AHHHHHHHHHHHHAHAHAARRRRGGGGGGGGG...quote:
je moet ook wel inhalen op een plek waar het kan... als je gewoon niet remt voor een bocht dan lig je er ook een paar meter lang voor en vervolgens knal je in de muur of vlieg je in de grindbakquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:03 schreef CybPraetorian het volgende:
jaja zo goed ben ik ook weer niet, dat weet ik. Ik tune onzettend veel daardoor ben ik vaak veel sneller, maar het kutte er van vind ik dat de wagens wel kan inhalen, maar vervolgens kom ik weer kloten uit in een bocht, waardoor ze me weer voorbij vliegen. ach wacht maar ik krijg ze ooit wel eens...
Hehehe, aardig uitgedrukt. Aan de andere kant, uitremmen voor een bocht werkt bij een hele hoop races wel goed, vind ik (denk ook dat Cyb daar op doelt). Zeker als je met een wat getunede kar tegen standaard wagens rijd. Ben je na de bocht weer sneller weg, dus....Maar je moet dan wel in de gaten houden dat je nog genoeg afremt om veilig en wel de bocht door te komen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:55 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
je moet ook wel inhalen op een plek waar het kan... als je gewoon niet remt voor een bocht dan lig je er ook een paar meter lang voor en vervolgens knal je in de muur of vlieg je in de grindbaktactisch niet erg verantwoord al zeg ik het zelf
gotcha!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:40 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
AHHHHHHHHHHHHAHAHAARRRRGGGGGGGGG...![]()
breek me de bek er niet van open... wat een kutrace is dat zeg. Ik tune me wezeloos, heb al 2x zoveel pk's en kan ze simpelweg niet bijhouden haast. Heb al 1 race gewonnen, 1x 2e geworden en verder ben ik nog niet daarmee, zo gek werd ik ervan... is daar een truckje voor ofzo?
tis wel de laatste dealer event die ik nog moet doen, de rest heb ik al. 66.0% alweer, paar dealer events weer gehaald, en 4 special conditions races + paar european events...
Heuh, zit er verschil in de rondetijden van de AI dan? Nooit wat van gemerkt eigenlijk......quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:57 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
gotcha!![]()
Van dat soort races kan je pas genieten niet van die andere 95% waar je met je 200pk meertellende auto iedereen om de oren rijdt.![]()
Mischein een Tip: haal ze niet in maar blijf (indien mogelijk) steeds 2e . Want dan gaat het tempo van de GT AI niet op max. En haal hem gewoon paar bochten (of laatste als je durft) voor de finish in.
Een hele oude truuc maar werkt wel![]()
Wat een geweldige test is dat hè?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:38 schreef Pecker het volgende:
I say GODDAMN!
Net de International A graduation test gedaan. Met mn nieuwe DFP....... Probeer dat stuur maar ns recht te houden op het lange rechte stuk...
Kep gewoon kramp in mn handen!
Okay, geinig om te weten. Was me daar niet van bewust. Had wel eens gemerkt dat het lijkt alsof de AI niet dezelfde snelheid aanhoudt, maar dacht meer dat het toeval was...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:37 schreef Xtr3mE het volgende:
Yep, jij 1e bent en je gaat erg hard dan kan je in sommige situaties niet uitlopen op de rest, ze blijven een gat van X aantal seconden houden. Maar als jij bijvoorbeeld (Ver) laatste bent dan gaan ze ook niet zo hard pushen.
Het zou best kunnen dat die B-spec controle 1-5 ook wel gebruikt wordt voor de AI van GT.
Zoiets van als jij 1e bent staan zij op 5 en als je laaste bent staan ze op 3 (cruisen)
Ik deed vroeger in GT3 vooral bij endurance races (die je toen wel helemaal zelf moest rijden) op de baan Special Stage R5 II. Daar had je aan het einde van het rechte stuk, waar de pituitgang ook uit komt zeg maar, had je rechts waar de pitlane eindigde een afzetting. Wat ik dan deed uit verveling links naast een AI auto rijden en hem aan het einde als hij remt schuin van achteren rammen waardoor hij tegen dat muurtje vloog. Zo dom als hij is bilijft hij plankgas geven maar komt hij niet vooruit. Na een paar rondes lukt dat wel en dan gaat hij als een speer!!!
Hoe sneller jouw auto ook is hij komt steeds X sec per ronde sneller dichterbij. Ik kijk dan altijd de replay om te kijken hij hij dan hard gaat. Echt perfect 'op rails' gaat ie dan. Grappig om te zien.
![]()
En een replica van jouw meubel! Dat ding staat als een huis!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:33 schreef P-Style het volgende:
[..]
Wat een geweldige test is dat hè?Met de DFP!
Echt waar?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:17 schreef Pecker het volgende:
En een replica van jouw meubel! Dat ding staat als een huis!
Yep!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:04 schreef Pecker het volgende:
Was die van jou ook van MDF?
Precies. Dat weet ik nog goed. Een volledig opgevoerder Mitsubishi GTO twin turbo was namelijk de lompste auto die ik had in GT1!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:15 schreef Xtr3mE het volgende:
Volgens mij was dat het geval ook bij de 3000GT die in Japan en USA de GTO heette ? Want zo zat hij in GT1 als GTO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |