Ik weet alleen dat ie in een of andere nieuwe videoclip zat... maar ik zal ze beide is bekijken. Bedanktquote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:18 schreef Koepert het volgende:
[..]
Lets get blown? of Bedoel je Signs (iets grotere hit)
Rockwell - Somebody's Watching Me ???quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:51 schreef Cylvia het volgende:
Ik ben op zoek naar de artiest en de titel van het nummer waarin het refrein wordt gezongen door Michael Jackson.. Redelijk oud nummer.
Lenny Kravitz - If you can't say noquote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:59 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik zoek een nummer die ik zaterdag bij Luna hoorde.
Verder kan ik het nummer niet omschrijven maaaar, het is een klassiek nummer en je hoort het dus elke dag aan het begin van Schiphol Airport op Yorin.
Super relaxed beginstukje dus.
Mocht iemand het weten, ik hoor het graag.
Gavin Degraw - I don't want to bequote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:47 schreef Chen het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik laatst bij TMF zag...
Het was een jongen met blond achtig matje... en ze clip was in een huis een soort feest... en opeens staat alles stil en beweegt er 1 meisje en die pakt dan een sjaaltje van iemand en haar hoedje...
Je wilt het geloven of niet maar Vanilla Ice heeft dat nummer gecoveredquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:49 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Vanilla Ice ???
Je bedoelt toch zeker : Wild Cherry - Play that funky music
Misschien bedoel je de uitvoering van Little Evaquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:41 schreef Tha_T het volgende:
De mannen van Bad Manners hebben een keer het nummer "My Girl Lollipop" gemaakt maar nu is dat een cover of het is gecoverd maar door wie? Als ik zoek kom ik op de Spice Girls uit en dat is hem zeer zeker niet. Iemand een idee?
*knip*
Hier staatie vast ergens tussen: http://www.sleurink.nl/ar(...)ijk_songteksten.htmlquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:24 schreef Klonk het volgende:
Ik heb nog een leuke voor de muziek puzzelaars:
Wat ik weet
Het is een nummer van De Dijk
Wat ik niet weet
De titel
De Hints
Het is een liedje waarin ze zingen over hoe belangrijk zij voor hem is, dat zij zijn grootste maatje is enzo.
Das alles wat je weet ?
Ja
Waarschijnlijk wel maar ik vind hem niet. Ach ja, dan staat hij maar op mijn to-dolistquote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
Misschien bedoel je de uitvoering van Little Eva
Jaren 60 deuntje, Locomotion heeft ze ook gezongen. Ik heb 'm net geleased op hoe heet dat ook weer lite. Dus hij is te vinden.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:16 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel maar ik vind hem niet. Ach ja, dan staat hij maar op mijn to-dolist
New Order met Blue Monday misschien?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:46 schreef Cure het volgende:
Ok,
ik zag gisteren een clip op MTV (na 00.00, bij alternative nation) waarvan ik de artiest en het nummer niet weet, je kreeg het ook niet te zienDus bij deze vraag ik of iemand het nummer kent:
Het is een clip die bijna geheel is opgebouwd uit bewegende tekst (het heeft een naam, zegmaar het tekenen van figuren met notepad) En daarmee ds een clip gemaakt,
alvast bedankt!!!
Hij heeft er 'slechts' een sample van gepakt hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
Je wilt het geloven of niet maar Vanilla Ice heeft dat nummer gecovered![]()
Whatever, ik heb het nooit gehoord en hoef het niet te horen want het zal wel niets zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 09:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij heeft er 'slechts' een sample van gepakt hoor
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:46 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Gavin Degraw - I don't want to be
van het album Chariot .... < vette aanrader !!
Het is juist erg coolquote:Op zaterdag 28 mei 2005 10:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
Whatever, ik heb het nooit gehoord en hoef het niet te horen want het zal wel niets zijn.
Mooi nummer maar deze bedoel ik niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:10 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Lenny Kravitz - If you can't say no
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |