OMG.. ja hoor.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:08 schreef Nory het volgende:
Hahaha, ja dit is hem wel. Man zoekt vrouw![]()
[afbeelding]
Ik heb eigenlijk niet echt een reden, kan je wel eens hebben toch? Ik weet dat het voordelen zijn, maar ik kan m gewoon niet goed hebben.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:55 schreef Molline het volgende:
[..]
Wat is er mis met 'm, lijkt me wel een leuke gozer?
[afbeelding]
Je kon je al opgeven voor het nieuwe seizoen van Peking Express. Lijkt me niet dat ze selectierondes houden als ze van te voren al weten dat ze enkel een versie met BN-ers gaan doen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:50 schreef Molline het volgende:
Ja maar je weet niet of ze dat in 1 jaar doen (en kunnen betalen).![]()
Hmmm, je hebt wel een punt, zo had ik het nog niet bekeken, we zullen zien ...quote:Aangezien de versie In het spoor van... heet moeten we het denk ik in die richting zoeken.
Zou Marc-Marie weer zin hebben in 't reisje?quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben bang dat Roberti Jacketti er in komt, ten slotte werkt hij ook bij Net 5. Gatver, wat heb ik een hekel aan die gast
Door hem werd Wie is de Mol BN'ers zo'n succesquote:Op zondag 25 september 2005 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Zou Marc-Marie weer zin hebben in 't reisje?![]()
Die was echt geweldigquote:Op zondag 25 september 2005 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Eind september vertrekt Roos alweer voor een nieuwe Peking Express. (Roosvanacker.be)
ik hoop het welquote:Op zondag 25 september 2005 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Daarin is niks veranderd dus.quote:Op woensdag 25 januari 2006 15:20 schreef Ambrosius het volgende:
Heb er ook zin in, maar wel een matige tijd op de zondag en woensdag i.v.m. sport / CL-voetbal.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:47 schreef schatje het volgende:
Dyanne Beekman gaat 'In het spoor van Peking Express' presenteren.
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:47 schreef schatje het volgende:
Dyanne Beekman gaat 'In het spoor van Peking Express' presenteren.
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Heb je hem ook weerquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:55 schreef schatje het volgende:
Art Rooijakkers:).
Bij Talpaquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:03 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Heb je hem ook weer![]()
Waar is EP gebleven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |