dealquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar we ruilen zodra het gaat regenen
Ja maar zodra we Zorn begonnen te draaien waren ze zo om.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:46 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Er waren VN waarnemers aanwezig om zeker te zijn dat de telling eerlijk verloopt.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:56 schreef tong80 het volgende:
Als jullie Berkery niet aannemen eet ik m'n roze langspeelplaat van de UK Subs op.
Beetje kinderachtig hoor, Parodiuzz post al jaren in MUZ, alleen misschien niet in de topics waar jij komt. Hij weet in ieder geval ontzettend veel van goede hiphop.quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:30 schreef dolle_hond het volgende:
beathoven gefeliciteerd, berkery gecondoleerd
He bah.... hiphop......quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:23 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Hij weet in ieder geval ontzettend veel van goede hiphop.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:23 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Beetje kinderachtig hoor, Parodiuzz post al jaren in MUZ, alleen misschien niet in de topics waar jij komt.
Hmmz dat is wel heel toevallig.quote:Hij weet in ieder geval ontzettend veel van goede hiphop.
Zanderrr had het over 'goede' hiphopquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:34 schreef nipeng het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Hmmz dat is wel heel toevallig.
* nipeng vraagt klooncheck -Angel- en PaRoDiUzZ aan.
duidelijk waarom ik m niet ken dan.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:23 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Beetje kinderachtig hoor, Parodiuzz post al jaren in MUZ, alleen misschien niet in de topics waar jij komt. Hij weet in ieder geval ontzettend veel van goede hiphop.
Op zich wel goed, een hiphopper als Mod. Je kunt het Berkery toch niet aandoen om verplicht al die hiphop topics te laten lezen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:11 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
duidelijk waarom ik m niet ken dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |