Hup, laat die betrouwbare bron haar eens een handje helpen danquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
uit zeer betrouwbare bron weet ik dat ze bijna altijd aan het afwassen is![]()
Dat komt ze morgen ook doen!!! Maar dat is een andere afwas....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:04 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hup, laat die betrouwbare bron haar eens een handje helpen dan
* vamperotica mompelt iets over afwasquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:06 schreef Mirage het volgende:
pffff, ik weet gewoon niet waar ik met mezelf naartoe moet..
Oversight is naar zijn werk gegaan ruim een uur geleden.... kinderen slapen ergens anders... hond slaapt...kat slaapt...
ah, ze boent de klassen ?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:07 schreef UncleScorp het volgende:
same here
vrouw is op lappen met de andere mama's "van aan 't school"
maar kids slapen wel hier ...
quote:
nee hoor.... Je hoeft helemaal niet af te wassen... je moet een plekje voor de hond vinden....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:12 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
Moet dat nou !!
snik.. nu heb ik het gevoel dat ik af móet wassen... Ow nee !!!!
We hebben vandaag Chinees gegeten
Dat punt vind ik bij het leven horen en het feit dat je júist een hond op leeftijd die niet snel een plekje zal vinden ( maar nog ontzettend kwiek is) een fijn thuis kan geven belangrijker wegen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:14 schreef vamperotica het volgende:
[..]
nee hoor.... Je hoeft helemaal niet af te wassen... je moet een plekje voor de hond vinden....
Hoewel... Oompje Scorp had wel een goed punt... Met de leeftijd en het hechten en de kids....
quote:
je kan de boel op zo veel manieren uitleggen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:28 schreef UncleScorp het volgende:
en zo niemand die reageert op mijn post hierwat boven over live8 en aliens en contact en nogvanalles ?![]()
same herequote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:39 schreef Mirage het volgende:
Ik neem info over buitenaards leven, voorspellingen, conspiracy etc zo veel mogelijk in mij op als kale info. Als het moment daar is en ik het nodig heb omdat ik inderdaad ergens tegenaan loop dan kan ik het terug vissen en heb ik er misschien iets aan.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:50 schreef Mirage het volgende:
Kijk zelfs in het ouwehoer topic lul ik al tegen mijzelf.. monoloog....
Ben inmiddels zo ontzettend moe dat ik bijna ook tegen mezelf zou gaan lulllen. We zullen het er maar op houden, Mirage, dat het komt omdat je een paar nachten niet veel hebt geslapen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:51 schreef Mirage het volgende:
Nee. geen monoloog.. als het een monoloog zou zijn zou er geen probleem zijn... dit is een schíjnbare monoloog.. maar dat is het dus niet !
zie je wel.. ik kan ook vaag zijn
Mijn beste vriendin liep hier ooit eens de keueken in..... na een tijdje hoorde ik uit de keuken een raar geluid komen en de uitroep: Aaaaaaaaach, wat lieeeeeef!!!!! Nieuw leven...... in de pan.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 05:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin liep hier ooit eens de keueken in..... na een tijdje hoorde ik uit de keuken een raar geluid komen en de uitroep: Aaaaaaaaach, wat lieeeeeef!!!!! Nieuw leven...... in de pan.![]()
Hey.... iemand wakker nu???? Jeezzzzz. Ik dacht dat ik de enige mafkees was.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 05:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hey.... iemand wakker nu???? Jeezzzzz. Ik dacht dat ik de enige mafkees was.
ff herquoten , zodat jullie het dus wel ff gaan zien he , want het is tof mind you.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:18 schreef BaajGuardian het volgende:
weet je , jullie moete echt even een filmpje zien , die is zo tof , en nog een goeie les ook :d
http://www.newgrounds.com/portal/view/241664
en klik dan op Watch This Movie
met een koptelephone op is het nog het tofst :d
Hij heeft gewoon geen tijd meer voor het forum en andere reacties op zijn posts, alles volgt elkaar in een te snel tempo op ...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:54 schreef BaajGuardian het volgende:
btw @ scorp , ik heb goro een mail gestuurd te vragen wat er nu met dat forum is , :/
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 05:31 schreef Oversight het volgende:
[..]
er moet iemand werken om Mirage te kunnen laten slapen.....
Ach liefje........ als je ooit het gevoel hebt dat je moet afwassen dan zeg het maar hoor..... dan mail ik je mijn adres wel evenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:12 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
Moet dat nou !!
snik.. nu heb ik het gevoel dat ik af móet wassen... Ow nee !!!!
We hebben vandaag Chinees gegeten
Ik ook ik ook!!!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ach liefje........ als je ooit het gevoel hebt dat je moet afwassen dan zeg het maar hoor..... dan mail ik je mijn adres wel even![]()
Wat?????? Wil jij ook wel bij mij komen afwassen?quote:
Uhm... Nouhou... jawel hoor....quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat?????? Wil jij ook wel bij mij komen afwassen?![]()
aaaaahhhhh.....quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:04 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Uhm... Nouhou... jawel hoor....
Maar ik bedoelde eigenlijk mn adres geven....
Hier kan de afwasmachine de lading echt niet dekken....... we zijn maar met weinigen maar ik snap echt niet hoe ik aan zo ontzettend veel zooi kom iedere keer.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:16 schreef UncleScorp het volgende:
Ik heb vanmorgen de afwasmachine geleegd terwijl vrouwtje roes uitsliep
Ben al blij dat ik een "Truus" heb.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:58 schreef UncleScorp het volgende:
Ja dat wel ...
zij heeft hier ook al staan vloeken dat ze er niet alles inkrijgt
"we zouden er eigenlijk 2 moeten hebben"
weet wel dat ze vaak even snel naar msn loopt, of fok uiteraard en de afwas dan vrij traag gaat!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat?????? Wil jij ook wel bij mij komen afwassen?![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
weet wel dat ze vaak even snel naar msn loopt, of fok uiteraard en de afwas dan vrij traag gaat!
solly vamp![]()
sorryquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
lama....... klinkt als mijn huishoudelijke evenknie.
(maar wat bedoelen jullie nou met solly?)
quote:
Melige bui?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:02 schreef Parvus het volgende:
Waarom hebben de Beatles samen nooit gekart?
Paul Mc Cartney!
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 juli 2005 00:14 schreef BaajGuardian het volgende:
hebben jullie nu wel of nit dat FIRE IS FUN filmpje gezien?
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:16 schreef UncleScorp het volgende:
Ik heb vanmorgen de afwasmachine geleegd terwijl vrouwtje roes uitsliep
quote:Op zondag 10 juli 2005 07:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Vandaag word het geen echte rustdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |