Maar schuimt het dan ook?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:50 schreef mother-mother het volgende:
dat was best snel!
maarre jungle gebruik ik dus zelfde als shampoo imago![]()
nee t schuimt idd niet, maar t heeft wel n echte conditioner werking vind ikquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:53 schreef imago het volgende:
[..]
Maar schuimt het dan ook?
Misschien lag het ook aan mijn mini-monster hoor. Het had niet echt een handige vorm om te gebruiken zeg maar.
Ik vind deze stinken. Ik heb ook een proefmonstertje ervan gehad. Je haar wordt er inderdaad wel lekker zacht van.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:56 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nee t schuimt idd niet, maar t heeft wel n echte conditioner werking vind ik![]()
mn normale conditioner schuimt ook niet trouwens![]()
Dan zal ik deze week even naar de stad gaan, (hier in het dorp, zit er een klein TPG'tje in de supermarkt) en daar z'n bubbeltjes envelop halen, als het daar in past, anders snij ik het zeepje gewoon een keer door 2e. Dat maakt toch niet uit of wel?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:01 schreef Aventura het volgende:
@ Ymme, heeft niks hoor, komt wel een keer. Bubbeltjesenvelopen hebben ze volgens mij bij elk postkantoor (iemand vroeg daarnaar in het vorige topic).
idd je moet heel lang doorwrijven maar dan komt er wel schuim hoor , 1e keer dat ik haar ermee waste kreef ik ook geen schuimquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:01 schreef La_Guiri het volgende:
Trichomania schuimt ook helemaal niet, begrijp niet hoe mensen daar schuim van krijgen. Maar goed, ik ga het toch niet weer gebruiken.
Zal zo eens met Freeze onder de douche.
Dat was het eerste dat ik liet verbouwen hier; de badkamer.quote:
gewoon de dream-cream , doe ik snachts op voor ik naar bed gaquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:17 schreef Kyara het volgende:
Mother-Mother, ik las in het andere topic dat je van je eczeem-vrij bent door Lush. Mag ik vragen wat je daarvoor hebt?
Vriendje heeft nl last van eczeem en wil daar graag van af. Maar dan moet het dus niet al te zoet zijn....
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:25 schreef Kyara het volgende:
Oh, de dreamcream stond ook al op mijn lijstje! Kan hij gewoon testen dus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |