Hoogswaarschijnlijk, maar nog niet officieelquote:
ben benieuwd !quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:45 schreef nipeng het volgende:
De planning is om vanavond bekend te maken wie het zijn geworden.
Tis al bevestigtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik gok op BHFH en Laffer.
Ja, ik vond het zo zielig, Nipeng stikte bijna in die witte rookquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Prep2Fight, zit je hier nu ordinair deze vertrouwelijke informatie te lekken?
Dan maak jij een grote kans!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:00 schreef Zanderrr het volgende:
Meestal worden de grootste relschoppers / zeikerds in Feedback automatisch gepromoveerd tot mod.
Dus dat doe ik verkeerd. Ik vroeg me al af wanneer ze me gingen mailen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:00 schreef Zanderrr het volgende:
Meestal worden de grootste relschoppers / zeikerds in Feedback automatisch gepromoveerd tot mod.
Ik ben al een keer mod van Muz geweest, in het Steenen Fock-tijdperck.quote:
Oohquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:07 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Ik ben al een keer mod van Muz geweest, in het Steenen Fock-tijdperck.
wie?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:55 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Topic is 'Laffer en BHFH worden de nieuwe mods!'
Okay... ik pas nu, maar mocht er begin volgend jaar weer een mod nodig zijn, dan zal ik reageren!quote:Op maandag 30 mei 2005 10:29 schreef Zanderrr het volgende:
We verwachten natuurlijk wel ..... een lijst met alle albums die je in je bezit hebt .....
en durft Berkery nog te komen als ie het niet wordt?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:22 schreef Seborik het volgende:
Goh, de nieuwe moderators voelen zich al helemaal welkom mocht het niet Berkery zijn.
Dit is allemaal erg voorbarig. Dicht dus.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:18 schreef belsen het volgende:
Feliciteer Berkery hier alvast met zijn modschap
Hey man, het is de enige echte berkery...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:34 schreef Prep2Fight het volgende:
Maar Belsen, waarom ben je zo zeker dat berkery het wordt?
Of is dit nu een hele stomme vraag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |