abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 16:05:21 #176
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_29361801
heb je de speedster cup al gedaan ?
It's time to kick ass and chew bubble gum... and I'm all out of bubble gum
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 16:53:41 #177
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_29363294

Pittige race hoor, maar wel heeel leuk om te doen... tis net een kartwedstrijd...
  woensdag 3 augustus 2005 @ 11:40:23 #178
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_29386537
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 16:05 schreef Xtr3mE het volgende:
heb je de speedster cup al gedaan ?
AHHHHHHHHHHHHAHAHAARRRRGGGGGGGGG... breek me de bek er niet van open... wat een kutrace is dat zeg. Ik tune me wezeloos, heb al 2x zoveel pk's en kan ze simpelweg niet bijhouden haast. Heb al 1 race gewonnen, 1x 2e geworden en verder ben ik nog niet daarmee, zo gek werd ik ervan... is daar een truckje voor ofzo?

tis wel de laatste dealer event die ik nog moet doen, de rest heb ik al. 66.0% alweer, paar dealer events weer gehaald, en 4 special conditions races + paar european events...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
  woensdag 3 augustus 2005 @ 12:00:49 #179
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_29387158
Speedstercup is een van de weinige races waar je echt voor moet kunnen racen.....
Trek zelf je conclusie
  woensdag 3 augustus 2005 @ 12:03:02 #180
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_29387226
jaja zo goed ben ik ook weer niet, dat weet ik. Ik tune onzettend veel daardoor ben ik vaak veel sneller, maar het kutte er van vind ik dat de wagens wel kan inhalen, maar vervolgens kom ik weer kloten uit in een bocht, waardoor ze me weer voorbij vliegen. ach wacht maar ik krijg ze ooit wel eens...
  woensdag 3 augustus 2005 @ 13:55:12 #181
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_29390658
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 12:03 schreef CybPraetorian het volgende:
jaja zo goed ben ik ook weer niet, dat weet ik. Ik tune onzettend veel daardoor ben ik vaak veel sneller, maar het kutte er van vind ik dat de wagens wel kan inhalen, maar vervolgens kom ik weer kloten uit in een bocht, waardoor ze me weer voorbij vliegen. ach wacht maar ik krijg ze ooit wel eens...
je moet ook wel inhalen op een plek waar het kan... als je gewoon niet remt voor een bocht dan lig je er ook een paar meter lang voor en vervolgens knal je in de muur of vlieg je in de grindbak tactisch niet erg verantwoord al zeg ik het zelf
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
pi_29391901
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 13:55 schreef Mobster273 het volgende:

[..]

je moet ook wel inhalen op een plek waar het kan... als je gewoon niet remt voor een bocht dan lig je er ook een paar meter lang voor en vervolgens knal je in de muur of vlieg je in de grindbak tactisch niet erg verantwoord al zeg ik het zelf
Hehehe, aardig uitgedrukt. Aan de andere kant, uitremmen voor een bocht werkt bij een hele hoop races wel goed, vind ik (denk ook dat Cyb daar op doelt). Zeker als je met een wat getunede kar tegen standaard wagens rijd. Ben je na de bocht weer sneller weg, dus....Maar je moet dan wel in de gaten houden dat je nog genoeg afremt om veilig en wel de bocht door te komen.
Denk dat ie dus gewoon niet genoeg afremt/instuurd als hij idd uitremacties probeert.
pi_29392514
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 11:40 schreef CybPraetorian het volgende:

[..]

AHHHHHHHHHHHHAHAHAARRRRGGGGGGGGG... breek me de bek er niet van open... wat een kutrace is dat zeg. Ik tune me wezeloos, heb al 2x zoveel pk's en kan ze simpelweg niet bijhouden haast. Heb al 1 race gewonnen, 1x 2e geworden en verder ben ik nog niet daarmee, zo gek werd ik ervan... is daar een truckje voor ofzo?

tis wel de laatste dealer event die ik nog moet doen, de rest heb ik al. 66.0% alweer, paar dealer events weer gehaald, en 4 special conditions races + paar european events...
gotcha!

Van dat soort races kan je pas genieten niet van die andere 95% waar je met je 200pk meertellende auto iedereen om de oren rijdt.

Mischein een Tip: haal ze niet in maar blijf (indien mogelijk) steeds 2e . Want dan gaat het tempo van de GT AI niet op max. En haal hem gewoon paar bochten (of laatste als je durft) voor de finish in.
Een hele oude truuc maar werkt wel
pi_29399468
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:57 schreef Xtr3mE het volgende:

[..]

gotcha!

Van dat soort races kan je pas genieten niet van die andere 95% waar je met je 200pk meertellende auto iedereen om de oren rijdt.

Mischein een Tip: haal ze niet in maar blijf (indien mogelijk) steeds 2e . Want dan gaat het tempo van de GT AI niet op max. En haal hem gewoon paar bochten (of laatste als je durft) voor de finish in.
Een hele oude truuc maar werkt wel
Heuh, zit er verschil in de rondetijden van de AI dan? Nooit wat van gemerkt eigenlijk......
pi_29403640
Yep, jij 1e bent en je gaat erg hard dan kan je in sommige situaties niet uitlopen op de rest, ze blijven een gat van X aantal seconden houden. Maar als jij bijvoorbeeld (Ver) laatste bent dan gaan ze ook niet zo hard pushen.

Het zou best kunnen dat die B-spec controle 1-5 ook wel gebruikt wordt voor de AI van GT.
Zoiets van als jij 1e bent staan zij op 5 en als je laaste bent staan ze op 3 (cruisen)

Ik deed vroeger in GT3 vooral bij endurance races (die je toen wel helemaal zelf moest rijden ) op de baan Special Stage R5 II. Daar had je aan het einde van het rechte stuk, waar de pituitgang ook uit komt zeg maar, had je rechts waar de pitlane eindigde een afzetting. Wat ik dan deed uit verveling links naast een AI auto rijden en hem aan het einde als hij remt schuin van achteren rammen waardoor hij tegen dat muurtje vloog. Zo dom als hij is bilijft hij plankgas geven maar komt hij niet vooruit. Na een paar rondes lukt dat wel en dan gaat hij als een speer!!! Hoe sneller jouw auto ook is hij komt steeds X sec per ronde sneller dichterbij. Ik kijk dan altijd de replay om te kijken hij hij dan hard gaat. Echt perfect 'op rails' gaat ie dan. Grappig om te zien.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 20:38:06 #186
34169 Pecker
Ronduit de vierkantste
pi_29403663
I say GODDAMN!

Net de International A graduation test gedaan. Met mn nieuwe DFP....... Probeer dat stuur maar ns recht te houden op het lange rechte stuk...

Kep gewoon kramp in mn handen!
[b]Even after they pay the money, i'm still gonna melt every city on the planet with liquid hot Magma![/b] [br]Je vraagt je weleens af: op de dag van de bruiloft gooien Chinezen rijst, gooien Koreanen dan Loempia's???
pi_29414269
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:38 schreef Pecker het volgende:
I say GODDAMN!

Net de International A graduation test gedaan. Met mn nieuwe DFP....... Probeer dat stuur maar ns recht te houden op het lange rechte stuk...

Kep gewoon kramp in mn handen!
Wat een geweldige test is dat hè? Met de DFP!
pi_29417090
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 20:37 schreef Xtr3mE het volgende:
Yep, jij 1e bent en je gaat erg hard dan kan je in sommige situaties niet uitlopen op de rest, ze blijven een gat van X aantal seconden houden. Maar als jij bijvoorbeeld (Ver) laatste bent dan gaan ze ook niet zo hard pushen.

Het zou best kunnen dat die B-spec controle 1-5 ook wel gebruikt wordt voor de AI van GT.
Zoiets van als jij 1e bent staan zij op 5 en als je laaste bent staan ze op 3 (cruisen)

Ik deed vroeger in GT3 vooral bij endurance races (die je toen wel helemaal zelf moest rijden ) op de baan Special Stage R5 II. Daar had je aan het einde van het rechte stuk, waar de pituitgang ook uit komt zeg maar, had je rechts waar de pitlane eindigde een afzetting. Wat ik dan deed uit verveling links naast een AI auto rijden en hem aan het einde als hij remt schuin van achteren rammen waardoor hij tegen dat muurtje vloog. Zo dom als hij is bilijft hij plankgas geven maar komt hij niet vooruit. Na een paar rondes lukt dat wel en dan gaat hij als een speer!!! Hoe sneller jouw auto ook is hij komt steeds X sec per ronde sneller dichterbij. Ik kijk dan altijd de replay om te kijken hij hij dan hard gaat. Echt perfect 'op rails' gaat ie dan. Grappig om te zien.
Okay, geinig om te weten. Was me daar niet van bewust. Had wel eens gemerkt dat het lijkt alsof de AI niet dezelfde snelheid aanhoudt, maar dacht meer dat het toeval was...
  donderdag 4 augustus 2005 @ 16:17:00 #189
34169 Pecker
Ronduit de vierkantste
pi_29425193
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 01:33 schreef P-Style het volgende:

[..]

Wat een geweldige test is dat hè? Met de DFP!
En een replica van jouw meubel! Dat ding staat als een huis!
[b]Even after they pay the money, i'm still gonna melt every city on the planet with liquid hot Magma![/b] [br]Je vraagt je weleens af: op de dag van de bruiloft gooien Chinezen rijst, gooien Koreanen dan Loempia's???
pi_29437794
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 16:17 schreef Pecker het volgende:
En een replica van jouw meubel! Dat ding staat als een huis!
Echt waar? Cool!
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 12:04:17 #191
34169 Pecker
Ronduit de vierkantste
pi_29442427
Was die van jou ook van MDF?
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 13:43:45 #192
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_29443838
ondertussen alweer op 70.2% maar nog steeds niet de Speedster cup. Probeer eerst de special conditions te doen.
pi_29447739
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 12:04 schreef Pecker het volgende:
Was die van jou ook van MDF?
Yep! (18mm dik)
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 20:00:11 #194
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_29586423
hoe staan de Mitsubishi 3000GT ook wel bekend. Ik probeer alle auto's compleet te krijgen maar ik kan hem niet vinden op mn carlist die ik heb van games.fok.nl (zie hier http://games.fok.nl/review.php?reviewid=3510&page=7)

ik kan hem er zo niet tussen vinden, maar in het spel vind ik er een heleboel
pi_29592696
die link werkt niet meer, maar er zijn meerdere carlists. Bedenk daarbij ook dat sommige auto's in andere continenten anders heten. Bijv. Yaris en Vitz. Volgens mij was dat het geval ook bij de 3000GT die in Japan en USA de GTO heette ? Want zo zat hij in GT1 als GTO.
pi_29594871
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 00:15 schreef Xtr3mE het volgende:
Volgens mij was dat het geval ook bij de 3000GT die in Japan en USA de GTO heette ? Want zo zat hij in GT1 als GTO.
Precies. Dat weet ik nog goed. Een volledig opgevoerder Mitsubishi GTO twin turbo was namelijk de lompste auto die ik had in GT1!
  zondag 14 augustus 2005 @ 12:42:38 #197
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_29625189
aha de GTO kan ik namelijk wel vinden op de lijst (tja link deed het idd niet zo maar hij bestaat nog wel) zal kijken of dat klopt. Maarre hoeveel wagens kunnen jullie al mee rijden in de arcade stand, zit nu op 438 wagens, dus ik moet nog een aantal...
  zondag 14 augustus 2005 @ 14:48:26 #198
76511 Xtr3mE
X to the Z
pi_29628614
Heb je ze allemaal geteld ? of zie je dat ergens snel in de arcade ?
  zondag 14 augustus 2005 @ 15:01:53 #199
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_29628954
ja wanneer je naar de auto selectie gaat staat boven aan hoeveel auto's je kan kiezen "by manafacturer" daar staat het onder. En ik weet ook welke wagens ik nog zoek, ik houd het bij met een lijst op mn pc...
  zondag 14 augustus 2005 @ 15:26:32 #200
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_29629724
wat is trouwens een hoge B spec score? ik zit nu op een score van 1960, is dat hoog of niet hoog?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')