zo goed dan ?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Misschien kan een van de nieuwe modjes even de titel iets toepasselijker maken voor een felicitatietopic.
Aan het werk, tuig.
klopt , maart on request vind ik het niet erg hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:07 schreef placebeau het volgende:
[..]
Je eigen felicitatietopic maken is zo fout
Stemmen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik eis een hertelling van de stemmen
Patton zeker , Zorn moet ik nog uitzoekenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:36 schreef search64 het volgende:
Na und? Zijn jullie Patton en Zorn fans?
Van Patton ken ik niet veel, maar Zorn draai ik regelmatigquote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:36 schreef search64 het volgende:
Na und? Zijn jullie Patton en Zorn fans?
Er waren VN waarnemers aanwezig om zeker te zijn dat de telling eerlijk verloopt.quote:
Echter ik blijf het vreemd vinden dat dit besluit genomen is, zonder de toestemming van de god van de muziek.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:46 schreef Zanderrr het volgende:
Er waren VN waarnemers aanwezig om zeker te zijn dat de telling eerlijk verloopt.
Stond dat op de tocht dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:45 schreef MuadDib het volgende:
en ik mag toch nog wel Nirvana-fans op stang jagen...?
Ik heb m'n goedkeuring gegeven hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:48 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Echter ik blijf het vreemd vinden dat dit besluit genomen is, zonder de toestemming van de god van de muziek.
Weet ik veel of de nieuwe mods moraalridders zijn?quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:40 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Van Patton ken ik niet veel, maar Zorn draai ik regelmatig
Aha, jullie vullen elkaar mooi aan.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Patton zeker , Zorn moet ik nog uitzoeken
Met al mijn klonen heb ik geprobeerd de stemming te beïnvloeden, maar helaas, de barrières bleken te hoog.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:46 schreef Zanderrr het volgende:
Er waren VN waarnemers aanwezig om zeker te zijn dat de telling eerlijk verloopt.
Doe ik de bar, doet hij het terras.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:57 schreef search64 het volgende:
[..]
[..]
Aha, jullie vullen elkaar mooi aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |