Ik wil je droom niet in de wegstaan maar allemaal zal je ze niet zo snel hebbenquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:22 schreef CybPraetorian het volgende:598 wagens
en volgens mn lijstje nog 132 te gaan...
nee rijbewijzen moet ik ook nog, een groot gedeelte van de wagens die ik nu nog moet, moet ik idd ook nog via de races halen en rijbewijzen. Heb er 1 silver, rest brons, en S heb ik nog niet.quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:34 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
Ik wil je droom niet in de wegstaan maar allemaal zal je ze niet zo snel hebben
of heb je al alle rijbewijzen op goud ?
Ook geen auto's die je dubbel had?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:01 schreef Yngwie het volgende:
Auto's verkopen.... dat heb ik nog geen 1 keer gedaan in GT4 en ik kan toch echt niet zeggen dat ik geld tekort kom of zo
Nope, heb nooit echt geld nodig gehad, dus alle auto's zitten nog gewoon in mijn garagequote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:59 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ook geen auto's die je dubbel had?
tommy kaira ZZIIquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:38 schreef cats het volgende:
nog iemand een goeie tip voor een auto die ongetuned supersnel is ???
Tip voor snelle auto? Tsja zijn er zoveel, endurance race rijden, hoe heet die baan nou, oja El Captain, krijg je een Toyato Minolta, die is best rap.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:38 schreef cats het volgende:
ben nog maar een beginner met dit spel, en zal het dus met deze credits moeten doen....![]()
nog wel een tip misschien voor je: in de special events (dacht de 2e rac) kun je een toyota rally-car winnen die 238.000 credits waard is...
kun je toch een leuke wagen voor aanscahffen...
nog iemand een goeie tip voor een auto die ongetuned supersnel is ???
Dat niet, maar echte lelijke auto's (zoals bijv. een nissan micra) wil ik toch echt niet in mijn garagequote:Op woensdag 24 augustus 2005 00:01 schreef Yngwie het volgende:
Auto's verkopen.... dat heb ik nog geen 1 keer gedaan in GT4 en ik kan toch echt niet zeggen dat ik geld tekort kom of zo
En ik wil àlle verschillende auto's (en dan niet in alle verschillende kleuren) in m'n garage hebben! Maar volgens mij kan dat wel 6 jaar duren, als je een normaal leven leidt met niet àl te veel vrije tijd.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:32 schreef lurf_doctor het volgende:
Dat niet, maar echte lelijke auto's (zoals bijv. een nissan micra) wil ik toch echt niet in mijn garage![]()
![]()
Ik zit over de 50% en moet nog steeds voorzichtig met m'n geld omgaan!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:49 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Ik ben nu weer opnieuw begonnen. Ik heb me voorgenomen om alle licenses goud te halen, en geen enkele gewonnen auto te verkopen. Het begin van de GT spellen vind ik altijd het leukste, dat je echt voorzichtig met je geld om moet gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |