Ik wil je droom niet in de wegstaan maar allemaal zal je ze niet zo snel hebbenquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:22 schreef CybPraetorian het volgende:598 wagens
en volgens mn lijstje nog 132 te gaan...
nee rijbewijzen moet ik ook nog, een groot gedeelte van de wagens die ik nu nog moet, moet ik idd ook nog via de races halen en rijbewijzen. Heb er 1 silver, rest brons, en S heb ik nog niet.quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:34 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
Ik wil je droom niet in de wegstaan maar allemaal zal je ze niet zo snel hebben
of heb je al alle rijbewijzen op goud ?
Ook geen auto's die je dubbel had?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:01 schreef Yngwie het volgende:
Auto's verkopen.... dat heb ik nog geen 1 keer gedaan in GT4 en ik kan toch echt niet zeggen dat ik geld tekort kom of zo
Nope, heb nooit echt geld nodig gehad, dus alle auto's zitten nog gewoon in mijn garagequote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:59 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ook geen auto's die je dubbel had?
tommy kaira ZZIIquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:38 schreef cats het volgende:
nog iemand een goeie tip voor een auto die ongetuned supersnel is ???
Tip voor snelle auto? Tsja zijn er zoveel, endurance race rijden, hoe heet die baan nou, oja El Captain, krijg je een Toyato Minolta, die is best rap.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:38 schreef cats het volgende:
ben nog maar een beginner met dit spel, en zal het dus met deze credits moeten doen....![]()
nog wel een tip misschien voor je: in de special events (dacht de 2e rac) kun je een toyota rally-car winnen die 238.000 credits waard is...
kun je toch een leuke wagen voor aanscahffen...
nog iemand een goeie tip voor een auto die ongetuned supersnel is ???
Dat niet, maar echte lelijke auto's (zoals bijv. een nissan micra) wil ik toch echt niet in mijn garagequote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:01 schreef Yngwie het volgende:
Auto's verkopen.... dat heb ik nog geen 1 keer gedaan in GT4 en ik kan toch echt niet zeggen dat ik geld tekort kom of zo
En ik wil àlle verschillende auto's (en dan niet in alle verschillende kleuren) in m'n garage hebben! Maar volgens mij kan dat wel 6 jaar duren, als je een normaal leven leidt met niet àl te veel vrije tijd.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:32 schreef lurf_doctor het volgende:
Dat niet, maar echte lelijke auto's (zoals bijv. een nissan micra) wil ik toch echt niet in mijn garage![]()
![]()
Ik zit over de 50% en moet nog steeds voorzichtig met m'n geld omgaan!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:49 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Ik ben nu weer opnieuw begonnen. Ik heb me voorgenomen om alle licenses goud te halen, en geen enkele gewonnen auto te verkopen. Het begin van de GT spellen vind ik altijd het leukste, dat je echt voorzichtig met je geld om moet gaan.
Moet je iets minder met die pitspoezen omgaanquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:58 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik zit over de 50% en moet nog steeds voorzichtig met m'n geld omgaan!
mwah valt mee, gewoon de tweedehandsmarkten afgelopen en een carlist gebruiken waar je op afvinkt welke je al wel hebt. Ik doe het nu 2 weken (niet continu) en zit op de 620 wagens.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:41 schreef P-Style het volgende:
[..]
En ik wil àlle verschillende auto's (en dan niet in alle verschillende kleuren) in m'n garage hebben! Maar volgens mij kan dat wel 6 jaar duren, als je een normaal leven leidt met niet àl te veel vrije tijd.
ik kan mn lijstje ook wel ff uploaden, kan je precies zien wat ik nog mot hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:15 schreef Xtr3mE het volgende:
Op een of ander manier ben ik weer geintereseerd in GT4en heb een volledige (mocht dat niet zo zijn laat me weten zodat ik het aanpas) PAL Carlist (752 auto's uit mijn hoofd) in een Excel doc gezet.
Ik ga deze ff langs en kijken wat ik al heb (zoals CybPraetorian zegmaar)
Voor de belangstellende hier de link:
Klik
Hij opent het bestand wel maar zie verder niks dan een angelfire remote link plaatje :Squote:Op dinsdag 30 augustus 2005 19:42 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
ik kan mn lijstje ook wel ff uploaden, kan je precies zien wat ik nog mot hebben.
Wat allemaal groen gekleurd is, heb ik al. Wat nog niet gekleurd is moet nog. Ook kan je zien wanneer ik iets gekocht heb boven aan het lijstje. Het grote geld bedrag wat je ziet staan is het opgetelde bedrag van de kosten in kolommen B en C. Kijk maar ff
rechtermuisknop, opslaan als
Cybpraetorian_list
rechtermuis opslaan als al gedaan? Dat lukt hier namelijk wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:34 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
Hij opent het bestand wel maar zie verder niks dan een angelfire remote link plaatje :S
ja ofcoursequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:47 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
rechtermuis opslaan als al gedaan? Dat lukt hier namelijk wel.
shit angelfire...quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:49 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
ja ofcourse
hier dit krijg ik steeds
[[url=http://img108.imageshack.us/img108/2345/naamloos18er.th.jpg]afbeelding][/URL]
In GT2 was het pas een aan-de-weg-plakkende-monster die echt geen concurentie had.quote:Op zaterdag 3 september 2005 09:33 schreef Alfa_Boy het volgende:
Ow ow ow, wat was de escudo in gt3 een bruut monster. 2,5 liter V6(als ik me niet vergis) en dan boven de 6000 toeren komt de turbo erindan vlamde je pas weg
De chaparral heeft echt zo'n bruut stationair geluid, boven de 3000 wordt ie te schreeuwerig
1.200.000 credits, mwah valt nog mee...quote:Op zaterdag 3 september 2005 01:13 schreef P-Style het volgende:
Ik heb eindelijk die Chaparral 2J '70 gekocht... en wat een geweldig apparaat is dat!!!
Hij ziet er niet uit, maar hij heeft een sublieme wegligging en stuurt heerlijk. Met een Turbo 4 erin haalt 'ie werkelijk àchterlijk hoge snelheden!En dan dat geluid!
En dat alles met maar 3 versnellingen! Ik denk dat ik nog véél events ga doen met deze bak! (Moet nog bijna alle extreme events doen.) Ik heb nog niet in de Escudo gereden in GT4 (wel in GT3 en GT2), maar ik denk dat de Chaparral 'm misschien wel verslaat qua brute kracht.
Ja jongens... dit is een auto die iedere [afbeelding]-fanaat in z'n garage moet hebben!
heb je nou ook met allemaal gereden?quote:Op maandag 5 september 2005 19:16 schreef Xtr3mE het volgende:
675 van de 734 unieke auto's in mijn garage![]()
Alleen nog peperdure Race auto's en wat vage zeldzame oldtimers![]()
dat heb je damn snel gedaan. Ik zit nog steeds op 620, nu ben ik ook wat meer aan het racen geweest.quote:Op maandag 5 september 2005 19:16 schreef Xtr3mE het volgende:
Hoeveel tijd heb je dáár wel in in moeten steken?!quote:Op maandag 5 september 2005 19:16 schreef Xtr3mE het volgende:
niet in allemaal gereden uiteraard ongeveer de helft denk ik maar dat komt nog welquote:Op maandag 5 september 2005 21:16 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
heb je nou ook met allemaal gereden?
ik heb geloof ik 300 verschillende auto's, maar ik gebruik ook geen lijst om ze allemaal af te gaan, het boeit me ook niet o erg, om een skyline te hebben, en dan precies nog zo een maar dan van 2 jaar later...
aan de andere kant heb ik wel afgelopen week de 24uur van de Nürburgring opnieuw gereden, zonder b-spec dus, en of dat nou helemaal normaal is is natuurlijk ook twijfelachtig
ik heb ook ongeveer 150 weg auto's die vol getuned zijn.quote:Op maandag 5 september 2005 22:15 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hoeveel tijd heb je dáár wel in in moeten steken?!Ik heb nog nooit een auto verkocht (behalve duplicaten) en zit nog maar rond de 130. Daar moet ik wel even bij zeggen dat ik meer dan de helft van m'n auto's (meestal volledig) heb getuned en daar is natuurlijk ook ontzettend veel geld in gaan zitten. Het grootste deel van mijn auto's heb ik dan ook (nuttig) gebruikt!
En dàt doe ik veel te weinig denk ik.... B-spec'en. Moet m'n slaaf toch maar eens aan het werk zetten denk ik!quote:Op maandag 5 september 2005 22:33 schreef Xtr3mE het volgende:
...
Veel geld in gestoken en veel DTM laten b-spec'n (nu nog steeds)
Ik ben benieuwd! Dit kan eigenlijk alleen maar een goeie game worden. En die "pro-besturing" ziet er ook wel veelbelovend uit.quote:TGS 2005: Polyphony's New Game
The maker of Gran Turismo turns to motorcycles for Tourist Trophy. First details.
September 15, 2005 - The next game from the people who make Gran Turismo won't be a Gran Turismo game. Polyphony Digital has announced its oft-rumored motorcycle simulator. Titled Tourist Trophy: The Real Riding Simulator, this PS2 title promises to do to two wheels what Gran Turismo did to four.
On the eve of the Tokyo Game Show, Tourist Trophy has been unveiled on the pages of Famitsu magazine. Polyphony seems to be going all out with this one, with a collection of bikes from big bike makers like Yamaha, Suzuki, Kawasaki and Honda. The developer is even including real life suits and helmets.
While we're not sure how many bikes will feature in the game, Famitsu provides a partial list. Here's some of what you can expect to ride in Polyphony's first motorbike game:
Honda CBR600RR
Honda NSR250R SE
Honda CB750F
Honda CBR1100XX
Yamaha YZF R-1
Yamaha MT 01
Yamaha TZR 250 SPR
Yamaha Grand Majesty 250
Kawasaki ZRX1200R
Kawasaki Ninja ZX-10R
Suzuki GSX1400
Suzuki Hayabusa
Suzuki GSX-R600
The final selection will include a small number of motorcycles from the 80s, although 70% will be from the 90s to the present. Although the above makers are all Japanese, the final game will feature European bikes as well.
Polyphony is concentrating on making these bikes control like the real thing. Of course, with motorcycles, cornering is an important part of the race, and, sure enough, changing your riding form during cornering plays a major role in the game. The magazine introduces a few of the more important moves, including lean in and lean out (these describe how far you lean your bike when going into corners -- lean in makes your bike go closer to the ground than lean out). You'll also apparently be able to create your own riding form.
We know less about the courses set for inclusion in the game. Screenshots in the magazine show Tsukuba and Fuji Raceway, both of which are in Gran Turismo. The game will feature non GT courses, though.
As with Gran Turismo, tuning will play a big part in the game. You'll be able to tune such areas as your front fork angle, engine, dumper and final gear ratio. You'll also be able to select your tire type, selecting between three types of slick tires and two types of commercial tires.
Control will inherit quite a bit from Gran Turismo. In fact, the control setup will be, in its default state, exactly the same as that of GT. However, for the pros out there, Polyphony is also adding the ability to lean your body flat on your bike, which is the best way to attain top speed. You can do this with the L2 button. In this pro mode of play, the R2 button breaks and up and down on the analogue stick changes your weight around. Remember, this is just the professional control setup, so we expect it to take some getting used to.
There will be some additional functionality that you didn't find in Gran Turismo. The game will make use of the PS2's analogue face buttons to determine throttle and breaking, which is similar to what Polyphony did with GT, only here on-screen displays will show exactly how hard you're pressing the buttons.
Tourist Trophy is clearly aimed at motorcycle lovers. The game is even set to feature a photo mode where players will be able to snap pictures of their bikes and their virtual riders.
It should come as no surprise that this new Polyphony project is being headed up by a motorcycle lover. And we're not talking about company president and Gran Turismo father Kazunori Yamauchi. Yamauchi is serving as the producer of the game with a more recent Polyphony employee, Takamasa Shichisawa, serving as director.
Shichisawa joined Polyphony in 2000. He initially worked on the opening movies for the GT games, but his real love was apparently in motorcycles, as he had raced for ten years as an amateur. Two weeks after entering Polyphony, Shichisawa asked Yamauchi to make a motorbike game with the same level of quality found in GT.
Interviewed in the magazine, Yamauchi states that he made Gran Turismo because he loves cars and he therefore understands how people who love cars feel. He doesn't know too much about motorcycles, though, and he jokes that this is true even though bikes, like cars, have wheels. Yamauchi entrusted the required love of motorcycles and understanding of biker culture to Shichisawa.
A motorcycle game from Polyphony has been rumored for some time now, and there might have been some truth to the rumors. Yamauchi knew for some time that it would be technically possible to use the GT development team and Polyphony's resources to make a motorcycle game. It was just a question of timing and the need for someone who loves motorcycles. Actual development on Tourist Trophy began only recently -- in January, following the Japanese release of Gran Turismo 4.
Shichisawa shares some details on the game structure of Tourist Trophy. You start off with two bikes. It's not the case that in the game's arcade mode you'll be able to just pick from any number of bikes and race away. The reason for this is that, unlike with cars, most people don't have familiarity with bikes, so Polyphony hopes to hold the player's hand early on and teach the basics of motorcycle racing. The development team hasn't decided yet if they'll have players go through license tests as part of the single player mode, however we can expect a mode of play where the player performs tasks of progressive complexity.
Yamauchi gets the final word in the interview. He states that Polyphony first knocked on the door of car culture back in 1997 with the release of Gran Turismo. With Tourist Trophy, Yamauchi says, the team is knocking on the world of motorcycles. The knocking will begin in Japan this Winter. Sooner than that, we can look forward to a video demonstration of the game at the Tokyo Game Show this Friday.
Bron: IGN
Héél netjes!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:34 schreef Xtr3mE het volgende:
Zo eindelijk wat weer GT4 gespeeld en heb nu echt allé auto's verzameld op één na: de Dome Zero Concept '78 die je krijgt bij een license als je daar alles op goud hebt.
Er zijn 734 unieke auto's in totaal voor de PAL versie heb ik bijgehouden.
Binnenkort dan maar die Dome nog halen en dan ben ik definitief klaar met GT4
(misschien reageer ik een beetje laat) maar heb hem sinds begin juli, dus niet vanaf begin nee. Ik moest nog ff afstuderen in die tijd, en wilde me daar ff op concentreren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:35 schreef Alfa_Boy het volgende:
Heb je de game allang?? ik dacht dat je er niet vanaf het begin bij was....GT4 dan......of vergis ik me?
Zo af en toe. Maar na een poosje ken je het spel wel zeg maar. Maar zo nu en dan wil ik wel eens nieuwe auto's proberen en ik heb ze nog làng niet allemaal in m'n garage staan. Toch had online gameplay wel fijn geweest!quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:15 schreef Dacide het volgende:
Mannen, spelen jullie hem nog steeds?
Niet echt nee!quote:Ik ben op dit moment ff aan de need for speed most wanted... Niet echt te vergelijken nee... maar toch
same herequote:Op vrijdag 25 november 2005 10:15 schreef Dacide het volgende:
Mannen, spelen jullie hem nog steeds?
Ik ben op dit moment ff aan de need for speed most wanted... Niet echt te vergelijken nee... maar toch
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:56 schreef Xtr3mE het volgende:
ik vond de screens erg indrukwekkend, maar volgens mij hebben we gewoon de auto's vervangen door de motoren en de rest is gewoon GT4
Nou had ik al vaker het idee dat GT4 de concurrerende auto's niet helemaal eerlijk uitzocht, maar dit is wel héél erg extreem.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:50 schreef CybPraetorian het volgende:
Dit heeft GT4 dan als mijn concurrenten uitgezocht:
dat bedoel ik. Ik heb erg gelachen iig...quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:24 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou had ik al vaker het idee dat GT4 de concurrerende auto's niet helemaal eerlijk uitzocht, maar dit is wel héél erg extreem.
Netjes gereden!quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:56 schreef Xtr3mE het volgende:
http://videos.streetfire.(...)1B3-85363643E0C4.htm
Deze al gezien ?
zou jij ook eigenlijk moeten kunnen , jij hebt stuurquote:
Zal het binnenkort eens proberen!quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:24 schreef Xtr3mE het volgende:
zou jij ook eigenlijk moeten kunnen , jij hebt stuur![]()
die corvette staat mij mij in de top 1 van de meest mooie snelle verbazende en bijzondere wagensquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:49 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zal het binnenkort eens proberen!Even kijken of ik die covette al in m'n garage heb staan.
zoals in het laptimes topic al vermeld ben hem nu aan het doen met de clk gtr, gaat erg lekker. alleen staat ie wel op reduced pace 2, want op 3 en super hard tyres gaat ie na 4 rondes elke bocht eruit...quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:42 schreef Xtr3mE het volgende:
Zover ik me kan herrineren zijn de tegenstanders echt niet snel op die race. (Tourwagens dacht ik)
Ik heb toen die gedaan met de Falken Skyline. 's nachts aan laten en geen probleem.
ik vind het echt wel tof dat ze uberhaupt durven 3 (!!!) 24 uurs races erin te proppen. en dat schademodel zou in gt5 komen, dat geloof ik best, maar een ps3 heb je er ook voor nodigquote:Op zondag 19 maart 2006 18:48 schreef CybPraetorian het volgende:
ok ik snap dat ze wilden gaan voor de meest realistische race simulator wilden gaan, maar dat haalden ze al niet met de schademodellen, dus waarom ook niet die race tijden omlaag halen...
Is een auto bij DTM3 dan ook ècht total loss zodra je met 200Km/u tegen een muurtje aan knalt?quote:Op zondag 19 maart 2006 18:57 schreef CybPraetorian het volgende:
dat bedoel ik. Kijk nu eens naar DTM 3; ook een simulator (tenminste zo verkondigen ze zich; dat ga ik nog uitproberen) wel met een schade model. Ok er zitten niet 700+ wagens in, maar daar kunnen ze het wel voorelkaar maken...
nee ok helemaal super is het ook weer niet moet ik toegeven...quote:Op zondag 19 maart 2006 19:57 schreef P-Style het volgende:
[..]
Is een auto bij DTM3 dan ook ècht total loss zodra je met 200Km/u tegen een muurtje aan knalt?
lees de review maar:quote:Op zondag 21 mei 2006 16:26 schreef Nick109 het volgende:
Jullie hebben het vaak over zo'n DFP Ik heb begrepen dat het een stuur is maar wat is er speciaal aan?![]()
Uhm... niet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:54 schreef baniekje het volgende:
Beginnersvraagje:
Hoe kan ik mijn eigen spelgegevens opslaan op de memorycard als er al gegevens van een andere Gran Turismo 4 speler op staan?
Ik wil mijn eigen vorderingen graag opslaan !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |