik aan Mirage over. Onze eigen afbraakexpert.quote:Op donderdag 7 juli 2005 08:52 schreef UncleScorp het volgende:
vocals deed vriend van vroeger
ok thx for the opinion
afbreken mag ook hoor
Owww, Scorp.... jouw poezie (einde der tijden).....quote:
voor vrouwen wel jaquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:40 schreef Mirage het volgende:
fietsen is lekker !
quote:
ik zit met me voeten in de grondquote:Op donderdag 7 juli 2005 08:10 schreef UncleScorp het volgende:
Ben ik hier de enige met de voeten op de grond ?
goeiemorge btw
de enige echte fok! profeet is er weerquote:Op donderdag 7 juli 2005 08:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
dat is een reden om dat niet te doen..... en.... het is zijnmening en hij heeft natuurlijk ook het recht om zijn visie te delen. Het gaat wel over het einde der tijden. Alleen leest bijna niemand die visie meer. Maar ook daarover heeft hij een mening en dat mag. Hoewel het dan niet meer om een discussie gaat maar over een monoloog. Over profeten gesproken
Jaaahh.... die stang op een herenfiets..... hoe komen ze erbijquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:49 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
Ik meen toch echt dat het een vent was die de vorm van het zadel bedacht heeft en de stang die geplaatst wordt op de herenfiets.
Sue him
Fine.... I agree with you......Maar aan de andere kant: hij is ook jouw mening toegedaan. Zou het zelfs hetzelfde kunnen formuleren. Kun je hem moeilijk kwalijk nemen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:33 schreef Enyalius het volgende:
[..]
de enige echte fok! profeet is er weer
ik vind het prima als mensen een eigen mening hebben maar vind mensen die constant citeren...irritant en kortzichtig om ff cru te zeggen zou ze het liefst wat zinnigs in hun kop willen duwen
Yup... Op 8 augustus.. Dan wordt ze 9quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ahh, de jouwe ook al in de vakantie jarig.... wanneer? Hoe oud zijn de monstertjes eik?
Ben blij dat de mijne bijna nooit wilde tracteren
en hey!!! Niets is ooit nutteloos.
Goeie week om jarig te zijnquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:35 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Yup... Op 8 augustus.. Dan wordt ze 9
andere monstertjes zijn 7 en 1
Ik was allang blij dt t niet zo heet was toen ze geboren werd!!!quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Goeie week om jarig te zijn![]()
Mijn pup wordt 12 op 11 augustus en ik 34 op de 5de
Maar een dagje strand op het verjaardagsfeesrje is mooi meegenomen. Laat zelf gewoon de visite daarheen komen en neem een flinke picknickbasket mee. Scheelt een hoop zooi in huis ook.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:31 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik was allang blij dt t niet zo heet was toen ze geboren werd!!!![]()
haha... Rond die tijd is toch iedereen op vakantie!!quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar een dagje strand op het verjaardagsfeesrje is mooi meegenomen. Laat zelf gewoon de visite daarheen komen en neem een flinke picknickbasket mee. Scheelt een hoop zooi in huis ook.
Kunnen we het bijna samen gaan vieren op de Groene heuvelsquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:47 schreef Parvus het volgende:
en ik 3 augustushet komt steeds dichterbij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |