Hey, hier hebben wel gelijk een kandidaat! Dat was namelijk de eerste test.quote:
Die komt niet meer terug.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:56 schreef bigshadow het volgende:
Ik ben voor de terugkeer van![]()
Succes met het zoeken van nieuwe modjes en Tijn en Nipeng uiteraard bedankt voor de goede zorgen!
net alsof je de interviews wil lezen he.....quote:Op zondag 29 mei 2005 20:15 schreef Seborik het volgende:
Ik ben zelfs niet om te kopen met een waardecheque van 500 euro bij de Get Records en een jaar abonnement op de Playboy in zeven talen.
Of een fluffer.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:22 schreef Harry_Sack het volgende:
eigenlijk is een blower de beste keus denk ik
misschien moet jij maar weer gewoon je handschoentjes aantrekken en terug komen op Muzquote:
Bij mij gaan er wel een paar uurtjes per dag in zitten. Je bent niet continu aan het posten maar je leest wel veel.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:41 schreef H-blast het volgende:
Hoeveel tijd gaat er in zitten?
Is dat niet saai?quote:Op zondag 29 mei 2005 20:35 schreef nipeng het volgende:
[..]
Bij mij gaan er wel een paar uurtjes per dag in zitten. Je bent niet continu aan het posten maar je leest wel veel.
Wel als ik hem een boek over japanse schoolmeisjes geef, spaghetti voor hem kook en naar Zorn beloof te luisterenquote:
Dan nog niet.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wel als ik hem een boek over japanse schoolmeisjes geef, spaghetti voor hem kook en naar Zorn beloof te luisteren
Lees je elke reactie na? Dat moet wel boring as hell zijn.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:35 schreef nipeng het volgende:
Bij mij gaan er wel een paar uurtjes per dag in zitten. Je bent niet continu aan het posten maar je leest wel veel.
Gelukkig hebben we het feedbacktopic ook nog.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:45 schreef nipeng het volgende:
Niet elke reactie hoor. Dat zou wel heel erg zijn.
Ik mis genoeg. Je moet wel regelmatig kijken op het forum, index/topics.
Daar ben ik het wel mee eens. Ik vraag me alleen af of hij topics zoals Waarom ... zal waarderen?quote:Op zondag 29 mei 2005 20:56 schreef dwerg het volgende:
Ik zou de mail van Parodiuzz serieus bekijken, yvonne.
Je hebt het gewoon nog in jequote:Op zondag 29 mei 2005 21:14 schreef Seborik het volgende:
Het gaat niet om wat je als mod waardeert, maar wat toelaatbaar is binnen de policy.
maakt het iets uit of ik het waardeer ? , als ik kritiek wil geven geef ik het. , ik zou op zulke topics iig geen slotje gooien als ik mod zou zijn , ten eerste omdat ik me gewoon dood kan lachen om dat soort topics en ten tweede omdat ik iedereens smaak respecteer ongeacht ik het er mee eens ben of niet.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:12 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Ik vraag me alleen af of hij topics zoals Waarom ... zal waarderen?
quote:
Well donequote:Op zondag 29 mei 2005 22:34 schreef Berkery het volgende:
Ik durfde het bij de vorige ronde nog niet aan, maar ik heb zojuist ook gesolliciteerd![]()
Hij wilde niet eens TRV mod worden, laat staan muziek mod.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:53 schreef yvonne het volgende:
Dwerg for mod
Opgelost, eentje hebben we er al,
nu Jane nog en we zijn rond.
Wow sebbo, dit is een wel erg grote opoffering, ik zou er nog eens over na denken, niets leuker dan yvonne stuiptrekkend op onsamenhangende tonen van een waardeloos artiest op de grond te zien liggen.quote:
Eh wat info over jezelf, je globale online-tijden en een motivatie waarom jij geschikt bent geloof ik.quote:Op maandag 30 mei 2005 09:24 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
*gaat soliciteren vandaag*
by the way wat moet er allemaal in de solicitatie mail staan?
Och toen sebbo mod werd duurde het een poosjequote:Op maandag 30 mei 2005 10:34 schreef JDude het volgende:
Weet iemand trouwens hoe lang het over het algemeen duurt na het sluiten van de sollicitatieronde tot dat er bekend wordt gemaakt wie het geworden is?
Daar is geen simpel antwoord op te geven. Het hangt af van het aantal serieuze kandidaten, wat Summoner van zijn nieuwe collega's denkt, en of de FA's het snel met elkaar eens zijn over wie de nieuwe mod(s) moet(en) worden.quote:Op maandag 30 mei 2005 10:34 schreef JDude het volgende:
Weet iemand trouwens hoe lang het over het algemeen duurt na het sluiten van de sollicitatieronde tot dat er bekend wordt gemaakt wie het geworden is?
I see. Het is wel altijd even wennen hoor, als van die mensen die je maanden/jarenlang blauw gewend was ineens weer zwart zijnquote:Op maandag 30 mei 2005 10:38 schreef dwerg het volgende:
[..]
Daar is geen simpel antwoord op te geven. Het hangt af van het aantal serieuze kandidaten, wat Summoner van zijn nieuwe collega's denkt, en of de FA's het snel met elkaar eens zijn over wie de nieuwe mod(s) moet(en) worden.
Vergeet het schuimbekken niet.quote:Op maandag 30 mei 2005 09:05 schreef Stranger het volgende:
[..]
Wow sebbo, dit is een wel erg grote opoffering, ik zou er nog eens over na denken, niets leuker dan yvonne stuiptrekkend op onsamenhangende tonen van een waardeloos artiest op de grond te zien liggen.
quote:Op maandag 30 mei 2005 10:29 schreef Zanderrr het volgende:
We verwachten natuurlijk wel een essay van 2000 woorden waarin jij jouw missie en visie voor het MUZiekforum grondig uiteenzet, een lijst met alle albums die je in je bezit hebt en recensies van alle concerten die je de laatste maand bezocht hebt. Het bezit van illegale kopieen en/of MP3s is reden tot onmiddelijke diskwalificatie.
Berkery blauw! Berkery blauw!quote:Op zondag 29 mei 2005 22:34 schreef Berkery het volgende:
Ik durfde het bij de vorige ronde nog niet aan, maar ik heb zojuist ook gesolliciteerd![]()
Waarom neem jij er niet een stukje forum bijquote:
Dan is de oplossing toch simpel, geef TRV opquote:Op maandag 30 mei 2005 15:10 schreef UIO_AMS het volgende:
Trivia gaat me veel te snel de laatste tijd en ik heb het druk genoeg met TRV. Dat is ook al zo'n bijleesforum waar veel tijd in gaat zitten. Net als MUZ.
Waarom denk je dat ik Berkery blauw wil zien? Kan hij alle Romeinse foutjes eens rechtzetten.
quote:Op maandag 30 mei 2005 15:12 schreef bigshadow het volgende:
Dan is de oplossing toch simpel, geef TRV op
quote:Op maandag 30 mei 2005 15:10 schreef UIO_AMS het volgende:
Waarom denk je dat ik Berkery blauw wil zien? Kan hij alle Romeinse foutjes eens rechtzetten.
Whehehe, het zit diep he, je bent dus eigenlijk alleen de crew gejoined om die dictator op te sporenquote:Op maandag 30 mei 2005 15:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]Echt niet, in TRV is nog nooit een post van mij verwijderd. In MUZ wel. Met zulke dictators wil ik niet samenwerken.
(Geen idee wie die post verwijderd heeft, de etter heeft geen note gezet.)
Ten tijde van jouw schrikbewind. Dus jij of Summoner. Ooit zal ik er achter komen.quote:
Ondertussen heb je er één.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:04 schreef bigshadow het volgende:
Whehehe, het zit diep he, je bent dus eigenlijk alleen de crew gejoined om die dictator op te sporenIk vind die notes altijd zo geheimzinnig, je wilt toch weten of je ze ook uberhaubt hebt (al gaan we daar natuurlijk niet vanuit
)
Definately was me.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ten tijde van jouw schrikbewind. Dus jij of Summoner. Ooit zal ik er achter komen.
Kijk, dat hebben we nodig! Een mod die in meerdere talen kan spellen!quote:Op maandag 30 mei 2005 21:00 schreef dwerg het volgende:
Definitely.
Wie???quote:Op maandag 30 mei 2005 21:30 schreef nipeng het volgende:
Een voorwaarde is dat je Zappa moet kunnen waarderen.
je bent nooit te jongquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:07 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik zou best willen, maar ik ben bang dat ik te jong ben
Ik heb weleens gehoord dat je boven een bepaalde leeftijd moet zitten, wie weet dit?quote:
Er wordt meer gelet op je houding op het forum en hoe je ligt bij de crew en de andere users volgens mij. En enige ervaring met het forum en het onderdeel dat je gaat modden is niet verkeerd. Leeftijd is volgens mij geen doorslaggevend criterium.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:12 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ik heb weleens gehoord dat je boven een bepaalde leeftijd moet zitten, wie weet dit?
Anders ga ik het gewoon proberen![]()
Oeh, dan maak ik weinig kansquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Er wordt meer gelet op je houding op het forum en hoe je ligt bij de crew en de andere users volgens mij. En enige ervaring met het forum en het onderdeel dat je gaat modden is niet verkeerd. Leeftijd is volgens mij geen doorslaggevend criterium.
Ach, ik probeer het gewoon. Niet geschoten is misgeschotenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:28 schreef Seborik het volgende:
Ik vind leeftijd wel relevant.
Relevanter dan 'hoe lig je bij de crew'
Ah, je hebt dus nog steeds een vinger in de pap!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:28 schreef Seborik het volgende:
quote:
Thnxquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:25 schreef Z het volgende:
[..]
Ah, je hebt dus nog steeds een vinger in de pap!
Jammer dat je stopt Nipeng! Je bent altijd lekker aanwezig namelijk.
Ik meende het eens gelezen te hebben in een FP artikel "Achter de schermen bij de Fok! Crew"quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:28 schreef Seborik het volgende:
Ik dacht meer in de richting van, brrrrr, pubers.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:52 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
"Ouwe lullen moeten weg"
"Don't trust anyone over 30"
Gaafquote:Op zondag 29 mei 2005 22:34 schreef Berkery het volgende:
quote:Op maandag 30 mei 2005 09:24 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
*gaat soliciteren vandaag*
Omdat jullie weken dronken van geluk waren. Of was het dronken van de kratten Leffe die Seborik liet bezorgen?quote:Op maandag 30 mei 2005 10:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Och toen sebbo mod werd duurde het een poosje
Mooi, dan hoef ik me ook niet aan te meldenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:52 schreef Zanderrr het volgende:
"Ouwe lullen moeten weg"
"Don't trust anyone over 30"
Ik vrees alleen een backlash als het zo doorgaat...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:54 schreef Berkery het volgende:
* Berkery] gaat helemaal [afbeelding van alle steunbetuigingen....
Ja ik wou dat het ging.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Bedankt Nipeng en Tijn. Ik had alleen wel verwacht dat jullie het iets langer zouden volhouden, maar jullie hebben het goed gedaan.
Idd. Mijn sollicitatiemail ligt ook alweer in de prullenbak.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:51 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Mooi, dan hoef ik me ook niet aan te melden
quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:22 schreef Jane het volgende:
[..]
Idd. Mijn sollicitatiemail ligt ook alweer in de prullenbak.
Ach ja, het is niet anders. Nu maar hopen dat er iets fatsoenlijk voor terugkomt.quote:
Die van mij ligt nu vast in de prullenbak van shmoopy of Seborikquote:Op woensdag 1 juni 2005 08:22 schreef Jane het volgende:
[..]
Idd. Mijn sollicitatiemail ligt ook alweer in de prullenbak.
quote:Ben je thuis in het muziekforum, heb je tijd en zin om er je schouders onder te zetten en er een nog beter forum van te maken, mail dan voor zaterdag 4 juni 20:00 uur je sollicitatie naar forum@fok.nl.
Zin wel, tijd helaas niet, misschien volgend jaar als ik verhuisd benquote:
Tnx voor het vertrouwen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:52 schreef OProg het volgende:
[..]
Het lijkt me leuk als je de tijd ervoor hebt.![]()
Gekheid & stokjes enzo, ik kan dit alleen maar beademenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:08 schreef Litpho het volgende:
Berkery en Parodiuzz lijken me prima MUZ-mods
Jeppe, de enige twee echt serieuze namen die zich hebben geopenbaard in dit topic. We zullen zien wat de uitslag wordt, ik heb in ieder geval wel vertrouwen in de uitkomstquote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:09 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Gekheid & stokjes enzo, ik kan dit alleen maar beademen
Ik ben nog steeds in afwachting van het antwoord op mijn SES-sollicitatiequote:Op zondag 5 juni 2005 10:53 schreef nipeng het volgende:
Nog mensen die willen solliciteren?
Last call for alcohol!
Dit is Muziekquote:Op zondag 5 juni 2005 12:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds in afwachting van het antwoord op mijn SES-sollicitatie![]()
Dat snap ikquote:
Mwah, ik heb geduld hoorquote:Neem contact op met forum@fok.nl
het wordt berkeryquote:Op zondag 5 juni 2005 23:07 schreef Summoner het volgende:
Smoke rises from the Mountain of Doom. The hour grows late...
Do not be too eager to deal out death in judgement. For even the very wise cannot see all ends.quote:
But know you do not .. wise am i see you ?quote:Op zondag 5 juni 2005 23:13 schreef Summoner het volgende:
[..]
Do not be too eager to deal out death in judgement. For even the very wise cannot see all ends.
quote:
Het wordt dus Berkery....quote:Op zondag 5 juni 2005 23:43 schreef nipeng het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee serieus, we moeten nu eens goed naar de kandidaten kijken. We hebben hier mee gewacht tot de deadline.
die zeker, maar wie wordt die ander?quote:
Heeft ie het al gevierd dan?quote:Op maandag 6 juni 2005 13:34 schreef dolle_hond het volgende:
is Berkery al blauw?
Ja, als een tientjequote:Op maandag 6 juni 2005 22:46 schreef peaceman het volgende:
Is Berkery nou al blauw?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:42 schreef nipeng het volgende:
Ja hallo ik kom hier om in de witte rook!
Wil een FA het raam open doen?
Hoogswaarschijnlijk, maar nog niet officieelquote:
ben benieuwd !quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:45 schreef nipeng het volgende:
De planning is om vanavond bekend te maken wie het zijn geworden.
Tis al bevestigtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik gok op BHFH en Laffer.
Ja, ik vond het zo zielig, Nipeng stikte bijna in die witte rookquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Prep2Fight, zit je hier nu ordinair deze vertrouwelijke informatie te lekken?
Dan maak jij een grote kans!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:00 schreef Zanderrr het volgende:
Meestal worden de grootste relschoppers / zeikerds in Feedback automatisch gepromoveerd tot mod.
Dus dat doe ik verkeerd. Ik vroeg me al af wanneer ze me gingen mailen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:00 schreef Zanderrr het volgende:
Meestal worden de grootste relschoppers / zeikerds in Feedback automatisch gepromoveerd tot mod.
Ik ben al een keer mod van Muz geweest, in het Steenen Fock-tijdperck.quote:
Oohquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:07 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Ik ben al een keer mod van Muz geweest, in het Steenen Fock-tijdperck.
wie?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:55 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Topic is 'Laffer en BHFH worden de nieuwe mods!'
Okay... ik pas nu, maar mocht er begin volgend jaar weer een mod nodig zijn, dan zal ik reageren!quote:Op maandag 30 mei 2005 10:29 schreef Zanderrr het volgende:
We verwachten natuurlijk wel ..... een lijst met alle albums die je in je bezit hebt .....
en durft Berkery nog te komen als ie het niet wordt?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:22 schreef Seborik het volgende:
Goh, de nieuwe moderators voelen zich al helemaal welkom mocht het niet Berkery zijn.
Dit is allemaal erg voorbarig. Dicht dus.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:18 schreef belsen het volgende:
Feliciteer Berkery hier alvast met zijn modschap
Hey man, het is de enige echte berkery...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:34 schreef Prep2Fight het volgende:
Maar Belsen, waarom ben je zo zeker dat berkery het wordt?
Of is dit nu een hele stomme vraag![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:07 schreef Grobbel het volgende:
Ik vrees alleen een backlash als het zo doorgaat.
En die voldoet uitstekend aan het etiket "grootste zeikerd in FB"quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:14 schreef dwerg het volgende:
Ik hoop dat het TheMassive wordt, dat lijkt me echt een aanwinst voor de crew.
Dat dus.quote:[21:29] Angel_of_Dth: Succes Beathoven en PaRoDiUzZ.
Ja, want als je een apart topic opent gaat TheMassive weer zeuren dat het makkelijk in één topic past, omdat het feliciteren een logisch gevolg is van het solliciteren.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:56 schreef placebeau het volgende:
Is dit dan al het felicitatietopic?
We hebben toch schijt aan die kutkneus.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:57 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ja, want als je een apart topic opent gaat TheMassive weer zeuren dat het makkelijk in één topic past, omdat het feliciteren een logisch gevolg is van het solliciteren.
Themassive heeft dan toch invloedquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:57 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ja, want als je een apart topic opent gaat TheMassive weer zeuren dat het makkelijk in één topic past, omdat het feliciteren een logisch gevolg is van het solliciteren.
'2 nieuwe mods gevonden!'quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Misschien kan een van de nieuwe modjes even de titel iets toepasselijker maken voor een felicitatietopic.
Aan het werk, tuig.
zo goed dan ?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Misschien kan een van de nieuwe modjes even de titel iets toepasselijker maken voor een felicitatietopic.
Aan het werk, tuig.
klopt , maart on request vind ik het niet erg hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:07 schreef placebeau het volgende:
[..]
Je eigen felicitatietopic maken is zo fout
Stemmen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik eis een hertelling van de stemmen
Patton zeker , Zorn moet ik nog uitzoekenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:36 schreef search64 het volgende:
Na und? Zijn jullie Patton en Zorn fans?
Van Patton ken ik niet veel, maar Zorn draai ik regelmatigquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:36 schreef search64 het volgende:
Na und? Zijn jullie Patton en Zorn fans?
Er waren VN waarnemers aanwezig om zeker te zijn dat de telling eerlijk verloopt.quote:
Echter ik blijf het vreemd vinden dat dit besluit genomen is, zonder de toestemming van de god van de muziek.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:46 schreef Zanderrr het volgende:
Er waren VN waarnemers aanwezig om zeker te zijn dat de telling eerlijk verloopt.
Stond dat op de tocht dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:45 schreef MuadDib het volgende:
en ik mag toch nog wel Nirvana-fans op stang jagen...?
Ik heb m'n goedkeuring gegeven hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:48 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Echter ik blijf het vreemd vinden dat dit besluit genomen is, zonder de toestemming van de god van de muziek.
Weet ik veel of de nieuwe mods moraalridders zijn?quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:40 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Van Patton ken ik niet veel, maar Zorn draai ik regelmatig
Aha, jullie vullen elkaar mooi aan.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Patton zeker , Zorn moet ik nog uitzoeken
Met al mijn klonen heb ik geprobeerd de stemming te beïnvloeden, maar helaas, de barrières bleken te hoog.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:46 schreef Zanderrr het volgende:
Er waren VN waarnemers aanwezig om zeker te zijn dat de telling eerlijk verloopt.
Doe ik de bar, doet hij het terras.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:57 schreef search64 het volgende:
[..]
[..]
Aha, jullie vullen elkaar mooi aan.
dealquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar we ruilen zodra het gaat regenen
Ja maar zodra we Zorn begonnen te draaien waren ze zo om.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:46 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:56 schreef tong80 het volgende:
Als jullie Berkery niet aannemen eet ik m'n roze langspeelplaat van de UK Subs op.
Beetje kinderachtig hoor, Parodiuzz post al jaren in MUZ, alleen misschien niet in de topics waar jij komt. Hij weet in ieder geval ontzettend veel van goede hiphop.quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:30 schreef dolle_hond het volgende:
beathoven gefeliciteerd, berkery gecondoleerd
He bah.... hiphop......quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:23 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Hij weet in ieder geval ontzettend veel van goede hiphop.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:23 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Beetje kinderachtig hoor, Parodiuzz post al jaren in MUZ, alleen misschien niet in de topics waar jij komt.
Hmmz dat is wel heel toevallig.quote:Hij weet in ieder geval ontzettend veel van goede hiphop.
Zanderrr had het over 'goede' hiphopquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:34 schreef nipeng het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Hmmz dat is wel heel toevallig.
* nipeng vraagt klooncheck -Angel- en PaRoDiUzZ aan.
duidelijk waarom ik m niet ken dan.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:23 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Beetje kinderachtig hoor, Parodiuzz post al jaren in MUZ, alleen misschien niet in de topics waar jij komt. Hij weet in ieder geval ontzettend veel van goede hiphop.
Op zich wel goed, een hiphopper als Mod. Je kunt het Berkery toch niet aandoen om verplicht al die hiphop topics te laten lezen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:11 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
duidelijk waarom ik m niet ken dan.
Dat weet ik ,en ik heb er ook een nu thanks to nipeng voor het vinden enOprog voor het verkleinen , nu zit ik alleen met het probleem dat ik met geen enkele browser de usericon manager inkom.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:16 schreef Seborik het volgende:
Je moet nu wel een icoon nemen, Parodiuzz.
Oh, je hebt er al een...quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
en ik heb er ook een nu thanks to nipeng voor het vinden enOprog voor het verkleinen ,
Krijg je nog iets van een melding?quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat weet ik ,en ik heb er ook een nu thanks to nipeng voor het vinden enOprog voor het verkleinen , nu zit ik alleen met het probleem dat ik met geen enkele browser de usericon manager inkom.
Ja om te stoppen met roken en blowen , meer aan sport te doen , en nog meer goede platen te luisterenquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:21 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
hebben jullie ook goede voornemers?
ik bedoelde voor 't muziek forumquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ja om te stoppen met roken en blowen , meer aan sport te doen , en nog meer goede platen te luisteren
hier kom ik gewoon op terug ,ik ben de enige icoonloze mod , dat maakt mij uniekquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:16 schreef Seborik het volgende:
Je moet nu wel een icoon nemen, Parodiuzz.
Niet alleen als mod hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:08 schreef Jane het volgende:
Voor een mod van Muziek is het juist belangrijk er een Sex, Drugs & Rock 'n' Roll lifestyle op na te houden.
deze wilde je toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
hier kom ik gewoon op terug ,ik ben de enige icoonloze mod , dat maakt mij uniek
^^^quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
hier kom ik gewoon op terug ,ik ben de enige icoonloze mod , dat maakt mij uniek
Wat lief Paro, je hebt nu al een LoekB'tje aan je broek!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:07 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Schandalig dat je hip-hop zo bespot. Het blijkt wel weer wie de echte liefhebbers zijn.
gewoon een alternatieve manier van 'welkom'quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:32 schreef Seborik het volgende:
[..]
Wat lief Paro, je hebt nu al een LoekB'tje aan je broek!
hell yeahquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:32 schreef Seborik het volgende:
[..]
Wat lief Paro, je hebt nu al een LoekB'tje aan je broek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |