Die van mij ligt nu vast in de prullenbak van shmoopy of Seborikquote:Op woensdag 1 juni 2005 08:22 schreef Jane het volgende:
[..]
Idd. Mijn sollicitatiemail ligt ook alweer in de prullenbak.
quote:Ben je thuis in het muziekforum, heb je tijd en zin om er je schouders onder te zetten en er een nog beter forum van te maken, mail dan voor zaterdag 4 juni 20:00 uur je sollicitatie naar forum@fok.nl.
Zin wel, tijd helaas niet, misschien volgend jaar als ik verhuisd benquote:
Tnx voor het vertrouwen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:52 schreef OProg het volgende:
[..]
Het lijkt me leuk als je de tijd ervoor hebt.![]()
Gekheid & stokjes enzo, ik kan dit alleen maar beademenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:08 schreef Litpho het volgende:
Berkery en Parodiuzz lijken me prima MUZ-mods
Jeppe, de enige twee echt serieuze namen die zich hebben geopenbaard in dit topic. We zullen zien wat de uitslag wordt, ik heb in ieder geval wel vertrouwen in de uitkomstquote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:09 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Gekheid & stokjes enzo, ik kan dit alleen maar beademen
Ik ben nog steeds in afwachting van het antwoord op mijn SES-sollicitatiequote:Op zondag 5 juni 2005 10:53 schreef nipeng het volgende:
Nog mensen die willen solliciteren?
Last call for alcohol!
Dit is Muziekquote:Op zondag 5 juni 2005 12:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds in afwachting van het antwoord op mijn SES-sollicitatie![]()
het wordt berkeryquote:Op zondag 5 juni 2005 23:07 schreef Summoner het volgende:
Smoke rises from the Mountain of Doom. The hour grows late...
Do not be too eager to deal out death in judgement. For even the very wise cannot see all ends.quote:
But know you do not .. wise am i see you ?quote:Op zondag 5 juni 2005 23:13 schreef Summoner het volgende:
[..]
Do not be too eager to deal out death in judgement. For even the very wise cannot see all ends.
quote:
Het wordt dus Berkery....quote:Op zondag 5 juni 2005 23:43 schreef nipeng het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee serieus, we moeten nu eens goed naar de kandidaten kijken. We hebben hier mee gewacht tot de deadline.
die zeker, maar wie wordt die ander?quote:
Heeft ie het al gevierd dan?quote:Op maandag 6 juni 2005 13:34 schreef dolle_hond het volgende:
is Berkery al blauw?
Ja, als een tientjequote:Op maandag 6 juni 2005 22:46 schreef peaceman het volgende:
Is Berkery nou al blauw?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:42 schreef nipeng het volgende:
Ja hallo ik kom hier om in de witte rook!
Wil een FA het raam open doen?
Hoogswaarschijnlijk, maar nog niet officieelquote:
ben benieuwd !quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:45 schreef nipeng het volgende:
De planning is om vanavond bekend te maken wie het zijn geworden.
Tis al bevestigtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik gok op BHFH en Laffer.
Ja, ik vond het zo zielig, Nipeng stikte bijna in die witte rookquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Prep2Fight, zit je hier nu ordinair deze vertrouwelijke informatie te lekken?
Dan maak jij een grote kans!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:00 schreef Zanderrr het volgende:
Meestal worden de grootste relschoppers / zeikerds in Feedback automatisch gepromoveerd tot mod.
Dus dat doe ik verkeerd. Ik vroeg me al af wanneer ze me gingen mailen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:00 schreef Zanderrr het volgende:
Meestal worden de grootste relschoppers / zeikerds in Feedback automatisch gepromoveerd tot mod.
Ik ben al een keer mod van Muz geweest, in het Steenen Fock-tijdperck.quote:
Oohquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:07 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Ik ben al een keer mod van Muz geweest, in het Steenen Fock-tijdperck.
wie?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:55 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Topic is 'Laffer en BHFH worden de nieuwe mods!'
Okay... ik pas nu, maar mocht er begin volgend jaar weer een mod nodig zijn, dan zal ik reageren!quote:Op maandag 30 mei 2005 10:29 schreef Zanderrr het volgende:
We verwachten natuurlijk wel ..... een lijst met alle albums die je in je bezit hebt .....
en durft Berkery nog te komen als ie het niet wordt?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:22 schreef Seborik het volgende:
Goh, de nieuwe moderators voelen zich al helemaal welkom mocht het niet Berkery zijn.
Dit is allemaal erg voorbarig. Dicht dus.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:18 schreef belsen het volgende:
Feliciteer Berkery hier alvast met zijn modschap
Hey man, het is de enige echte berkery...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:34 schreef Prep2Fight het volgende:
Maar Belsen, waarom ben je zo zeker dat berkery het wordt?
Of is dit nu een hele stomme vraag![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:07 schreef Grobbel het volgende:
Ik vrees alleen een backlash als het zo doorgaat.
En die voldoet uitstekend aan het etiket "grootste zeikerd in FB"quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:14 schreef dwerg het volgende:
Ik hoop dat het TheMassive wordt, dat lijkt me echt een aanwinst voor de crew.
Dat dus.quote:[21:29] Angel_of_Dth: Succes Beathoven en PaRoDiUzZ.
Ja, want als je een apart topic opent gaat TheMassive weer zeuren dat het makkelijk in één topic past, omdat het feliciteren een logisch gevolg is van het solliciteren.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:56 schreef placebeau het volgende:
Is dit dan al het felicitatietopic?
We hebben toch schijt aan die kutkneus.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:57 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ja, want als je een apart topic opent gaat TheMassive weer zeuren dat het makkelijk in één topic past, omdat het feliciteren een logisch gevolg is van het solliciteren.
Themassive heeft dan toch invloedquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:57 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ja, want als je een apart topic opent gaat TheMassive weer zeuren dat het makkelijk in één topic past, omdat het feliciteren een logisch gevolg is van het solliciteren.
'2 nieuwe mods gevonden!'quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Misschien kan een van de nieuwe modjes even de titel iets toepasselijker maken voor een felicitatietopic.
Aan het werk, tuig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |