quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:55 schreef Bellerophon het volgende:
Niemand voor mijn probleem?
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:05 schreef Bellerophon het volgende:
Ik zoek een nummer waarin je in het begin het standaard lingo geluidje hoort maar vervolgens veranderd dit in hardstyle, ik dacht ergens gelezen te hebben dat dit nummer "Alweer 1 Groene Bal" heet, maar die kan ik nergens vinden?
FOKker: HV, ik weet emquote:
Ja ik dus ook, ik weet dat het nummer bestaat maar meer ook niet, ik zoek juist iemand die hem heeftquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:18 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nee ik heb ook ff gekeken maar kom alleen maar andere lingo troep tegensorry
The Forrest?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:38 schreef furanku het volgende:
Dat uptempo nummer van The Cure.. is een simpel clipje waarbij je ze alleen ziet optreden. Kwam nog wel eens voorbij in de clipclassics van mtv.
Het was Close to Me... had een open dir gevonden waar allerlei "cure" nummers stondenquote:
"Hold up........" ?quote:Op maandag 23 mei 2005 23:20 schreef Yankee het volgende:
R&B / HipHop nummer waarin geloof ik throw up geschreeuwd wordt in het refrein, iemand een idee?
Misschien dat je het hier kan vinden? (kan je luisteren naar stukjes van de nummers)quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:13 schreef yozd het volgende:
Hoi,
in de film Man on Fire hoor je af en toe een prachtig stukje muziek.. een vrouw zingt heel rustig
(lijkt een beetje op Enya). Weet iemand wie dit is en welk nummer?
(de soundtrack van de film is hier te vinden: http://www.imdb.com/title/tt0328107/soundtrack
maar ik zou niet weten welk nummer het is...)
Chicago - If you leave me now?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:56 schreef MichielPH het volgende:
Meest selcht onmschreven nummer ooit:
poppie/lichte rock, jaren 70/80. In het refrein zingen/zeggen ze 'woohoo'. Dit woohoo zeggen ze dus wel vrij duidelijk.
Kom maar op met de lijsten!
Ik heb hem al gevonden, het nr. is van Lisa Gerrard.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:13 schreef yozd het volgende:
Hoi,
in de film Man on Fire hoor je af en toe een prachtig stukje muziek.. een vrouw zingt heel rustig
(lijkt een beetje op Enya). Weet iemand wie dit is en welk nummer?
(de soundtrack van de film is hier te vinden: http://www.imdb.com/title/tt0328107/soundtrack
maar ik zou niet weten welk nummer het is...)
Raw Jawz (ft Leki) - Throw Em Upquote:Op maandag 23 mei 2005 23:20 schreef Yankee het volgende:
R&B / HipHop nummer waarin geloof ik throw up geschreeuwd wordt in het refrein, iemand een idee?
Way down now - World Partyquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:56 schreef MichielPH het volgende:
Meest selcht onmschreven nummer ooit:
poppie/lichte rock, jaren 70/80. In het refrein zingen/zeggen ze 'woohoo'. Dit woohoo zeggen ze dus wel vrij duidelijk.
Kom maar op met de lijsten!
Voor de liefhebbers: D&M Project - Ride like the wind.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:20 schreef j0rrit het volgende:
Ik zoek de titel van de recente trance-remix van Christopher Cross - Ride like the wind.
Mên wat een plaat!
Wie helpt me hieraan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |