Dat weet ik ,en ik heb er ook een nu thanks to nipeng voor het vinden enOprog voor het verkleinen , nu zit ik alleen met het probleem dat ik met geen enkele browser de usericon manager inkom.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:16 schreef Seborik het volgende:
Je moet nu wel een icoon nemen, Parodiuzz.
Oh, je hebt er al een...quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
en ik heb er ook een nu thanks to nipeng voor het vinden enOprog voor het verkleinen ,
Krijg je nog iets van een melding?quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat weet ik ,en ik heb er ook een nu thanks to nipeng voor het vinden enOprog voor het verkleinen , nu zit ik alleen met het probleem dat ik met geen enkele browser de usericon manager inkom.
Ja om te stoppen met roken en blowen , meer aan sport te doen , en nog meer goede platen te luisterenquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:21 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
hebben jullie ook goede voornemers?
ik bedoelde voor 't muziek forumquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ja om te stoppen met roken en blowen , meer aan sport te doen , en nog meer goede platen te luisteren
hier kom ik gewoon op terug ,ik ben de enige icoonloze mod , dat maakt mij uniekquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:16 schreef Seborik het volgende:
Je moet nu wel een icoon nemen, Parodiuzz.
Niet alleen als mod hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:08 schreef Jane het volgende:
Voor een mod van Muziek is het juist belangrijk er een Sex, Drugs & Rock 'n' Roll lifestyle op na te houden.
deze wilde je toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
hier kom ik gewoon op terug ,ik ben de enige icoonloze mod , dat maakt mij uniek
^^^quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
hier kom ik gewoon op terug ,ik ben de enige icoonloze mod , dat maakt mij uniek
Wat lief Paro, je hebt nu al een LoekB'tje aan je broek!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:07 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Schandalig dat je hip-hop zo bespot. Het blijkt wel weer wie de echte liefhebbers zijn.
gewoon een alternatieve manier van 'welkom'quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:32 schreef Seborik het volgende:
[..]
Wat lief Paro, je hebt nu al een LoekB'tje aan je broek!
hell yeahquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:32 schreef Seborik het volgende:
[..]
Wat lief Paro, je hebt nu al een LoekB'tje aan je broek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |