quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:05 schreef Bellerophon het volgende:
Ik zoek een nummer waarin je in het begin het standaard lingo geluidje hoort maar vervolgens veranderd dit in hardstyle, ik dacht ergens gelezen te hebben dat dit nummer "Alweer 1 Groene Bal" heet, maar die kan ik nergens vinden?
quote:Woutey - zondag 22 mei 2005 @ 02:56
Op mijn werk wordt tegenwoordig een cd gedraaid;
deze is Spaans
is denk ik niet al te oud
Het is een album.
is vrij balad achtig maar niet heel erg. zeg maar er tussen in. Het zou als popmuziek bestempeld kunnen worden omdat de melodie vrij veel mensen aanspreekt.
Ik ben hier nou al een tijdje naar opzoek, iemand een idee?
quote:MissyMirjaM - zondag 22 mei 2005 @ 02:59
ik zoek een nummer, doet erg enigma achtig aan qua muziek.
en je hoort er veel gepraat door, het gaat over de ramp met de titanic.
het begint oom met gepraat, soort nieuwsberichtover de titanic zeg maar.
lekkere muziek. iemand enig idee vanwiedit is?
quote:furanku - zaterdag 21 mei 2005 @ 23:33
Op duitse mtv.. ik zag een clip van een zwarte . Ik meende dat de artiest herbie heette ofzo. De clip speelde zich af in een trein, beetje oud. Een funk/hiphopnummer in de style van the prodigy.
Beetje een goedkope clip. Kerel had een gigantische zonnebril op. Het was uitgezonden onder de naam "classic". Dus zal wel een aantal jaartjes oud zijn.
quote:superheist - zondag 22 mei 2005 @ 10:46
ik zoek geen nummer, maar een muziek site. het stond ooit op de weblog, maar kan em niet meer vinden. Je moest een artiest intypen, en dan kreeg je allemaar 'similar' artiesten, weergegeven in rondjes, hoe dichter het rondje bij het rondje van de artiest was, hoe meer het ermee verwant was. En hoe groter het rondje, hoe groter de artiest. De rondjes waren blauw geloof ik, Wie weet deze site??
Herbie - Right Type of Moodquote:quote:
furanku - zaterdag 21 mei 2005 @ 23:33
Op duitse mtv.. ik zag een clip van een zwarte . Ik meende dat de artiest herbie heette ofzo. De clip speelde zich af in een trein, beetje oud. Een funk/hiphopnummer in de style van the prodigy.
Beetje een goedkope clip. Kerel had een gigantische zonnebril op. Het was uitgezonden onder de naam "classic". Dus zal wel een aantal jaartjes oud zijn.
quote:Ik zoek nóg steeds een nummer , weet alleen maar hoe de clip ongev. gaat maar goed, misschien dat er toch iemand is die het weet
Het gaat om een trance-achtig nr. Er wordt in gezongen door een vrouw (Heeft wel wat van de trance-versie van 4 o' clock in the morning).
Het is geen nieuw nummer (ergens tussen 1999-2003 denk ik). Ik zag hem toendertijd wel regelmatig op tmf
In de clip zie je voor het grootste gedeelte een basketbalwedstrijd tussen 2 damesteams.
Ene trainer is vrouw, de ander man. En een gedeelte in de kleedkamers, zie je hoe ze zich omkleden/douchen etc. En er is dan iets tussen die 2 trainers...volgens mij dansen ze op laatst zelfs in de lege zaal (?).
Ik dacht dat dat niet meer kon?quote:Op zondag 22 mei 2005 13:00 schreef tongytongylickylicky het volgende:
tvp
quote:Op zondag 22 mei 2005 12:06 schreef Muziekstad2000 het volgende:
*goede ondertitel*
........ En tevens terugvindpost.....
quote:Op zondag 22 mei 2005 14:32 schreef Koepert het volgende:
Ik zoek nog steeds een nummer wat een paar jaar geleden nog op MTV?TMF was clip met ZZ-top-achtige kerel als zanger (ligt me bij dat t Eels was (of iig een bandnaam/ songtitle die daar op leek) en ik weet dat dit een wazige omschrijving is maar kan IEMAND mij helpen?
quote:Op zondag 22 mei 2005 15:45 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als het Eels is, misschien het nummer Souljacker?
Sam Cooke - Wonderful worldquote:Op zondag 22 mei 2005 18:43 schreef alwaysthebest het volgende:
Hoe heet dat liedje wat de theme song van het VARA programma herexamen was?
Bobby Vinton - Mr Lonelyquote:Op zondag 22 mei 2005 18:56 schreef Maikuuul het volgende:
Ik wil graag weten wie het orginele zingt van Akon - lonely
http://www.musicplasma.com/quote:Op zondag 22 mei 2005 @ 10:46 19:22 schreef superheist het volgende:
ik zoek geen nummer, maar een muziek site. het stond ooit op de weblog, maar kan em niet meer vinden. Je moest een artiest intypen, en dan kreeg je allemaar 'similar' artiesten, weergegeven in rondjes, hoe dichter het rondje bij het rondje van de artiest was, hoe meer het ermee verwant was. En hoe groter het rondje, hoe groter de artiest. De rondjes waren blauw geloof ik, Wie weet deze site??
nope, te weinig info.. misschien dat je het gewoon maar ff moet vragen op jou werk!quote:Op zondag 22 mei 2005 20:52 schreef Woutey het volgende:
Iemand de spaanse gast al gevonden?
elvis costello - i want you ?quote:Op zondag 22 mei 2005 22:13 schreef Yonderboi het volgende:
Ik zat net toevallig eventjes Rozengeur en Wokda Lime te kijken.... Komt een nummertje voorbij waarin een kerel zingt "I want you ..... I want you..." Meer kreeg ik er niet van mee, maar heeft iemand een idee welk nummer dat is? Het is niet I want you van Bob Dylan, dit nummer is veel rustiger/langzamer.
Elvis Costello - I want you misschien?quote:Op zondag 22 mei 2005 22:13 schreef Yonderboi het volgende:
Ik zat net toevallig eventjes Rozengeur en Wokda Lime te kijken.... Komt een nummertje voorbij waarin een kerel zingt "I want you ..... I want you..." Meer kreeg ik er niet van mee, maar heeft iemand een idee welk nummer dat is? Het is niet I want you van Bob Dylan, dit nummer is veel rustiger/langzamer.
volgens mij is t iets van enya ofzo?quote:Op zondag 22 mei 2005 22:49 schreef Marsmellow het volgende:
Vorige week kwam ik een filmpje tegen op een weblog en nu ben ik zeer geintresseerd geraakt in de muziek die op de achtergrond speelt, om precies te zijn op 4:36. Weet iemand in welke categorie deze muziek valt of mischien wel wie de muziek gemaakt heeft?
http://abum.com/files/Movies/flight_stunts.wmv
Niemand?
Heb hem ook al in het vorige topic gepost!
thx anyway!
http://www.rtl.nl/soaps/rozengeurenwodkalime/makingoff/muziek.xmlquote:Op zondag 22 mei 2005 22:42 schreef mother-mother het volgende:
zo ik was dus ook aan t kijken maar ik zoek dat andere nummer , volgens mij was t radiohead en kon zo snel ff geen text horen maar als iemand t gezien heeft !
quote:Op maandag 23 mei 2005 01:09 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/soaps/rozengeurenwodkalime/makingoff/muziek.xml
Kijk hier eens???
Volgens mij gewoon standaard Lounge-muziek. Maar Enya heeft inderdaad een beetje van deze muziek.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:49 schreef Marsmellow het volgende:
Vorige week kwam ik een filmpje tegen op een weblog en nu ben ik zeer geintresseerd geraakt in de muziek die op de achtergrond speelt, om precies te zijn op 4:36. Weet iemand in welke categorie deze muziek valt of mischien wel wie de muziek gemaakt heeft?
Niemand?
thx anyway!
http://www.bethhart.com/discography.htmlquote:Op maandag 23 mei 2005 12:24 schreef Mellone het volgende:
Oke ik zoek de titel van het nummer van Beth Hart wat ze gezongen heeft op Pinkpop en nu vaak op 3fm draaien. Kan het op de site niet vinden :/
Dat klinkt me een beetje Iers, doet me denken aan films als Braveheart.. of wacht, in Gladiator wordt ook dergelijke muziek gebruikt als ik me niet vergis. Probeer eens beetje die soundtracks te vinden...quote:Op zondag 22 mei 2005 22:49 schreef Marsmellow het volgende:
Niemand?
thx anyway!
Ik weet niet zeker of je deze bedoeld maar :quote:Op maandag 23 mei 2005 01:44 schreef Scarafax het volgende:
Ik weet het moet het vaak vragen maar wederom hulp nodig met het zoeken naar een orginele nummer... Wederom heb ik een klein stukje uit een remix geknipt. Kan iemand mij vertellen hoe het orginele nummer heet waar dit stukje uit komt.
Klik hier om het fragment te beluisteren (208 Kb)
Deze??quote:Op maandag 23 mei 2005 20:27 schreef san-dy het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer van de reclame van de chevrolet matiz... Iemand enig idee?
Deze is van de daewoo matiz, zoek die van de chevrolet (reclame met een gele auto). Best wel hip nummer, wordt ook vaak in de Paradiso gedraaid volgens mij...quote:Op maandag 23 mei 2005 20:37 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Deze??
Volgens http://www.ster.nl
Adverteerder/merk: Daewoo
Product: Auto's
Titel commercial: Daewoo Matiz
Reclamebureau: Van Walbeek Etcetera
Eerste uitzending: 22 juli 2003
Afkomst muziek: Opdrachtmuziek
Oorspronkelijke titel: Driver
Uitvoerende(n): Dimitry Milanov
Fine Young Cannibals - Good Thing...quote:Op maandag 23 mei 2005 21:05 schreef san-dy het volgende:
Die van de chevrolet reclame bedoel ik bij nader inzien niet... Chevrolet gebruikt voor elke reclame hetzelfde nummer, maar die is het dus niet... Iets met boom in de titel. Maarja, daar kunnen jullie vast niets mee.![]()
Johnny Cash - If I Were A Carpenter...quote:Op maandag 23 mei 2005 22:23 schreef MichielPH het volgende:
"If I was a carpenter, and you were a lady, would you marry me anyway"
Uit de jaren 60, dacht ik. Toch vrij bekend?
Ik ken hem meer in motown-style van The Four Tops.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:23 schreef MichielPH het volgende:
"If I was a carpenter, and you were a lady, would you marry me anyway"
Uit de jaren 60, dacht ik. Toch vrij bekend?
nummer van rammstein is feuer frei , maar tis verneukt door die kuttatuquote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:23 schreef AMD64 het volgende:
De titel van TATU en Rammstein!?
Oh het is dus een nummer van Rammstein? Dacht dat die van TATU wasquote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:25 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nummer van rammstein is feuer frei , maar tis verneukt door die kuttatu![]()
ff serieus , tatu die zulke supermuziek maaktquote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:27 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Oh het is dus een nummer van Rammstein? Dacht dat die van TATU was
Ja. Maar dat was een nachtmerrie. Bsdankt iig m-m.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:29 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ff serieus , tatu die zulke supermuziek maakt![]()
ejj n tip, kies de versie van rammstein zonder tatuquote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:30 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ja. Maar dat was een nachtmerrie. Bsdankt iig m-m.
Ben al bezig. Die andere met TATA is niet te vindenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:31 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ejj n tip, kies de versie van rammstein zonder tatu![]()
Deze dus : Tatu And Rammstein - Odno I To Zhequote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:25 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nummer van rammstein is feuer frei , maar tis verneukt door die kuttatu![]()
hee was jij niet ff op de radio?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:35 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Deze dus : Tatu And Rammstein - Odno I To Zhe
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:35 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Deze dus : Tatu And Rammstein - Odno I To Zhe
Klopt. Maargoed, volgende week dan maarquote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:38 schreef Woutey het volgende:
[..]
Heel heel heel even want hij deed t niet toch?
*proest* sorry ...........quote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:38 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Heel even
[..]
Ik kan het ook niet oplezen
En er is een uitvoering van Bobby Darin.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik ken hem meer in motown-style van The Four Tops.
Neverending Story ofzo?quote:Op maandag 23 mei 2005 11:03 schreef The_Voice_Within het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer van Within Temptation... Ik hoorde dit lied tijdens Pinkpop. Het was een heel rustig lied, dus bijna geen drums of gitaren erdoor heen... ik hoop dat iemand me een beetje kan helpen...![]()
Pak een willekeurig rapnummerquote:Op maandag 23 mei 2005 23:20 schreef Yankee het volgende:
R&B / HipHop nummer waarin geloof ik throw up geschreeuwd wordt in het refrein, iemand een idee?
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:55 schreef Bellerophon het volgende:
Niemand voor mijn probleem?
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:05 schreef Bellerophon het volgende:
Ik zoek een nummer waarin je in het begin het standaard lingo geluidje hoort maar vervolgens veranderd dit in hardstyle, ik dacht ergens gelezen te hebben dat dit nummer "Alweer 1 Groene Bal" heet, maar die kan ik nergens vinden?
FOKker: HV, ik weet emquote:
Ja ik dus ook, ik weet dat het nummer bestaat maar meer ook niet, ik zoek juist iemand die hem heeftquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:18 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nee ik heb ook ff gekeken maar kom alleen maar andere lingo troep tegensorry
The Forrest?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:38 schreef furanku het volgende:
Dat uptempo nummer van The Cure.. is een simpel clipje waarbij je ze alleen ziet optreden. Kwam nog wel eens voorbij in de clipclassics van mtv.
Het was Close to Me... had een open dir gevonden waar allerlei "cure" nummers stondenquote:
"Hold up........" ?quote:Op maandag 23 mei 2005 23:20 schreef Yankee het volgende:
R&B / HipHop nummer waarin geloof ik throw up geschreeuwd wordt in het refrein, iemand een idee?
Misschien dat je het hier kan vinden? (kan je luisteren naar stukjes van de nummers)quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:13 schreef yozd het volgende:
Hoi,
in de film Man on Fire hoor je af en toe een prachtig stukje muziek.. een vrouw zingt heel rustig
(lijkt een beetje op Enya). Weet iemand wie dit is en welk nummer?
(de soundtrack van de film is hier te vinden: http://www.imdb.com/title/tt0328107/soundtrack
maar ik zou niet weten welk nummer het is...)
Chicago - If you leave me now?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:56 schreef MichielPH het volgende:
Meest selcht onmschreven nummer ooit:
poppie/lichte rock, jaren 70/80. In het refrein zingen/zeggen ze 'woohoo'. Dit woohoo zeggen ze dus wel vrij duidelijk.
Kom maar op met de lijsten!
Ik heb hem al gevonden, het nr. is van Lisa Gerrard.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:13 schreef yozd het volgende:
Hoi,
in de film Man on Fire hoor je af en toe een prachtig stukje muziek.. een vrouw zingt heel rustig
(lijkt een beetje op Enya). Weet iemand wie dit is en welk nummer?
(de soundtrack van de film is hier te vinden: http://www.imdb.com/title/tt0328107/soundtrack
maar ik zou niet weten welk nummer het is...)
Raw Jawz (ft Leki) - Throw Em Upquote:Op maandag 23 mei 2005 23:20 schreef Yankee het volgende:
Way down now - World Partyquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:56 schreef MichielPH het volgende:
poppie/lichte rock, jaren 70/80. In het refrein zingen/zeggen ze 'woohoo'. Dit woohoo zeggen ze dus wel vrij duidelijk.
Voor de liefhebbers: D&M Project - Ride like the wind.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:20 schreef j0rrit het volgende:
Ik zoek de titel van de recente trance-remix van Christopher Cross - Ride like the wind.
Mên wat een plaat!
Wie helpt me hieraan?
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Niet gewoon Blur - Song 2?
Of denk ik dan te simpel
Luister naar Gambolputty.quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:38 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Lollig ben je wel! Het nummer wat ik echter zoek is veel rustiger. Er zit trouwens maar 1 'woohoo' in het refrein, de rest is tekst.
Da Bootleggers- Bitches and Ho'squote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:31 schreef TiMmS het volgende:
nogmaals:
Sex drugs blabla, eindigd met Coke in my nose . Heb de Darkraver hem vaak horen draaien, ken alleen de tiltel niet.
wie weet em ?
Ik zag dat iemand Way down now - World Party noemde, dan denk ik eerder aan Ship of fools van World Party.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:23 schreef keezert het volgende:
heeee
een liedje uit de jaren 80 geloof ik.de tekstgaat zo: "I wanna be with you a few ways ahaaaaaa"
wie kent dit nummer? bedankt
www.ster.nl :quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:53 schreef Chasin het volgende:
Hoe heet dat nummer in de reclame van Menzis?
hebbem al, echt supermooi:quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:53 schreef Chasin het volgende:
Hoe heet dat nummer in de reclame van Menzis?
haha lol had em net via google gevondenquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:07 schreef Mark het volgende:
[..]
www.ster.nl :
Adverteerder/merk: Menzis
Product: Verzekeringen
Titel commercial: Introductie
Reclamebureau: N=5
Eerste uitzending: 17 mei 2005
Afkomst muziek: Bestaande muziek
Oorspronkelijke titel: Somewhere Over The Rainbow
Uitvoerende(n): Kamakawiwo ole' israel
niemand n idee?quote:Op maandag 23 mei 2005 14:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zoek een nummer, doet erg enigma achtig aan qua muziek.
en je hoort er veel gepraat door, het gaat over de ramp met de titanic.
het begint oom met gepraat, soort nieuwsberichtover de titanic zeg maar.
lekkere muziek. iemand enig idee vanwiedit is?
Niemand ? Het werdt zaterdag door (ik d8) Nick-K gedraait bij Ministry of Beats, Die draaide Dirty housequote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:19 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Ik hoorde zaterdag een nummer in de auto op 3FM, Ministry of Beats.
Het nummer had de tekst "your momma gave you feet, to dance" en zo ging hij alle ledematen af, en de laatste regel was ÿour momma gave you ass" en dat hoorde je dan t hele nummer door met "shake with that what your momma gave ya"
Weet iemand welk nummer/artiest en eventueel welke remix dit was ?
Mauro Picotto - Proximusquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:41 schreef JaFFe het volgende:
Kan iemand mij vertellen welk nummer het is in dit fragment?
http://members.lycos.co.uk/sardaukar/test.mp3
Kheb nog niet geluisterd maar ik ga er vanuit dat het is:quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:07 schreef pberends het volgende:
http://www.kinkfm.nl/audi(...)n%20Tegenwoordig.mp3
Welke groep is dit en hoe heet de titel; of heet die groep zoals het mp3tje heet?.
Weet echt niemand dit???quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:17 schreef mirelia het volgende:
Wie weet hoe dat muziekje heet dat ze op Veronica in Somertijd even na vieren draaien waarbij ze moppen vertellen
Het is een soort jodelmuziekje
Ik weet geen titel of uitvoerende dus daar kom ik nooit achter
Vaagjes doet dit mij denken aan Johnny Cash & June Carter- If I Were A Carpenterquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:00 schreef Kamphuys het volgende:
henny says:
hoe heet zo'n heel cheezy duet tussen volgens mij ene bonny
Loonslaaf says:
Bonny St. Claire?
henny says:
moet ff een nummer een beetje aanpassen voor de bruiloft
henny says:
nee st claire is nederlands toch?
Loonslaaf says:
ja maar dat is dus niet
Loonslaaf says:
hmmz
Loonslaaf says:
een duet
Loonslaaf says:
meer tips aub
henny says:
het is echt enorm cheezy, in de zin ik hou van jou ondanks ..... repy: ja ik hou ook van jou....., en dan in het engels
henny says:
als je m hoort weet je het wel
henny says:
maar tja.........
Loonslaaf says:
duet met een vent?
henny says:
ja volgens mij met een cowboy hoed
henny says:
misschien heet ze wel geen bonny
Loonslaaf says:
hahahahaha
henny says:
hoe heten die twee enorm bekende country achtige lui
henny says:
spelen altijd samen
henny says:
blonde del
Iemand die hier kaas van kan maken?
Die 2 country figuren zijn Grant & Forsyth zekerquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:00 schreef Kamphuys het volgende:Lang verhaal.......
quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:34 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Kheb nog niet geluisterd maar ik ga er vanuit dat het is:
De Jeugd van Tegenwoordig - Watskeburt
Hij wist me te vertellen dat die het niet waren. 90% kans dat hij Dolly Parton bedoelt. En dan een cheesy liedje met teksten over I love you etc....quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:14 schreef HV het volgende:
[..]
Die 2 country figuren zijn Grant & Forsyth zeker....kan bijna niet missen
Duet met Kenny Rogers misschien? Dacht dat 't wel makkelijk te vinden was, maar ze heeft best wel veel nummers gemaaktquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:16 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Hij wist me te vertellen dat die het niet waren. 90% kans dat hij Dolly Parton bedoelt. En dan een cheesy liedje met teksten over I love you etc....
Islands in the stream- Dolly Parton & Kenny Rogersquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:38 schreef HV het volgende:
[..]
Duet met Kenny Rogers misschien? Dacht dat 't wel makkelijk te vinden was, maar ze heeft best wel veel nummers gemaakt.
http://www.dollyon-line.com/archives/singles.shtml Misschien dat ie hier tussen staat.
Da's Don Rosenbaum - Swimming Into Deep Waterquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:08 schreef Lybo het volgende:
Hallo allemaal;
kan iemand mij helpen aan de titel of uitvoerende artiest van een liedje dat ongeveer zo gaat:
I'm swimming into deep water,
would U help me one more time......
Dank je wel voor de reactie!quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:14 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Da's Don Rosenbaum - Swimming Into Deep Water
Maar is Google niet makkelijker dan de vraag hier posten?
blur - song 2 ?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:56 schreef MichielPH het volgende:
Juno Reactor- Masters of the Universequote:Op donderdag 26 mei 2005 04:47 schreef Yosomite het volgende:
Op de weblog
http://weblog.fok.nl/blog/7017
het filmpje met basejumping wordt om het eerste achtergrondliedje gevraagd.
Nu ook door mij.
Iemand enig idee?
Dano Draaide hem op HouseQlassics 2004 maar of ie origineel van hem is weet ik niet, maar t nummer heet in ieder geval; "Ik Heb een Hekel aan (de) Politie" van dus (O.a.) Danoquote:Op donderdag 26 mei 2005 01:15 schreef back2earth het volgende:
Iemand toevallig gisteren op SlamFM in de creep show, dat nummer gehoort, waarin ze zingen/schreeuwen:
"Ik heb een hekel aan politie".
Was een stevig hardcore nummertje..
Maar ben titel/artiets vergeten
Bedankt hoor, ik ga naar ze op zoek.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:49 schreef Koepert het volgende:
[..]
Da Bootleggers- Bitches and Ho's
of
Neophyte & Evil Activities - ???? En dat is dan de 'originele' Hardcore versie
The Good Men - Give It Upquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:08 schreef TheRoman het volgende:
Beste mensen!
Van wie is dat nummer met als lyrics:
"Giving it up, giving it up, huh"
Sunclub ofzo? Kan het nergens vinden!
Help!
Met veel trommels en zo? Beetje oud nummer al?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:08 schreef TheRoman het volgende:
Beste mensen!
Van wie is dat nummer met als lyrics:
"Giving it up, giving it up, huh"
Sunclub ofzo? Kan het nergens vinden!
Help!
die bedoelde ik ookquote:
Bedankt voor de reactie.quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:14 schreef Koepert het volgende:
[..]
Juno Reactor- Masters of the Universe
Queens of the Stone Age misschien? In de clip van "Go with the flow" (dacht ik) zit veel roodquote:Op donderdag 26 mei 2005 08:57 schreef Omega het volgende:
Vanochtend was er een clip op MTV (bring the noise) van een rock band met heel veel rode kleuren op de achtergrond. Ze waren na Anouk en voor waskebeurt. Ongeveer half 9
Nee die was het inderdaad niet. Ze zijn aan het optreden in een lege loods en de lampen achter hun zijn rood. De zanger heeft een beetje wild haar (niet heel lang) en een dun sikje.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:48 schreef Mark het volgende:
[..]
Queens of the Stone Age misschien? In de clip van "Go with the flow" (dacht ik) zit veel rood
Wilde gok; Black Rebel Motorcycle Clublquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:50 schreef Omega het volgende:
[..]
Nee die was het inderdaad niet. Ze zijn aan het optreden in een lege loods en de lampen achter hun zijn rood. De zanger heeft een beetje wild haar (niet heel lang) en een dun sikje.
In iedergeval bedankt voor je reactie.
Dankjequote:Op donderdag 26 mei 2005 09:23 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dano Draaide hem op HouseQlassics 2004 maar of ie origineel van hem is weet ik niet, maar t nummer heet in ieder geval; "Ik Heb een Hekel aan (de) Politie" van dus (O.a.) Dano
ow dat kan ook; ik heb de desbetreffende uitzending niet gehoord (maar playlist staat vast wel op i-net ) maar dit is dan zeg maar t origineelquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:48 schreef back2earth het volgende:
[..]
Dankjezal is ff zoeken.
Maar dacht trouwens wel dat Theo zei dat het een nieuw nummer was..?
Misschien een idee om naar de maker van de website: http://www.swampdogg.com/homepage.htm te mailen? Die moet het toch wel weten als fanquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:37 schreef Desensitized het volgende:
Ik zoek niet zozeer een nummer of artiest, maar wel een songtekst [hoop dat dit het goede topic is].
Het gaat om Swamp Dogg - The World Beyond.
Kan iemand mij daaraan helpen?
Alvast heel erg bedankt!!
Audioslave?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:50 schreef Omega het volgende:
[..]
Nee die was het inderdaad niet. Ze zijn aan het optreden in een lege loods en de lampen achter hun zijn rood. De zanger heeft een beetje wild haar (niet heel lang) en een dun sikje.
In iedergeval bedankt voor je reactie.
Ok ik ga die zoeken, bedankt iedereen die heeft nagedacht erover.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:08 schreef Desensitized het volgende:
Ja die nieuwe Audioslave - Be Yourself
En HV, dankjewel.
Nothing lasts forever - Gene loves Jezebelquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:01 schreef Sannehieke het volgende:
Hoe heet het liedje dat je hoort tijdens de voorstukjes van rozengeur en wodka lime, tijdens de reclames??
Minus nog iemandquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:44 schreef Geqxon het volgende:
/edit: Yes + Nog iemand - Owner of a lonely heart was het dus
Max Graham vs YES - Owner of a lonely heartquote:
RMB - Springquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:15 schreef Malchevia het volgende:
Ik zoek een techno nummer van een jaar of zeven geleden. Het begint met een een slome slepende toon waarin het 'riedeltje' van het nummer traag/ slepend en een beetje vals wordt gespeeld. Het is een vrij snel nummer met een stevige beat en een dame die als in trance heel snel iets zingt wat lijkt op: the spring, the earth, the love, the air, the..., the..., the... enz...
Zucht... Snapt iemand waar ik het over heb?
Niemand?quote:Op maandag 23 mei 2005 23:18 schreef fratsman het volgende:
Ik zoek de happy hardcore versie van Heino's "Die lustigen holzhackerbub'n" Begint met ontzettend melig gejodel om vervolgens te starten met de HH-beat en de melodie van het origineel.
Iemand er bekend mee?
Nee, want die ken ik wel.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:21 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
'Tiroler Kaboemsch' van Charly Lownoise en Mental Theo
The living years- Mike and the Mechanicsquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:44 schreef reinierb het volgende:
Dames en heren, ik zoek de artiest (man/ groep) en titel van een nummer. Dit nummer is heel speciaal voor mij, zeker nu mijn dochtertje op het punt staat geboren te worden en ik daar helaas mijn ouders bij moet missen.
Een zinnetje van de tekst:
I wasn't there when my father past away
en het heeft te maken met het geboren van zijn dochtertje (I can hear his voice in my daughters new born tears)
Alvast heel erg bedankt!!!
De laatste keer (gister geloof ik) dat ik een voorstukje er van zag .. :quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:01 schreef Sannehieke het volgende:
Hoe heet het liedje dat je hoort tijdens de voorstukjes van rozengeur en wodka lime, tijdens de reclames??
Was dus wel Keane (everybody's changing)quote:Op vrijdag 27 mei 2005 03:20 schreef Kamigot het volgende:
Ik hoorde een paar keer een nummer op de radio en ik geloof dat het een wat nieuwer nummer is.
Coldplay stijl, geloof dat het engels. Iets met I love to love you baby erin ofzow
Ik heb al het een en ander beluisterd maar nog niks kunnen vinden. Het is een man die zingt met een vrij hoge stem.
Nina Simone - Feelin' goodquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:32 schreef Freaky_pauwie het volgende:
Ik zoek een nummer dat ongeveer zo gaat:
Birds in the sky, you know how i feel, sun in the sky, you know how i feel...
it's a new day, it's a new life, for me.
And i'm feeling good
Meest recente versie is van Michael Bublé ("Feeling Good") dus ik denk dat je die bedoelt maar hij is nog vaker opgenomen door andere artiestenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:32 schreef Freaky_pauwie het volgende:
Ik zoek een nummer dat ongeveer zo gaat:
Birds in the sky, you know how i feel, sun in the sky, you know how i feel...
it's a new day, it's a new life, for me.
And i'm feeling good
Frank Cunimondo Trio - Feelin' Goodquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nina Simone - Feelin' good
vermoed ik
Wilde gok: INXS - Original Sinquote:Nummer 2 die ik zoek heb ik al vaker gehoord maar nooit de titel/artiest kunnen achterhalen, en met moeite een paar teksten uit het nummer.
Er werd voornamelijk iets gezongen in de zin van (weet niet 100% zeker) "Oh white boy, white boy en "Oh say (sing) with me. Dit is tevens volgens mij een nummer uit 80s of 90s.
En deze is misschien Kavana - I can make you feel goodquote:nummer 1 is een nummer dat volgens mij gezongen is door een vrouwelijk iemand, iets in de zin van "Act to make you feel good" werd vaak gezongen en ik denk dat het een nummer is uit de 90s of 90s
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:29 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Frank Cunimondo Trio - Feelin' Good
Jaquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:57 schreef Fling het volgende:
En het terras is op de hoek... We zijn gek dat we binnen zitten![]()
Ik ken deze weer van Shalamar.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:38 schreef Fling het volgende:
[..]
En deze is misschien Kavana - I can make you feel good
jup dat is hem.. van kavana ook trouwens.quote:
sorry, ge-editquote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:13 schreef Charmian het volgende:
Je bedoelt nummer 2 die je nog zoekt?
* snapt niet meer
Vanilla Ice - Play That Funky Music?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:10 schreef WheelyBoy het volgende:
Nummer 2 die ik zoek heb ik al vaker gehoord maar nooit de titel/artiest kunnen achterhalen, en met moeite een paar teksten uit het nummer.
Er werd voornamelijk iets gezongen in de zin van (weet niet 100% zeker) "Oh white boy, white boy en "Oh say (sing) with me. Dit is tevens volgens mij een nummer uit 80s of 90s.
Sting - Fragile [mooi nr trouwensquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:51 schreef Leatherneck het volgende:
Ik zoek ook een nummer. Het is volgens mij een vrij bekend nummer, maar ik kan de titel nergens vinden. Van de lyrics weet ik ongeveer dat dit gezongen wordt: "on, and on, the raindrops fall, like tears from the sun". Ik weet niet of 't klopt, maar zoiets wordt wel gezongen. Het is overgens niet echt een "vrolijk" nummer.
Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Lets get blown? of Bedoel je Signs (iets grotere hitquote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:02 schreef pberends het volgende:
Wat is de titel van die nieuwe hit van Snoop Dogg... althans nieuw, alweer 1/2 maanden geleden?
Ik weet alleen dat ie in een of andere nieuwe videoclip zat... maar ik zal ze beide is bekijken. Bedanktquote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:18 schreef Koepert het volgende:
[..]
Lets get blown? of Bedoel je Signs (iets grotere hit)
Rockwell - Somebody's Watching Me ???quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:51 schreef Cylvia het volgende:
Ik ben op zoek naar de artiest en de titel van het nummer waarin het refrein wordt gezongen door Michael Jackson.. Redelijk oud nummer.
Lenny Kravitz - If you can't say noquote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:59 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik zoek een nummer die ik zaterdag bij Luna hoorde.
Verder kan ik het nummer niet omschrijven maaaar, het is een klassiek nummer en je hoort het dus elke dag aan het begin van Schiphol Airport op Yorin.
Super relaxed beginstukje dus.
Mocht iemand het weten, ik hoor het graag.
Gavin Degraw - I don't want to bequote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:47 schreef Chen het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik laatst bij TMF zag...
Het was een jongen met blond achtig matje... en ze clip was in een huis een soort feest... en opeens staat alles stil en beweegt er 1 meisje en die pakt dan een sjaaltje van iemand en haar hoedje...
Je wilt het geloven of niet maar Vanilla Ice heeft dat nummer gecoveredquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:49 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Vanilla Ice ???
Je bedoelt toch zeker : Wild Cherry - Play that funky music
Misschien bedoel je de uitvoering van Little Evaquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:41 schreef Tha_T het volgende:
De mannen van Bad Manners hebben een keer het nummer "My Girl Lollipop" gemaakt maar nu is dat een cover of het is gecoverd maar door wie? Als ik zoek kom ik op de Spice Girls uit en dat is hem zeer zeker niet. Iemand een idee?
*knip*
Hier staatie vast ergens tussen: http://www.sleurink.nl/ar(...)ijk_songteksten.htmlquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:24 schreef Klonk het volgende:
Ik heb nog een leuke voor de muziek puzzelaars:
Wat ik weet
Het is een nummer van De Dijk
Wat ik niet weet
De titel
De Hints
Het is een liedje waarin ze zingen over hoe belangrijk zij voor hem is, dat zij zijn grootste maatje is enzo.
Das alles wat je weet ?
Ja
Waarschijnlijk wel maar ik vind hem niet. Ach ja, dan staat hij maar op mijn to-dolistquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
Misschien bedoel je de uitvoering van Little Eva
Jaren 60 deuntje, Locomotion heeft ze ook gezongen. Ik heb 'm net geleased op hoe heet dat ook weer lite. Dus hij is te vinden.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:16 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel maar ik vind hem niet. Ach ja, dan staat hij maar op mijn to-dolist
New Order met Blue Monday misschien?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:46 schreef Cure het volgende:
Ok,
ik zag gisteren een clip op MTV (na 00.00, bij alternative nation) waarvan ik de artiest en het nummer niet weet, je kreeg het ook niet te zienDus bij deze vraag ik of iemand het nummer kent:
Het is een clip die bijna geheel is opgebouwd uit bewegende tekst (het heeft een naam, zegmaar het tekenen van figuren met notepad) En daarmee ds een clip gemaakt,
alvast bedankt!!!
Hij heeft er 'slechts' een sample van gepakt hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
Je wilt het geloven of niet maar Vanilla Ice heeft dat nummer gecovered![]()
Whatever, ik heb het nooit gehoord en hoef het niet te horen want het zal wel niets zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij heeft er 'slechts' een sample van gepakt hoor
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:46 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Gavin Degraw - I don't want to be
van het album Chariot .... < vette aanrader !!
Het is juist erg coolquote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
Whatever, ik heb het nooit gehoord en hoef het niet te horen want het zal wel niets zijn.
Mooi nummer maar deze bedoel ik niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:10 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Lenny Kravitz - If you can't say no
Ik zou bijna zeggen BZN, maar ik heb werkelijk geen idee.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:09 schreef peaceman het volgende:
Ik hoorde jaren geleden bij Henk Westbroek een plaat op de radio (3fm). Hij omschreef de band als volgt: Deze IJslandse band, zonder bandnaam maakt muziek in het straatje van Radiohead en heeft een album gemaakt zonder titel en de tracks op het album hebben ook geen titel. Dat de band geen naam zou hebben, leek mij erg sterk (hoe kun je anders ooit iets van deze band aanschaffen) en ik heb toen ook een email gestuurd naar hem om te vragen wie het waren, omdat ik de single die hij draaide leuk vond. Helaas heb ik daar nooit een reactie op gekregen. Is er hier iemand die een idee heeft wie het zouden kunnen zijn?
Ik dus ook niet, maar ik wil het wel graag weten... dus ik hoop dat iemand hier een idee heeft....quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen BZN, maar ik heb werkelijk geen idee.
Dan is het hem idd.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
Jaren 60 deuntje, Locomotion heeft ze ook gezongen.
Ik zal eens kijkenquote:Ik heb 'm net geleased op hoe heet dat ook weer lite. Dus hij is te vinden.
Misschien ligt het teveel voor de hand, maar Is dat niet ( ) van Sigur Ros? Alle tracks daarop hebben geen titel en ze komen idd uit IJsland, dacht ik.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:09 schreef peaceman het volgende:
Ik hoorde jaren geleden bij Henk Westbroek een plaat op de radio (3fm). Hij omschreef de band als volgt: Deze IJslandse band, zonder bandnaam maakt muziek in het straatje van Radiohead en heeft een album gemaakt zonder titel en de tracks op het album hebben ook geen titel. Dat de band geen naam zou hebben, leek mij erg sterk (hoe kun je anders ooit iets van deze band aanschaffen) en ik heb toen ook een email gestuurd naar hem om te vragen wie het waren, omdat ik de single die hij draaide leuk vond. Helaas heb ik daar nooit een reactie op gekregen. Is er hier iemand die een idee heeft wie het zouden kunnen zijn?
Dat zal m idd wel zijn ja! Dank je wel.. zelf niet aan gedachtquote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:26 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Mischien ligt het teveel voor de hand, maar Is dat niet ( ) van Sigur Ros? Alle tracks daarop hebben geen titel en ze komen idd uit IJsland, dacht ik.
Het origineel komt uit de musical Carousel uit 1956 en wordt gezongen door Shirley Jones. Ik denk niet dat dat de versie is die je zoekt.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:32 schreef renz0r het volgende:
Van wie is nou You'll never walk alone. Oftewel, wie was de eerste met dit nummer
Ik wil namelijk de versie van Liverpool en ik denk dat dat de orginele is.
BVD
Die kans is idd groot, laat ik het zo zeggen; De 'You'll never walk alone' versie van Liverpool (clublied).quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het origineel komt uit de musical Carousel uit 1956 en wordt gezongen door Shirley Jones. Ik denk niet dat dat de versie is die je zoekt.
Thnx!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:30 schreef Berkery het volgende:
Gerry and the Pacemakers is denk ik de versie die je zoekt. Merseybeat enzo
Weet niet of het de orginele is maar Berkery heeft gelijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:32 schreef renz0r het volgende:
Van wie is nou You'll never walk alone. Oftewel, wie was de eerste met dit nummer
Ik wil namelijk de versie van Liverpool en ik denk dat dat de orginele is.
BVD
Ik hoop toch niet Wes - Alanequote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:04 schreef stephanie_xx het volgende:
Tja, ik zoek al best lang een nummer, maar heb geeeeeeeen idee hoe ik het moet omschrijven. Er word namelijk niet in gezongen, alleen ' gehumt'.![]()
Het is een heel relaxed nummer, gaat iets van.. a-ie-eeh-a-ieh-ehhIk denk dat het Afrikaans is oid, het word nog wel eens gedraaid in bv winkels maar tis volgens mij best een oud nummer. dit nummer heeft een betekenis voor mij en ik zou hem graag willen hebben, maar ja, hoe zoek je zoiets he.
![]()
Als iemand enig idee heeft (waarschijnlijk niet) ben ik heeeeel dankbaar![]()
new west project - numb/encorequote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:16 schreef edjuh18 het volgende:
ik zoek de dance/trance versie van Numb Encore....iemand?? hij stat ook op de Apres skihut deeltje 15 geloof ik...maar kan hoes niet vinden...
Dit is de tracklisting van Aprés Ski deeltje 15:quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:16 schreef edjuh18 het volgende:
ik zoek de dance/trance versie van Numb Encore....iemand?? hij stat ook op de Apres skihut deeltje 15 geloof ik...maar kan hoes niet vinden...
Welke taal?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:40 schreef Sweet-Me het volgende:
Hallo, toen ik in Zwolle aan het shoppen was hoorde ik een liedje.![]()
Een oud maar erg leuk liedje van een meidengroep.![]()
Het enige wat ik me nu nog kan herinneren is dat ze in van die douche/wc hokkies zongen in een gedeelte van een clip.![]()
WIE O WIE kan me helpen aan de meidengroep+titel van het liedje!!!![]()
Alvast bedankt!!!![]()
Mafia: alle James Bond Thema's ???quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:46 schreef sweex het volgende:
Voor een thema klassenavond zoek ik nummers in de volgende thema's
Mafia
Hawai
Bling-Bling
Sjonnie & Anita
Al geef je maar een paar titels/artiesten dan ben ik al heel erg blij! Vooral bling-bling moet wel te doen zijn![]()
Als ie namelijk nederlands was, dan zat ik te denken aan Wow! - Zomer [1997).quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:53 schreef Sweet-Me het volgende:
Het is een engelstalig liedje van een Nederlandse meidengroep, richting Solid Harmonie volgens mij.
euh: Solid HarmoniE heeft een clip in een gangquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:00 schreef Sweet-Me het volgende:
okeej
tis een erg belkent liedje met meiden die heel veel lol hebben in de clip. ook is het in een soor tvan gang
medio jaren 90
hmm... dit nummer ken ik namelijk wel van Schiphol Airport.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:06 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Mooi nummer maar deze bedoel ik niet.
Volgens mij wordt Schiphol Airport alleen door de weeks uitgezonden, dan moeten jullie maar eens ff naar dat begin luisteren, wat mooi.![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:07 schreef Sweet-Me het volgende:
Ik twijfel over SHE, maar dat liedje is het niet een echt poppy liedje waarvan je zin krijgt om te dansen, zingen en lachen. Ik denk steeds SHE met I'll be there for you
....maar heb niet zoiets van HEY *PLING* dat is hem!
... tis ook echt een vriendinnen liedje
Okay... We're looking 4 a "Pling"quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:16 schreef Sweet-Me het volgende:
hihi ja ook al zon bekent liedje
maar helaas ook niet
echt zoiets als SHE, alleen heb ik niet die *PLING* dat is hem
Enigma - Return to innocence?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:04 schreef stephanie_xx het volgende:
Tja, ik zoek al best lang een nummer, maar heb geeeeeeeen idee hoe ik het moet omschrijven. Er word namelijk niet in gezongen, alleen ' gehumt'.![]()
Het is een heel relaxed nummer, gaat iets van.. a-ie-eeh-a-ieh-ehhIk denk dat het Afrikaans is oid, het word nog wel eens gedraaid in bv winkels maar tis volgens mij best een oud nummer. dit nummer heeft een betekenis voor mij en ik zou hem graag willen hebben, maar ja, hoe zoek je zoiets he.
![]()
Als iemand enig idee heeft (waarschijnlijk niet) ben ik heeeeel dankbaar![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:15 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bewitched - C'est la vie [1998] -> behoorlijk vrolijk![]()
Lenny Kravitz - If you can't say noquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:36 schreef sweex het volgende:
Ik hoor nu wat over het liedje uit Schiphol Airport, maar hoe heet ie nu dus?
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:12 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]![]()
Daar was ik vroeger een groot fan van
De enige fan die ze haddenquote:
Niet niet, i blame it on the weatherman was o+quote:
waarschijnlijk wel ja geweldig nummer, en ik heb m nogquote:
mijn collectie:quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:38 schreef Dakota het volgende:
[..]
Niet niet, i blame it on the weatherman was o+
Bad candy? of is dat alweer 2000+?quote:Op zondag 29 mei 2005 10:41 schreef Sweet-Me het volgende:
Hahaha ik weet niets meer zeker van het liedje, dat is het frustrerende. wel zeker is dat SHE is uitgesloten deze heb ik gedownload. het kan engels zijn het kan nl zijn, alles kan het zijn. ik weet alleen dat het een meidengroep is, met een lekker uptempo/poppy nummer uit medio jaren 90. spice girls, she, bwitched uitgesloten
Dat album heet Marcoquote:Op zondag 29 mei 2005 11:31 schreef thedutchduke het volgende:
Ik zoek de titel van het album waar het nummer Marco Borsato - Alles kwijt op staat...iemand??
Van t album 'marco'geloof ikquote:Op zondag 29 mei 2005 11:31 schreef thedutchduke het volgende:
Ik zoek de titel van het album waar het nummer Marco Borsato - Alles kwijt op staat...iemand??
Hey proleet t is de eerste keer dat ik erin participeerquote:Op zondag 29 mei 2005 11:45 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Correct. Er zijn meer topics op Fok! dan alleen deze btw
Dat was het eerst wel, maar het is nu een ander nummer.quote:
Felix da Housecat al geprobeerd?quote:Op zondag 29 mei 2005 12:49 schreef kariem112 het volgende:
ik ben op zoek naar een trance/house versie van Blur - Song2. Het is niet de mash versie, ook niet de tim deluxe mix. Weet iemand welk nummer ik bedoel?
Geen flauw idee, maar op Novalectra draaide hij een erg coole mix van Song 2 en aangezien hij zelf veel produceert... was maar een gokje.quote:
Thunderbugs - Friends forever?quote:Op zondag 29 mei 2005 10:41 schreef Sweet-Me het volgende:
Hahaha ik weet niets meer zeker van het liedje, dat is het frustrerende. wel zeker is dat SHE is uitgesloten deze heb ik gedownload. het kan engels zijn het kan nl zijn, alles kan het zijn. ik weet alleen dat het een meidengroep is, met een lekker uptempo/poppy nummer uit medio jaren 90. spice girls, she, bwitched uitgesloten
Nee, het is meer in de richting van muziek waar je op kan wegdromen, het gehum ofzo kan je ook opvatten als iemand die bid in een rare taal.. kweenie er staat me iets van bij dat de clip iets was met een boot in een hele blauwe zee ofzo?quote:
Volgens mij weet ik wat je bedoelt. Het lijkt op indianentaal of iets uit Australie van de Aboriginals of zo. Ik heb alleen geen idee hoe het heet.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:19 schreef stephanie_xx het volgende:
[..]
Nee, het is meer in de richting van muziek waar je op kan wegdromen, het gehum ofzo kan je ook opvatten als iemand die bid in een rare taal.. kweenie er staat me iets van bij dat de clip iets was met een boot in een hele blauwe zee ofzo?![]()
JA PRECIES!!! dat is een goede omschrijvingquote:Op zondag 29 mei 2005 15:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik wat je bedoelt. Het lijkt op indianentaal of iets uit Australie van de Aboriginals of zo. Ik heb alleen geen idee hoe het heet.
Wat ik heb kunnen vinden van de laatste aflevering:quote:Op zondag 29 mei 2005 16:21 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik ben ook weer opzoek naar een nummer. Het nummer wat in de finale aflevering van Friends aan het einde zit. Je hoort een gitaar spelen terwijl de camera door het lege appartement van monica gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |