Mooi, dan hoef ik me ook niet aan te meldenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:52 schreef Zanderrr het volgende:
"Ouwe lullen moeten weg"
"Don't trust anyone over 30"
Ik vrees alleen een backlash als het zo doorgaat...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:54 schreef Berkery het volgende:
* Berkery] gaat helemaal [afbeelding van alle steunbetuigingen....
Ja ik wou dat het ging.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Bedankt Nipeng en Tijn. Ik had alleen wel verwacht dat jullie het iets langer zouden volhouden, maar jullie hebben het goed gedaan.
Idd. Mijn sollicitatiemail ligt ook alweer in de prullenbak.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:51 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Mooi, dan hoef ik me ook niet aan te melden
quote:Op woensdag 1 juni 2005 08:22 schreef Jane het volgende:
[..]
Idd. Mijn sollicitatiemail ligt ook alweer in de prullenbak.
Ach ja, het is niet anders. Nu maar hopen dat er iets fatsoenlijk voor terugkomt.quote:
Die van mij ligt nu vast in de prullenbak van shmoopy of Seborikquote:Op woensdag 1 juni 2005 08:22 schreef Jane het volgende:
[..]
Idd. Mijn sollicitatiemail ligt ook alweer in de prullenbak.
quote:Ben je thuis in het muziekforum, heb je tijd en zin om er je schouders onder te zetten en er een nog beter forum van te maken, mail dan voor zaterdag 4 juni 20:00 uur je sollicitatie naar forum@fok.nl.
Zin wel, tijd helaas niet, misschien volgend jaar als ik verhuisd benquote:
Tnx voor het vertrouwen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:52 schreef OProg het volgende:
[..]
Het lijkt me leuk als je de tijd ervoor hebt.![]()
Gekheid & stokjes enzo, ik kan dit alleen maar beademenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:08 schreef Litpho het volgende:
Berkery en Parodiuzz lijken me prima MUZ-mods
Jeppe, de enige twee echt serieuze namen die zich hebben geopenbaard in dit topic. We zullen zien wat de uitslag wordt, ik heb in ieder geval wel vertrouwen in de uitkomstquote:Op vrijdag 3 juni 2005 01:09 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Gekheid & stokjes enzo, ik kan dit alleen maar beademen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |