Maar schuimt het dan ook?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:50 schreef mother-mother het volgende:
dat was best snel!
maarre jungle gebruik ik dus zelfde als shampoo imago![]()
nee t schuimt idd niet, maar t heeft wel n echte conditioner werking vind ikquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:53 schreef imago het volgende:
[..]
Maar schuimt het dan ook?
Misschien lag het ook aan mijn mini-monster hoor. Het had niet echt een handige vorm om te gebruiken zeg maar.
Ik vind deze stinken. Ik heb ook een proefmonstertje ervan gehad. Je haar wordt er inderdaad wel lekker zacht van.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:56 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nee t schuimt idd niet, maar t heeft wel n echte conditioner werking vind ik![]()
mn normale conditioner schuimt ook niet trouwens![]()
Dan zal ik deze week even naar de stad gaan, (hier in het dorp, zit er een klein TPG'tje in de supermarkt) en daar z'n bubbeltjes envelop halen, als het daar in past, anders snij ik het zeepje gewoon een keer door 2e. Dat maakt toch niet uit of wel?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:01 schreef Aventura het volgende:
@ Ymme, heeft niks hoor, komt wel een keer. Bubbeltjesenvelopen hebben ze volgens mij bij elk postkantoor (iemand vroeg daarnaar in het vorige topic).
idd je moet heel lang doorwrijven maar dan komt er wel schuim hoor , 1e keer dat ik haar ermee waste kreef ik ook geen schuimquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:01 schreef La_Guiri het volgende:
Trichomania schuimt ook helemaal niet, begrijp niet hoe mensen daar schuim van krijgen. Maar goed, ik ga het toch niet weer gebruiken.
Zal zo eens met Freeze onder de douche.
Dat was het eerste dat ik liet verbouwen hier; de badkamer.quote:
gewoon de dream-cream , doe ik snachts op voor ik naar bed gaquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:17 schreef Kyara het volgende:
Mother-Mother, ik las in het andere topic dat je van je eczeem-vrij bent door Lush. Mag ik vragen wat je daarvoor hebt?
Vriendje heeft nl last van eczeem en wil daar graag van af. Maar dan moet het dus niet al te zoet zijn....
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:25 schreef Kyara het volgende:
Oh, de dreamcream stond ook al op mijn lijstje! Kan hij gewoon testen dus!
dreamcream?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:31 schreef Sanne het volgende:
Waar ruikt die naar Donna?
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:35 schreef Sanne het volgende:
Ah. Ik ken het nog niet. Het klinkt vreemd, maar ik ken nog niet de helft van alle producten
De FP is so 2004. Wij hebben Wiki.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:08 schreef gr8w8 het volgende:
Heeft er nog niemand een reviewtje voor de FP gesubmit?
Hybrid heb ik gekocht bij mijn eerste bestelling. Het is een shampoo en conditioner in 1.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:24 schreef heaven7 het volgende:
Ik ken em idd nietPrijs em eens aan!
OP ge-edit.
Thanks voor het editten heaven7quote:Dit is een bijzondere primeur voor ons, voor iedereen eigenlijk! Een solid shampoo gecombineerd met een solid conditioner, allemaal in dezelfde bar! Dat is toch fantastisch? Hybrid is vooral fantastisch in gebieden met hard water omdat het extra glans geeft als je je haar wast. We hebben ontdekt dat je met cacaoboter en sesampasta een geweldige solid conditioner kan maken, die precies de juiste hoeveelheid glans en zachtheid geeft en makkelijk uit te spoelen is. Het ruikt naar citroenen en sensuele musk en ziet eruit als een stuk rots dat uit een klif is gehouwen (op een plek waar de rotsen zwart met wit zijn).
Ik maak zelf kleding en geef nu dus meer aan Lush uit.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:07 schreef heaven7 het volgende:
Maar als je je er lekker bij voelt en je kunt het je veroorloven waarom dan ook niet?
Mijn zusje geeft 130 euro uit aan 1 broek, ik 45 euro aan een middagje Lush en een broek van 20 euro van Piet Kerkhof. Ik ben er gelukkig mee en nog goedkoper uit ook![]()
Deze heb ik ook, zooo lekkerquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:12 schreef Sanne het volgende:
Maar ik voel toch meer voor deze vandaag:
Creamy Candy Bath Bubble Bar slice
[afbeelding]
De Creamy Candy Bath Bubble Bar kan door twee soorten mensen gebruikt worden. De eerste groep mensen houdt van alles wat roze en zoet is. Zij zullen heel blij zijn met deze huidverzachtende, naar vanille ruikende Cream Candy Bubble Bar. De tweede soort mensen is het zwartgallige, cynische, sarcastische soort dat wel een beetje roze in het leven kan gebruiken. Om deze mensen te overtuigen zul je het bad zelf moeten laten vollopen en er stiekem een Creamy Candy Bath in moeten doen. Ben je zelf een blij, roze persoon neem er dan zeker een paar; je zult er gek op zijn! Ben je een sarcastisch persoon, doe ons dan een lol en ga lekker in bad liggen met Cream Candy Bath zodat wij ook rust hebben.
Ik ook! Ik vind em heerlijk, hij gaat alleen zo snel opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |