Je hebt geen stukje besteld? Voor zover ik weet alleen daar ja, ik zei ook alleen maar dat ik em wel geschikt vindt voor in de keukenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:49 schreef Kyara het volgende:
[..]
die hebben ze toch alleen maar in Maastricht?
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:50 schreef Kyara het volgende:
Mother-Mother, wil eigenlijk toch meer een echte zeep. Maaruh, gebruik jij douchegel alleen om handen te wassen?
quote:Op zondag 12 juni 2005 00:12 schreef heaven7 het volgende:
Pas wel op dat je niet gaat associeren.. ik heb dat altijd met luchtjes op de wc, wij hebben dove op de wc en ik associeer dove nu dus altijd met "poep, vies, wc, bah, stinklucht".
Hahaha ja, maar je kan aan iedereen in mijn omgeving vragen dat ik werkelijk waar nooit wat deed aan lichaamsverzorging. AOBS was mijn eerste scrub ervaringquote:Op zondag 12 juni 2005 00:21 schreef La_Guiri het volgende:
Je hebt het wel heel erg te pakken he Anitra? Het Lush virus...
Maareh leuk om iets over een massage bar te lezen.
Dat is het zeker!!!quote:Op zondag 12 juni 2005 00:59 schreef heaven7 het volgende:
Ik vind het zo leuk voor jeHet is idd gewoon heerlijk om goed voor jezelf te zorgen en je mooi en schoon te voelen. Dat is toch heel wat waard! (Voor de zeurpieten die zeggen dat we ziekelijk bezig zijn enzo
)
Ja, daarom juistquote:Op zondag 12 juni 2005 01:10 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dat is het zeker!!!
Je word er echt een ander mens van.
Lush komt op zo'n goed tijdstip mijn leven binnen wandelen.
heaven7 dacht dat jij wel iets mee gekregen had toch van OUD? Of vergis ik me nu?
Ik kan nu ook niet meer begrijpen dat een snelle douche het was op de dag. Bedoel ik was wel schoon hoor![]()
Maar het was ff onder de straal door rennen, afdrogen en klaar.
Nu voel ik me zelfs sexy in mijn huispak![]()
Oeh ik dacht dat ik een mailtje had gestuurd. Ik stuur hem nog wel een keerquote:Op zondag 12 juni 2005 13:12 schreef debby1973 het volgende:
Nee, heaven7 had er zelf eentje denk ik. Die van mij mocht jij toch hebben. Heb ik alleen je adres even nodig.
Lief van jequote:Op zondag 12 juni 2005 13:37 schreef debby1973 het volgende:
De bon gaat morgen met de post mee Skaai. Heb je hem dinsdag.
Ohja, dat doosje kun je wel bewarenquote:Op zondag 12 juni 2005 14:11 schreef PeRi het volgende:
Het komt door de hoogte van het doosje dat ie niet past. Anders wil ik 'm wel voor je bewaren, dat doosje of alles, tot de volgende meet?
ik heb ze gemaild over die stomme bruisballenquote:Op zondag 12 juni 2005 14:01 schreef PeRi het volgende:
Ik wil ook een pakketje. Maar overal zitten bruisballen in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |