Ja. Maar dat was een nachtmerrie. Bsdankt iig m-m.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:29 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ff serieus , tatu die zulke supermuziek maakt![]()
ejj n tip, kies de versie van rammstein zonder tatuquote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:30 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ja. Maar dat was een nachtmerrie. Bsdankt iig m-m.
Ben al bezig. Die andere met TATA is niet te vindenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:31 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ejj n tip, kies de versie van rammstein zonder tatu![]()
Deze dus : Tatu And Rammstein - Odno I To Zhequote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:25 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nummer van rammstein is feuer frei , maar tis verneukt door die kuttatu![]()
hee was jij niet ff op de radio?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:35 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Deze dus : Tatu And Rammstein - Odno I To Zhe
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:35 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Deze dus : Tatu And Rammstein - Odno I To Zhe
Klopt. Maargoed, volgende week dan maarquote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:38 schreef Woutey het volgende:
[..]
Heel heel heel even want hij deed t niet toch?
*proest* sorry ...........quote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:38 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Heel even
[..]
Ik kan het ook niet oplezen
En er is een uitvoering van Bobby Darin.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik ken hem meer in motown-style van The Four Tops.
Neverending Story ofzo?quote:Op maandag 23 mei 2005 11:03 schreef The_Voice_Within het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer van Within Temptation... Ik hoorde dit lied tijdens Pinkpop. Het was een heel rustig lied, dus bijna geen drums of gitaren erdoor heen... ik hoop dat iemand me een beetje kan helpen...![]()
Pak een willekeurig rapnummerquote:Op maandag 23 mei 2005 23:20 schreef Yankee het volgende:
R&B / HipHop nummer waarin geloof ik throw up geschreeuwd wordt in het refrein, iemand een idee?
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:55 schreef Bellerophon het volgende:
Niemand voor mijn probleem?
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:05 schreef Bellerophon het volgende:
Ik zoek een nummer waarin je in het begin het standaard lingo geluidje hoort maar vervolgens veranderd dit in hardstyle, ik dacht ergens gelezen te hebben dat dit nummer "Alweer 1 Groene Bal" heet, maar die kan ik nergens vinden?
FOKker: HV, ik weet emquote:
Ja ik dus ook, ik weet dat het nummer bestaat maar meer ook niet, ik zoek juist iemand die hem heeftquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:18 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nee ik heb ook ff gekeken maar kom alleen maar andere lingo troep tegensorry
The Forrest?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:38 schreef furanku het volgende:
Dat uptempo nummer van The Cure.. is een simpel clipje waarbij je ze alleen ziet optreden. Kwam nog wel eens voorbij in de clipclassics van mtv.
Het was Close to Me... had een open dir gevonden waar allerlei "cure" nummers stondenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |