Zeker weten? Ik heb deze race nog niet gedaan, maar volgens mij moet je deze rijden met de Midget 2, niet de versie uit '63.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:10 schreef Dacide het volgende:
Volgens mij moest je in bezit zijn van die auto om deel tek unnen nemen aan die race. :S
Dat ie er weer schoon uitziet bij foto-shoots en op de track!!!!quote:Op zondag 10 juli 2005 15:37 schreef CybPraetorian het volgende:
wat is trouwens het nut van de auto laten schoonmaken bij GT auto?
Die win je nietquote:Op zondag 10 juli 2005 12:49 schreef Dacide het volgende:
Gister ff bezig geweest met de laatste showroom events..
Nu alleen nog maar enkele in japan.
Ik weet dat het hier vaker voorbij gekomen is maar heb geen zin om terug te bladeren:
Waar vind ik die daihatsu Midget? Het is een autootje uit 63 dacht ik. Dus niet te koop in occasiondealer.
Winnen? Waar?
Nopequote:Op zondag 10 juli 2005 16:46 schreef CybPraetorian het volgende:
ok, en kan je een 2e hands gekochte auto ook in een andere kleur laten spuiten?
Yup! precies hetzelfde meegemaakt toen ik 24 uur Le Mans deed ook met R8!!quote:Op zondag 10 juli 2005 17:38 schreef Mobster273 het volgende:
iemand wel eens last gehad van totaal veranderde rijeigenschappen van je auto? heb nu 24 uur op le mans 1 aanstaan, gisteren begonnen het eerste uurtje met de R8, fantastische wagen, stabiel en makkelijk te besturen, ik begon het circuit zowaar bijna leuk te vinden
door de nacht en vandaag overdag B-spec de zooi laten opknappen, maar ik wilde het laatste uurtje weer zelf rijden maar opeens is er geen land meer te bezeilen met de wagen, extreme overgevoeligheiod voor de hobbels in de weg, rij je met 380 op het rechte stuk slaat hij ineens haaks rechtsaf.....daarbij zijn kleine correcties op de richting op het rechte stuk niet meer uit te voeren want de wagen houdt niet meer op met sturen zodaat alle correcties ogenblikkelijk leiden tot een permanent chicaneren bij 360 km/u
ik snap er niks van, iemand dat ook ooit meegemaakt?
bj mij was het echt over het hele circuit, maar bij die bocht aan het einde van mulsanne is het idd wel heel erg duidelijk, maar het allerbeste was het toch eigenlijk te merken op het rechte stuk daarna, bijzonder frustrerendquote:Op zondag 10 juli 2005 17:43 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
Yup! precies hetzelfde meegemaakt toen ik 24 uur Le Mans deed ook met R8!!
na ca. 12 uur gereden (flink B-spec) probeer ik weer, en na dat lange rechte stuk na die 90 graden rechtse bocht zeg maar waar dat smalle en hobbelige rechte stuk komt daar was de auto niet te houden meer. Volgas zat er niet meer in, als ik dat wel deed dan sprong ie op de hobbels zo de vangrail in ..echt vaag
Nu je het zegt! vond het altijd een vaag iets en koop het nooit.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:09 schreef Mobster273 het volgende:
het zal wel liggen aan het feit dat het een endurance is, of misschien aan het circuit zelf, want nu ben ik bezig met de 24 uur op le mans 2, en de PS Pescarolo heeft precies hetzelfde probleem![]()
misschien dat de chassisstijfheid er na een paar 1000 kilometer mee ophoudt, iets anders kan ik ook niet verzinnen en dat is iets wat iig in het spel moet zitten aangezien je die rigidity refresher plans hebt bij de tuners.... zal het morgen eens uittesten of dat het is....
Is, het verdient zo nu en dan ook aanbeveling om de scrollende tekst onder in het beeld te lezen maar zal niet te bijdehand doen.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:29 schreef Mobster273 het volgende:
en het is duidelijk....
meteen na de 24 uur een race meeting gedaan en alle onwenselijke rijeigenschappen zijn behouden, vervolgens een body rigidity refresher plan eroverheen en hij rijdt weer als een zonnetje![]()
is het nut van de refresher plans ook eindelijk duidelijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |