Lol, heeft ie maar 3 versnellingen ja?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:58 schreef Alfa_Boy het volgende:
Chapperal, is dat die amerikaan met 3 versnellingen??? Ik weet het niet zeker, maar als het dat ding was, heeft ie wel een lekker geluidje
Ik hoop dus ook dat het in GT5 beter wordt aangepakt, want nu weet je nooit van tevoren waar je tegen moet racen...
K vond de pk-restrictie van GT2 wel fijn
[edit] Heb ff op de gegeven site gekeken, en inderdaad dat ding heeft 3 versnellingen[/edit]
Nou als dat zo is ga ik geen GT4 kopen dus... Ik heb hem gespeeld en ik vind hem nou niet zo revolutionair veel beter dan GT3. Ok... een stuk uitgebreider is 'ie wel, maar ja, lekker boeiend.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:04 schreef Alfa_Boy het volgende:
Volgens mij komt dat niet meer, we zullen moeten wachten op GT5. De netwerkstructuur was er volgens de makers niet geschikt voor....
Je zult het niet geloven maar ik heb die gedaan met de Caddilac Cien (ongetuned, misschien dan alleen race benden als dat mag in dat toernooi) Want ik kreeg steeds die Corvette CR5 en dan heb je geen kans. Toen maar die Cien gepakt en geen raceauto tegenstanders. Was wel een uitdaging trouwensquote:Oh welke auto hebben jullie gebruikt voor het 1e toernooi van het stars en stripes gebeuren...
We krijgen hem maar niet gefixed (alles overige USA races hebben we al lang goud)
met een beetje geluk ligt ie straks nog als platinum in de winkelquote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:35 schreef CybPraetorian het volgende:
hmm nu toch ECHT een keer een gaan halen... nu klaar met school dus nu wel tijd
Die Chapperal is verschrikkelijk om tegen te rijden, verloor bij de eerste race 10-15 sec. per rondje met een volledige getunde Saleen S7 en dat is echt geen doetje. Het is toch een kwestie van een paar keer proberen, de AI past de tegenstand aan aan de auto die jezelf kiest geloof ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:22 schreef Dacide het volgende:
Hier de laatste berichtjes:
[quote]Dacide schreef:
Hmmz, jammer...
Heb ook al met de GT en met de Le Mans GT geprobeerd, maar kreeg steeds die chapperal 2J tegenover me...
Toen ik een mindere auto probeerde kreeg ik weer idd zo'n zwaardere auto tegen over me.
Nu maar bidden dat ik een keertje niet de Chapperal tegenover me krijg.
En anders spaar ik door voor een Panoz esperante (4.500.000) Ik neem aan dat die gehakt van hem maakt (zeker als ie fully tuned is)
Bizar concept, dacht zelf ook dat het een turbine-aangedreven auto was! Ben nooit zo into Trans-Am races geweest, dus kende deze auto eigenlijk niet. 't Is wel een beest om tegen te rijden iig.quote:Wie heeft er zelf al eens in de chapperal gereden (2j)... met die propellers achterop
IK dacht eerst dat ie turbine aandrijving had... Wat blijkt.. de propellers zuigen lucht onder de auto vandaan, waardoor er een soort van vacuum ontstaat. Hierdoor wordt de auto tegen de weg aan gezogen en heeft ie een ongelofelijke grip...
Heftig
http://www.mulsannescorner.com/chaparral2j.html
Zo duur is ie toch niet? 1,2 mln credits geloof ik, iig heel wat goedkoper dan die Panoz die je eerst al wilde aanschaffen....quote:Op maandag 27 juni 2005 18:01 schreef Dacide het volgende:
wie o wie heeft de beruchtte chapperal gekocht?
Ben benieuwd hoe ie rijdt... inarcade mode kan ik hem nog niet selecteren.
Wil hem misschien kopen (of de panoz)... maar credits izjn ook niet eindig.
Wel gezien (online), maar dat ding moet je niet kopen.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:55 schreef Slotter het volgende:
By the way, iemand dit ding ooit gezien of uitgeprobeerd???
http://www.radicauk.com/product/rc73910.htm
Voor $ 80 een racestoeltje met stuur en pedalen....
Ik denk dat dit de volgende auto is die ik koop.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:01 schreef Dacide het volgende:
wie o wie heeft de beruchtte chapperal gekocht?
Ben benieuwd hoe ie rijdt... inarcade mode kan ik hem nog niet selecteren.
Wil hem misschien kopen (of de panoz)... maar credits izjn ook niet eindig.
Ah, dat kan dan een probleem zijn idd. Ging even uit van mijn eigen 8,500,000 credits. Kom je toch eea te kort. Heb je die MERCEDES-BENZ AMG CLK-GTR Race Car '98 toevallig? Als je die evt. verpats heb je weer genoeg dough om die Chapparal te kopen, het is toch niet echt een competetieve auto dus.... Begrijp ik ook niet echt eigenlijk, de BMW Mclaren GTR F1 en de genoemde Mercedes deden het in RL erg goed op Le Mans (de BMW heeft 'em in '96 en '97 volgens mij gewonnen) maar in het spel komt ie niet echt goed mee imho.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:51 schreef Dacide het volgende:
ik heb nu nog maar 600.000 credits
(ff nog wat b-speccen dan)
Nah, was ik ook niet van plan, heb mijn race-cockpit uiteindelijk en dat bevalt nog steeds perfect. Bovendien kun je voor dat geld ook niet echt gek veel verwachten, maar voor mensen die een goedkoop en simpel alternatief zoeken voor een DFP en zelfbouw tafel oid, ids het misschien wel een idee. Aan de andere kant is het wel weer gaaf als je met een paar man zo'n ding koopt voor LAN'en (GT4 moet dat uiteindelijk ondersteunen, toch? nog niet geprobeerd).quote:Op maandag 27 juni 2005 21:26 schreef P-Style het volgende:
[..]
Wel gezien (online), maar dat ding moet je niet kopen.Het is namelijk gewoon een controller in stuurvorm (geen force feedback en lang niet zo precieze besturing als de DFP).
[..]
Heb ik nou zou belachelijk veel credits of koop ik te weinig???quote:Ik denk dat dit de volgende auto is die ik koop.Zit nu op de 870.000 credits dus dat wordt nog eventjes doorsparen.
1. Ik heb ook veel creditsquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:19 schreef Slotter het volgende:
Heb ik nou zou belachelijk veel credits of koop ik te weinig???
Iemand de Lupo Cup of Peugot 206 Cup al gereden? De eerste is best lollig, de 2de is best pittig. Dacht met een volledige getunede 206 16V wel even makkelijk te winnen maar werd volledig zoek gereden....
Gelukkig, voelde me al zo'n patser worden....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:40 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
1. Ik heb ook veel credits
2. Die 2 cups stelden niks voor (mijn auto was stuk sneller)
Bij de 206 had ik die 206RC gepakt en vol getuned, dan hebben ze geen kans
Ik denk dat je zoveel credits hebt, omdat jij ook wel eens auto's vèrkoopt. Ikzelf verkoop alleen de auto's die ik dubbel heb.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:19 schreef Slotter het volgende:
Heb ik nou zou belachelijk veel credits of koop ik te weinig???
Doe ik alleen als ik echt geld nodig heb of dubbele auto's heb. Heb vrij veel opgestreken met de FGT (15 races a 150.000 + 3.000.000 voor de serie), de 1000 Miles! (4 * 150.000 + 300.000 voor de serie) en een aantal endurance races. En aangezien je dan toch redelijk competetieve auto's wint, koop je bijna geen nieuwe wagen meer. Zo nu en dan eens om een fabrikanten race te rijden of gewoon een wagen die ik cool vind (Viper, Saleen, e.d.).quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:56 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik denk dat je zoveel credits hebt, omdat jij ook wel eens auto's vèrkoopt. Ikzelf verkoop alleen de auto's die ik dubbel heb.
Ben je trouwens niet al làng voorbij dag 680? Ik zit alweer op 1400 of zoiets. En toen het bij mij dag 680 was had ik làng niet genoeg geld voor die zwarte Le Mans bakken.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:11 schreef Slotter het volgende:
...
En ik probeer 8 mln credits apart te houden voor dag 680 (of 690). Die zwarte Le Mans bakken moeten er wel komen natuurlijk.....Niet dat het echt heel zinvol is, maar het is wel lollig.
...
Nee, ga niet zo snel.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:15 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ben je trouwens niet al làng voorbij dag 680? Ik zit alweer op 1400 of zoiets. En toen het bij mij dag 680 was had ik làng niet genoeg geld voor die zwarte Le Mans bakken.
Same shit here...:S ik zal nog wel later kijken bij welke dag ik zit maar die 700 ben ik al maanden geleden voorbij gereden.....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:15 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ben je trouwens niet al làng voorbij dag 680? Ik zit alweer op 1400 of zoiets. En toen het bij mij dag 680 was had ik làng niet genoeg geld voor die zwarte Le Mans bakken.
Aaaaaah, tering dat is schrikken!!!! Raar verhaal zeg, idd geen slecht idee om even een kopie te maken.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:34 schreef Xtr3mE het volgende:
Zo net een vage 'bug' in het spel tegengekomen...
Ik kon niet meer A-spec rijden met welke auto dan ook en op welk circuit dan ook![]()
Zie hier
Gelukkig na een restart van de PS2 werkt het gelukkig weer. maar wel vaag zoiets...![]()
Gelijk maar een kopie van mijn memorycard gemaakt op de 2e mem want nu nog opnieuw beginnen met GT4....Zou ik niet kunnen
![]()
ik rij zelf met digitale toetsen en gaat perfectquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:39 schreef CybPraetorian het volgende:
natuurlijk rijd het met een stuurtje stukken beter, maar ik neem toch aan dat met de analoge stick de wagen prima te besturen is...?
Je mist zó veel...quote:Op zondag 3 juli 2005 11:13 schreef Xtr3mE het volgende:
ik rij zelf met digitale toetsen en gaat perfect
(rijden met analoog kan ik echt niet en vind ik ook zo)
Ben ik op zich met je eens, MAAR een goed stuur is best nog een uitgave (DFP rond de 100-125 eur) en je moet ook nog iets hebben waar het ding op een normale, speelbare manier op kan staan.quote:
Ach, je hebt toch een prachtige klassieker?!?!?quote:Op maandag 4 juli 2005 13:49 schreef Xtr3mE het volgende:
Ik dacht bij mezelf: Ik ga eens alle S-License op Goud halen en misschien krijg je dan een vette bak..
Krijg je deze:
[[url=http://img93.imageshack.us/img93/8634/img00005dm.th.jpg]afbeelding][/URL]
met wel 2 versnellingen en een top van 89 km/h !![]()
voor niks al die moeite gedaan....
Die zijn juist makkelijk als je het beetje 'anders' doet, dan bedoel ik de sneeuw rally's, gewoon met je achterkant net ff de snowbanks aanraken (niet rammen) en je verliest geen tijd in die hairpins.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:41 schreef Slotter het volgende:
[..]
Ach, je hebt toch een prachtige klassieker?!?!?Nee, kan me voorstellen dat als je je hebt zitten uitsloven op de S-license tests en je hebt alles op goud gehaald je enigszins teleurgesteld bent.
Geloof dat er maar een of twee auto's de moeite zijn bij het afronden van die tests. Maar goed, het is natuurlijk wel stoer als je alles op goud hebt. Gisteren toevallig zelf ook net mee begonnen maar ik heb nogal problemen met de rally-tests.
LICENSE EXAMS:quote:Op maandag 4 juli 2005 16:05 schreef Xtr3mE het volgende:
License B ook done:
[[url=http://img11.imageshack.us/img11/7831/img00029yq.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Waar krijg je nou een vette bak ???
Er zal in GT5 waarschijnlijk wèl een online mode zitten. Verder zal het uiteraard een wederom verbeterde nòg realistischere GT4 worden. Zou niet weten wat voor nieuws ze nog in GT5 zouden kunnen stoppen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:57 schreef Xtr3mE het volgende:
Als GT5 dan ook niet op alle fronten dé master race game is en maar een update van GT4 dan hoef ik het niet meer.,...
och, er valt aan GT4 nog voldoende te sleutelen:quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:51 schreef P-Style het volgende:
[..]
Er zal in GT5 waarschijnlijk wèl een online mode zitten. Verder zal het uiteraard een wederom verbeterde nòg realistischere GT4 worden. Zou niet weten wat voor nieuws ze nog in GT5 zouden kunnen stoppen.![]()
Als ik heel eerlijk ben.......voor mij waarschijnlijk ook wel, MAAR het risico is dan wel dat de GT-serie verword tot een spel voor een veel kleiner publiek (de liefhebbers zoals jij en ik) en dat zou jammer zijn want het is een geweldige reeks. Al zal online-play wel een HELEBOEL goed maken.quote:De PS3 krijgt 6 USB poorten dus de DFP zul je nog gewoon kunnen gebruiken bij GT5. Misschien komt Logitech dan nog met een nòg beter stuurtje.
Maargoed... het toevoegen van online gameplay, grotere banen en méér auto's op de weg, plus nòg veel betere graphics is voor mij al reden genoeg om GT5 aan te schaffen voor m'n PS3 straks!
Goeie punten die je daar noemt. Maar als je die punten de je hier noemt even kritisch bekijkt dan merk je dat dit ook alleen maar een verbeterde versie van GT4 gaat opleveren, i.p.v. vernieuwende gameplay. En laten we wel wezen... GT is geen RPG, GT is geen adventure, GT is een racesimulatie die vanaf deel 1 al héél goed is. Aan de gameplay zèlf kan weinig toegevoegd worden, alleen maar verbéterd. Door de GT's heen is er ieder deel weer wat verbeterd en er zijn nog genoeg punten die verbeterd kunnen worden voor het volgdende deel.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:20 schreef Slotter het volgende:
och, er valt aan GT4 nog voldoende te sleutelen:
* verbeterde AI (AI-tegenstanders valt nog VEEL aan te doen + evt. B-spec)
* meer tegenstanders (zoals in die GT Special 16 auto's)
* realistische weersomstandigheden, rijden in de regen bijv, dag- en nacht wisselingen tijdens endurance races
* realistische pit crews
* realistische toeschouwers
* evt. schademodel maar van mij hoeft dat niet zo nodig
* verbeterde leercurve
* evt. mogelijkheid om je straatbak om te bouwen tot een ECHTE GT-wagen, compleet met het sponsorwerk en uitgebouwde body. GEEN pimp-my-ride toestanden. Lijkt mij bijv. erg gaaf om idd met een uitgewerkte streetlegal car op zoek te moeten naar sponsers, krijg je ook een meer getage geldstroom op gang. En dan bijv. de geldbedragen bij gewonnen races wat nivelleren (nee, ik stem niet links). In het eerste deel van het spel moet je schrapen om aan geld te komen en op een gegeven ogenblijk weet je van gekkigheid niet meer wat je met de poen moet doen.
GT4 is een fantastisch spel, maar na heel wat uurtjes spelen moet ik wel kwijt dat het niet veel meer is dan een flink opgepoetste versie van GT3. Goed, je kunt er een DFP op inpluggen, er zijn meer auto's en banen, maar mijn grootste irraties van GT4 zijn precies dezelfde als die van GT3. Vooral de AI irriteert me regelmatig mateloos, net als gebrek aan tegenstand. En laten we wel wezen, die 2 zijn toch erg belangrijk voor de gameplay en dat is toch belangrijker dan de graphics. Ik speel nog regelmatig AoE II of Starcraft op de PC. Graphics zijn enorm verouderd maar de gameplay blijft subliem. En ik heb toch liever inhoud over vorm. Zolang het er maar niet uitziet als Pong dan......
Als ik heel eerlijk ben.......voor mij waarschijnlijk ook wel, MAAR het risico is dan wel dat de GT-serie verword tot een spel voor een veel kleiner publiek (de liefhebbers zoals jij en ik) en dat zou jammer zijn want het is een geweldige reeks. Al zal online-play wel een HELEBOEL goed maken.
Ben ik ten dele met je eens en vooral m'n laatste punt ("sponsormode") was even mijn creatieve brein wat de vrije loop nam. Koest, terug in je mand!!!quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:12 schreef P-Style het volgende:
[..]
Goeie punten die je daar noemt. Maar als je die punten de je hier noemt even kritisch bekijkt dan merk je dat dit ook alleen maar een verbeterde versie van GT4 gaat opleveren, i.p.v. vernieuwende gameplay. En laten we wel wezen... GT is geen RPG, GT is geen adventure, GT is een racesimulatie die vanaf deel 1 al héél goed is. Aan de gameplay zèlf kan weinig toegevoegd worden, alleen maar verbéterd. Door de GT's heen is er ieder deel weer wat verbeterd en er zijn nog genoeg punten die verbeterd kunnen worden voor het volgdende deel.
Zoals ik al hierboven zeg is GT4 voor mij een van de beste raceSIMULATOREN die ik tot nog toe heb gespeeld. MAAR er valt nog best eea aan te verbeteren/realistischer te maken. De discussie mbt AI en # tegenstanders hebben we al vaker gevoerd hier en volgens mij was je zelf ook nog wel eens gefrustreerd over die punten (vooral AI als ik me goed herinner). Ik zeg niet dat GT4 slecht is en race-enthousiastelingen raad ik sterk aan dit spel te kopen (inmiddels 3 collega's verslaafd gemaakt, dus wat dat betreft) maar er zitten best nog zwakkere punten aan GT4. Dat maakt het geen slecht spel, absoluut niet, alleen het zou nog (veel) beter kunnen.quote:Ik denk niet dat GT5 innovatieve gameplay gaat bieden. Het wordt gewoon weer allemaal beter dan het al was + online gameplay. Wil je echt eens wat anders, dan moet je gewoon een ander spel kopen. Want wàt voor nieuwe gameplay elementen kun je nou nog toevoegen aan GT? Ik zou het niet zozeer weten eerlijk gezegd.
Haha!quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:03 schreef Slotter het volgende:
[Lang verhaal...]
Nicequote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:42 schreef CybPraetorian het volgende:
YEAH!!!
eindelijk GT4 in mijn bezit. Heb al 2 rijbewijzen en ben bijna klaar met International B en daarna A nog ff. Heb een Subaru Impreza WRX STi Version II uit 1995 gekocht. Love the 4 wheel drive. Vanmiddag maar weer even verder maar hij valt me nog niet echt tegen
hoe je foto's maakt van replays ben ik ook nog niet achter gekomen maar dat komt nog wel
aha bedankt voor de tip. Het boekje bij het spel laat nogal wat wensen over, is nogal zeer beknopt. zal eens zoeken naar een uitgebreidere guidequote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:58 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
Nice![]()
Impreza is zeker wel een kickass wagen![]()
Je moet eerst de replay opslaan dan die bekijken in Replay Theatre en rijdens kijken op select drukken
AAAAAH, heb ik voor nix zo'n verhaal op zitten hangen?!?!?!quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:45 schreef P-Style het volgende:
[..]
Haha!Je hoefde die punten heus niet toe te lichten hoor! Ik was het sowieso al met je eens! Deze punten moeten inderdaad allemaal aangepakt worden voor GT5. Wat ik probeerde te zeggen is dat, óókal worden al deze verbeteringen doorgevoerd, GT5 uiteindelijk toch weer een verbeterde versie van GT4 wordt!
En niet veel meer...
Kweenie of 't ie echt leuk is maar hij is wel interessant:quote:
Da's dus de insteek waar ik ook op doelde: er zitten best manco's aan, maar het blijft absoluut een beest van een spel....quote:Tja ik ben het met je eens over die punten maar vooral die domme AI is zo frusterend (voorbeeld: F1 cup: race op de Ring, niet te doen omdat die AI zo laat en dom remt dat 1 tik en je ligt in de vangrail)
En ook die pitstops idd, vaak mist ie de ingang van de pit waardoor die weer 1 ronde op versleten banden moet met gevolg 32x spinnen.
En ook de tegenstand vind ik matig, er zijn zat andere games waar de concurentie zich aan jou aanpast qua ronde tijden maar hier niet...
En die 32> auto's kan de PS2 aan kijk maar naar het spel Le Mans 24 uur daar rijdt het hele veld maar is stuk minder grafisch dan GT4 dus vandaar.(goddamn kan niet wachten op de PS3)
Als laatste punt schademodel, dat moet gewoon in elk racegame erin vind ik, het hoeft niet allemaal uitgebreid zoals in DTM Race Driver maar bumpers die loshangen en paar deuken is zat als de aut omaar niet zo hard meer rijdt na een flinke impact in de muur. (Als het goed was, was niet-virtuele schade wel in GT2 of 1)
Maar voorlopig heb ik nog wel plezier in GT4 hoewel ik nog 2 endurance races moet doen en dan is 100% binnen. Maar ik ga zeker alle auto's halen en met ieder een rondje op de Ring
HEEL NETJES! HAVE FUN maar om de een of andere reden weet ik zeker dat je dat gaat lukken...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:42 schreef CybPraetorian het volgende:
YEAH!!!
eindelijk GT4 in mijn bezit. Heb al 2 rijbewijzen en ben bijna klaar met International B en daarna A nog ff. Heb een Subaru Impreza WRX STi Version II uit 1995 gekocht. Love the 4 wheel drive. Vanmiddag maar weer even verder maar hij valt me nog niet echt tegen
hoe je foto's maakt van replays ben ik ook nog niet achter gekomen maar dat komt nog wel
heb de auto al weer verkocht, heb een Mitubitie Lancer Evolution VI GPR T.M.E. (Tommy Makkinen Edition) gekocht. Wat andere auto's die ik toch niet nodig had verkocht (een met 74 pk) en deze weer gekocht. Had meteen al 321 pk... hij is fijn....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:13 schreef Slotter het volgende:
[..]
HEEL NETJES! HAVE FUN maar om de een of andere reden weet ik zeker dat je dat gaat lukken...
wacht maar totdat je spectaculaire auto's met wel 1 pk wint! I kid you not, die zitten er in....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:54 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
heb de auto al weer verkocht, heb een Mitubitie Lancer Evolution VI GPR T.M.E. (Tommy Makkinen Edition) gekocht. Wat andere auto's die ik toch niet nodig had verkocht (een met 74 pk) en deze weer gekocht. Had meteen al 321 pk... hij is fijn....
Lang niet zo leuk als de ring zelf. 200 rijden kan iedereen, maar op de ring je auto onder controle houden als je ertegenaan gaat is wat moelijker. En vooral als die KUTmotoren je komen voorbijgestovenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:09 schreef Slotter het volgende:
[..]
wacht maar totdat je spectaculaire auto's met wel 1 pk wint! I kid you not, die zitten er in....
Vandaag voor m'n werk vlak bij de Nurnburgring geweest, helaas geen tijd voor een rondje.....Dan maar plank gas op de autobahn....![]()
Kweet het, maar goed.....het ging effe niet. Helaas liep m'n afspraak enorm uit en was het al wat later toen ik terug reed en toen wilde ik eigenlijk gewoon alleen nog maar naar huis, dus couldn't be bothered. Andere keer wellicht....quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:33 schreef Alfa_Boy het volgende:
[..]
Lang niet zo leuk als de ring zelf. 200 rijden kan iedereen, maar op de ring je auto onder controle houden als je ertegenaan gaat is wat moelijker. En vooral als die KUTmotoren je komen voorbijgestoven![]()
Zeker weten? Ik heb deze race nog niet gedaan, maar volgens mij moet je deze rijden met de Midget 2, niet de versie uit '63.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:10 schreef Dacide het volgende:
Volgens mij moest je in bezit zijn van die auto om deel tek unnen nemen aan die race. :S
Dat ie er weer schoon uitziet bij foto-shoots en op de track!!!!quote:Op zondag 10 juli 2005 15:37 schreef CybPraetorian het volgende:
wat is trouwens het nut van de auto laten schoonmaken bij GT auto?
Die win je nietquote:Op zondag 10 juli 2005 12:49 schreef Dacide het volgende:
Gister ff bezig geweest met de laatste showroom events..
Nu alleen nog maar enkele in japan.
Ik weet dat het hier vaker voorbij gekomen is maar heb geen zin om terug te bladeren:
Waar vind ik die daihatsu Midget? Het is een autootje uit 63 dacht ik. Dus niet te koop in occasiondealer.
Winnen? Waar?
Nopequote:Op zondag 10 juli 2005 16:46 schreef CybPraetorian het volgende:
ok, en kan je een 2e hands gekochte auto ook in een andere kleur laten spuiten?
Yup! precies hetzelfde meegemaakt toen ik 24 uur Le Mans deed ook met R8!!quote:Op zondag 10 juli 2005 17:38 schreef Mobster273 het volgende:
iemand wel eens last gehad van totaal veranderde rijeigenschappen van je auto? heb nu 24 uur op le mans 1 aanstaan, gisteren begonnen het eerste uurtje met de R8, fantastische wagen, stabiel en makkelijk te besturen, ik begon het circuit zowaar bijna leuk te vinden
door de nacht en vandaag overdag B-spec de zooi laten opknappen, maar ik wilde het laatste uurtje weer zelf rijden maar opeens is er geen land meer te bezeilen met de wagen, extreme overgevoeligheiod voor de hobbels in de weg, rij je met 380 op het rechte stuk slaat hij ineens haaks rechtsaf.....daarbij zijn kleine correcties op de richting op het rechte stuk niet meer uit te voeren want de wagen houdt niet meer op met sturen zodaat alle correcties ogenblikkelijk leiden tot een permanent chicaneren bij 360 km/u
ik snap er niks van, iemand dat ook ooit meegemaakt?
bj mij was het echt over het hele circuit, maar bij die bocht aan het einde van mulsanne is het idd wel heel erg duidelijk, maar het allerbeste was het toch eigenlijk te merken op het rechte stuk daarna, bijzonder frustrerendquote:Op zondag 10 juli 2005 17:43 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
Yup! precies hetzelfde meegemaakt toen ik 24 uur Le Mans deed ook met R8!!
na ca. 12 uur gereden (flink B-spec) probeer ik weer, en na dat lange rechte stuk na die 90 graden rechtse bocht zeg maar waar dat smalle en hobbelige rechte stuk komt daar was de auto niet te houden meer. Volgas zat er niet meer in, als ik dat wel deed dan sprong ie op de hobbels zo de vangrail in ..echt vaag
Nu je het zegt! vond het altijd een vaag iets en koop het nooit.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:09 schreef Mobster273 het volgende:
het zal wel liggen aan het feit dat het een endurance is, of misschien aan het circuit zelf, want nu ben ik bezig met de 24 uur op le mans 2, en de PS Pescarolo heeft precies hetzelfde probleem![]()
misschien dat de chassisstijfheid er na een paar 1000 kilometer mee ophoudt, iets anders kan ik ook niet verzinnen en dat is iets wat iig in het spel moet zitten aangezien je die rigidity refresher plans hebt bij de tuners.... zal het morgen eens uittesten of dat het is....
Is, het verdient zo nu en dan ook aanbeveling om de scrollende tekst onder in het beeld te lezen maar zal niet te bijdehand doen.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:29 schreef Mobster273 het volgende:
en het is duidelijk....
meteen na de 24 uur een race meeting gedaan en alle onwenselijke rijeigenschappen zijn behouden, vervolgens een body rigidity refresher plan eroverheen en hij rijdt weer als een zonnetje![]()
is het nut van de refresher plans ook eindelijk duidelijk![]()
De auto's win je alleen als je alle races in de serie hebt afgerond (en bij een championship ook daadwerkelijk deze gewonnen hebt). Als je de losse races rijdt, heb je de championship niet afgerond, dus ziet de PS2 het not completed = geen auto.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:19 schreef CybPraetorian het volgende:
wat ook BS is: ik heb in de japanse hal de Japanese Championship gereden. Ik heb alle races los gedaan, en geen auto gekregen. Later keek ik nog eens, zag ik dat er ook stodn all races. Dus daar krijg je de auto pas? ook als je al alle races al gedaan hebt en goud hebt gehaald?
de scroll-tekst had ik uiteraard al wel eens gelezen, maar ik had nog nooit eerder verschil gemerkt en ik heb nu eigenlijk pas de link gelegdquote:Op maandag 11 juli 2005 17:52 schreef Slotter het volgende:
[..]
Is, het verdient zo nu en dan ook aanbeveling om de scrollende tekst onder in het beeld te lezen maar zal niet te bijdehand doen.![]()
Punt is dat er enorm veel stress of het frame/onderstel van een race-auto komt te staan waardoor deze steeds meer gaat verbuigen. Hoe erger de schade aan het onderstel word hoe slechter de auto te controleren valt. Vergelijk het met de slijtage aan je banden op een bepaalde manier.
Als je van plan bent lange races te gaan doen met een auto, voer een refresherplan uit en bouw iig een rollcage in. Dit verhoogt de stijfheid van het onderstel waardoor je auto meer kan hebben en/of langer door kan. Het kost wel wat credits maar voor favoriete auto's is het zo'n beetje een must om dit eens in de zoveel tijd te doen (vooral als ze behoorlijk getuned zijn).
Ons enige echte testcircuit is Lguna Seca of Tsukuba. Doet het altijd goed (net als infineon)quote:Op maandag 11 juli 2005 18:26 schreef Xtr3mE het volgende:
Rijdt er iemand van jullie zo af en toe op de ring om je (nieuwe) auto te testen ?
En let je dan ook op de beste rondetijd ?
Zo ja wat is dan jullie snelste zover ? (maakt niet uit welke auto, F1 kan ook)
Zeg wel of ie getuned is of niet
Ben benieuwd
Ik kan nu mijn records niet opvragen aangezien ik bezig met met 24u endurance race.
ja dat klopt, ik ben er achter gekomen. Je krijgt wel een vette auto aan het einde van die eerste Japanse GT challengequote:Op maandag 11 juli 2005 20:42 schreef Slotter het volgende:
[..]
De auto's win je alleen als je alle races in de serie hebt afgerond (en bij een championship ook daadwerkelijk deze gewonnen hebt). Als je de losse races rijdt, heb je de championship niet afgerond, dus ziet de PS2 het not completed = geen auto.
't Is wat krom, maar je kunt gewoon beter direct starten met de championship.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Kheb die race meteen maar ff 2x gereden, lekker credits vangen...Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
Zo nu en dan is het ook onduidelijk wat iets doet. Maar eigenlijk is deze refresher verplichte kost voor endurance auto's en auto's waar je veel mee raced, zoals ik al zei. Het kost een behoorlijke klauw credits, maar toch.....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:06 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
de scroll-tekst had ik uiteraard al wel eens gelezen, maar ik had nog nooit eerder verschil gemerkt en ik heb nu eigenlijk pas de link gelegd
mijn snelste tijd op de ring wet ik niet, ik rijd er wel vaak maar eigenlijk nooit tijdens time trial dus heb mijn beste tijd niet geregistreerd staan, zal rond de 6 minuten liggen lijkt me
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:42 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
ja dat klopt, ik ben er achter gekomen. Je krijgt wel een vette auto aan het einde van die eerste Japanse GT challengeZou iig een van die wagens houden voor eigen gebruik. Ik vind het nog steeds een van de prettigst rijdende auto's in het hele spel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Kheb die race meteen maar ff 2x gereden, lekker credits vangen...
Indrukwekkend, nette tijden zeg. Probeer het eigenlijk niet eens met de auto's die in je lijstje naar voren komen want vind die echt vreselijk rijden op de Ring. Voor de Formula Gran Turismo vond ik een drama....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:02 schreef Xtr3mE het volgende:
En BTW hier mijn snelste tijden op de ring:
[[url=http://img340.imageshack.us/img340/2796/gt4ring9xq.th.jpg]afbeelding][/URL]
allemaal ongetuned met racing medium tires, 1 lap max gereden dus incl. afglijders bij sommige
Ik vind het juist geweldig om met zulke auto's 300+ op sommige stukken te gaan.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:53 schreef Slotter het volgende:
[..]
Indrukwekkend, nette tijden zeg. Probeer het eigenlijk niet eens met de auto's die in je lijstje naar voren komen want vind die echt vreselijk rijden op de Ring. Voor de Formula Gran Turismo vond ik een drama....
Sja, is op zich zo, maar ik vind de Ring gewoon geen prettig circuit voor deze wagens. Dan zit ik liever op Le Mans of zo. Of nog beter het Test Circuit!!!!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:19 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
Ik vind het juist geweldig om met zulke auto's 300+ op sommige stukken te gaan.
De uitdaging is dan op de limiet rijden zonder eraf tegaan, wat met deze auto's makkelijk gaat.
5.46 met de R8 net gereden ná de ophanging te hebben gerefreshed na de 24 uurs race en helpt echt enorm! 15 sec sneller gewoon! (hoewel deze echt perfect was!)
die heb ik nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:51 schreef Slotter het volgende:
[b]en auto's waar je veel mee raced[/b
Sja, dan heb je een probleempje. Normaliter komen die refresher plans beschikbaar als je een auto regelmatig gebruikt hebt tijdens (langere) races. Dus, zoals ik zei, als je een auto hebt die je veel races gebruikt komt dat plan sneller beschikbaar.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:39 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
die heb ik niet![]()
er is slechts een hele enkele waar ik meer dan 1 kampioenschap mee heb gereden en die refresher plans kan je echt pas gebruiken na de 24 uur en niet ervoor, de rollcage gooide ik er altijd wel in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zou graag bewijs aanvoeren, maar ik heb geen tv-kaart op mijn comp, en foto's maken van een televisie is geen succes, ik heb het geprobeerd, dus jullie moeten me maar op mijn woord geloven
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:24 schreef Mobster273 het volgende:
Extreme blijheid is mijn deel! De 100% is bereikt met het halen van missie 34 op het geweldige verschil van 0.112 seconde![]()
100%?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zou graag bewijs aanvoeren, maar ik heb geen tv-kaart op mijn comp, en foto's maken van een televisie is geen succes, ik heb het geprobeerd, dus jullie moeten me maar op mijn woord gelovenGefeliciteerd!!! Hoeveel uren heb je wel niet in GT4 gestoken om dat te bereiken?!
![]()
tja, het kan dus wel, ik gebruik het pookje om te sturen en de knoppen om gas te geven en te remmen en dat is wat mij betreft een acceptabel alternatief voor een stuurquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:07 schreef Dacide het volgende:
ah ok... want wij hebben ook geen stuurtje... dus ben al lang blij dat je die mission gehaald hebt zonder stuur
thnx, moet ook veel aan gebeuren, het volledige remsysteem aan de voorkant moet vervangen worden voor de apk en de uitlaat is gaar vanaf de kat (die gelukkig dus nog wel heel is)quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:40 schreef Slotter het volgende:
Gefeliciteerd Mobster, coole prestatie!!!
En succes met je echte auto, klinkt niet echt gezellig....
Waarom gebruik je het rechterpookje niet om te gassen en te remmen?quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:22 schreef Mobster273 het volgende:
tja, het kan dus wel, ik gebruik het pookje om te sturen en de knoppen om gas te geven en te remmen en dat is wat mij betreft een acceptabel alternatief voor een stuur
kan ik niet, simpel als dat, net zo als ik het ook niet voor elkaar krijg om links en rechts mijn handen iets anders te laten doen, en op knopjes rammen is nou eenmaal een minder gecoördineerde beweging dan subtiel met het pookje werkenquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:16 schreef P-Style het volgende:
[..]
Waarom gebruik je het rechterpookje niet om te gassen en te remmen?
nee, heb ik niet, kan ook nog wel ff duren voordat ik dat heb, want ik vind die gewoon niet leukquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:50 schreef Xtr3mE het volgende:
Ik moet zelf nog 1 race (24 uur Le Mans) dan heb ik ook 100%, maar ik laat deze ff wat links want ik ben van plan met iemand deze gewoon zelf te rijden ipv b-spec'en
Mobster273, heb je ook alle license goud ?
dat wil ik namelijk ook wel na die 100% (moet alleen nog IA en IB alles goud)
jaja dat zeker, haal er nu al die driving missies mee, super makkelijk.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:51 schreef Slotter het volgende:
Zou iig een van die wagens houden voor eigen gebruik. Ik vind het nog steeds een van de prettigst rijdende auto's in het hele spel.
ik heb die gereden met de autobianchi A112 Abarth, die win je bij de sunday cup en die heb je vast al gereden, paar goedkope tunings erop en het is kinderspel, maar als je het watmoeilijker wil laten dan kan je het natuurlijk ook ongetuned doenquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:12 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
jaja dat zeker, haal er nu al die driving missies mee, super makkelijk.
maar kan iemand me toch een goede zet in de richting zetten. Ik kan geen snelle auto vinden die kleiner is dan 3400MM voor die K-cup. MX5, Mini allemaal langer. En dan vind ik een die kort genoeg is, dan heeft ie maar 28 pk. Dat komt niet voor uit...
ahh crap, die heb ik verkocht. Dan moet ik die sunday cup maar ff weer rijden...quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:21 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik heb die gereden met de autobianchi A112 Abarth, die win je bij de sunday cup en die heb je vast al gereden, paar goedkope tunings erop en het is kinderspel, maar als je het watmoeilijker wil laten dan kan je het natuurlijk ook ongetuned doen
ah die ook? die is wel interessant ja...quote:
Volgens mij is die langer dan de 3,4 mt maar ik het mis hebben.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:43 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
ah die ook? die is wel interessant ja...
Ik gebruik ook de knoppen voor gas geven. Kan ik gas geven en remmen tegelijk. Weight Shifting (heb ik ook uit de Gran Turismo Reeks, zat volgens mij in deel 2, met de licenses, Aston Martin DB7, bij de uitleg wordt er over weigtshifting gesproken, heel licht remmen in de bocht voor iets meer druk op de voorwielen).quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:16 schreef P-Style het volgende:
[..]
Waarom gebruik je het rechterpookje niet om te gassen en te remmen?
ja die lupo is ook langer, maar ik heb hem ondertussen al gehaald. Heb die Sunday cup ff weer gehaald en die auto ff flink getuned, 128PK ofzo. Ik ging de rest met 2 vingers in de neus voorbij. Ben ondertussen al een flink eind met de special missions, en heb ook al een cup gehaald in de Professional Hall. Sta nu op 14.4 % na precies 1 week spelen...quote:Op donderdag 14 juli 2005 08:43 schreef Slotter het volgende:
[..]
Volgens mij is die langer dan de 3,4 mt maar ik het mis hebben.
't Is soms zo nu en dan een beetje zoeken wat voor auto's zijn toegestaan.....Volgens mij win je ook ergens een Honda S-huppeldepup race auto uit de jaren '60 met 100pk die ook toegestaan is dacht ik. Zou alleen niet meer weten waar je dat ding wint. Lemme check....
in het begin gaan die procenten nog behoorlijk hard, maar aan het einde zit je met de hele lange races die per race nog steeds voor hetzelfde extra percentage zorgen, als je dan nog 14,4% per week haalt ben je een heldquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:26 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
ja die lupo is ook langer, maar ik heb hem ondertussen al gehaald. Heb die Sunday cup ff weer gehaald en die auto ff flink getuned, 128PK ofzo. Ik ging de rest met 2 vingers in de neus voorbij. Ben ondertussen al een flink eind met de special missions, en heb ook al een cup gehaald in de Professional Hall. Sta nu op 14.4 % na precies 1 week spelen...
Hier sluit ik me volledig bij aan....gaat op een gegeven ogenblijk flink sloom.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:28 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
in het begin gaan die procenten nog behoorlijk hard, maar aan het einde zit je met de hele lange races die per race nog steeds voor hetzelfde extra percentage zorgen, als je dan nog 14,4% per week haalt ben je een held
ja, maar 100 ronden op akasaka, dat was toch echt de langste race die er in zat, die is in GT4 nog maar 60 ronden....quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:33 schreef Xtr3mE het volgende:
Nopedaar moest je heel race rijden! (2 uur max op de Trail Mountain)
route 246 akasaka zo heet ie voluit, maar ik noem hem altijd alleen maar akasaka...quote:
In GT3 was het ook gewoon Tokyo:Route 246 bij mij....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:49 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
route 246 akasaka zo heet ie voluit, maar ik noem hem altijd alleen maar akasaka...
-edit- check that, in GT4 heet de baan Tokyo:Route 246
heb er ondertussen al weer 5% bij en zit op dik 19%. Ook International A rijbewijs gehaald. Aantal dealer kampioenschappen gehaald. gaat wel lekker, maar de races worden nu steeds langer en meerdere races achterelkaar...quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:28 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
in het begin gaan die procenten nog behoorlijk hard, maar aan het einde zit je met de hele lange races die per race nog steeds voor hetzelfde extra percentage zorgen, als je dan nog 14,4% per week haalt ben je een held
ik denk ik zal het nog eens nakijken, maar op het scherm vlak voor de race als je al in de auto zit is het Tokyo R246, maar ik het raceselectiescherm is het Tokyo Route 246: Akasakaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:57 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
In GT3 was het ook gewoon Tokyo:Route 246 bij mij....
stuurt ie ook na een poosje zo vaag ?quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:42 schreef Darkzell het volgende:
Heb nu de Minolta gebruikt en dat gaat ook prima. Ben over een half uurtje ofzo klaar denk ik met de 24h dus dan kan ik m'n nieuwe auto bewonderen.![]()
ja, doe ik ook, willekeurige auto's uitzoeken en dan maar een raceje rijden, maar stelt idd niet heel veel meer voorquote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:24 schreef Xtr3mE het volgende:
Valt niet echt meer te spelen na de 100%
Ben nu meer auto's aan het sparen dan aan het racen
Ik heb nu RSI in mijn linker duim nadat ik de 24 uur van Le Mans er ongeveer 12 er zelf van heb gereden omdat die klote auto of b-spec niet sneller was dan de concurrentie. (auto was Bentley stock met super hard tires)quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:28 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ja, doe ik ook, willekeurige auto's uitzoeken en dan maar een raceje rijden, maar stelt idd niet heel veel meer voor
heb wel laatst de 8 uur van motegi opnieuw gereden, maar nu helemaal a-spec...met een standaard ASL Garaiya
leverde me 110 a-spec punten op
Dat blijft toch het leukste element van Gt4 tegen elkaar en niet tegen zo'n domme AIquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:53 schreef Dacide het volgende:
ik ben de laatste tijd ook alleen maar aan het proberen om elk rijbewijs @ zilver te krijgen.
Daarnaast gewoon lekker time trialen met vrienden... Leuk autoootje kopen/kiezen en dan steeds 3 ronden per persoon rijden.
Volgens mij heb je dan tijd teveel..........quote:Op zondag 31 juli 2005 13:31 schreef CybPraetorian het volgende:
als je binnen 22 dagen op dik 50% van het spel zit ben je dat goed?gaat dus best wel goed...
Op die manier. Heb ik ook nog over gedacht maar wist niet of we een tv zouden hebben. Nou was dat wel het geval, maar om bij >35grd achter de playstation te kruipen....Aan de andere kant, waarschijnijk wel....quote:Op zondag 31 juli 2005 14:37 schreef CybPraetorian het volgende:
ja heb vakantie, en heb de PS2 mee genomen op vakantie, we zaten in een huisje, en twas niet altijd perfect weer, dus heb er vaak ff achter gezeten, vaak niet meer dan 1 uur ofzo maar toch even wat dealer events halen. Ben nu begonnen aan de Japanse GT championship...
Ik zit nu op 75% (kreeg niet eens een auto) en vind het wel even best zoquote:
Gezien ja, wel bagger. Nog een beetje van je vakantie kunnen genieten naast GT4'en??quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:24 schreef CybPraetorian het volgende:
tja ik wist dus ook niet op de tv uberhaupt wel een scart aansluiting had, maar hij had het. En we hadden al van te voren beetje doorgekregen dat het niet 30+ graden er was. Misschien heb je het wel op tv gezien, in Oostenrijk is een week voordat wij daar heen gingen een overstroming geweest. Complete spoorlijnen vernield. Het is dan ook vaak bewolkt geweest en niet bloedheet.
Nah, zo moeilijk is ie niet, zeker niet als je al vaker race-spellen hebt gespeeld. Vriend van me heeft na een paar keer rijden ook een PS2 gekocht en is nu aan het knoeien met prologue maar hij komt er niet echt uit. Doen nu tegen elkaar maar races dat hij in een sportwagen rijd en ik een mini of zoiets....quote:Ik speel veel meer race games, NFS, DTM race driver, test drive. Maar ik dacht dat dit echt wel moeilijker zou zijn, maar tot nu toe valt wel mee. Maar ik moet alle endurance nog doen. Hoe kan ik trouwens het allerbeste mijn Bspec omhoog krijgen, die staat nog steeds op 0. Heb ik nog niet gedaan. Wilde veel liever zelf racen, maar straks voor de endurance races ben ik hem wel nodig denk ik.
Volgens mij goede keuzes, al zijn rallyes niet echt mijn forte. Ben er niet echt goed in en vind het gewoon ook niet leuk, maar goed....quote:en verder, mijn eerdere vraag, wat ik de beste rally wagen. Ik denk zelf de Subaru Impreza rally car concept '01 of de Peugeot 205 rally car evolution II '85.
i know, maar voor die special conditions ben ik ze nodig, die wil ik wel halen...quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:41 schreef Slotter het volgende:
Volgens mij goede keuzes, al zijn rallyes niet echt mijn forte. Ben er niet echt goed in en vind het gewoon ook niet leuk, maar goed....
Ken het probleem....quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:25 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
i know, maar voor die special conditions ben ik ze nodig, die wil ik wel halen...
AHHHHHHHHHHHHAHAHAARRRRGGGGGGGGG...quote:
je moet ook wel inhalen op een plek waar het kan... als je gewoon niet remt voor een bocht dan lig je er ook een paar meter lang voor en vervolgens knal je in de muur of vlieg je in de grindbakquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:03 schreef CybPraetorian het volgende:
jaja zo goed ben ik ook weer niet, dat weet ik. Ik tune onzettend veel daardoor ben ik vaak veel sneller, maar het kutte er van vind ik dat de wagens wel kan inhalen, maar vervolgens kom ik weer kloten uit in een bocht, waardoor ze me weer voorbij vliegen. ach wacht maar ik krijg ze ooit wel eens...
Hehehe, aardig uitgedrukt. Aan de andere kant, uitremmen voor een bocht werkt bij een hele hoop races wel goed, vind ik (denk ook dat Cyb daar op doelt). Zeker als je met een wat getunede kar tegen standaard wagens rijd. Ben je na de bocht weer sneller weg, dus....Maar je moet dan wel in de gaten houden dat je nog genoeg afremt om veilig en wel de bocht door te komen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:55 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
je moet ook wel inhalen op een plek waar het kan... als je gewoon niet remt voor een bocht dan lig je er ook een paar meter lang voor en vervolgens knal je in de muur of vlieg je in de grindbaktactisch niet erg verantwoord al zeg ik het zelf
gotcha!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:40 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
AHHHHHHHHHHHHAHAHAARRRRGGGGGGGGG...![]()
breek me de bek er niet van open... wat een kutrace is dat zeg. Ik tune me wezeloos, heb al 2x zoveel pk's en kan ze simpelweg niet bijhouden haast. Heb al 1 race gewonnen, 1x 2e geworden en verder ben ik nog niet daarmee, zo gek werd ik ervan... is daar een truckje voor ofzo?
tis wel de laatste dealer event die ik nog moet doen, de rest heb ik al. 66.0% alweer, paar dealer events weer gehaald, en 4 special conditions races + paar european events...
Heuh, zit er verschil in de rondetijden van de AI dan? Nooit wat van gemerkt eigenlijk......quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:57 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
gotcha!![]()
Van dat soort races kan je pas genieten niet van die andere 95% waar je met je 200pk meertellende auto iedereen om de oren rijdt.![]()
Mischein een Tip: haal ze niet in maar blijf (indien mogelijk) steeds 2e . Want dan gaat het tempo van de GT AI niet op max. En haal hem gewoon paar bochten (of laatste als je durft) voor de finish in.
Een hele oude truuc maar werkt wel![]()
Wat een geweldige test is dat hè?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:38 schreef Pecker het volgende:
I say GODDAMN!
Net de International A graduation test gedaan. Met mn nieuwe DFP....... Probeer dat stuur maar ns recht te houden op het lange rechte stuk...
Kep gewoon kramp in mn handen!
Okay, geinig om te weten. Was me daar niet van bewust. Had wel eens gemerkt dat het lijkt alsof de AI niet dezelfde snelheid aanhoudt, maar dacht meer dat het toeval was...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:37 schreef Xtr3mE het volgende:
Yep, jij 1e bent en je gaat erg hard dan kan je in sommige situaties niet uitlopen op de rest, ze blijven een gat van X aantal seconden houden. Maar als jij bijvoorbeeld (Ver) laatste bent dan gaan ze ook niet zo hard pushen.
Het zou best kunnen dat die B-spec controle 1-5 ook wel gebruikt wordt voor de AI van GT.
Zoiets van als jij 1e bent staan zij op 5 en als je laaste bent staan ze op 3 (cruisen)
Ik deed vroeger in GT3 vooral bij endurance races (die je toen wel helemaal zelf moest rijden) op de baan Special Stage R5 II. Daar had je aan het einde van het rechte stuk, waar de pituitgang ook uit komt zeg maar, had je rechts waar de pitlane eindigde een afzetting. Wat ik dan deed uit verveling links naast een AI auto rijden en hem aan het einde als hij remt schuin van achteren rammen waardoor hij tegen dat muurtje vloog. Zo dom als hij is bilijft hij plankgas geven maar komt hij niet vooruit. Na een paar rondes lukt dat wel en dan gaat hij als een speer!!!
Hoe sneller jouw auto ook is hij komt steeds X sec per ronde sneller dichterbij. Ik kijk dan altijd de replay om te kijken hij hij dan hard gaat. Echt perfect 'op rails' gaat ie dan. Grappig om te zien.
![]()
En een replica van jouw meubel! Dat ding staat als een huis!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:33 schreef P-Style het volgende:
[..]
Wat een geweldige test is dat hè?Met de DFP!
Echt waar?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:17 schreef Pecker het volgende:
En een replica van jouw meubel! Dat ding staat als een huis!
Yep!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:04 schreef Pecker het volgende:
Was die van jou ook van MDF?
Precies. Dat weet ik nog goed. Een volledig opgevoerder Mitsubishi GTO twin turbo was namelijk de lompste auto die ik had in GT1!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:15 schreef Xtr3mE het volgende:
Volgens mij was dat het geval ook bij de 3000GT die in Japan en USA de GTO heette ? Want zo zat hij in GT1 als GTO.
Ik wil je droom niet in de wegstaan maar allemaal zal je ze niet zo snel hebbenquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:22 schreef CybPraetorian het volgende:598 wagens
en volgens mn lijstje nog 132 te gaan...
nee rijbewijzen moet ik ook nog, een groot gedeelte van de wagens die ik nu nog moet, moet ik idd ook nog via de races halen en rijbewijzen. Heb er 1 silver, rest brons, en S heb ik nog niet.quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:34 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
Ik wil je droom niet in de wegstaan maar allemaal zal je ze niet zo snel hebben
of heb je al alle rijbewijzen op goud ?
Ook geen auto's die je dubbel had?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:01 schreef Yngwie het volgende:
Auto's verkopen.... dat heb ik nog geen 1 keer gedaan in GT4 en ik kan toch echt niet zeggen dat ik geld tekort kom of zo
Nope, heb nooit echt geld nodig gehad, dus alle auto's zitten nog gewoon in mijn garagequote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:59 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ook geen auto's die je dubbel had?
tommy kaira ZZIIquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:38 schreef cats het volgende:
nog iemand een goeie tip voor een auto die ongetuned supersnel is ???
Tip voor snelle auto? Tsja zijn er zoveel, endurance race rijden, hoe heet die baan nou, oja El Captain, krijg je een Toyato Minolta, die is best rap.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:38 schreef cats het volgende:
ben nog maar een beginner met dit spel, en zal het dus met deze credits moeten doen....![]()
nog wel een tip misschien voor je: in de special events (dacht de 2e rac) kun je een toyota rally-car winnen die 238.000 credits waard is...
kun je toch een leuke wagen voor aanscahffen...
nog iemand een goeie tip voor een auto die ongetuned supersnel is ???
Dat niet, maar echte lelijke auto's (zoals bijv. een nissan micra) wil ik toch echt niet in mijn garagequote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:01 schreef Yngwie het volgende:
Auto's verkopen.... dat heb ik nog geen 1 keer gedaan in GT4 en ik kan toch echt niet zeggen dat ik geld tekort kom of zo
En ik wil àlle verschillende auto's (en dan niet in alle verschillende kleuren) in m'n garage hebben! Maar volgens mij kan dat wel 6 jaar duren, als je een normaal leven leidt met niet àl te veel vrije tijd.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:32 schreef lurf_doctor het volgende:
Dat niet, maar echte lelijke auto's (zoals bijv. een nissan micra) wil ik toch echt niet in mijn garage![]()
![]()
Ik zit over de 50% en moet nog steeds voorzichtig met m'n geld omgaan!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:49 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Ik ben nu weer opnieuw begonnen. Ik heb me voorgenomen om alle licenses goud te halen, en geen enkele gewonnen auto te verkopen. Het begin van de GT spellen vind ik altijd het leukste, dat je echt voorzichtig met je geld om moet gaan.
Moet je iets minder met die pitspoezen omgaanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:58 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik zit over de 50% en moet nog steeds voorzichtig met m'n geld omgaan!
mwah valt mee, gewoon de tweedehandsmarkten afgelopen en een carlist gebruiken waar je op afvinkt welke je al wel hebt. Ik doe het nu 2 weken (niet continu) en zit op de 620 wagens.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:41 schreef P-Style het volgende:
[..]
En ik wil àlle verschillende auto's (en dan niet in alle verschillende kleuren) in m'n garage hebben! Maar volgens mij kan dat wel 6 jaar duren, als je een normaal leven leidt met niet àl te veel vrije tijd.
ik kan mn lijstje ook wel ff uploaden, kan je precies zien wat ik nog mot hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:15 schreef Xtr3mE het volgende:
Op een of ander manier ben ik weer geintereseerd in GT4en heb een volledige (mocht dat niet zo zijn laat me weten zodat ik het aanpas) PAL Carlist (752 auto's uit mijn hoofd) in een Excel doc gezet.
Ik ga deze ff langs en kijken wat ik al heb (zoals CybPraetorian zegmaar)
Voor de belangstellende hier de link:
Klik
Hij opent het bestand wel maar zie verder niks dan een angelfire remote link plaatje :Squote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:42 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
ik kan mn lijstje ook wel ff uploaden, kan je precies zien wat ik nog mot hebben.
Wat allemaal groen gekleurd is, heb ik al. Wat nog niet gekleurd is moet nog. Ook kan je zien wanneer ik iets gekocht heb boven aan het lijstje. Het grote geld bedrag wat je ziet staan is het opgetelde bedrag van de kosten in kolommen B en C. Kijk maar ff
rechtermuisknop, opslaan als
Cybpraetorian_list
rechtermuis opslaan als al gedaan? Dat lukt hier namelijk wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:34 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
Hij opent het bestand wel maar zie verder niks dan een angelfire remote link plaatje :S
ja ofcoursequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:47 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
rechtermuis opslaan als al gedaan? Dat lukt hier namelijk wel.
shit angelfire...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:49 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
ja ofcourse
hier dit krijg ik steeds
[[url=http://img108.imageshack.us/img108/2345/naamloos18er.th.jpg]afbeelding][/URL]
In GT2 was het pas een aan-de-weg-plakkende-monster die echt geen concurentie had.quote:Op zaterdag 3 september 2005 09:33 schreef Alfa_Boy het volgende:
Ow ow ow, wat was de escudo in gt3 een bruut monster. 2,5 liter V6(als ik me niet vergis) en dan boven de 6000 toeren komt de turbo erindan vlamde je pas weg
De chaparral heeft echt zo'n bruut stationair geluid, boven de 3000 wordt ie te schreeuwerig
1.200.000 credits, mwah valt nog mee...quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:13 schreef P-Style het volgende:
Ik heb eindelijk die Chaparral 2J '70 gekocht... en wat een geweldig apparaat is dat!!!
Hij ziet er niet uit, maar hij heeft een sublieme wegligging en stuurt heerlijk. Met een Turbo 4 erin haalt 'ie werkelijk àchterlijk hoge snelheden!En dan dat geluid!
En dat alles met maar 3 versnellingen! Ik denk dat ik nog véél events ga doen met deze bak! (Moet nog bijna alle extreme events doen.) Ik heb nog niet in de Escudo gereden in GT4 (wel in GT3 en GT2), maar ik denk dat de Chaparral 'm misschien wel verslaat qua brute kracht.
Ja jongens... dit is een auto die iedere [afbeelding]-fanaat in z'n garage moet hebben!
heb je nou ook met allemaal gereden?quote:Op maandag 5 september 2005 19:16 schreef Xtr3mE het volgende:
675 van de 734 unieke auto's in mijn garage![]()
Alleen nog peperdure Race auto's en wat vage zeldzame oldtimers![]()
dat heb je damn snel gedaan. Ik zit nog steeds op 620, nu ben ik ook wat meer aan het racen geweest.quote:Op maandag 5 september 2005 19:16 schreef Xtr3mE het volgende:
Hoeveel tijd heb je dáár wel in in moeten steken?!quote:Op maandag 5 september 2005 19:16 schreef Xtr3mE het volgende:
niet in allemaal gereden uiteraard ongeveer de helft denk ik maar dat komt nog welquote:Op maandag 5 september 2005 21:16 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
heb je nou ook met allemaal gereden?
ik heb geloof ik 300 verschillende auto's, maar ik gebruik ook geen lijst om ze allemaal af te gaan, het boeit me ook niet o erg, om een skyline te hebben, en dan precies nog zo een maar dan van 2 jaar later...
aan de andere kant heb ik wel afgelopen week de 24uur van de Nürburgring opnieuw gereden, zonder b-spec dus, en of dat nou helemaal normaal is is natuurlijk ook twijfelachtig
ik heb ook ongeveer 150 weg auto's die vol getuned zijn.quote:Op maandag 5 september 2005 22:15 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hoeveel tijd heb je dáár wel in in moeten steken?!Ik heb nog nooit een auto verkocht (behalve duplicaten) en zit nog maar rond de 130. Daar moet ik wel even bij zeggen dat ik meer dan de helft van m'n auto's (meestal volledig) heb getuned en daar is natuurlijk ook ontzettend veel geld in gaan zitten. Het grootste deel van mijn auto's heb ik dan ook (nuttig) gebruikt!
En dàt doe ik veel te weinig denk ik.... B-spec'en. Moet m'n slaaf toch maar eens aan het werk zetten denk ik!quote:Op maandag 5 september 2005 22:33 schreef Xtr3mE het volgende:
...
Veel geld in gestoken en veel DTM laten b-spec'n (nu nog steeds)
Ik ben benieuwd! Dit kan eigenlijk alleen maar een goeie game worden. En die "pro-besturing" ziet er ook wel veelbelovend uit.quote:TGS 2005: Polyphony's New Game
The maker of Gran Turismo turns to motorcycles for Tourist Trophy. First details.
September 15, 2005 - The next game from the people who make Gran Turismo won't be a Gran Turismo game. Polyphony Digital has announced its oft-rumored motorcycle simulator. Titled Tourist Trophy: The Real Riding Simulator, this PS2 title promises to do to two wheels what Gran Turismo did to four.
On the eve of the Tokyo Game Show, Tourist Trophy has been unveiled on the pages of Famitsu magazine. Polyphony seems to be going all out with this one, with a collection of bikes from big bike makers like Yamaha, Suzuki, Kawasaki and Honda. The developer is even including real life suits and helmets.
While we're not sure how many bikes will feature in the game, Famitsu provides a partial list. Here's some of what you can expect to ride in Polyphony's first motorbike game:
Honda CBR600RR
Honda NSR250R SE
Honda CB750F
Honda CBR1100XX
Yamaha YZF R-1
Yamaha MT 01
Yamaha TZR 250 SPR
Yamaha Grand Majesty 250
Kawasaki ZRX1200R
Kawasaki Ninja ZX-10R
Suzuki GSX1400
Suzuki Hayabusa
Suzuki GSX-R600
The final selection will include a small number of motorcycles from the 80s, although 70% will be from the 90s to the present. Although the above makers are all Japanese, the final game will feature European bikes as well.
Polyphony is concentrating on making these bikes control like the real thing. Of course, with motorcycles, cornering is an important part of the race, and, sure enough, changing your riding form during cornering plays a major role in the game. The magazine introduces a few of the more important moves, including lean in and lean out (these describe how far you lean your bike when going into corners -- lean in makes your bike go closer to the ground than lean out). You'll also apparently be able to create your own riding form.
We know less about the courses set for inclusion in the game. Screenshots in the magazine show Tsukuba and Fuji Raceway, both of which are in Gran Turismo. The game will feature non GT courses, though.
As with Gran Turismo, tuning will play a big part in the game. You'll be able to tune such areas as your front fork angle, engine, dumper and final gear ratio. You'll also be able to select your tire type, selecting between three types of slick tires and two types of commercial tires.
Control will inherit quite a bit from Gran Turismo. In fact, the control setup will be, in its default state, exactly the same as that of GT. However, for the pros out there, Polyphony is also adding the ability to lean your body flat on your bike, which is the best way to attain top speed. You can do this with the L2 button. In this pro mode of play, the R2 button breaks and up and down on the analogue stick changes your weight around. Remember, this is just the professional control setup, so we expect it to take some getting used to.
There will be some additional functionality that you didn't find in Gran Turismo. The game will make use of the PS2's analogue face buttons to determine throttle and breaking, which is similar to what Polyphony did with GT, only here on-screen displays will show exactly how hard you're pressing the buttons.
Tourist Trophy is clearly aimed at motorcycle lovers. The game is even set to feature a photo mode where players will be able to snap pictures of their bikes and their virtual riders.
It should come as no surprise that this new Polyphony project is being headed up by a motorcycle lover. And we're not talking about company president and Gran Turismo father Kazunori Yamauchi. Yamauchi is serving as the producer of the game with a more recent Polyphony employee, Takamasa Shichisawa, serving as director.
Shichisawa joined Polyphony in 2000. He initially worked on the opening movies for the GT games, but his real love was apparently in motorcycles, as he had raced for ten years as an amateur. Two weeks after entering Polyphony, Shichisawa asked Yamauchi to make a motorbike game with the same level of quality found in GT.
Interviewed in the magazine, Yamauchi states that he made Gran Turismo because he loves cars and he therefore understands how people who love cars feel. He doesn't know too much about motorcycles, though, and he jokes that this is true even though bikes, like cars, have wheels. Yamauchi entrusted the required love of motorcycles and understanding of biker culture to Shichisawa.
A motorcycle game from Polyphony has been rumored for some time now, and there might have been some truth to the rumors. Yamauchi knew for some time that it would be technically possible to use the GT development team and Polyphony's resources to make a motorcycle game. It was just a question of timing and the need for someone who loves motorcycles. Actual development on Tourist Trophy began only recently -- in January, following the Japanese release of Gran Turismo 4.
Shichisawa shares some details on the game structure of Tourist Trophy. You start off with two bikes. It's not the case that in the game's arcade mode you'll be able to just pick from any number of bikes and race away. The reason for this is that, unlike with cars, most people don't have familiarity with bikes, so Polyphony hopes to hold the player's hand early on and teach the basics of motorcycle racing. The development team hasn't decided yet if they'll have players go through license tests as part of the single player mode, however we can expect a mode of play where the player performs tasks of progressive complexity.
Yamauchi gets the final word in the interview. He states that Polyphony first knocked on the door of car culture back in 1997 with the release of Gran Turismo. With Tourist Trophy, Yamauchi says, the team is knocking on the world of motorcycles. The knocking will begin in Japan this Winter. Sooner than that, we can look forward to a video demonstration of the game at the Tokyo Game Show this Friday.
Bron: IGN
Héél netjes!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:34 schreef Xtr3mE het volgende:
Zo eindelijk wat weer GT4 gespeeld en heb nu echt allé auto's verzameld op één na: de Dome Zero Concept '78 die je krijgt bij een license als je daar alles op goud hebt.
Er zijn 734 unieke auto's in totaal voor de PAL versie heb ik bijgehouden.
Binnenkort dan maar die Dome nog halen en dan ben ik definitief klaar met GT4
(misschien reageer ik een beetje laat) maar heb hem sinds begin juli, dus niet vanaf begin nee. Ik moest nog ff afstuderen in die tijd, en wilde me daar ff op concentreren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:35 schreef Alfa_Boy het volgende:
Heb je de game allang?? ik dacht dat je er niet vanaf het begin bij was....GT4 dan......of vergis ik me?
Zo af en toe. Maar na een poosje ken je het spel wel zeg maar. Maar zo nu en dan wil ik wel eens nieuwe auto's proberen en ik heb ze nog làng niet allemaal in m'n garage staan. Toch had online gameplay wel fijn geweest!quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:15 schreef Dacide het volgende:
Mannen, spelen jullie hem nog steeds?
Niet echt nee!quote:Ik ben op dit moment ff aan de need for speed most wanted... Niet echt te vergelijken nee... maar toch
same herequote:Op vrijdag 25 november 2005 10:15 schreef Dacide het volgende:
Mannen, spelen jullie hem nog steeds?
Ik ben op dit moment ff aan de need for speed most wanted... Niet echt te vergelijken nee... maar toch
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:56 schreef Xtr3mE het volgende:
ik vond de screens erg indrukwekkend, maar volgens mij hebben we gewoon de auto's vervangen door de motoren en de rest is gewoon GT4
Nou had ik al vaker het idee dat GT4 de concurrerende auto's niet helemaal eerlijk uitzocht, maar dit is wel héél erg extreem.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:50 schreef CybPraetorian het volgende:
Dit heeft GT4 dan als mijn concurrenten uitgezocht:
dat bedoel ik. Ik heb erg gelachen iig...quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:24 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou had ik al vaker het idee dat GT4 de concurrerende auto's niet helemaal eerlijk uitzocht, maar dit is wel héél erg extreem.
Netjes gereden!quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:56 schreef Xtr3mE het volgende:
http://videos.streetfire.(...)1B3-85363643E0C4.htm
Deze al gezien ?
zou jij ook eigenlijk moeten kunnen , jij hebt stuurquote:
Zal het binnenkort eens proberen!quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:24 schreef Xtr3mE het volgende:
zou jij ook eigenlijk moeten kunnen , jij hebt stuur![]()
die corvette staat mij mij in de top 1 van de meest mooie snelle verbazende en bijzondere wagensquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:49 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zal het binnenkort eens proberen!Even kijken of ik die covette al in m'n garage heb staan.
zoals in het laptimes topic al vermeld ben hem nu aan het doen met de clk gtr, gaat erg lekker. alleen staat ie wel op reduced pace 2, want op 3 en super hard tyres gaat ie na 4 rondes elke bocht eruit...quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:42 schreef Xtr3mE het volgende:
Zover ik me kan herrineren zijn de tegenstanders echt niet snel op die race. (Tourwagens dacht ik)
Ik heb toen die gedaan met de Falken Skyline. 's nachts aan laten en geen probleem.
ik vind het echt wel tof dat ze uberhaupt durven 3 (!!!) 24 uurs races erin te proppen. en dat schademodel zou in gt5 komen, dat geloof ik best, maar een ps3 heb je er ook voor nodigquote:Op zondag 19 maart 2006 18:48 schreef CybPraetorian het volgende:
ok ik snap dat ze wilden gaan voor de meest realistische race simulator wilden gaan, maar dat haalden ze al niet met de schademodellen, dus waarom ook niet die race tijden omlaag halen...
Is een auto bij DTM3 dan ook ècht total loss zodra je met 200Km/u tegen een muurtje aan knalt?quote:Op zondag 19 maart 2006 18:57 schreef CybPraetorian het volgende:
dat bedoel ik. Kijk nu eens naar DTM 3; ook een simulator (tenminste zo verkondigen ze zich; dat ga ik nog uitproberen) wel met een schade model. Ok er zitten niet 700+ wagens in, maar daar kunnen ze het wel voorelkaar maken...
nee ok helemaal super is het ook weer niet moet ik toegeven...quote:Op zondag 19 maart 2006 19:57 schreef P-Style het volgende:
[..]
Is een auto bij DTM3 dan ook ècht total loss zodra je met 200Km/u tegen een muurtje aan knalt?
lees de review maar:quote:Op zondag 21 mei 2006 16:26 schreef Nick109 het volgende:
Jullie hebben het vaak over zo'n DFP Ik heb begrepen dat het een stuur is maar wat is er speciaal aan?![]()
Uhm... niet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:54 schreef baniekje het volgende:
Beginnersvraagje:
Hoe kan ik mijn eigen spelgegevens opslaan op de memorycard als er al gegevens van een andere Gran Turismo 4 speler op staan?
Ik wil mijn eigen vorderingen graag opslaan !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |