Maken we er een truth meet vanquote:Op donderdag 7 juli 2005 18:09 schreef Parvus het volgende:
Haha wow! goed idee hoor, mits het weer dat toelaat.
Haaiquote:
Na het haarding vanochtend........ veel aan de foon geweest over schilderwerk. Zou het dan toch nog gaan lopen??quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:35 schreef Enyalius het volgende:
was aan het werk. was gelukkig vroeger geworden dan normaal.
wat heb jij allemaal gedaan behalve fokken?
En???? Viel het mee of viel het tegen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:07 schreef vamperotica het volgende:
pfff... Net terug van rapportjes ophalen van de monstertjes... Was ik weer een s bijna vergeten!![]()
2 Goeie rapportjes .....quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En???? Viel het mee of viel het tegen?
groep 6 en groep 3 of 4?
Ah les femmes ...quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:02 schreef nokwanda het volgende:
doorgaans heb ik de gewoonte om 3 dingen tegelijk te doen.
Enjoy!!!!!quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:43 schreef vamperotica het volgende:
[..]
2 Goeie rapportjes .....
alle twee over de een naar groep 6 de ander naar groep 5
quote:
oeh goed hoor !quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:43 schreef vamperotica het volgende:
[..]
2 Goeie rapportjes .....
alle twee over de een naar groep 6 de ander naar groep 5
Ja erg is dat heh?!!!quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:56 schreef Mirage het volgende:
[..]
oeh goed hoor !
Spannend weer een groep verder.
Ik heb nu al de zenuwen over mijn zoontje.
Hij gaat volgend jaar naar groep 3 en in groep 3 mag je je kind niet meer naar de klas brengen !!!
Groep 3 zit "boven" dus ik zal hem nu bij de voordeur een knuffel kunnen geven en wordt mijn hele kleine ventje in die hele grote chaotische drukte doro allemaal grote kindjes de school in gevoerd... de trap op gedrukt.. naar zijn lokaal.......![]()
...........terwijl mams helemaal alleen en eenzaam buiten blijft staan kijken hoe die hele grote deur voor haar neus gesloten wordt....
Goed zo !quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:59 schreef Enyalius het volgende:
heb nu ook het idee dat ik met kinderen te maken heb elders
trouwens mirage dat tarot deck dat je voorstelde dat bij mij zou passen.
ik heb bij amazon.com een oudere versie er van gekocht.
[afbeelding]
dat was een erg korte reactie die op tig manieren te interpreteren is.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:14 schreef UncleScorp het volgende:
hm
quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:17 schreef Enyalius het volgende:
H&M de shop waar vrouwen lekker kunnen winkelen en voor de man niks fatsoenlijks te vinden is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |