Ik ben ook wel benieuwt of je hier een structureel antwoord op krijgt.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik heb ze gemaild over die stomme bruisballen
maar mooi geen antwoord terug
precies.quote:Op zondag 12 juni 2005 15:08 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwt of je hier een structureel antwoord op krijgt.
Er zijn namelijk nogal wat mensen zonder bad, en in bijna alle cadeau series zitten bruisballen of andere zaken die je alleen maar in bad kunt gebruiken. Ze zouden natuurlijk ook een mooie cadeaudoos kunnen maken met alleen douche en overige beautyzaken.![]()
Ze gaan straks nog een bruisbal naar je noemen als dank voor je royale uitgavenquote:Op zondag 12 juni 2005 15:07 schreef PeRi het volgende:
Ik denk dat ik met de meet de Big Spender Hatbox ga aanschaffen.
Ik wil wel de royalties in Lush producten graagquote:Op zondag 12 juni 2005 15:11 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Ze gaan straks nog een bruisbal naar je noemen als dank voor je royale uitgaven![]()
quote:Op zondag 12 juni 2005 16:00 schreef PeRi het volgende:
Ik twijfel eigenlijk toch weer over die Hat Box. Er zitten toch wel wat dingtjes in die ik niet wil, en voor ¤ 115,- kan je ook heel veel andere dingetjes apart kopen.![]()
wat leuk zeg!quote:Op zondag 12 juni 2005 16:17 schreef Aventura het volgende:
Ik zag in de winkel een leuk ding wat op geen enkele lush-site staat. Een houten doosje met vakjes waarin dan vierkante blokjes- versies van Lush-produkten zitten, zoals Karma, Aromacreme, een paar zeepjes, etc. Voor op vakantie of om iemand kennis te laten maken met Lush..echt zo leuk.
In filiaal Leidseplein gezien. Nee er zat van alles in, paar stukjes bruisbal, maar ook dus Karma shampoo, zeep etc.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:23 schreef PeRi het volgende:
Volgens mij zaten er alleen stukken bruisbal in?
quote:Op zondag 12 juni 2005 16:26 schreef Aventura het volgende:
[..]
In filiaal Leidseplein gezien. Nee er zat van alles in, paar stukjes bruisbal, maar ook dus Karma shampoo, zeep etc.
Het kostte 27,95.
Die is ook al zo leukquote:Op zondag 12 juni 2005 16:30 schreef Sanne het volgende:
[..]
[afbeelding]
The Return Of The Bubble Bath
Nine of our fragrant, solid bubble baths in a wooden frame, tied up with raffia and illustrated with its own postcard. This gift is for everyone who loves a bath (or ought to take a few more). *contents may vary.
Contains: Amandopondo, Blue Skies, Bathos, Little Monkey, Creamy Candy Bath, Two Timing Tart, Hot Milk?, Karma, Turbo.
Die wil ikquote:Op zondag 12 juni 2005 16:38 schreef PeRi het volgende:
LUSH T-SHIRT
Nachdem kaum ein Tag verging, an dem nicht irgendein Mitarbeiter herumnörgelte, warum wir in Deutschland keine schwarzen T-Shirts mit Lush Logo haben, haben wir unser hartes Herz geöffnet und sind weich geworden. Die rabenschwarzen Lush T-Shirts haben einen leichten V-Ausschnitt, und es gibt sie zunächst in 3 Größen: S, M und XL. Wer bisher immer auf XXL stand, der sollte noch einige Wochen warten.
Ingredients: 100% Cotton wool (Baumwolle), black (schwarz), Original Lush Logo in black/white/yellow/green (Original Lush Logo in schwarz/weiß/Gelb/Grün), slightly fragranced with the typical Lush headquarters fragrance (leichter Duft nach dem Lush Headquarter).
VEGAN, Grundpreis: max. EUR 14,95/Stk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |