Ach, ik probeer het gewoon. Niet geschoten is misgeschotenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:28 schreef Seborik het volgende:
Ik vind leeftijd wel relevant.
Relevanter dan 'hoe lig je bij de crew'
Ah, je hebt dus nog steeds een vinger in de pap!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:28 schreef Seborik het volgende:
quote:
Thnxquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:25 schreef Z het volgende:
[..]
Ah, je hebt dus nog steeds een vinger in de pap!
Jammer dat je stopt Nipeng! Je bent altijd lekker aanwezig namelijk.
Ik meende het eens gelezen te hebben in een FP artikel "Achter de schermen bij de Fok! Crew"quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:28 schreef Seborik het volgende:
Ik dacht meer in de richting van, brrrrr, pubers.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:52 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
"Ouwe lullen moeten weg"
"Don't trust anyone over 30"
Gaafquote:Op zondag 29 mei 2005 22:34 schreef Berkery het volgende:
Ik durfde het bij de vorige ronde nog niet aan, maar ik heb zojuist ook gesolliciteerd![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 09:24 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
*gaat soliciteren vandaag*
Omdat jullie weken dronken van geluk waren. Of was het dronken van de kratten Leffe die Seborik liet bezorgen?quote:Op maandag 30 mei 2005 10:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Och toen sebbo mod werd duurde het een poosje
Mooi, dan hoef ik me ook niet aan te meldenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:52 schreef Zanderrr het volgende:
"Ouwe lullen moeten weg"
"Don't trust anyone over 30"
Ik vrees alleen een backlash als het zo doorgaat...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:54 schreef Berkery het volgende:
* Berkery] gaat helemaal [afbeelding van alle steunbetuigingen....
Ja ik wou dat het ging.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Bedankt Nipeng en Tijn. Ik had alleen wel verwacht dat jullie het iets langer zouden volhouden, maar jullie hebben het goed gedaan.
Idd. Mijn sollicitatiemail ligt ook alweer in de prullenbak.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:51 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Mooi, dan hoef ik me ook niet aan te melden
quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:22 schreef Jane het volgende:
[..]
Idd. Mijn sollicitatiemail ligt ook alweer in de prullenbak.
Ach ja, het is niet anders. Nu maar hopen dat er iets fatsoenlijk voor terugkomt.quote:
Die van mij ligt nu vast in de prullenbak van shmoopy of Seborikquote:Op woensdag 1 juni 2005 08:22 schreef Jane het volgende:
[..]
Idd. Mijn sollicitatiemail ligt ook alweer in de prullenbak.
quote:Ben je thuis in het muziekforum, heb je tijd en zin om er je schouders onder te zetten en er een nog beter forum van te maken, mail dan voor zaterdag 4 juni 20:00 uur je sollicitatie naar forum@fok.nl.
Zin wel, tijd helaas niet, misschien volgend jaar als ik verhuisd benquote:
Tnx voor het vertrouwen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:52 schreef OProg het volgende:
[..]
Het lijkt me leuk als je de tijd ervoor hebt.![]()
Gekheid & stokjes enzo, ik kan dit alleen maar beademenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:08 schreef Litpho het volgende:
Berkery en Parodiuzz lijken me prima MUZ-mods
Jeppe, de enige twee echt serieuze namen die zich hebben geopenbaard in dit topic. We zullen zien wat de uitslag wordt, ik heb in ieder geval wel vertrouwen in de uitkomstquote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:09 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Gekheid & stokjes enzo, ik kan dit alleen maar beademen
Ik ben nog steeds in afwachting van het antwoord op mijn SES-sollicitatiequote:Op zondag 5 juni 2005 10:53 schreef nipeng het volgende:
Nog mensen die willen solliciteren?
Last call for alcohol!
Dit is Muziekquote:Op zondag 5 juni 2005 12:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds in afwachting van het antwoord op mijn SES-sollicitatie![]()
het wordt berkeryquote:Op zondag 5 juni 2005 23:07 schreef Summoner het volgende:
Smoke rises from the Mountain of Doom. The hour grows late...
Do not be too eager to deal out death in judgement. For even the very wise cannot see all ends.quote:
But know you do not .. wise am i see you ?quote:Op zondag 5 juni 2005 23:13 schreef Summoner het volgende:
[..]
Do not be too eager to deal out death in judgement. For even the very wise cannot see all ends.
quote:
Het wordt dus Berkery....quote:Op zondag 5 juni 2005 23:43 schreef nipeng het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee serieus, we moeten nu eens goed naar de kandidaten kijken. We hebben hier mee gewacht tot de deadline.
die zeker, maar wie wordt die ander?quote:
Heeft ie het al gevierd dan?quote:Op maandag 6 juni 2005 13:34 schreef dolle_hond het volgende:
is Berkery al blauw?
Ja, als een tientjequote:Op maandag 6 juni 2005 22:46 schreef peaceman het volgende:
Is Berkery nou al blauw?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:42 schreef nipeng het volgende:
Ja hallo ik kom hier om in de witte rook!
Wil een FA het raam open doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |