Lol, heeft ie maar 3 versnellingen ja?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:58 schreef Alfa_Boy het volgende:
Chapperal, is dat die amerikaan met 3 versnellingen??? Ik weet het niet zeker, maar als het dat ding was, heeft ie wel een lekker geluidje
Ik hoop dus ook dat het in GT5 beter wordt aangepakt, want nu weet je nooit van tevoren waar je tegen moet racen...
K vond de pk-restrictie van GT2 wel fijn
[edit] Heb ff op de gegeven site gekeken, en inderdaad dat ding heeft 3 versnellingen[/edit]
Nou als dat zo is ga ik geen GT4 kopen dus... Ik heb hem gespeeld en ik vind hem nou niet zo revolutionair veel beter dan GT3. Ok... een stuk uitgebreider is 'ie wel, maar ja, lekker boeiend.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:04 schreef Alfa_Boy het volgende:
Volgens mij komt dat niet meer, we zullen moeten wachten op GT5. De netwerkstructuur was er volgens de makers niet geschikt voor....
Je zult het niet geloven maar ik heb die gedaan met de Caddilac Cien (ongetuned, misschien dan alleen race benden als dat mag in dat toernooi) Want ik kreeg steeds die Corvette CR5 en dan heb je geen kans. Toen maar die Cien gepakt en geen raceauto tegenstanders. Was wel een uitdaging trouwensquote:Oh welke auto hebben jullie gebruikt voor het 1e toernooi van het stars en stripes gebeuren...
We krijgen hem maar niet gefixed (alles overige USA races hebben we al lang goud)
met een beetje geluk ligt ie straks nog als platinum in de winkelquote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:35 schreef CybPraetorian het volgende:
hmm nu toch ECHT een keer een gaan halen... nu klaar met school dus nu wel tijd
Die Chapperal is verschrikkelijk om tegen te rijden, verloor bij de eerste race 10-15 sec. per rondje met een volledige getunde Saleen S7 en dat is echt geen doetje. Het is toch een kwestie van een paar keer proberen, de AI past de tegenstand aan aan de auto die jezelf kiest geloof ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:22 schreef Dacide het volgende:
Hier de laatste berichtjes:
[quote]Dacide schreef:
Hmmz, jammer...
Heb ook al met de GT en met de Le Mans GT geprobeerd, maar kreeg steeds die chapperal 2J tegenover me...
Toen ik een mindere auto probeerde kreeg ik weer idd zo'n zwaardere auto tegen over me.
Nu maar bidden dat ik een keertje niet de Chapperal tegenover me krijg.
En anders spaar ik door voor een Panoz esperante (4.500.000) Ik neem aan dat die gehakt van hem maakt (zeker als ie fully tuned is)
Bizar concept, dacht zelf ook dat het een turbine-aangedreven auto was! Ben nooit zo into Trans-Am races geweest, dus kende deze auto eigenlijk niet. 't Is wel een beest om tegen te rijden iig.quote:Wie heeft er zelf al eens in de chapperal gereden (2j)... met die propellers achterop
IK dacht eerst dat ie turbine aandrijving had... Wat blijkt.. de propellers zuigen lucht onder de auto vandaan, waardoor er een soort van vacuum ontstaat. Hierdoor wordt de auto tegen de weg aan gezogen en heeft ie een ongelofelijke grip...
Heftig
http://www.mulsannescorner.com/chaparral2j.html
Zo duur is ie toch niet? 1,2 mln credits geloof ik, iig heel wat goedkoper dan die Panoz die je eerst al wilde aanschaffen....quote:Op maandag 27 juni 2005 18:01 schreef Dacide het volgende:
wie o wie heeft de beruchtte chapperal gekocht?
Ben benieuwd hoe ie rijdt... inarcade mode kan ik hem nog niet selecteren.
Wil hem misschien kopen (of de panoz)... maar credits izjn ook niet eindig.
Wel gezien (online), maar dat ding moet je niet kopen.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:55 schreef Slotter het volgende:
By the way, iemand dit ding ooit gezien of uitgeprobeerd???
http://www.radicauk.com/product/rc73910.htm
Voor $ 80 een racestoeltje met stuur en pedalen....
Ik denk dat dit de volgende auto is die ik koop.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:01 schreef Dacide het volgende:
wie o wie heeft de beruchtte chapperal gekocht?
Ben benieuwd hoe ie rijdt... inarcade mode kan ik hem nog niet selecteren.
Wil hem misschien kopen (of de panoz)... maar credits izjn ook niet eindig.
Ah, dat kan dan een probleem zijn idd. Ging even uit van mijn eigen 8,500,000 credits. Kom je toch eea te kort. Heb je die MERCEDES-BENZ AMG CLK-GTR Race Car '98 toevallig? Als je die evt. verpats heb je weer genoeg dough om die Chapparal te kopen, het is toch niet echt een competetieve auto dus.... Begrijp ik ook niet echt eigenlijk, de BMW Mclaren GTR F1 en de genoemde Mercedes deden het in RL erg goed op Le Mans (de BMW heeft 'em in '96 en '97 volgens mij gewonnen) maar in het spel komt ie niet echt goed mee imho.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:51 schreef Dacide het volgende:
ik heb nu nog maar 600.000 credits
(ff nog wat b-speccen dan)
Nah, was ik ook niet van plan, heb mijn race-cockpit uiteindelijk en dat bevalt nog steeds perfect. Bovendien kun je voor dat geld ook niet echt gek veel verwachten, maar voor mensen die een goedkoop en simpel alternatief zoeken voor een DFP en zelfbouw tafel oid, ids het misschien wel een idee. Aan de andere kant is het wel weer gaaf als je met een paar man zo'n ding koopt voor LAN'en (GT4 moet dat uiteindelijk ondersteunen, toch? nog niet geprobeerd).quote:Op maandag 27 juni 2005 21:26 schreef P-Style het volgende:
[..]
Wel gezien (online), maar dat ding moet je niet kopen.Het is namelijk gewoon een controller in stuurvorm (geen force feedback en lang niet zo precieze besturing als de DFP).
[..]
Heb ik nou zou belachelijk veel credits of koop ik te weinig???quote:Ik denk dat dit de volgende auto is die ik koop.Zit nu op de 870.000 credits dus dat wordt nog eventjes doorsparen.
1. Ik heb ook veel creditsquote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:19 schreef Slotter het volgende:
Heb ik nou zou belachelijk veel credits of koop ik te weinig???
Iemand de Lupo Cup of Peugot 206 Cup al gereden? De eerste is best lollig, de 2de is best pittig. Dacht met een volledige getunede 206 16V wel even makkelijk te winnen maar werd volledig zoek gereden....
Gelukkig, voelde me al zo'n patser worden....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:40 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
1. Ik heb ook veel credits
2. Die 2 cups stelden niks voor (mijn auto was stuk sneller)
Bij de 206 had ik die 206RC gepakt en vol getuned, dan hebben ze geen kans
Ik denk dat je zoveel credits hebt, omdat jij ook wel eens auto's vèrkoopt. Ikzelf verkoop alleen de auto's die ik dubbel heb.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 09:19 schreef Slotter het volgende:
Heb ik nou zou belachelijk veel credits of koop ik te weinig???
Doe ik alleen als ik echt geld nodig heb of dubbele auto's heb. Heb vrij veel opgestreken met de FGT (15 races a 150.000 + 3.000.000 voor de serie), de 1000 Miles! (4 * 150.000 + 300.000 voor de serie) en een aantal endurance races. En aangezien je dan toch redelijk competetieve auto's wint, koop je bijna geen nieuwe wagen meer. Zo nu en dan eens om een fabrikanten race te rijden of gewoon een wagen die ik cool vind (Viper, Saleen, e.d.).quote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:56 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik denk dat je zoveel credits hebt, omdat jij ook wel eens auto's vèrkoopt. Ikzelf verkoop alleen de auto's die ik dubbel heb.
Ben je trouwens niet al làng voorbij dag 680? Ik zit alweer op 1400 of zoiets. En toen het bij mij dag 680 was had ik làng niet genoeg geld voor die zwarte Le Mans bakken.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:11 schreef Slotter het volgende:
...
En ik probeer 8 mln credits apart te houden voor dag 680 (of 690). Die zwarte Le Mans bakken moeten er wel komen natuurlijk.....Niet dat het echt heel zinvol is, maar het is wel lollig.
...
Nee, ga niet zo snel.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:15 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ben je trouwens niet al làng voorbij dag 680? Ik zit alweer op 1400 of zoiets. En toen het bij mij dag 680 was had ik làng niet genoeg geld voor die zwarte Le Mans bakken.
Same shit here...:S ik zal nog wel later kijken bij welke dag ik zit maar die 700 ben ik al maanden geleden voorbij gereden.....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 13:15 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ben je trouwens niet al làng voorbij dag 680? Ik zit alweer op 1400 of zoiets. En toen het bij mij dag 680 was had ik làng niet genoeg geld voor die zwarte Le Mans bakken.
Aaaaaah, tering dat is schrikken!!!! Raar verhaal zeg, idd geen slecht idee om even een kopie te maken.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:34 schreef Xtr3mE het volgende:
Zo net een vage 'bug' in het spel tegengekomen...
Ik kon niet meer A-spec rijden met welke auto dan ook en op welk circuit dan ook![]()
Zie hier
Gelukkig na een restart van de PS2 werkt het gelukkig weer. maar wel vaag zoiets...![]()
Gelijk maar een kopie van mijn memorycard gemaakt op de 2e mem want nu nog opnieuw beginnen met GT4....Zou ik niet kunnen
![]()
ik rij zelf met digitale toetsen en gaat perfectquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:39 schreef CybPraetorian het volgende:
natuurlijk rijd het met een stuurtje stukken beter, maar ik neem toch aan dat met de analoge stick de wagen prima te besturen is...?
Je mist zó veel...quote:Op zondag 3 juli 2005 11:13 schreef Xtr3mE het volgende:
ik rij zelf met digitale toetsen en gaat perfect
(rijden met analoog kan ik echt niet en vind ik ook zo)
Ben ik op zich met je eens, MAAR een goed stuur is best nog een uitgave (DFP rond de 100-125 eur) en je moet ook nog iets hebben waar het ding op een normale, speelbare manier op kan staan.quote:
Ach, je hebt toch een prachtige klassieker?!?!?quote:Op maandag 4 juli 2005 13:49 schreef Xtr3mE het volgende:
Ik dacht bij mezelf: Ik ga eens alle S-License op Goud halen en misschien krijg je dan een vette bak..
Krijg je deze:
[[url=http://img93.imageshack.us/img93/8634/img00005dm.th.jpg]afbeelding][/URL]
met wel 2 versnellingen en een top van 89 km/h !![]()
voor niks al die moeite gedaan....
Die zijn juist makkelijk als je het beetje 'anders' doet, dan bedoel ik de sneeuw rally's, gewoon met je achterkant net ff de snowbanks aanraken (niet rammen) en je verliest geen tijd in die hairpins.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:41 schreef Slotter het volgende:
[..]
Ach, je hebt toch een prachtige klassieker?!?!?Nee, kan me voorstellen dat als je je hebt zitten uitsloven op de S-license tests en je hebt alles op goud gehaald je enigszins teleurgesteld bent.
Geloof dat er maar een of twee auto's de moeite zijn bij het afronden van die tests. Maar goed, het is natuurlijk wel stoer als je alles op goud hebt. Gisteren toevallig zelf ook net mee begonnen maar ik heb nogal problemen met de rally-tests.
LICENSE EXAMS:quote:Op maandag 4 juli 2005 16:05 schreef Xtr3mE het volgende:
License B ook done:
[[url=http://img11.imageshack.us/img11/7831/img00029yq.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Waar krijg je nou een vette bak ???
Er zal in GT5 waarschijnlijk wèl een online mode zitten. Verder zal het uiteraard een wederom verbeterde nòg realistischere GT4 worden. Zou niet weten wat voor nieuws ze nog in GT5 zouden kunnen stoppen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:57 schreef Xtr3mE het volgende:
Als GT5 dan ook niet op alle fronten dé master race game is en maar een update van GT4 dan hoef ik het niet meer.,...
och, er valt aan GT4 nog voldoende te sleutelen:quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:51 schreef P-Style het volgende:
[..]
Er zal in GT5 waarschijnlijk wèl een online mode zitten. Verder zal het uiteraard een wederom verbeterde nòg realistischere GT4 worden. Zou niet weten wat voor nieuws ze nog in GT5 zouden kunnen stoppen.![]()
Als ik heel eerlijk ben.......voor mij waarschijnlijk ook wel, MAAR het risico is dan wel dat de GT-serie verword tot een spel voor een veel kleiner publiek (de liefhebbers zoals jij en ik) en dat zou jammer zijn want het is een geweldige reeks. Al zal online-play wel een HELEBOEL goed maken.quote:De PS3 krijgt 6 USB poorten dus de DFP zul je nog gewoon kunnen gebruiken bij GT5. Misschien komt Logitech dan nog met een nòg beter stuurtje.
Maargoed... het toevoegen van online gameplay, grotere banen en méér auto's op de weg, plus nòg veel betere graphics is voor mij al reden genoeg om GT5 aan te schaffen voor m'n PS3 straks!
Goeie punten die je daar noemt. Maar als je die punten de je hier noemt even kritisch bekijkt dan merk je dat dit ook alleen maar een verbeterde versie van GT4 gaat opleveren, i.p.v. vernieuwende gameplay. En laten we wel wezen... GT is geen RPG, GT is geen adventure, GT is een racesimulatie die vanaf deel 1 al héél goed is. Aan de gameplay zèlf kan weinig toegevoegd worden, alleen maar verbéterd. Door de GT's heen is er ieder deel weer wat verbeterd en er zijn nog genoeg punten die verbeterd kunnen worden voor het volgdende deel.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:20 schreef Slotter het volgende:
och, er valt aan GT4 nog voldoende te sleutelen:
* verbeterde AI (AI-tegenstanders valt nog VEEL aan te doen + evt. B-spec)
* meer tegenstanders (zoals in die GT Special 16 auto's)
* realistische weersomstandigheden, rijden in de regen bijv, dag- en nacht wisselingen tijdens endurance races
* realistische pit crews
* realistische toeschouwers
* evt. schademodel maar van mij hoeft dat niet zo nodig
* verbeterde leercurve
* evt. mogelijkheid om je straatbak om te bouwen tot een ECHTE GT-wagen, compleet met het sponsorwerk en uitgebouwde body. GEEN pimp-my-ride toestanden. Lijkt mij bijv. erg gaaf om idd met een uitgewerkte streetlegal car op zoek te moeten naar sponsers, krijg je ook een meer getage geldstroom op gang. En dan bijv. de geldbedragen bij gewonnen races wat nivelleren (nee, ik stem niet links). In het eerste deel van het spel moet je schrapen om aan geld te komen en op een gegeven ogenblijk weet je van gekkigheid niet meer wat je met de poen moet doen.
GT4 is een fantastisch spel, maar na heel wat uurtjes spelen moet ik wel kwijt dat het niet veel meer is dan een flink opgepoetste versie van GT3. Goed, je kunt er een DFP op inpluggen, er zijn meer auto's en banen, maar mijn grootste irraties van GT4 zijn precies dezelfde als die van GT3. Vooral de AI irriteert me regelmatig mateloos, net als gebrek aan tegenstand. En laten we wel wezen, die 2 zijn toch erg belangrijk voor de gameplay en dat is toch belangrijker dan de graphics. Ik speel nog regelmatig AoE II of Starcraft op de PC. Graphics zijn enorm verouderd maar de gameplay blijft subliem. En ik heb toch liever inhoud over vorm. Zolang het er maar niet uitziet als Pong dan......
Als ik heel eerlijk ben.......voor mij waarschijnlijk ook wel, MAAR het risico is dan wel dat de GT-serie verword tot een spel voor een veel kleiner publiek (de liefhebbers zoals jij en ik) en dat zou jammer zijn want het is een geweldige reeks. Al zal online-play wel een HELEBOEL goed maken.
Ben ik ten dele met je eens en vooral m'n laatste punt ("sponsormode") was even mijn creatieve brein wat de vrije loop nam. Koest, terug in je mand!!!quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:12 schreef P-Style het volgende:
[..]
Goeie punten die je daar noemt. Maar als je die punten de je hier noemt even kritisch bekijkt dan merk je dat dit ook alleen maar een verbeterde versie van GT4 gaat opleveren, i.p.v. vernieuwende gameplay. En laten we wel wezen... GT is geen RPG, GT is geen adventure, GT is een racesimulatie die vanaf deel 1 al héél goed is. Aan de gameplay zèlf kan weinig toegevoegd worden, alleen maar verbéterd. Door de GT's heen is er ieder deel weer wat verbeterd en er zijn nog genoeg punten die verbeterd kunnen worden voor het volgdende deel.
Zoals ik al hierboven zeg is GT4 voor mij een van de beste raceSIMULATOREN die ik tot nog toe heb gespeeld. MAAR er valt nog best eea aan te verbeteren/realistischer te maken. De discussie mbt AI en # tegenstanders hebben we al vaker gevoerd hier en volgens mij was je zelf ook nog wel eens gefrustreerd over die punten (vooral AI als ik me goed herinner). Ik zeg niet dat GT4 slecht is en race-enthousiastelingen raad ik sterk aan dit spel te kopen (inmiddels 3 collega's verslaafd gemaakt, dus wat dat betreft) maar er zitten best nog zwakkere punten aan GT4. Dat maakt het geen slecht spel, absoluut niet, alleen het zou nog (veel) beter kunnen.quote:Ik denk niet dat GT5 innovatieve gameplay gaat bieden. Het wordt gewoon weer allemaal beter dan het al was + online gameplay. Wil je echt eens wat anders, dan moet je gewoon een ander spel kopen. Want wàt voor nieuwe gameplay elementen kun je nou nog toevoegen aan GT? Ik zou het niet zozeer weten eerlijk gezegd.
Haha!quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:03 schreef Slotter het volgende:
[Lang verhaal...]
Nicequote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:42 schreef CybPraetorian het volgende:
YEAH!!!
eindelijk GT4 in mijn bezit. Heb al 2 rijbewijzen en ben bijna klaar met International B en daarna A nog ff. Heb een Subaru Impreza WRX STi Version II uit 1995 gekocht. Love the 4 wheel drive. Vanmiddag maar weer even verder maar hij valt me nog niet echt tegen
hoe je foto's maakt van replays ben ik ook nog niet achter gekomen maar dat komt nog wel
aha bedankt voor de tip. Het boekje bij het spel laat nogal wat wensen over, is nogal zeer beknopt. zal eens zoeken naar een uitgebreidere guidequote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:58 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
Nice![]()
Impreza is zeker wel een kickass wagen![]()
Je moet eerst de replay opslaan dan die bekijken in Replay Theatre en rijdens kijken op select drukken
AAAAAH, heb ik voor nix zo'n verhaal op zitten hangen?!?!?!quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:45 schreef P-Style het volgende:
[..]
Haha!Je hoefde die punten heus niet toe te lichten hoor! Ik was het sowieso al met je eens! Deze punten moeten inderdaad allemaal aangepakt worden voor GT5. Wat ik probeerde te zeggen is dat, óókal worden al deze verbeteringen doorgevoerd, GT5 uiteindelijk toch weer een verbeterde versie van GT4 wordt!
En niet veel meer...
Kweenie of 't ie echt leuk is maar hij is wel interessant:quote:
Da's dus de insteek waar ik ook op doelde: er zitten best manco's aan, maar het blijft absoluut een beest van een spel....quote:Tja ik ben het met je eens over die punten maar vooral die domme AI is zo frusterend (voorbeeld: F1 cup: race op de Ring, niet te doen omdat die AI zo laat en dom remt dat 1 tik en je ligt in de vangrail)
En ook die pitstops idd, vaak mist ie de ingang van de pit waardoor die weer 1 ronde op versleten banden moet met gevolg 32x spinnen.
En ook de tegenstand vind ik matig, er zijn zat andere games waar de concurentie zich aan jou aanpast qua ronde tijden maar hier niet...
En die 32> auto's kan de PS2 aan kijk maar naar het spel Le Mans 24 uur daar rijdt het hele veld maar is stuk minder grafisch dan GT4 dus vandaar.(goddamn kan niet wachten op de PS3)
Als laatste punt schademodel, dat moet gewoon in elk racegame erin vind ik, het hoeft niet allemaal uitgebreid zoals in DTM Race Driver maar bumpers die loshangen en paar deuken is zat als de aut omaar niet zo hard meer rijdt na een flinke impact in de muur. (Als het goed was, was niet-virtuele schade wel in GT2 of 1)
Maar voorlopig heb ik nog wel plezier in GT4 hoewel ik nog 2 endurance races moet doen en dan is 100% binnen. Maar ik ga zeker alle auto's halen en met ieder een rondje op de Ring
HEEL NETJES! HAVE FUN maar om de een of andere reden weet ik zeker dat je dat gaat lukken...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:42 schreef CybPraetorian het volgende:
YEAH!!!
eindelijk GT4 in mijn bezit. Heb al 2 rijbewijzen en ben bijna klaar met International B en daarna A nog ff. Heb een Subaru Impreza WRX STi Version II uit 1995 gekocht. Love the 4 wheel drive. Vanmiddag maar weer even verder maar hij valt me nog niet echt tegen
hoe je foto's maakt van replays ben ik ook nog niet achter gekomen maar dat komt nog wel
heb de auto al weer verkocht, heb een Mitubitie Lancer Evolution VI GPR T.M.E. (Tommy Makkinen Edition) gekocht. Wat andere auto's die ik toch niet nodig had verkocht (een met 74 pk) en deze weer gekocht. Had meteen al 321 pk... hij is fijn....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:13 schreef Slotter het volgende:
[..]
HEEL NETJES! HAVE FUN maar om de een of andere reden weet ik zeker dat je dat gaat lukken...
wacht maar totdat je spectaculaire auto's met wel 1 pk wint! I kid you not, die zitten er in....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:54 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
heb de auto al weer verkocht, heb een Mitubitie Lancer Evolution VI GPR T.M.E. (Tommy Makkinen Edition) gekocht. Wat andere auto's die ik toch niet nodig had verkocht (een met 74 pk) en deze weer gekocht. Had meteen al 321 pk... hij is fijn....
Lang niet zo leuk als de ring zelf. 200 rijden kan iedereen, maar op de ring je auto onder controle houden als je ertegenaan gaat is wat moelijker. En vooral als die KUTmotoren je komen voorbijgestovenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:09 schreef Slotter het volgende:
[..]
wacht maar totdat je spectaculaire auto's met wel 1 pk wint! I kid you not, die zitten er in....
Vandaag voor m'n werk vlak bij de Nurnburgring geweest, helaas geen tijd voor een rondje.....Dan maar plank gas op de autobahn....![]()
Kweet het, maar goed.....het ging effe niet. Helaas liep m'n afspraak enorm uit en was het al wat later toen ik terug reed en toen wilde ik eigenlijk gewoon alleen nog maar naar huis, dus couldn't be bothered. Andere keer wellicht....quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:33 schreef Alfa_Boy het volgende:
[..]
Lang niet zo leuk als de ring zelf. 200 rijden kan iedereen, maar op de ring je auto onder controle houden als je ertegenaan gaat is wat moelijker. En vooral als die KUTmotoren je komen voorbijgestoven![]()
Zeker weten? Ik heb deze race nog niet gedaan, maar volgens mij moet je deze rijden met de Midget 2, niet de versie uit '63.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:10 schreef Dacide het volgende:
Volgens mij moest je in bezit zijn van die auto om deel tek unnen nemen aan die race. :S
Dat ie er weer schoon uitziet bij foto-shoots en op de track!!!!quote:Op zondag 10 juli 2005 15:37 schreef CybPraetorian het volgende:
wat is trouwens het nut van de auto laten schoonmaken bij GT auto?
Die win je nietquote:Op zondag 10 juli 2005 12:49 schreef Dacide het volgende:
Gister ff bezig geweest met de laatste showroom events..
Nu alleen nog maar enkele in japan.
Ik weet dat het hier vaker voorbij gekomen is maar heb geen zin om terug te bladeren:
Waar vind ik die daihatsu Midget? Het is een autootje uit 63 dacht ik. Dus niet te koop in occasiondealer.
Winnen? Waar?
Nopequote:Op zondag 10 juli 2005 16:46 schreef CybPraetorian het volgende:
ok, en kan je een 2e hands gekochte auto ook in een andere kleur laten spuiten?
Yup! precies hetzelfde meegemaakt toen ik 24 uur Le Mans deed ook met R8!!quote:Op zondag 10 juli 2005 17:38 schreef Mobster273 het volgende:
iemand wel eens last gehad van totaal veranderde rijeigenschappen van je auto? heb nu 24 uur op le mans 1 aanstaan, gisteren begonnen het eerste uurtje met de R8, fantastische wagen, stabiel en makkelijk te besturen, ik begon het circuit zowaar bijna leuk te vinden
door de nacht en vandaag overdag B-spec de zooi laten opknappen, maar ik wilde het laatste uurtje weer zelf rijden maar opeens is er geen land meer te bezeilen met de wagen, extreme overgevoeligheiod voor de hobbels in de weg, rij je met 380 op het rechte stuk slaat hij ineens haaks rechtsaf.....daarbij zijn kleine correcties op de richting op het rechte stuk niet meer uit te voeren want de wagen houdt niet meer op met sturen zodaat alle correcties ogenblikkelijk leiden tot een permanent chicaneren bij 360 km/u
ik snap er niks van, iemand dat ook ooit meegemaakt?
bj mij was het echt over het hele circuit, maar bij die bocht aan het einde van mulsanne is het idd wel heel erg duidelijk, maar het allerbeste was het toch eigenlijk te merken op het rechte stuk daarna, bijzonder frustrerendquote:Op zondag 10 juli 2005 17:43 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
Yup! precies hetzelfde meegemaakt toen ik 24 uur Le Mans deed ook met R8!!
na ca. 12 uur gereden (flink B-spec) probeer ik weer, en na dat lange rechte stuk na die 90 graden rechtse bocht zeg maar waar dat smalle en hobbelige rechte stuk komt daar was de auto niet te houden meer. Volgas zat er niet meer in, als ik dat wel deed dan sprong ie op de hobbels zo de vangrail in ..echt vaag
Nu je het zegt! vond het altijd een vaag iets en koop het nooit.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:09 schreef Mobster273 het volgende:
het zal wel liggen aan het feit dat het een endurance is, of misschien aan het circuit zelf, want nu ben ik bezig met de 24 uur op le mans 2, en de PS Pescarolo heeft precies hetzelfde probleem![]()
misschien dat de chassisstijfheid er na een paar 1000 kilometer mee ophoudt, iets anders kan ik ook niet verzinnen en dat is iets wat iig in het spel moet zitten aangezien je die rigidity refresher plans hebt bij de tuners.... zal het morgen eens uittesten of dat het is....
Is, het verdient zo nu en dan ook aanbeveling om de scrollende tekst onder in het beeld te lezen maar zal niet te bijdehand doen.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:29 schreef Mobster273 het volgende:
en het is duidelijk....
meteen na de 24 uur een race meeting gedaan en alle onwenselijke rijeigenschappen zijn behouden, vervolgens een body rigidity refresher plan eroverheen en hij rijdt weer als een zonnetje![]()
is het nut van de refresher plans ook eindelijk duidelijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |