Het meisje achter de kassa noemde het een 'douchegel' ... ik probeer het morgen welquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:38 schreef La_Guiri het volgende:
red rooster ofzo? Al ruikt die niet zoet volgens mij, is het zeep trouwens? Anders Angels Delight?
Kijk eens op de wiki...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:47 schreef Cheesecake het volgende:
Ik ga nu even heel vervelend doen, maar ik ben er dus nog steeds niet uit welke ik nu ga kopen...
Wordt het Fresh Farmacy, Herbalism, Aquamarina, Angels on Bare Skin of Coalface? Wil er heel graag eentje die een beetje makkelijk is in het gebruik en geschikt is voor een gemengde huid met neiging tot acne. Please help me out want ik kan het me helaas niet veroorloven om ze allemaal te bestellen...
Ik heb zelf de Karma Kream en vind hem heerlijk. Ik heb hem eigenlijk meer voor de geur, en volgens mij is hij wel wat vochtinbrengend. Verder heb ik geen andere helende dingen gemerkt, maar ik ben gewoon verliefd op de geur. En je kan het over je hele lichaam smeren.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:35 schreef debby1973 het volgende:
Heeft iemand hier al karmapoeder, karma kream of de parfum uitgeprobeerd? Ze staan op mijn verlanglijstje. Mijn verlanglijstje is alleen echt belachelijk lang op dit moment. Ben eind deze maand jarig en ga van iedereen geld vragen om lush te gaan bestellen. Ik hoop dat ik mijn hele lijstje kan gaan bestellen, anders doe ik er denk ik maar geld bij. Weet namelijk niet wat ik moet gaan schrappen.
Het zijn van die sterretjes die je op kerstkaarten ziet. Die lijken niet scherp, maar als ze dus in een zeep zitten wel want er komt dan precies zo'n hoekje uit.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:44 schreef jessie het volgende:
Auw, dat ga ik dan even inspecteren als ik hem binnen heb. Zijn die sterretjes zilverkleurig ofzo? Groot? Zijn ze wel te zien?
ik heb die douchegel gekregen uhh geloof iets van back for breakfast ofzo?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:37 schreef Kyara het volgende:
Mijn zeepdispenser in de keuken is bijna leeg en ik denk dat ik die maar ga vervangen door een zeepje van Lush. Puur om handen te wassen en de keuken lekker te laten ruiken. Iemand een tip voor een zeepje waarbij de geur een beetje bij een keuken past? Zat zelf te denken aan iets fris, fruitigs met een beetje kruidige geur er doorheen. Vriendje moet zijn handjes er ook mee wassen dus niet te zoet.
Zat zelf te denken aan de red rooster of see vegetable (op basis van de beschrijving op de site).
die hebben ze toch alleen maar in Maastricht?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:40 schreef heaven7 het volgende:
Temptation!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |