Maar schuimt het dan ook?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:50 schreef mother-mother het volgende:
dat was best snel!
maarre jungle gebruik ik dus zelfde als shampoo imago![]()
nee t schuimt idd niet, maar t heeft wel n echte conditioner werking vind ikquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:53 schreef imago het volgende:
[..]
Maar schuimt het dan ook?
Misschien lag het ook aan mijn mini-monster hoor. Het had niet echt een handige vorm om te gebruiken zeg maar.
Ik vind deze stinken. Ik heb ook een proefmonstertje ervan gehad. Je haar wordt er inderdaad wel lekker zacht van.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:56 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nee t schuimt idd niet, maar t heeft wel n echte conditioner werking vind ik![]()
mn normale conditioner schuimt ook niet trouwens![]()
Dan zal ik deze week even naar de stad gaan, (hier in het dorp, zit er een klein TPG'tje in de supermarkt) en daar z'n bubbeltjes envelop halen, als het daar in past, anders snij ik het zeepje gewoon een keer door 2e. Dat maakt toch niet uit of wel?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:01 schreef Aventura het volgende:
@ Ymme, heeft niks hoor, komt wel een keer. Bubbeltjesenvelopen hebben ze volgens mij bij elk postkantoor (iemand vroeg daarnaar in het vorige topic).
idd je moet heel lang doorwrijven maar dan komt er wel schuim hoor , 1e keer dat ik haar ermee waste kreef ik ook geen schuimquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:01 schreef La_Guiri het volgende:
Trichomania schuimt ook helemaal niet, begrijp niet hoe mensen daar schuim van krijgen. Maar goed, ik ga het toch niet weer gebruiken.
Zal zo eens met Freeze onder de douche.
Dat was het eerste dat ik liet verbouwen hier; de badkamer.quote:
gewoon de dream-cream , doe ik snachts op voor ik naar bed gaquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:17 schreef Kyara het volgende:
Mother-Mother, ik las in het andere topic dat je van je eczeem-vrij bent door Lush. Mag ik vragen wat je daarvoor hebt?
Vriendje heeft nl last van eczeem en wil daar graag van af. Maar dan moet het dus niet al te zoet zijn....
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:25 schreef Kyara het volgende:
Oh, de dreamcream stond ook al op mijn lijstje! Kan hij gewoon testen dus!
dreamcream?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:31 schreef Sanne het volgende:
Waar ruikt die naar Donna?
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:35 schreef Sanne het volgende:
Ah. Ik ken het nog niet. Het klinkt vreemd, maar ik ken nog niet de helft van alle producten
De FP is so 2004. Wij hebben Wiki.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:08 schreef gr8w8 het volgende:
Heeft er nog niemand een reviewtje voor de FP gesubmit?
Hybrid heb ik gekocht bij mijn eerste bestelling. Het is een shampoo en conditioner in 1.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:24 schreef heaven7 het volgende:
Ik ken em idd nietPrijs em eens aan!
OP ge-edit.
Thanks voor het editten heaven7quote:Dit is een bijzondere primeur voor ons, voor iedereen eigenlijk! Een solid shampoo gecombineerd met een solid conditioner, allemaal in dezelfde bar! Dat is toch fantastisch? Hybrid is vooral fantastisch in gebieden met hard water omdat het extra glans geeft als je je haar wast. We hebben ontdekt dat je met cacaoboter en sesampasta een geweldige solid conditioner kan maken, die precies de juiste hoeveelheid glans en zachtheid geeft en makkelijk uit te spoelen is. Het ruikt naar citroenen en sensuele musk en ziet eruit als een stuk rots dat uit een klif is gehouwen (op een plek waar de rotsen zwart met wit zijn).
Ik maak zelf kleding en geef nu dus meer aan Lush uit.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:07 schreef heaven7 het volgende:
Maar als je je er lekker bij voelt en je kunt het je veroorloven waarom dan ook niet?
Mijn zusje geeft 130 euro uit aan 1 broek, ik 45 euro aan een middagje Lush en een broek van 20 euro van Piet Kerkhof. Ik ben er gelukkig mee en nog goedkoper uit ook![]()
Deze heb ik ook, zooo lekkerquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:12 schreef Sanne het volgende:
Maar ik voel toch meer voor deze vandaag:
Creamy Candy Bath Bubble Bar slice
[afbeelding]
De Creamy Candy Bath Bubble Bar kan door twee soorten mensen gebruikt worden. De eerste groep mensen houdt van alles wat roze en zoet is. Zij zullen heel blij zijn met deze huidverzachtende, naar vanille ruikende Cream Candy Bubble Bar. De tweede soort mensen is het zwartgallige, cynische, sarcastische soort dat wel een beetje roze in het leven kan gebruiken. Om deze mensen te overtuigen zul je het bad zelf moeten laten vollopen en er stiekem een Creamy Candy Bath in moeten doen. Ben je zelf een blij, roze persoon neem er dan zeker een paar; je zult er gek op zijn! Ben je een sarcastisch persoon, doe ons dan een lol en ga lekker in bad liggen met Cream Candy Bath zodat wij ook rust hebben.
Ik ook! Ik vind em heerlijk, hij gaat alleen zo snel opquote:
Het meisje achter de kassa noemde het een 'douchegel' ... ik probeer het morgen welquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:38 schreef La_Guiri het volgende:
red rooster ofzo? Al ruikt die niet zoet volgens mij, is het zeep trouwens? Anders Angels Delight?
Kijk eens op de wiki...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:47 schreef Cheesecake het volgende:
Ik ga nu even heel vervelend doen, maar ik ben er dus nog steeds niet uit welke ik nu ga kopen...
Wordt het Fresh Farmacy, Herbalism, Aquamarina, Angels on Bare Skin of Coalface? Wil er heel graag eentje die een beetje makkelijk is in het gebruik en geschikt is voor een gemengde huid met neiging tot acne. Please help me out want ik kan het me helaas niet veroorloven om ze allemaal te bestellen...
Ik heb zelf de Karma Kream en vind hem heerlijk. Ik heb hem eigenlijk meer voor de geur, en volgens mij is hij wel wat vochtinbrengend. Verder heb ik geen andere helende dingen gemerkt, maar ik ben gewoon verliefd op de geur. En je kan het over je hele lichaam smeren.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:35 schreef debby1973 het volgende:
Heeft iemand hier al karmapoeder, karma kream of de parfum uitgeprobeerd? Ze staan op mijn verlanglijstje. Mijn verlanglijstje is alleen echt belachelijk lang op dit moment. Ben eind deze maand jarig en ga van iedereen geld vragen om lush te gaan bestellen. Ik hoop dat ik mijn hele lijstje kan gaan bestellen, anders doe ik er denk ik maar geld bij. Weet namelijk niet wat ik moet gaan schrappen.
Het zijn van die sterretjes die je op kerstkaarten ziet. Die lijken niet scherp, maar als ze dus in een zeep zitten wel want er komt dan precies zo'n hoekje uit.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:44 schreef jessie het volgende:
Auw, dat ga ik dan even inspecteren als ik hem binnen heb. Zijn die sterretjes zilverkleurig ofzo? Groot? Zijn ze wel te zien?
ik heb die douchegel gekregen uhh geloof iets van back for breakfast ofzo?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:37 schreef Kyara het volgende:
Mijn zeepdispenser in de keuken is bijna leeg en ik denk dat ik die maar ga vervangen door een zeepje van Lush. Puur om handen te wassen en de keuken lekker te laten ruiken. Iemand een tip voor een zeepje waarbij de geur een beetje bij een keuken past? Zat zelf te denken aan iets fris, fruitigs met een beetje kruidige geur er doorheen. Vriendje moet zijn handjes er ook mee wassen dus niet te zoet.
Zat zelf te denken aan de red rooster of see vegetable (op basis van de beschrijving op de site).
die hebben ze toch alleen maar in Maastricht?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:40 schreef heaven7 het volgende:
Temptation!
Je hebt geen stukje besteld? Voor zover ik weet alleen daar ja, ik zei ook alleen maar dat ik em wel geschikt vindt voor in de keukenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:49 schreef Kyara het volgende:
[..]
die hebben ze toch alleen maar in Maastricht?
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:50 schreef Kyara het volgende:
Mother-Mother, wil eigenlijk toch meer een echte zeep. Maaruh, gebruik jij douchegel alleen om handen te wassen?
quote:Op zondag 12 juni 2005 00:12 schreef heaven7 het volgende:
Pas wel op dat je niet gaat associeren.. ik heb dat altijd met luchtjes op de wc, wij hebben dove op de wc en ik associeer dove nu dus altijd met "poep, vies, wc, bah, stinklucht".
Hahaha ja, maar je kan aan iedereen in mijn omgeving vragen dat ik werkelijk waar nooit wat deed aan lichaamsverzorging. AOBS was mijn eerste scrub ervaringquote:Op zondag 12 juni 2005 00:21 schreef La_Guiri het volgende:
Je hebt het wel heel erg te pakken he Anitra? Het Lush virus...
Maareh leuk om iets over een massage bar te lezen.
Dat is het zeker!!!quote:Op zondag 12 juni 2005 00:59 schreef heaven7 het volgende:
Ik vind het zo leuk voor jeHet is idd gewoon heerlijk om goed voor jezelf te zorgen en je mooi en schoon te voelen. Dat is toch heel wat waard! (Voor de zeurpieten die zeggen dat we ziekelijk bezig zijn enzo
)
Ja, daarom juistquote:Op zondag 12 juni 2005 01:10 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dat is het zeker!!!
Je word er echt een ander mens van.
Lush komt op zo'n goed tijdstip mijn leven binnen wandelen.
heaven7 dacht dat jij wel iets mee gekregen had toch van OUD? Of vergis ik me nu?
Ik kan nu ook niet meer begrijpen dat een snelle douche het was op de dag. Bedoel ik was wel schoon hoor![]()
Maar het was ff onder de straal door rennen, afdrogen en klaar.
Nu voel ik me zelfs sexy in mijn huispak![]()
Oeh ik dacht dat ik een mailtje had gestuurd. Ik stuur hem nog wel een keerquote:Op zondag 12 juni 2005 13:12 schreef debby1973 het volgende:
Nee, heaven7 had er zelf eentje denk ik. Die van mij mocht jij toch hebben. Heb ik alleen je adres even nodig.
Lief van jequote:Op zondag 12 juni 2005 13:37 schreef debby1973 het volgende:
De bon gaat morgen met de post mee Skaai. Heb je hem dinsdag.
Ohja, dat doosje kun je wel bewarenquote:Op zondag 12 juni 2005 14:11 schreef PeRi het volgende:
Het komt door de hoogte van het doosje dat ie niet past. Anders wil ik 'm wel voor je bewaren, dat doosje of alles, tot de volgende meet?
ik heb ze gemaild over die stomme bruisballenquote:Op zondag 12 juni 2005 14:01 schreef PeRi het volgende:
Ik wil ook een pakketje. Maar overal zitten bruisballen in!
Ik ben ook wel benieuwt of je hier een structureel antwoord op krijgt.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik heb ze gemaild over die stomme bruisballen
maar mooi geen antwoord terug
precies.quote:Op zondag 12 juni 2005 15:08 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwt of je hier een structureel antwoord op krijgt.
Er zijn namelijk nogal wat mensen zonder bad, en in bijna alle cadeau series zitten bruisballen of andere zaken die je alleen maar in bad kunt gebruiken. Ze zouden natuurlijk ook een mooie cadeaudoos kunnen maken met alleen douche en overige beautyzaken.![]()
Ze gaan straks nog een bruisbal naar je noemen als dank voor je royale uitgavenquote:Op zondag 12 juni 2005 15:07 schreef PeRi het volgende:
Ik denk dat ik met de meet de Big Spender Hatbox ga aanschaffen.
Ik wil wel de royalties in Lush producten graagquote:Op zondag 12 juni 2005 15:11 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Ze gaan straks nog een bruisbal naar je noemen als dank voor je royale uitgaven![]()
quote:Op zondag 12 juni 2005 16:00 schreef PeRi het volgende:
Ik twijfel eigenlijk toch weer over die Hat Box. Er zitten toch wel wat dingtjes in die ik niet wil, en voor ¤ 115,- kan je ook heel veel andere dingetjes apart kopen.![]()
wat leuk zeg!quote:Op zondag 12 juni 2005 16:17 schreef Aventura het volgende:
Ik zag in de winkel een leuk ding wat op geen enkele lush-site staat. Een houten doosje met vakjes waarin dan vierkante blokjes- versies van Lush-produkten zitten, zoals Karma, Aromacreme, een paar zeepjes, etc. Voor op vakantie of om iemand kennis te laten maken met Lush..echt zo leuk.
In filiaal Leidseplein gezien. Nee er zat van alles in, paar stukjes bruisbal, maar ook dus Karma shampoo, zeep etc.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:23 schreef PeRi het volgende:
Volgens mij zaten er alleen stukken bruisbal in?
quote:Op zondag 12 juni 2005 16:26 schreef Aventura het volgende:
[..]
In filiaal Leidseplein gezien. Nee er zat van alles in, paar stukjes bruisbal, maar ook dus Karma shampoo, zeep etc.
Het kostte 27,95.
Die is ook al zo leukquote:Op zondag 12 juni 2005 16:30 schreef Sanne het volgende:
[..]
[afbeelding]
The Return Of The Bubble Bath
Nine of our fragrant, solid bubble baths in a wooden frame, tied up with raffia and illustrated with its own postcard. This gift is for everyone who loves a bath (or ought to take a few more). *contents may vary.
Contains: Amandopondo, Blue Skies, Bathos, Little Monkey, Creamy Candy Bath, Two Timing Tart, Hot Milk?, Karma, Turbo.
Die wil ikquote:Op zondag 12 juni 2005 16:38 schreef PeRi het volgende:
LUSH T-SHIRT
Nachdem kaum ein Tag verging, an dem nicht irgendein Mitarbeiter herumnörgelte, warum wir in Deutschland keine schwarzen T-Shirts mit Lush Logo haben, haben wir unser hartes Herz geöffnet und sind weich geworden. Die rabenschwarzen Lush T-Shirts haben einen leichten V-Ausschnitt, und es gibt sie zunächst in 3 Größen: S, M und XL. Wer bisher immer auf XXL stand, der sollte noch einige Wochen warten.
Ingredients: 100% Cotton wool (Baumwolle), black (schwarz), Original Lush Logo in black/white/yellow/green (Original Lush Logo in schwarz/weiß/Gelb/Grün), slightly fragranced with the typical Lush headquarters fragrance (leichter Duft nach dem Lush Headquarter).
VEGAN, Grundpreis: max. EUR 14,95/Stk.
Ik snap het niet, hoeveel is t nou naar Nederland. De 'gewone' verzendkosten van daar?quote:Op zondag 12 juni 2005 16:38 schreef debby1973 het volgende:
Für Lieferungen nach Österreich berechnen wir pauschal EUR 10,95 Versandkosten bis EUR 100,00 Bestellwert, bis 150 EUR berechnen wir 5,95 EUR, danach versenden wir versandkostenfrei. Für Lieferungen in die übrige EU berechnen wir die voraussichtlich anfallenden Versandkosten.
Ik heb er al 1quote:Op zondag 12 juni 2005 16:50 schreef Aventura het volgende:
Ik wil geen Lush shirt. Ik wil een Daddy Coolshirt
Ik ga deze week weer eens, ik wil best een potje meenemen voor je..quote:Op zondag 12 juni 2005 16:55 schreef Funnie het volgende:
aah nog een verslaafde enschedeer
Ik ga volgende week weer naar Amsterdam. Want ik baal nog steeds dat ik die lemony spul ben vergeten!
Was bijna vanmiddag alsnog gegaan, ja ik ben erg![]()
Ik heb hetzelfde probleem. een treinkaartje kost me 36 euro en daar kun je inderdaad net zo goed voor bestellen, alleen wil ik toch wel heel graag eens naar zo'n winkel om echt goed te kijken en ruiken wat ik lekker vind. Nu heb ik bijvoorbeeld een stuk Banana Moon liggen die ik ronduit smerig vind.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:56 schreef debby1973 het volgende:
Vind het zo jammer om met de trein naar Amsterdam te gaan. Kost 30 euro en daar bestel ik liever iets voor.
Zal het passen in een brievenbus?quote:Op zondag 12 juni 2005 16:58 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik ga deze week weer eens, ik wil best een potje meenemen voor je..
quote:Op zondag 12 juni 2005 17:02 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem. een treinkaartje kost me 36 euro en daar kun je inderdaad net zo goed voor bestellen, alleen wil ik toch wel heel graag eens naar zo'n winkel om echt goed te kijken en ruiken wat ik lekker vind. Nu heb ik bijvoorbeeld een stuk Banana Moon liggen die ik ronduit smerig vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |