Beetje kinderachtig hoor, Parodiuzz post al jaren in MUZ, alleen misschien niet in de topics waar jij komt. Hij weet in ieder geval ontzettend veel van goede hiphop.quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:30 schreef dolle_hond het volgende:
beathoven gefeliciteerd, berkery gecondoleerd
He bah.... hiphop......quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:23 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Hij weet in ieder geval ontzettend veel van goede hiphop.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:23 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Beetje kinderachtig hoor, Parodiuzz post al jaren in MUZ, alleen misschien niet in de topics waar jij komt.

Hmmz dat is wel heel toevallig.quote:Hij weet in ieder geval ontzettend veel van goede hiphop.
Zanderrr had het over 'goede' hiphopquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:34 schreef nipeng het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Hmmz dat is wel heel toevallig.
* nipeng vraagt klooncheck -Angel- en PaRoDiUzZ aan.
duidelijk waarom ik m niet ken dan.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:23 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Beetje kinderachtig hoor, Parodiuzz post al jaren in MUZ, alleen misschien niet in de topics waar jij komt. Hij weet in ieder geval ontzettend veel van goede hiphop.
Op zich wel goed, een hiphopper als Mod. Je kunt het Berkery toch niet aandoen om verplicht al die hiphop topics te laten lezen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:11 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
duidelijk waarom ik m niet ken dan.
Dat weet ik ,en ik heb er ook een nu thanks to nipeng voor het vinden enOprog voor het verkleinen , nu zit ik alleen met het probleem dat ik met geen enkele browser de usericon manager inkom.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:16 schreef Seborik het volgende:
Je moet nu wel een icoon nemen, Parodiuzz.
Oh, je hebt er al een...quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
en ik heb er ook een nu thanks to nipeng voor het vinden enOprog voor het verkleinen ,
Krijg je nog iets van een melding?quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat weet ik ,en ik heb er ook een nu thanks to nipeng voor het vinden enOprog voor het verkleinen , nu zit ik alleen met het probleem dat ik met geen enkele browser de usericon manager inkom.
Ja om te stoppen met roken en blowen , meer aan sport te doen , en nog meer goede platen te luisterenquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:21 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
hebben jullie ook goede voornemers?
ik bedoelde voor 't muziek forumquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ja om te stoppen met roken en blowen , meer aan sport te doen , en nog meer goede platen te luisteren
hier kom ik gewoon op terug ,ik ben de enige icoonloze mod , dat maakt mij uniekquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:16 schreef Seborik het volgende:
Je moet nu wel een icoon nemen, Parodiuzz.
Niet alleen als mod hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:08 schreef Jane het volgende:
Voor een mod van Muziek is het juist belangrijk er een Sex, Drugs & Rock 'n' Roll lifestyle op na te houden.
deze wilde je toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
hier kom ik gewoon op terug ,ik ben de enige icoonloze mod , dat maakt mij uniek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |