North Sea Jazz festivalquote:Op zondag 10 juli 2005 07:49 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen everyone.
Wat is NSJ, ma-jojo (hoe kom je aan die nick)?
Ahhh... okayquote:Op zondag 10 juli 2005 07:51 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
North Sea Jazz festival
Liefkozend naampje voor mij van vrienden
Oh, da's wel stoer!!quote:Op zondag 10 juli 2005 08:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ahhh... okay....... De grap is namelijk dat mijn zoon door veel vrienden en ook in Afrika vaak Jojo wordt genoemd. En ik dan dus ma-Jojo ben.
En nee........Kan helaas niet naar het NSJ
Moet voor volgende vrijdag 2 doeken van 1,5 bij 1,5 af hebben. Materiaalkosten zo goedkoop mogelijk. Ben de doeken nu aan het prepareren en wat erop moet zit in mijn kop.quote:
quote:
Wil je een keer iets laten zien?quote:Op zondag 10 juli 2005 11:09 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Rust is wedergekeerd. Ik ben gewoon aan het hobbyén. Zolang het maar met plezier gaat. Ik wil relaxed zijn. Maar dat lukt wel.
Ben nu aan het tekenen met photoshop dus, grappig hoe dingen ontstaan zonder dat je bewust iets wilt makenIk teken wel met gedachtes erbij maar die gedachtes zijn elders. Ik wil dus beter leren tekenen, wat ik nu teken is voor beginners. Maar goed, je moet ergens beginnen.
Doek geprepareerd... dus ik kon beginnen.quote:Op zondag 10 juli 2005 10:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moet voor volgende vrijdag 2 doeken van 1,5 bij 1,5 af hebben. Materiaalkosten zo goedkoop mogelijk. Ben de doeken nu aan het prepareren en wat erop moet zit in mijn kop.
Maar het prepareren vind ik een rotklus. Vooral ook omdat ik het op de muur moet ophangen. En de muur is van steen en niet glad. Ik heb ook niet een groot stuk board meer liggen om erachter te plaatsen. Moet ik nog halen. Lastig dus. Maar goed.... we roeien met de riemen die we hebben en het komt wel af.
Yepquote:
Ik heb helaas geen digitale camera. Maar dat zal mijn opdrachtgever wel hebben. Als het klaar is en hangt waar het moet hangen dan post ik wel een keer pics.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:37 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Yep![]()
Ik zal het op een website zetten, een tijd terug had ik ook wat gemaakt maar toen was ik niet secuur genoeg. Eerst een goed teken-tablet die op de mm kan, deze schiet vaak door en dan krijg ik geen goed resultaat.
Heb net trouwens 2 uur liggen slapen, was nodig ook. 04:30 opstaan is niet goed.
Verder gaat het wel weer, zometeen nog eens kijken wat ik verder doe vandaag. Zolang ik maar positief ingesteld ben.
Ben ook benieuwd naar wat jij produceerd met tekenen en schilderen
Okeyquote:Op zondag 10 juli 2005 16:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen digitale camera. Maar dat zal mijn opdrachtgever wel hebben. Als het klaar is en hangt waar het moet hangen dan post ik wel een keer pics.
Van alles. Maar ik moet bekennen dat ik mezelf een mindere schilder vind. Ik ben een goede tekenaar. Dus ook met verf teken ik. De laatste jaren vooral Ndebele stijl. Specifiek voor een bepaalde stam in Zuid Afrika. ooit geleerd van een paar oudere dames van die stam. Voor die tijd was ik zelf ook al wel bezig met gerelateerde zaken. Maar portretten en mensen doe ik ook nog steeds graag. Dus ik integreer ook wel verschillende stijlen. Moet ook wel want dat ben ik. Product van een aantal verschillende culturen.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:49 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Okey
Ben benieuwd
Wat voor soort dingen maak je? Modern of klassiek of eigen stijl? Of hoe noem je dat?
Ik maak maar watHoewel ik wil leren om bepaalde technieken te gebruiken.
Ow.....quote:
Denk dan terug aan de afgelopen leuke dagen. Nagenieten. En kijk vooruit naar het thuiskomen, straks.quote:Op maandag 11 juli 2005 09:19 schreef UncleScorp het volgende:
Maandag is de eerste shitdag na een paar leuke dagen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |