Kijk uit met dit tvp-gedoe, want je krijgt zo het halve forum over je heenquote:
Goed gedaanquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:23 schreef Alfa_Boy het volgende:
[..]
Kijk uit met dit tvp-gedoe, want je krijgt zo het halve forum over je heenZelf deed ik dit ook bij het Forza topic(vergeef me, ik wil ook wat plezier beleven aan onwetende blije forza-kneusjes) en je krijgt meteen die Twi(tweety) over je heen. Mij maakt het niets uit, want je weet meteen of er al gereageerd is, en zo kun je zelf weer sneller reageren, maar ja
Formula 1 is binnen![]()
Je vergeet 1 ding...quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:39 schreef renz0r het volgende:
Ik verheugde me zo erg naar dit spel en toen die er eenmaal was meteen gekocht.
Nu heb ik dat spel ondertussen een tijdje, maar heb het al naast me gelegd....
Vindt het helaas niets vernieuwend. Voor mensen die een goede racesimulator willen hebben tegen een goedkope prijs, koop dan GT3.
die formule wagen binnen hebben is ook geen zegen, zit inmiddels al een maand in het formule kampioenschap, kan me er niet toe zetten om een volgende race te beginnenquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:23 schreef Alfa_Boy het volgende:
[..]
Kijk uit met dit tvp-gedoe, want je krijgt zo het halve forum over je heenZelf deed ik dit ook bij het Forza topic(vergeef me, ik wil ook wat plezier beleven aan onwetende blije forza-kneusjes) en je krijgt meteen die Twi(tweety) over je heen. Mij maakt het niets uit, want je weet meteen of er al gereageerd is, en zo kun je zelf weer sneller reageren, maar ja
Formula 1 is binnen![]()
Geloof ik direct! Een vriend heem hem. Stoeltje op maat gemaakt en een tafeltje voor hem met het stuurtje erop op maat gemaakt.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:44 schreef P-Style het volgende:
[..]
Je vergeet 1 ding...
[afbeelding]
Dit is wat GT4 zo verschrikkelijk veel beter maakt dan GT3!
Dat ding is zijn geld wel dubbel en dwars waard.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:56 schreef renz0r het volgende:
[..]
Geloof ik direct! Een vriend heem hem. Stoeltje op maat gemaakt en een tafeltje voor hem met het stuurtje erop op maat gemaakt.
Helaas iets te duur
En dat is ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 07:24 schreef Alfa_Boy het volgende:
Ik heb een goede set-up van iemand gekregen die mij vertelde dat b-spec ALLE races wint op stand 3 met inhaaloptie aangezet. Het kan soms 50 ronden duren, maar hij wint wel
zet je toch gewoon nog een TVP, maar dan in boldquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:23 schreef Alfa_Boy het volgende:
[..]
Formula 1 is binnen![]()
Je hebt wel een beetje gelijk hoor. Hij is inderdaad erg duur! Bijna net zo duur als de PS2 zèlf!!! Maar àls je het geld hebt en je bent een beetje GT-fan, dan is dit een verplichte aankoop! Wat dat betreft kun je beter een DFP kopen voor GT4 dan een xbox voor Forza (wat uiteindelijk even duur is)!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 08:56 schreef renz0r het volgende:
Geloof ik direct! Een vriend heem hem. Stoeltje op maat gemaakt en een tafeltje voor hem met het stuurtje erop op maat gemaakt.
Helaas iets te duur
Nee. Bij mij voelt 'ie gewoon perfect aan!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:00 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Ik merk nu trouwens wel dat mijn DFP inmiddels wat 'losser' aanvoeld, meer mensen die dit merken?
verkapte TVP![]()
Kan melden dat m'n race-cockpitje af is en de eerste races gereden zijn (met natuurlijk m'n nieuwe DFP erop). In een woord: FANTASTISCH!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 01:22 schreef P-Style het volgende:
Nee. Bij mij voelt 'ie gewoon perfect aan!Ik moet zeggen dat m'n zelfgemaakte meubeltje het wel te verduren krijgt met de DFP en mijn rijgedrag! Achja... misschien dat ik uiteindelijk toch maar zo'n Playseat aanschaf ofzo!
Het leek hem wel wat om met zijn eigen M3 in GT4 te racen, kan ik me ook wat bij voorstellen.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:34 schreef Dacide het volgende:
Dan installeer maar heel snel GTR voor hem. Denk dat hij dat meer kan waarderen
Heb de demo eens uitgeprobeerd en die zag er geweldig uit. Veel verder ben ik tot nu toe niet gekomen, doordat GT4 toch de meeste van mijn speeltijd opslokt.quote:Zijn er uberhaubt mensen die GT4 EN GTR beide spelen? ZOja, wat is jullie conclusie?
Dat is het verschil tussen een drive sim en een race sim he.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:19 schreef CybPraetorian het volgende:
net ff een review gezien op Gammo van de concurrent ja Forza maar ik zag nu ook hoe je kon upgraden. Maar dat is lijkt wel aardig als op NFS underground 2, en dat wil ik eigenlijk allemaal niet. Als ik wil tunen ga ik wel NFS underground 2 spelen, ik wil racen in originele auto's NET ZOALS je ze op weg rijd, en zoveel van die patsers zie je niet rijden. Ik geloof dat in GT 4 niet zoveel externe upgrades kan bieden...
Dus ik ben nog steeds een GT 4 fan ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |