Ach, ik probeer het gewoon. Niet geschoten is misgeschotenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:28 schreef Seborik het volgende:
Ik vind leeftijd wel relevant.
Relevanter dan 'hoe lig je bij de crew'
Ah, je hebt dus nog steeds een vinger in de pap!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:28 schreef Seborik het volgende:
quote:
Thnxquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:25 schreef Z het volgende:
[..]
Ah, je hebt dus nog steeds een vinger in de pap!
Jammer dat je stopt Nipeng! Je bent altijd lekker aanwezig namelijk.
Ik meende het eens gelezen te hebben in een FP artikel "Achter de schermen bij de Fok! Crew"quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:28 schreef Seborik het volgende:
Ik dacht meer in de richting van, brrrrr, pubers.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:52 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
"Ouwe lullen moeten weg"
"Don't trust anyone over 30"
Gaafquote:Op zondag 29 mei 2005 22:34 schreef Berkery het volgende:
Ik durfde het bij de vorige ronde nog niet aan, maar ik heb zojuist ook gesolliciteerd![]()
quote:Op maandag 30 mei 2005 09:24 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
*gaat soliciteren vandaag*
Omdat jullie weken dronken van geluk waren. Of was het dronken van de kratten Leffe die Seborik liet bezorgen?quote:Op maandag 30 mei 2005 10:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Och toen sebbo mod werd duurde het een poosje
Mooi, dan hoef ik me ook niet aan te meldenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:52 schreef Zanderrr het volgende:
"Ouwe lullen moeten weg"
"Don't trust anyone over 30"
Ik vrees alleen een backlash als het zo doorgaat...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:54 schreef Berkery het volgende:
* Berkery] gaat helemaal [afbeelding van alle steunbetuigingen....
Ja ik wou dat het ging.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Bedankt Nipeng en Tijn. Ik had alleen wel verwacht dat jullie het iets langer zouden volhouden, maar jullie hebben het goed gedaan.
Idd. Mijn sollicitatiemail ligt ook alweer in de prullenbak.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:51 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Mooi, dan hoef ik me ook niet aan te melden
quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:22 schreef Jane het volgende:
[..]
Idd. Mijn sollicitatiemail ligt ook alweer in de prullenbak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |