abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26959973

Gran Turismo
"The Real Driving Simulator". Dit vierde deel uit de legendarische en uiterst populaire Gran Turismo serie is nog groter, nog beter, nog mooier en nog sneller. Ieder deel in de Gran Turismo serie legt de lat weer hoger en GT4 is hier zeker geen uitzondering.

Features
  • Meer dan 700 auto's van 80 verschillende autofabrikanten. Van klassiekers uit begin vorige eeuw tot concept modellen die nog moeten verschijnen.
  • Plek voor 1000 auto's in je garage (ze moeten er dus allemaal inpassen).
  • Meer dan 50 circuits om over te racen. De meeste gebaseerd op bestaande locaties.
  • Photomode. Vereeuwig je favoriete bolide op de mooiste locaties en print het uit op een USB printer, of zet de plaatjes op USB-Stick.
  • B-Spec mode. Wees manager over een CPU bestuurder en leer 'm steeds beter rijden.
  • Lan multiplayer en Lan multiscreen gameplay mogelijk.
  • Het wordt pas ècht een simulatie met het officiële USB-stuur, de Driving Force Pro van Logitech, met z'n krachtige force feedback en 900º stuurrotatie.

Links
  • Officiële Gran Turismo site
  • Officiële (Japanse) GT4 site
  • GTPlanet
  • IGN
  • Gamespot

Voorgaande Topics
    01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07

(OP)
  • pi_26960496
    Mijn b-spec aap heeft over een paar minuten de 24 uurs race van de nordschleife eropzitten, met de Opera Performance S2000 met een NA3, NA2 was te min zo bleek vanmorgen toen ie 2e lag
    pi_26960775
    /edit

Voor de zeikerds onder ons dan

/edit

Morgen weer vrij en moet nog 3 banen doen van special conditions. Die dus even uitspelen en dan weer een 4e race van endurance doen

[ Bericht 65% gewijzigd door Deviant1nl op 12-05-2005 23:25:09 ]
    Wat quote je raar...?
    Lets move to Club 11 on the 12th floor...
    Kleine hater!
    Dev set
    pi_26961044
    quote:
    Op donderdag 12 mei 2005 23:13 schreef Deviant1nl het volgende:
    tvp
    Kijk uit met dit tvp-gedoe, want je krijgt zo het halve forum over je heen Zelf deed ik dit ook bij het Forza topic(vergeef me, ik wil ook wat plezier beleven aan onwetende blije forza-kneusjes) en je krijgt meteen die Twi(tweety) over je heen. Mij maakt het niets uit, want je weet meteen of er al gereageerd is, en zo kun je zelf weer sneller reageren, maar ja
    Formula 1 is binnen
    pi_26961253
    quote:
    Op donderdag 12 mei 2005 23:23 schreef Alfa_Boy het volgende:

[..]

Kijk uit met dit tvp-gedoe, want je krijgt zo het halve forum over je heen Zelf deed ik dit ook bij het Forza topic(vergeef me, ik wil ook wat plezier beleven aan onwetende blije forza-kneusjes) en je krijgt meteen die Twi(tweety) over je heen. Mij maakt het niets uit, want je weet meteen of er al gereageerd is, en zo kun je zelf weer sneller reageren, maar ja
    Formula 1 is binnen
    Goed gedaan

Ben van plan om te proberen b-spec helemaal niet te gebruiken. Zit nu op 32% en alles zelf gedaan tot nu toe

ik lees altijd over tvp's heen dus ik zit er niet mee
    Wat quote je raar...?
    Kleine hater!
    Dev set
    pi_26961374
    Nee, ik ook niet, want dan kun je over alles wel zeiken, zo is 3 kwart onzinnig en offtopic.
    Ik ga me eens een Jaguar S-type R kopen, en wat britse races doen.
    Weltrusten allen, en drive safely
    pi_26961416
    Ik verheugde me zo erg naar dit spel en toen die er eenmaal was meteen gekocht.

Nu heb ik dat spel ondertussen een tijdje, maar heb het al naast me gelegd....
    Vindt het helaas niets vernieuwend. Voor mensen die een goede racesimulator willen hebben tegen een goedkope prijs, koop dan GT3.
    pi_26961528
    quote:
    Op donderdag 12 mei 2005 23:39 schreef renz0r het volgende:
    Ik verheugde me zo erg naar dit spel en toen die er eenmaal was meteen gekocht.

Nu heb ik dat spel ondertussen een tijdje, maar heb het al naast me gelegd....
    Vindt het helaas niets vernieuwend. Voor mensen die een goede racesimulator willen hebben tegen een goedkope prijs, koop dan GT3.
    Je vergeet 1 ding...

Dit is wat GT4 zo verschrikkelijk veel beter maakt dan GT3!
    pi_26961727
    OMG mag je tegen woordig geen tvp typen ?

Mja als ik dan toch iets nuttig moet zeggen: GT4 is kickass
    It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
      vrijdag 13 mei 2005 @ 00:40:07 #10
    23283 Mobster273
    BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
    pi_26962875
    quote:

[..]

Formula 1 is binnen
    die formule wagen binnen hebben is ook geen zegen, zit inmiddels al een maand in het formule kampioenschap, kan me er niet toe zetten om een volgende race te beginnen
    ...houdt toch vooral van bier
    Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
    Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
    pi_26965449
    Ik heb een goede set-up van iemand gekregen die mij vertelde dat b-spec ALLE races wint op stand 3 met inhaaloptie aangezet. Het kan soms 50 ronden duren, maar hij wint wel
    pi_26966192
    quote:
    Op donderdag 12 mei 2005 23:44 schreef P-Style het volgende:

[..]

Je vergeet 1 ding...

[afbeelding]

Dit is wat GT4 zo verschrikkelijk veel beter maakt dan GT3!
    Geloof ik direct! Een vriend heem hem. Stoeltje op maat gemaakt en een tafeltje voor hem met het stuurtje erop op maat gemaakt.

Helaas iets te duur
    pi_26966247
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 08:56 schreef renz0r het volgende:

[..]

Geloof ik direct! Een vriend heem hem. Stoeltje op maat gemaakt en een tafeltje voor hem met het stuurtje erop op maat gemaakt.

Helaas iets te duur
    Dat ding is zijn geld wel dubbel en dwars waard.

Ik merk nu trouwens wel dat mijn DFP inmiddels wat 'losser' aanvoeld, meer mensen die dit merken?

verkapte TVP
    War. War never changes.
      vrijdag 13 mei 2005 @ 11:43:01 #14
    76511 Xtr3mE
    X to the Z
    pi_26971091
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 07:24 schreef Alfa_Boy het volgende:
    Ik heb een goede set-up van iemand gekregen die mij vertelde dat b-spec ALLE races wint op stand 3 met inhaaloptie aangezet. Het kan soms 50 ronden duren, maar hij wint wel
    En dat is ?
    Zeker normal hard

BTW ALLE races is ook overdreven, een race van 3 ronden op normal hard waar de rest ook niet hoeft te pitten lijkt me onhaalbaar....;)
    It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
    pi_26971153
    speel dit spel ook weer, is alleen wel erg lastig soms

tvp
    quote:

[..]

Formula 1 is binnen
    zet je toch gewoon nog een TVP, maar dan in bold
      vrijdag 13 mei 2005 @ 12:58:40 #16
    47385 CybPraetorian
    Master of Science
    pi_26973320
    ik lees weer vrolijk mee. Vind het nog steeds de race game die je moet hebben gespeeld..

nu nog de doekoe ervoor...
    Welcome to DerOllie's Car Channel!
    http://www.youtube.com/DerOllie
      vrijdag 13 mei 2005 @ 22:59:51 #17
    97491 Deviant1nl
    Villalosbol
    pi_26992159
    rondetijden in carreer mode/ timetrials

wat ik dus wel raar en jammer vind
    Wat quote je raar...?
    Kleine hater!
    Dev set
    pi_26995685
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 08:56 schreef renz0r het volgende:

Helaas iets te duur
    Je hebt wel een beetje gelijk hoor. Hij is inderdaad erg duur! Bijna net zo duur als de PS2 zèlf!!! Maar àls je het geld hebt en je bent een beetje GT-fan, dan is dit een verplichte aankoop! Wat dat betreft kun je beter een DFP kopen voor GT4 dan een xbox voor Forza (wat uiteindelijk even duur is)!
    quote:
    Op vrijdag 13 mei 2005 09:00 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
    Ik merk nu trouwens wel dat mijn DFP inmiddels wat 'losser' aanvoeld, meer mensen die dit merken?

verkapte TVP
    Nee. Bij mij voelt 'ie gewoon perfect aan! Ik moet zeggen dat m'n zelfgemaakte meubeltje het wel te verduren krijgt met de DFP en mijn rijgedrag! Achja... misschien dat ik uiteindelijk toch maar zo'n Playseat aanschaf ofzo!
    pi_26998254
    Oh jongens wat vallen die gfx van Forza toch best wel tegen. Het draait op 30 fps, en dat merk je wel degelijk tov GT4. De besturing vind ik, met controller ook niet zo geweldig, met de DS2 is het zelfs nog beter
    Nurnburgring kun je wel wat verder kijken, maar op de een of andere manier vind ik GT4 aantrekkelijker, en vooral leuker.
    Je moet zelf je drivater trainen(b-spec in forza) door goed te rijden, wordt hij ook beter
    Het enige pluspunt is dat er Ferrari's in zitten, en een dik minpunt, er zijn geen ALFA Romeo's
    GT4 heeft voor mij deze ronde dik gewonnen
    pi_27001003
    quote:
    Op zaterdag 14 mei 2005 01:22 schreef P-Style het volgende:

Nee. Bij mij voelt 'ie gewoon perfect aan! Ik moet zeggen dat m'n zelfgemaakte meubeltje het wel te verduren krijgt met de DFP en mijn rijgedrag! Achja... misschien dat ik uiteindelijk toch maar zo'n Playseat aanschaf ofzo!
    Kan melden dat m'n race-cockpitje af is en de eerste races gereden zijn (met natuurlijk m'n nieuwe DFP erop). In een woord: FANTASTISCH!!!!!!!!!!!!!!!! Het rijdt echt zoveel beter dan het stuur op een (laag) tafeltje of je knieen. De stoel geeft je een race-houding waarbij je afstand tot het stuur en de pedalen behoorlijk kunt afstemmen op je eigen bouw. Samen met de DFP (stickie is grandioos!!) komt het behoorlijk dicht in de buurt van echt racen.
    Ik heb maar meteen de All Japanese GT gereden, geen enkele race verloren, terwijl ik toch best even moest wennen aan de DFP en handmatig schakelen.
    Fine-tuning moet nog wel gebeuren, stuur staat nog iets te dicht op me, dus ellebogen teveel gebogen. Maar wat een ervaring word GT4 zo zeg, onvoorstelbaar.....

Waarschijnlijk dat ik er nog eentje moet gaan fabriceren: kennis raced in de Dutch Supercar Challenge met een M3 GTR en voor buiten het seizoen leek hem dit wel wat....
      zaterdag 14 mei 2005 @ 13:34:05 #21
    76170 Dacide
    www.mixfight.nl
    pi_27002775
    Dan installeer maar heel snel GTR voor hem. Denk dat hij dat meer kan waarderen

Zijn er uberhaubt mensen die GT4 EN GTR beide spelen? ZOja, wat is jullie conclusie?
    pi_27005306
    quote:
    Op zaterdag 14 mei 2005 13:34 schreef Dacide het volgende:
    Dan installeer maar heel snel GTR voor hem. Denk dat hij dat meer kan waarderen
    Het leek hem wel wat om met zijn eigen M3 in GT4 te racen, kan ik me ook wat bij voorstellen.
    quote:
    Zijn er uberhaubt mensen die GT4 EN GTR beide spelen? ZOja, wat is jullie conclusie?
    Heb de demo eens uitgeprobeerd en die zag er geweldig uit. Veel verder ben ik tot nu toe niet gekomen, doordat GT4 toch de meeste van mijn speeltijd opslokt.
      zaterdag 14 mei 2005 @ 16:06:29 #23
    76170 Dacide
    www.mixfight.nl
    pi_27005423
    Ah ok. Die M3 GT rijdt zowieso toppie (ingame). Absoluut een van de fijnere auto's om in te rijden.

Heb je je playstation stuurtje dan nog niet aan de pc gehangen (GTR). Dat kan ook namelijk.

Ik ben van mening dat GTR absoluut de beste "feel" heeft van alle racegames.
      zaterdag 14 mei 2005 @ 19:19:47 #24
    47385 CybPraetorian
    Master of Science
    pi_27009201
    net ff een review gezien op Gammo van de concurrent ja Forza maar ik zag nu ook hoe je kon upgraden. Maar dat is lijkt wel aardig als op NFS underground 2, en dat wil ik eigenlijk allemaal niet. Als ik wil tunen ga ik wel NFS underground 2 spelen, ik wil racen in originele auto's NET ZOALS je ze op weg rijd, en zoveel van die patsers zie je niet rijden. Ik geloof dat in GT 4 niet zoveel externe upgrades kan bieden...

Dus ik ben nog steeds een GT 4 fan ...
    Welcome to DerOllie's Car Channel!
    http://www.youtube.com/DerOllie
      zaterdag 14 mei 2005 @ 19:57:03 #25
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_27010038
    quote:
    Op zaterdag 14 mei 2005 19:19 schreef CybPraetorian het volgende:
    net ff een review gezien op Gammo van de concurrent ja Forza maar ik zag nu ook hoe je kon upgraden. Maar dat is lijkt wel aardig als op NFS underground 2, en dat wil ik eigenlijk allemaal niet. Als ik wil tunen ga ik wel NFS underground 2 spelen, ik wil racen in originele auto's NET ZOALS je ze op weg rijd, en zoveel van die patsers zie je niet rijden. Ik geloof dat in GT 4 niet zoveel externe upgrades kan bieden...

Dus ik ben nog steeds een GT 4 fan ...
    Dat is het verschil tussen een drive sim en een race sim he.

Helaas heb ik GT4 nooit echt goed gespeeld, het lijkt mij wel een betere ervaring dan Forza. In combinatie met een stuurtje dan he. (Forza heb ik ook nog niet met een stuurtje gereden omdat het enige misschien fatsoenlijke stuur voor de xbox nog niet te koop is.)

Maar om nou 300 euro neer te leggen om 1 spel te kunnen spelen vind ik ook wel weer vrijveel. Misschien ooit nog eens als ik ergens wat geld van over hou.
    Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
    Deze uitspraak mag hier ook wel staan
    Spel- en typefouten voorbehouden.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')