abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27258934
zo ik was dus ook aan t kijken maar ik zoek dat andere nummer , volgens mij was t radiohead en kon zo snel ff geen text horen maar als iemand t gezien heeft !
pi_27259162
Vorige week kwam ik een filmpje tegen op een weblog en nu ben ik zeer geintresseerd geraakt in de muziek die op de achtergrond speelt, om precies te zijn op 4:36. Weet iemand in welke categorie deze muziek valt of mischien wel wie de muziek gemaakt heeft?

http://abum.com/files/Movies/flight_stunts.wmv

Niemand?

Heb hem ook al in het vorige topic gepost!

thx anyway!
pi_27259581
quote:
Op zondag 22 mei 2005 22:49 schreef Marsmellow het volgende:
Vorige week kwam ik een filmpje tegen op een weblog en nu ben ik zeer geintresseerd geraakt in de muziek die op de achtergrond speelt, om precies te zijn op 4:36. Weet iemand in welke categorie deze muziek valt of mischien wel wie de muziek gemaakt heeft?

Niemand?

thx anyway!
volgens mij is t iets van enya ofzo?
pi_27260457
uhhh help nog steeds please?
pi_27262905
quote:
Op zondag 22 mei 2005 22:42 schreef mother-mother het volgende:
zo ik was dus ook aan t kijken maar ik zoek dat andere nummer , volgens mij was t radiohead en kon zo snel ff geen text horen maar als iemand t gezien heeft !
http://www.rtl.nl/soaps/rozengeurenwodkalime/makingoff/muziek.xml
Kijk hier eens???
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_27263016
quote:
radiohead t was dus coldplay met scientist
thanx
pi_27263436
Ik weet het moet het vaak vragen maar wederom hulp nodig met het zoeken naar een orginele nummer... Wederom heb ik een klein stukje uit een remix geknipt. Kan iemand mij vertellen hoe het orginele nummer heet waar dit stukje uit komt.

Klik hier om het fragment te beluisteren (208 Kb)
pi_27268040
Ik ben op zoek naar een nummer van Within Temptation... Ik hoorde dit lied tijdens Pinkpop. Het was een heel rustig lied, dus bijna geen drums of gitaren erdoor heen... ik hoop dat iemand me een beetje kan helpen...
  maandag 23 mei 2005 @ 11:11:40 #34
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_27268305
Okee, ik heb een liedje gehoord gisteren, een nummer die vrij Amerikaans klinkt met een mannenstem die geregeld zingt: "Put your faith in the goldmine". Dacht ik, want ik kan het niet vinden via google
  maandag 23 mei 2005 @ 11:30:53 #35
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_27268903
Iemand die mij kan helpen met mijn zoektocht naar het nummer?
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
pi_27270724
Oke ik zoek de titel van het nummer van Beth Hart wat ze gezongen heeft op Pinkpop en nu vaak op 3fm draaien. Kan het op de site niet vinden :/
  maandag 23 mei 2005 @ 14:36:22 #37
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27275280
ik zoek een nummer, doet erg enigma achtig aan qua muziek.
en je hoort er veel gepraat door, het gaat over de ramp met de titanic.
het begint oom met gepraat, soort nieuwsberichtover de titanic zeg maar.
lekkere muziek. iemand enig idee vanwiedit is?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_27275385
quote:

Niemand?

thx anyway!
Volgens mij gewoon standaard Lounge-muziek. Maar Enya heeft inderdaad een beetje van deze muziek.
pi_27275468
quote:
Op maandag 23 mei 2005 12:24 schreef Mellone het volgende:
Oke ik zoek de titel van het nummer van Beth Hart wat ze gezongen heeft op Pinkpop en nu vaak op 3fm draaien. Kan het op de site niet vinden :/
http://www.bethhart.com/discography.html

Verschillende nummers van haar, zal hij vast wel tussen staan
pi_27277323
quote:

Niemand?

thx anyway!
Dat klinkt me een beetje Iers, doet me denken aan films als Braveheart.. of wacht, in Gladiator wordt ook dergelijke muziek gebruikt als ik me niet vergis. Probeer eens beetje die soundtracks te vinden...
pi_27281911
Dat deuntje doet mij ook denken aan Braveheart, het lijkt namelijk erg veel op "Gift Of A Thistle" een soundtrack van Braveheart... tis em nie maar lijkt er wel veel op. Kan je hierbij helaas nie verder helpen.

Iemand die mij al kan helpen met de vraag die ik stelde 9 berichten hierboven... :S
  maandag 23 mei 2005 @ 18:39:20 #42
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_27283172
quote:
Op maandag 23 mei 2005 01:44 schreef Scarafax het volgende:
Ik weet het moet het vaak vragen maar wederom hulp nodig met het zoeken naar een orginele nummer... Wederom heb ik een klein stukje uit een remix geknipt. Kan iemand mij vertellen hoe het orginele nummer heet waar dit stukje uit komt.

Klik hier om het fragment te beluisteren (208 Kb)
Ik weet niet zeker of je deze bedoeld maar :
Tanto Metro & Devonte- Everyone falls in Love Sometimes

[ Bericht 1% gewijzigd door Koepert op 23-05-2005 18:40:01 (typo) ]
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_27284308
Yeps... danke schon! (Y)
  maandag 23 mei 2005 @ 19:30:17 #44
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_27284728
Leuk nummer
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  maandag 23 mei 2005 @ 20:27:42 #45
111790 san-dy
zanderig
pi_27286861
Ik ben op zoek naar het nummer van de reclame van de chevrolet matiz... Iemand enig idee?
pi_27287177
quote:
Op maandag 23 mei 2005 20:27 schreef san-dy het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer van de reclame van de chevrolet matiz... Iemand enig idee?
Deze??

Volgens http://www.ster.nl

Adverteerder/merk: Daewoo
Product: Auto's
Titel commercial: Daewoo Matiz
Reclamebureau: Van Walbeek Etcetera
Eerste uitzending: 22 juli 2003
Afkomst muziek: Opdrachtmuziek
Oorspronkelijke titel: Driver
Uitvoerende(n): Dimitry Milanov
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
  maandag 23 mei 2005 @ 20:48:44 #47
111790 san-dy
zanderig
pi_27287597
quote:
Op maandag 23 mei 2005 20:37 schreef -Marjo- het volgende:

[..]

Deze??

Volgens http://www.ster.nl

Adverteerder/merk: Daewoo
Product: Auto's
Titel commercial: Daewoo Matiz
Reclamebureau: Van Walbeek Etcetera
Eerste uitzending: 22 juli 2003
Afkomst muziek: Opdrachtmuziek
Oorspronkelijke titel: Driver
Uitvoerende(n): Dimitry Milanov
Deze is van de daewoo matiz, zoek die van de chevrolet (reclame met een gele auto). Best wel hip nummer, wordt ook vaak in de Paradiso gedraaid volgens mij...
  maandag 23 mei 2005 @ 21:05:34 #48
111790 san-dy
zanderig
pi_27288189
Die van de chevrolet reclame bedoel ik bij nader inzien niet... Chevrolet gebruikt voor elke reclame hetzelfde nummer, maar die is het dus niet... Iets met boom in de titel. Maarja, daar kunnen jullie vast niets mee.
pi_27288325
quote:
Op maandag 23 mei 2005 21:05 schreef san-dy het volgende:
Die van de chevrolet reclame bedoel ik bij nader inzien niet... Chevrolet gebruikt voor elke reclame hetzelfde nummer, maar die is het dus niet... Iets met boom in de titel. Maarja, daar kunnen jullie vast niets mee.
Fine Young Cannibals - Good Thing...

Dit nummer wordt in 3 Chevrolet reclames gebruikt.
Maar je had zelf best ook effe op Ster.nl kunnen kijken...
Woeiii - Blog
  maandag 23 mei 2005 @ 21:17:23 #50
111790 san-dy
zanderig
pi_27288604
Weet niet wat je bedoelt hoor. Probeer net te zeggen dat ik daar heb gekeken, maar dat ik die bij nader inzien NIET bedoel. Maarja, ik zoek wel ff verder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')