Vergeet het schuimbekken niet.quote:Op maandag 30 mei 2005 09:05 schreef Stranger het volgende:
[..]
Wow sebbo, dit is een wel erg grote opoffering, ik zou er nog eens over na denken, niets leuker dan yvonne stuiptrekkend op onsamenhangende tonen van een waardeloos artiest op de grond te zien liggen.
quote:Op maandag 30 mei 2005 10:29 schreef Zanderrr het volgende:
We verwachten natuurlijk wel een essay van 2000 woorden waarin jij jouw missie en visie voor het MUZiekforum grondig uiteenzet, een lijst met alle albums die je in je bezit hebt en recensies van alle concerten die je de laatste maand bezocht hebt. Het bezit van illegale kopieen en/of MP3s is reden tot onmiddelijke diskwalificatie.
Berkery blauw! Berkery blauw!quote:Op zondag 29 mei 2005 22:34 schreef Berkery het volgende:
Ik durfde het bij de vorige ronde nog niet aan, maar ik heb zojuist ook gesolliciteerd![]()
Waarom neem jij er niet een stukje forum bijquote:
Dan is de oplossing toch simpel, geef TRV opquote:Op maandag 30 mei 2005 15:10 schreef UIO_AMS het volgende:
Trivia gaat me veel te snel de laatste tijd en ik heb het druk genoeg met TRV. Dat is ook al zo'n bijleesforum waar veel tijd in gaat zitten. Net als MUZ.
Waarom denk je dat ik Berkery blauw wil zien? Kan hij alle Romeinse foutjes eens rechtzetten.
quote:Op maandag 30 mei 2005 15:12 schreef bigshadow het volgende:
Dan is de oplossing toch simpel, geef TRV op
quote:Op maandag 30 mei 2005 15:10 schreef UIO_AMS het volgende:
Waarom denk je dat ik Berkery blauw wil zien? Kan hij alle Romeinse foutjes eens rechtzetten.
Whehehe, het zit diep he, je bent dus eigenlijk alleen de crew gejoined om die dictator op te sporenquote:Op maandag 30 mei 2005 15:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]Echt niet, in TRV is nog nooit een post van mij verwijderd. In MUZ wel. Met zulke dictators wil ik niet samenwerken.
(Geen idee wie die post verwijderd heeft, de etter heeft geen note gezet.)
Ten tijde van jouw schrikbewind. Dus jij of Summoner. Ooit zal ik er achter komen.quote:
Ondertussen heb je er één.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:04 schreef bigshadow het volgende:
Whehehe, het zit diep he, je bent dus eigenlijk alleen de crew gejoined om die dictator op te sporenIk vind die notes altijd zo geheimzinnig, je wilt toch weten of je ze ook uberhaubt hebt (al gaan we daar natuurlijk niet vanuit
)
Definately was me.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ten tijde van jouw schrikbewind. Dus jij of Summoner. Ooit zal ik er achter komen.
Kijk, dat hebben we nodig! Een mod die in meerdere talen kan spellen!quote:Op maandag 30 mei 2005 21:00 schreef dwerg het volgende:
Definitely.
Wie???quote:Op maandag 30 mei 2005 21:30 schreef nipeng het volgende:
Een voorwaarde is dat je Zappa moet kunnen waarderen.
je bent nooit te jongquote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:07 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik zou best willen, maar ik ben bang dat ik te jong ben
Ik heb weleens gehoord dat je boven een bepaalde leeftijd moet zitten, wie weet dit?quote:
Er wordt meer gelet op je houding op het forum en hoe je ligt bij de crew en de andere users volgens mij. En enige ervaring met het forum en het onderdeel dat je gaat modden is niet verkeerd. Leeftijd is volgens mij geen doorslaggevend criterium.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:12 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ik heb weleens gehoord dat je boven een bepaalde leeftijd moet zitten, wie weet dit?
Anders ga ik het gewoon proberen![]()
Oeh, dan maak ik weinig kansquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Er wordt meer gelet op je houding op het forum en hoe je ligt bij de crew en de andere users volgens mij. En enige ervaring met het forum en het onderdeel dat je gaat modden is niet verkeerd. Leeftijd is volgens mij geen doorslaggevend criterium.
Ach, ik probeer het gewoon. Niet geschoten is misgeschotenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:28 schreef Seborik het volgende:
Ik vind leeftijd wel relevant.
Relevanter dan 'hoe lig je bij de crew'
Ah, je hebt dus nog steeds een vinger in de pap!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:28 schreef Seborik het volgende:
quote:
Thnxquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:25 schreef Z het volgende:
[..]
Ah, je hebt dus nog steeds een vinger in de pap!
Jammer dat je stopt Nipeng! Je bent altijd lekker aanwezig namelijk.
Ik meende het eens gelezen te hebben in een FP artikel "Achter de schermen bij de Fok! Crew"quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:28 schreef Seborik het volgende:
Ik dacht meer in de richting van, brrrrr, pubers.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:52 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
"Ouwe lullen moeten weg"
"Don't trust anyone over 30"
Gaafquote:Op zondag 29 mei 2005 22:34 schreef Berkery het volgende:
Ik durfde het bij de vorige ronde nog niet aan, maar ik heb zojuist ook gesolliciteerd![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 09:24 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
*gaat soliciteren vandaag*
Omdat jullie weken dronken van geluk waren. Of was het dronken van de kratten Leffe die Seborik liet bezorgen?quote:Op maandag 30 mei 2005 10:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Och toen sebbo mod werd duurde het een poosje
Mooi, dan hoef ik me ook niet aan te meldenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:52 schreef Zanderrr het volgende:
"Ouwe lullen moeten weg"
"Don't trust anyone over 30"
Ik vrees alleen een backlash als het zo doorgaat...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:54 schreef Berkery het volgende:
* Berkery] gaat helemaal [afbeelding van alle steunbetuigingen....
Ja ik wou dat het ging.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Bedankt Nipeng en Tijn. Ik had alleen wel verwacht dat jullie het iets langer zouden volhouden, maar jullie hebben het goed gedaan.
Idd. Mijn sollicitatiemail ligt ook alweer in de prullenbak.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:51 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Mooi, dan hoef ik me ook niet aan te melden
quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:22 schreef Jane het volgende:
[..]
Idd. Mijn sollicitatiemail ligt ook alweer in de prullenbak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |