(misschien reageer ik een beetje laat) maar heb hem sinds begin juli, dus niet vanaf begin nee. Ik moest nog ff afstuderen in die tijd, en wilde me daar ff op concentreren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:35 schreef Alfa_Boy het volgende:
Heb je de game allang?? ik dacht dat je er niet vanaf het begin bij was....GT4 dan......of vergis ik me?
Zo af en toe. Maar na een poosje ken je het spel wel zeg maar. Maar zo nu en dan wil ik wel eens nieuwe auto's proberen en ik heb ze nog làng niet allemaal in m'n garage staan. Toch had online gameplay wel fijn geweest!quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:15 schreef Dacide het volgende:
Mannen, spelen jullie hem nog steeds?
Niet echt nee!quote:Ik ben op dit moment ff aan de need for speed most wanted... Niet echt te vergelijken nee... maar toch
same herequote:Op vrijdag 25 november 2005 10:15 schreef Dacide het volgende:
Mannen, spelen jullie hem nog steeds?
Ik ben op dit moment ff aan de need for speed most wanted... Niet echt te vergelijken nee... maar toch
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:56 schreef Xtr3mE het volgende:
ik vond de screens erg indrukwekkend, maar volgens mij hebben we gewoon de auto's vervangen door de motoren en de rest is gewoon GT4
Nou had ik al vaker het idee dat GT4 de concurrerende auto's niet helemaal eerlijk uitzocht, maar dit is wel héél erg extreem.quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:50 schreef CybPraetorian het volgende:
Dit heeft GT4 dan als mijn concurrenten uitgezocht:
dat bedoel ik. Ik heb erg gelachen iig...quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:24 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou had ik al vaker het idee dat GT4 de concurrerende auto's niet helemaal eerlijk uitzocht, maar dit is wel héél erg extreem.
Netjes gereden!quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:56 schreef Xtr3mE het volgende:
http://videos.streetfire.(...)1B3-85363643E0C4.htm
Deze al gezien ?
zou jij ook eigenlijk moeten kunnen , jij hebt stuurquote:
Zal het binnenkort eens proberen!quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:24 schreef Xtr3mE het volgende:
zou jij ook eigenlijk moeten kunnen , jij hebt stuur![]()
die corvette staat mij mij in de top 1 van de meest mooie snelle verbazende en bijzondere wagensquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:49 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zal het binnenkort eens proberen!Even kijken of ik die covette al in m'n garage heb staan.
zoals in het laptimes topic al vermeld ben hem nu aan het doen met de clk gtr, gaat erg lekker. alleen staat ie wel op reduced pace 2, want op 3 en super hard tyres gaat ie na 4 rondes elke bocht eruit...quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:42 schreef Xtr3mE het volgende:
Zover ik me kan herrineren zijn de tegenstanders echt niet snel op die race. (Tourwagens dacht ik)
Ik heb toen die gedaan met de Falken Skyline. 's nachts aan laten en geen probleem.
ik vind het echt wel tof dat ze uberhaupt durven 3 (!!!) 24 uurs races erin te proppen. en dat schademodel zou in gt5 komen, dat geloof ik best, maar een ps3 heb je er ook voor nodigquote:Op zondag 19 maart 2006 18:48 schreef CybPraetorian het volgende:
ok ik snap dat ze wilden gaan voor de meest realistische race simulator wilden gaan, maar dat haalden ze al niet met de schademodellen, dus waarom ook niet die race tijden omlaag halen...
Is een auto bij DTM3 dan ook ècht total loss zodra je met 200Km/u tegen een muurtje aan knalt?quote:Op zondag 19 maart 2006 18:57 schreef CybPraetorian het volgende:
dat bedoel ik. Kijk nu eens naar DTM 3; ook een simulator (tenminste zo verkondigen ze zich; dat ga ik nog uitproberen) wel met een schade model. Ok er zitten niet 700+ wagens in, maar daar kunnen ze het wel voorelkaar maken...
nee ok helemaal super is het ook weer niet moet ik toegeven...quote:Op zondag 19 maart 2006 19:57 schreef P-Style het volgende:
[..]
Is een auto bij DTM3 dan ook ècht total loss zodra je met 200Km/u tegen een muurtje aan knalt?
lees de review maar:quote:Op zondag 21 mei 2006 16:26 schreef Nick109 het volgende:
Jullie hebben het vaak over zo'n DFP Ik heb begrepen dat het een stuur is maar wat is er speciaal aan?![]()
Uhm... niet.quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:54 schreef baniekje het volgende:
Beginnersvraagje:
Hoe kan ik mijn eigen spelgegevens opslaan op de memorycard als er al gegevens van een andere Gran Turismo 4 speler op staan?
Ik wil mijn eigen vorderingen graag opslaan !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |