De auto's win je alleen als je alle races in de serie hebt afgerond (en bij een championship ook daadwerkelijk deze gewonnen hebt). Als je de losse races rijdt, heb je de championship niet afgerond, dus ziet de PS2 het not completed = geen auto.quote:Op maandag 11 juli 2005 20:19 schreef CybPraetorian het volgende:
wat ook BS is: ik heb in de japanse hal de Japanese Championship gereden. Ik heb alle races los gedaan, en geen auto gekregen. Later keek ik nog eens, zag ik dat er ook stodn all races. Dus daar krijg je de auto pas? ook als je al alle races al gedaan hebt en goud hebt gehaald?
de scroll-tekst had ik uiteraard al wel eens gelezen, maar ik had nog nooit eerder verschil gemerkt en ik heb nu eigenlijk pas de link gelegdquote:Op maandag 11 juli 2005 17:52 schreef Slotter het volgende:
[..]
Is, het verdient zo nu en dan ook aanbeveling om de scrollende tekst onder in het beeld te lezen maar zal niet te bijdehand doen.![]()
Punt is dat er enorm veel stress of het frame/onderstel van een race-auto komt te staan waardoor deze steeds meer gaat verbuigen. Hoe erger de schade aan het onderstel word hoe slechter de auto te controleren valt. Vergelijk het met de slijtage aan je banden op een bepaalde manier.
Als je van plan bent lange races te gaan doen met een auto, voer een refresherplan uit en bouw iig een rollcage in. Dit verhoogt de stijfheid van het onderstel waardoor je auto meer kan hebben en/of langer door kan. Het kost wel wat credits maar voor favoriete auto's is het zo'n beetje een must om dit eens in de zoveel tijd te doen (vooral als ze behoorlijk getuned zijn).
Ons enige echte testcircuit is Lguna Seca of Tsukuba. Doet het altijd goed (net als infineon)quote:Op maandag 11 juli 2005 18:26 schreef Xtr3mE het volgende:
Rijdt er iemand van jullie zo af en toe op de ring om je (nieuwe) auto te testen ?
En let je dan ook op de beste rondetijd ?
Zo ja wat is dan jullie snelste zover ? (maakt niet uit welke auto, F1 kan ook)
Zeg wel of ie getuned is of niet
Ben benieuwd
Ik kan nu mijn records niet opvragen aangezien ik bezig met met 24u endurance race.
ja dat klopt, ik ben er achter gekomen. Je krijgt wel een vette auto aan het einde van die eerste Japanse GT challengequote:Op maandag 11 juli 2005 20:42 schreef Slotter het volgende:
[..]
De auto's win je alleen als je alle races in de serie hebt afgerond (en bij een championship ook daadwerkelijk deze gewonnen hebt). Als je de losse races rijdt, heb je de championship niet afgerond, dus ziet de PS2 het not completed = geen auto.
't Is wat krom, maar je kunt gewoon beter direct starten met de championship.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Kheb die race meteen maar ff 2x gereden, lekker credits vangen...Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
Zo nu en dan is het ook onduidelijk wat iets doet. Maar eigenlijk is deze refresher verplichte kost voor endurance auto's en auto's waar je veel mee raced, zoals ik al zei. Het kost een behoorlijke klauw credits, maar toch.....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:06 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
de scroll-tekst had ik uiteraard al wel eens gelezen, maar ik had nog nooit eerder verschil gemerkt en ik heb nu eigenlijk pas de link gelegd
mijn snelste tijd op de ring wet ik niet, ik rijd er wel vaak maar eigenlijk nooit tijdens time trial dus heb mijn beste tijd niet geregistreerd staan, zal rond de 6 minuten liggen lijkt me
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:42 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
ja dat klopt, ik ben er achter gekomen. Je krijgt wel een vette auto aan het einde van die eerste Japanse GT challengeZou iig een van die wagens houden voor eigen gebruik. Ik vind het nog steeds een van de prettigst rijdende auto's in het hele spel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Kheb die race meteen maar ff 2x gereden, lekker credits vangen...
Indrukwekkend, nette tijden zeg. Probeer het eigenlijk niet eens met de auto's die in je lijstje naar voren komen want vind die echt vreselijk rijden op de Ring. Voor de Formula Gran Turismo vond ik een drama....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:02 schreef Xtr3mE het volgende:
En BTW hier mijn snelste tijden op de ring:
[[url=http://img340.imageshack.us/img340/2796/gt4ring9xq.th.jpg]afbeelding][/URL]
allemaal ongetuned met racing medium tires, 1 lap max gereden dus incl. afglijders bij sommige
Ik vind het juist geweldig om met zulke auto's 300+ op sommige stukken te gaan.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:53 schreef Slotter het volgende:
[..]
Indrukwekkend, nette tijden zeg. Probeer het eigenlijk niet eens met de auto's die in je lijstje naar voren komen want vind die echt vreselijk rijden op de Ring. Voor de Formula Gran Turismo vond ik een drama....
Sja, is op zich zo, maar ik vind de Ring gewoon geen prettig circuit voor deze wagens. Dan zit ik liever op Le Mans of zo. Of nog beter het Test Circuit!!!!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:19 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
Ik vind het juist geweldig om met zulke auto's 300+ op sommige stukken te gaan.
De uitdaging is dan op de limiet rijden zonder eraf tegaan, wat met deze auto's makkelijk gaat.
5.46 met de R8 net gereden ná de ophanging te hebben gerefreshed na de 24 uurs race en helpt echt enorm! 15 sec sneller gewoon! (hoewel deze echt perfect was!)
die heb ik nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:51 schreef Slotter het volgende:
[b]en auto's waar je veel mee raced[/b
Sja, dan heb je een probleempje. Normaliter komen die refresher plans beschikbaar als je een auto regelmatig gebruikt hebt tijdens (langere) races. Dus, zoals ik zei, als je een auto hebt die je veel races gebruikt komt dat plan sneller beschikbaar.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:39 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
die heb ik niet![]()
er is slechts een hele enkele waar ik meer dan 1 kampioenschap mee heb gereden en die refresher plans kan je echt pas gebruiken na de 24 uur en niet ervoor, de rollcage gooide ik er altijd wel in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zou graag bewijs aanvoeren, maar ik heb geen tv-kaart op mijn comp, en foto's maken van een televisie is geen succes, ik heb het geprobeerd, dus jullie moeten me maar op mijn woord geloven
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:24 schreef Mobster273 het volgende:
Extreme blijheid is mijn deel! De 100% is bereikt met het halen van missie 34 op het geweldige verschil van 0.112 seconde![]()
100%?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zou graag bewijs aanvoeren, maar ik heb geen tv-kaart op mijn comp, en foto's maken van een televisie is geen succes, ik heb het geprobeerd, dus jullie moeten me maar op mijn woord gelovenGefeliciteerd!!! Hoeveel uren heb je wel niet in GT4 gestoken om dat te bereiken?!
![]()
tja, het kan dus wel, ik gebruik het pookje om te sturen en de knoppen om gas te geven en te remmen en dat is wat mij betreft een acceptabel alternatief voor een stuurquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:07 schreef Dacide het volgende:
ah ok... want wij hebben ook geen stuurtje... dus ben al lang blij dat je die mission gehaald hebt zonder stuur
thnx, moet ook veel aan gebeuren, het volledige remsysteem aan de voorkant moet vervangen worden voor de apk en de uitlaat is gaar vanaf de kat (die gelukkig dus nog wel heel is)quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:40 schreef Slotter het volgende:
Gefeliciteerd Mobster, coole prestatie!!!
En succes met je echte auto, klinkt niet echt gezellig....
Waarom gebruik je het rechterpookje niet om te gassen en te remmen?quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:22 schreef Mobster273 het volgende:
tja, het kan dus wel, ik gebruik het pookje om te sturen en de knoppen om gas te geven en te remmen en dat is wat mij betreft een acceptabel alternatief voor een stuur
kan ik niet, simpel als dat, net zo als ik het ook niet voor elkaar krijg om links en rechts mijn handen iets anders te laten doen, en op knopjes rammen is nou eenmaal een minder gecoördineerde beweging dan subtiel met het pookje werkenquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:16 schreef P-Style het volgende:
[..]
Waarom gebruik je het rechterpookje niet om te gassen en te remmen?
nee, heb ik niet, kan ook nog wel ff duren voordat ik dat heb, want ik vind die gewoon niet leukquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:50 schreef Xtr3mE het volgende:
Ik moet zelf nog 1 race (24 uur Le Mans) dan heb ik ook 100%, maar ik laat deze ff wat links want ik ben van plan met iemand deze gewoon zelf te rijden ipv b-spec'en
Mobster273, heb je ook alle license goud ?
dat wil ik namelijk ook wel na die 100% (moet alleen nog IA en IB alles goud)
jaja dat zeker, haal er nu al die driving missies mee, super makkelijk.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:51 schreef Slotter het volgende:
Zou iig een van die wagens houden voor eigen gebruik. Ik vind het nog steeds een van de prettigst rijdende auto's in het hele spel.
ik heb die gereden met de autobianchi A112 Abarth, die win je bij de sunday cup en die heb je vast al gereden, paar goedkope tunings erop en het is kinderspel, maar als je het watmoeilijker wil laten dan kan je het natuurlijk ook ongetuned doenquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:12 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
jaja dat zeker, haal er nu al die driving missies mee, super makkelijk.
maar kan iemand me toch een goede zet in de richting zetten. Ik kan geen snelle auto vinden die kleiner is dan 3400MM voor die K-cup. MX5, Mini allemaal langer. En dan vind ik een die kort genoeg is, dan heeft ie maar 28 pk. Dat komt niet voor uit...
ahh crap, die heb ik verkocht. Dan moet ik die sunday cup maar ff weer rijden...quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:21 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik heb die gereden met de autobianchi A112 Abarth, die win je bij de sunday cup en die heb je vast al gereden, paar goedkope tunings erop en het is kinderspel, maar als je het watmoeilijker wil laten dan kan je het natuurlijk ook ongetuned doen
ah die ook? die is wel interessant ja...quote:
Volgens mij is die langer dan de 3,4 mt maar ik het mis hebben.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:43 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
ah die ook? die is wel interessant ja...
Ik gebruik ook de knoppen voor gas geven. Kan ik gas geven en remmen tegelijk. Weight Shifting (heb ik ook uit de Gran Turismo Reeks, zat volgens mij in deel 2, met de licenses, Aston Martin DB7, bij de uitleg wordt er over weigtshifting gesproken, heel licht remmen in de bocht voor iets meer druk op de voorwielen).quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:16 schreef P-Style het volgende:
[..]
Waarom gebruik je het rechterpookje niet om te gassen en te remmen?
ja die lupo is ook langer, maar ik heb hem ondertussen al gehaald. Heb die Sunday cup ff weer gehaald en die auto ff flink getuned, 128PK ofzo. Ik ging de rest met 2 vingers in de neus voorbij. Ben ondertussen al een flink eind met de special missions, en heb ook al een cup gehaald in de Professional Hall. Sta nu op 14.4 % na precies 1 week spelen...quote:Op donderdag 14 juli 2005 08:43 schreef Slotter het volgende:
[..]
Volgens mij is die langer dan de 3,4 mt maar ik het mis hebben.
't Is soms zo nu en dan een beetje zoeken wat voor auto's zijn toegestaan.....Volgens mij win je ook ergens een Honda S-huppeldepup race auto uit de jaren '60 met 100pk die ook toegestaan is dacht ik. Zou alleen niet meer weten waar je dat ding wint. Lemme check....
in het begin gaan die procenten nog behoorlijk hard, maar aan het einde zit je met de hele lange races die per race nog steeds voor hetzelfde extra percentage zorgen, als je dan nog 14,4% per week haalt ben je een heldquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:26 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
ja die lupo is ook langer, maar ik heb hem ondertussen al gehaald. Heb die Sunday cup ff weer gehaald en die auto ff flink getuned, 128PK ofzo. Ik ging de rest met 2 vingers in de neus voorbij. Ben ondertussen al een flink eind met de special missions, en heb ook al een cup gehaald in de Professional Hall. Sta nu op 14.4 % na precies 1 week spelen...
Hier sluit ik me volledig bij aan....gaat op een gegeven ogenblijk flink sloom.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:28 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
in het begin gaan die procenten nog behoorlijk hard, maar aan het einde zit je met de hele lange races die per race nog steeds voor hetzelfde extra percentage zorgen, als je dan nog 14,4% per week haalt ben je een held
ja, maar 100 ronden op akasaka, dat was toch echt de langste race die er in zat, die is in GT4 nog maar 60 ronden....quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:33 schreef Xtr3mE het volgende:
Nopedaar moest je heel race rijden! (2 uur max op de Trail Mountain)
route 246 akasaka zo heet ie voluit, maar ik noem hem altijd alleen maar akasaka...quote:
In GT3 was het ook gewoon Tokyo:Route 246 bij mij....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:49 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
route 246 akasaka zo heet ie voluit, maar ik noem hem altijd alleen maar akasaka...
-edit- check that, in GT4 heet de baan Tokyo:Route 246
heb er ondertussen al weer 5% bij en zit op dik 19%. Ook International A rijbewijs gehaald. Aantal dealer kampioenschappen gehaald. gaat wel lekker, maar de races worden nu steeds langer en meerdere races achterelkaar...quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:28 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
in het begin gaan die procenten nog behoorlijk hard, maar aan het einde zit je met de hele lange races die per race nog steeds voor hetzelfde extra percentage zorgen, als je dan nog 14,4% per week haalt ben je een held
ik denk ik zal het nog eens nakijken, maar op het scherm vlak voor de race als je al in de auto zit is het Tokyo R246, maar ik het raceselectiescherm is het Tokyo Route 246: Akasakaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:57 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
In GT3 was het ook gewoon Tokyo:Route 246 bij mij....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |