Gavin Degraw - I don't want to bequote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:47 schreef Chen het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik laatst bij TMF zag...
Het was een jongen met blond achtig matje... en ze clip was in een huis een soort feest... en opeens staat alles stil en beweegt er 1 meisje en die pakt dan een sjaaltje van iemand en haar hoedje...
Je wilt het geloven of niet maar Vanilla Ice heeft dat nummer gecoveredquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:49 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Vanilla Ice ???
Je bedoelt toch zeker : Wild Cherry - Play that funky music
Misschien bedoel je de uitvoering van Little Evaquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:41 schreef Tha_T het volgende:
De mannen van Bad Manners hebben een keer het nummer "My Girl Lollipop" gemaakt maar nu is dat een cover of het is gecoverd maar door wie? Als ik zoek kom ik op de Spice Girls uit en dat is hem zeer zeker niet. Iemand een idee?
*knip*
Hier staatie vast ergens tussen: http://www.sleurink.nl/ar(...)ijk_songteksten.htmlquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:24 schreef Klonk het volgende:
Ik heb nog een leuke voor de muziek puzzelaars:
Wat ik weet
Het is een nummer van De Dijk
Wat ik niet weet
De titel
De Hints
Het is een liedje waarin ze zingen over hoe belangrijk zij voor hem is, dat zij zijn grootste maatje is enzo.
Das alles wat je weet ?
Ja
Waarschijnlijk wel maar ik vind hem niet. Ach ja, dan staat hij maar op mijn to-dolistquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
Misschien bedoel je de uitvoering van Little Eva
Jaren 60 deuntje, Locomotion heeft ze ook gezongen. Ik heb 'm net geleased op hoe heet dat ook weer lite. Dus hij is te vinden.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:16 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel maar ik vind hem niet. Ach ja, dan staat hij maar op mijn to-dolist
New Order met Blue Monday misschien?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:46 schreef Cure het volgende:
Ok,
ik zag gisteren een clip op MTV (na 00.00, bij alternative nation) waarvan ik de artiest en het nummer niet weet, je kreeg het ook niet te zienDus bij deze vraag ik of iemand het nummer kent:
Het is een clip die bijna geheel is opgebouwd uit bewegende tekst (het heeft een naam, zegmaar het tekenen van figuren met notepad) En daarmee ds een clip gemaakt,
alvast bedankt!!!
Hij heeft er 'slechts' een sample van gepakt hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
Je wilt het geloven of niet maar Vanilla Ice heeft dat nummer gecovered![]()
Whatever, ik heb het nooit gehoord en hoef het niet te horen want het zal wel niets zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij heeft er 'slechts' een sample van gepakt hoor
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:46 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Gavin Degraw - I don't want to be
van het album Chariot .... < vette aanrader !!
Het is juist erg coolquote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
Whatever, ik heb het nooit gehoord en hoef het niet te horen want het zal wel niets zijn.
Mooi nummer maar deze bedoel ik niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:10 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Lenny Kravitz - If you can't say no
Ik zou bijna zeggen BZN, maar ik heb werkelijk geen idee.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:09 schreef peaceman het volgende:
Ik hoorde jaren geleden bij Henk Westbroek een plaat op de radio (3fm). Hij omschreef de band als volgt: Deze IJslandse band, zonder bandnaam maakt muziek in het straatje van Radiohead en heeft een album gemaakt zonder titel en de tracks op het album hebben ook geen titel. Dat de band geen naam zou hebben, leek mij erg sterk (hoe kun je anders ooit iets van deze band aanschaffen) en ik heb toen ook een email gestuurd naar hem om te vragen wie het waren, omdat ik de single die hij draaide leuk vond. Helaas heb ik daar nooit een reactie op gekregen. Is er hier iemand die een idee heeft wie het zouden kunnen zijn?
Ik dus ook niet, maar ik wil het wel graag weten... dus ik hoop dat iemand hier een idee heeft....quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen BZN, maar ik heb werkelijk geen idee.
Dan is het hem idd.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
Jaren 60 deuntje, Locomotion heeft ze ook gezongen.
Ik zal eens kijkenquote:Ik heb 'm net geleased op hoe heet dat ook weer lite. Dus hij is te vinden.
Misschien ligt het teveel voor de hand, maar Is dat niet ( ) van Sigur Ros? Alle tracks daarop hebben geen titel en ze komen idd uit IJsland, dacht ik.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:09 schreef peaceman het volgende:
Ik hoorde jaren geleden bij Henk Westbroek een plaat op de radio (3fm). Hij omschreef de band als volgt: Deze IJslandse band, zonder bandnaam maakt muziek in het straatje van Radiohead en heeft een album gemaakt zonder titel en de tracks op het album hebben ook geen titel. Dat de band geen naam zou hebben, leek mij erg sterk (hoe kun je anders ooit iets van deze band aanschaffen) en ik heb toen ook een email gestuurd naar hem om te vragen wie het waren, omdat ik de single die hij draaide leuk vond. Helaas heb ik daar nooit een reactie op gekregen. Is er hier iemand die een idee heeft wie het zouden kunnen zijn?
Dat zal m idd wel zijn ja! Dank je wel.. zelf niet aan gedachtquote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:26 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Mischien ligt het teveel voor de hand, maar Is dat niet ( ) van Sigur Ros? Alle tracks daarop hebben geen titel en ze komen idd uit IJsland, dacht ik.
Het origineel komt uit de musical Carousel uit 1956 en wordt gezongen door Shirley Jones. Ik denk niet dat dat de versie is die je zoekt.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:32 schreef renz0r het volgende:
Van wie is nou You'll never walk alone. Oftewel, wie was de eerste met dit nummer
Ik wil namelijk de versie van Liverpool en ik denk dat dat de orginele is.
BVD
Die kans is idd groot, laat ik het zo zeggen; De 'You'll never walk alone' versie van Liverpool (clublied).quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het origineel komt uit de musical Carousel uit 1956 en wordt gezongen door Shirley Jones. Ik denk niet dat dat de versie is die je zoekt.
Thnx!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:30 schreef Berkery het volgende:
Gerry and the Pacemakers is denk ik de versie die je zoekt. Merseybeat enzo
Weet niet of het de orginele is maar Berkery heeft gelijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:32 schreef renz0r het volgende:
Van wie is nou You'll never walk alone. Oftewel, wie was de eerste met dit nummer
Ik wil namelijk de versie van Liverpool en ik denk dat dat de orginele is.
BVD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |