Ik snap het niet, hoeveel is t nou naar Nederland. De 'gewone' verzendkosten van daar?quote:Op zondag 12 juni 2005 16:38 schreef debby1973 het volgende:
Für Lieferungen nach Österreich berechnen wir pauschal EUR 10,95 Versandkosten bis EUR 100,00 Bestellwert, bis 150 EUR berechnen wir 5,95 EUR, danach versenden wir versandkostenfrei. Für Lieferungen in die übrige EU berechnen wir die voraussichtlich anfallenden Versandkosten.
Ik heb er al 1quote:Op zondag 12 juni 2005 16:50 schreef Aventura het volgende:
Ik wil geen Lush shirt. Ik wil een Daddy Coolshirt
Ik ga deze week weer eens, ik wil best een potje meenemen voor je..quote:Op zondag 12 juni 2005 16:55 schreef Funnie het volgende:
aah nog een verslaafde enschedeer
Ik ga volgende week weer naar Amsterdam. Want ik baal nog steeds dat ik die lemony spul ben vergeten!
Was bijna vanmiddag alsnog gegaan, ja ik ben erg![]()
Ik heb hetzelfde probleem. een treinkaartje kost me 36 euro en daar kun je inderdaad net zo goed voor bestellen, alleen wil ik toch wel heel graag eens naar zo'n winkel om echt goed te kijken en ruiken wat ik lekker vind. Nu heb ik bijvoorbeeld een stuk Banana Moon liggen die ik ronduit smerig vind.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:56 schreef debby1973 het volgende:
Vind het zo jammer om met de trein naar Amsterdam te gaan. Kost 30 euro en daar bestel ik liever iets voor.
Zal het passen in een brievenbus?quote:Op zondag 12 juni 2005 16:58 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik ga deze week weer eens, ik wil best een potje meenemen voor je..
quote:Op zondag 12 juni 2005 17:02 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem. een treinkaartje kost me 36 euro en daar kun je inderdaad net zo goed voor bestellen, alleen wil ik toch wel heel graag eens naar zo'n winkel om echt goed te kijken en ruiken wat ik lekker vind. Nu heb ik bijvoorbeeld een stuk Banana Moon liggen die ik ronduit smerig vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |