quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Niet gewoon Blur - Song 2?
Of denk ik dan te simpel
Luister naar Gambolputty.quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:38 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Lollig ben je wel! Het nummer wat ik echter zoek is veel rustiger. Er zit trouwens maar 1 'woohoo' in het refrein, de rest is tekst.
Da Bootleggers- Bitches and Ho'squote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:31 schreef TiMmS het volgende:
nogmaals:
Sex drugs blabla, eindigd met Coke in my nose . Heb de Darkraver hem vaak horen draaien, ken alleen de tiltel niet.
wie weet em ?
Ik zag dat iemand Way down now - World Party noemde, dan denk ik eerder aan Ship of fools van World Party.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:23 schreef keezert het volgende:
heeee
een liedje uit de jaren 80 geloof ik.de tekstgaat zo: "I wanna be with you a few ways ahaaaaaa"
wie kent dit nummer? bedankt
www.ster.nl :quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:53 schreef Chasin het volgende:
Hoe heet dat nummer in de reclame van Menzis?
hebbem al, echt supermooi:quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:53 schreef Chasin het volgende:
Hoe heet dat nummer in de reclame van Menzis?
haha lol had em net via google gevondenquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:07 schreef Mark het volgende:
[..]
www.ster.nl :
Adverteerder/merk: Menzis
Product: Verzekeringen
Titel commercial: Introductie
Reclamebureau: N=5
Eerste uitzending: 17 mei 2005
Afkomst muziek: Bestaande muziek
Oorspronkelijke titel: Somewhere Over The Rainbow
Uitvoerende(n): Kamakawiwo ole' israel
niemand n idee?quote:Op maandag 23 mei 2005 14:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zoek een nummer, doet erg enigma achtig aan qua muziek.
en je hoort er veel gepraat door, het gaat over de ramp met de titanic.
het begint oom met gepraat, soort nieuwsberichtover de titanic zeg maar.
lekkere muziek. iemand enig idee vanwiedit is?
Niemand ? Het werdt zaterdag door (ik d8) Nick-K gedraait bij Ministry of Beats, Die draaide Dirty housequote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:19 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Ik hoorde zaterdag een nummer in de auto op 3FM, Ministry of Beats.
Het nummer had de tekst "your momma gave you feet, to dance" en zo ging hij alle ledematen af, en de laatste regel was ÿour momma gave you ass" en dat hoorde je dan t hele nummer door met "shake with that what your momma gave ya"
Weet iemand welk nummer/artiest en eventueel welke remix dit was ?
Mauro Picotto - Proximusquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:41 schreef JaFFe het volgende:
Kan iemand mij vertellen welk nummer het is in dit fragment?
http://members.lycos.co.uk/sardaukar/test.mp3
Kheb nog niet geluisterd maar ik ga er vanuit dat het is:quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:07 schreef pberends het volgende:
http://www.kinkfm.nl/audi(...)n%20Tegenwoordig.mp3
Welke groep is dit en hoe heet de titel; of heet die groep zoals het mp3tje heet?.
Weet echt niemand dit???quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:17 schreef mirelia het volgende:
Wie weet hoe dat muziekje heet dat ze op Veronica in Somertijd even na vieren draaien waarbij ze moppen vertellen
Het is een soort jodelmuziekje
Ik weet geen titel of uitvoerende dus daar kom ik nooit achter
Vaagjes doet dit mij denken aan Johnny Cash & June Carter- If I Were A Carpenterquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:00 schreef Kamphuys het volgende:
henny says:
hoe heet zo'n heel cheezy duet tussen volgens mij ene bonny
Loonslaaf says:
Bonny St. Claire?
henny says:
moet ff een nummer een beetje aanpassen voor de bruiloft
henny says:
nee st claire is nederlands toch?
Loonslaaf says:
ja maar dat is dus niet
Loonslaaf says:
hmmz
Loonslaaf says:
een duet
Loonslaaf says:
meer tips aub
henny says:
het is echt enorm cheezy, in de zin ik hou van jou ondanks ..... repy: ja ik hou ook van jou....., en dan in het engels
henny says:
als je m hoort weet je het wel
henny says:
maar tja.........
Loonslaaf says:
duet met een vent?
henny says:
ja volgens mij met een cowboy hoed
henny says:
misschien heet ze wel geen bonny
Loonslaaf says:
hahahahaha
henny says:
hoe heten die twee enorm bekende country achtige lui
henny says:
spelen altijd samen
henny says:
blonde del
Iemand die hier kaas van kan maken?
Die 2 country figuren zijn Grant & Forsyth zekerquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:00 schreef Kamphuys het volgende:Lang verhaal.......
quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:34 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Kheb nog niet geluisterd maar ik ga er vanuit dat het is:
De Jeugd van Tegenwoordig - Watskeburt
Hij wist me te vertellen dat die het niet waren. 90% kans dat hij Dolly Parton bedoelt. En dan een cheesy liedje met teksten over I love you etc....quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:14 schreef HV het volgende:
[..]
Die 2 country figuren zijn Grant & Forsyth zeker....kan bijna niet missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |