Vaagjes doet dit mij denken aan Johnny Cash & June Carter- If I Were A Carpenterquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:00 schreef Kamphuys het volgende:
henny says:
hoe heet zo'n heel cheezy duet tussen volgens mij ene bonny
Loonslaaf says:
Bonny St. Claire?
henny says:
moet ff een nummer een beetje aanpassen voor de bruiloft
henny says:
nee st claire is nederlands toch?
Loonslaaf says:
ja maar dat is dus niet
Loonslaaf says:
hmmz
Loonslaaf says:
een duet
Loonslaaf says:
meer tips aub
henny says:
het is echt enorm cheezy, in de zin ik hou van jou ondanks ..... repy: ja ik hou ook van jou....., en dan in het engels
henny says:
als je m hoort weet je het wel
henny says:
maar tja.........
Loonslaaf says:
duet met een vent?
henny says:
ja volgens mij met een cowboy hoed
henny says:
misschien heet ze wel geen bonny
Loonslaaf says:
hahahahaha
henny says:
hoe heten die twee enorm bekende country achtige lui
henny says:
spelen altijd samen
henny says:
blonde del
Iemand die hier kaas van kan maken?
Die 2 country figuren zijn Grant & Forsyth zekerquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:00 schreef Kamphuys het volgende:Lang verhaal.......
quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:34 schreef Yonderboi het volgende:
[..]
Kheb nog niet geluisterd maar ik ga er vanuit dat het is:
De Jeugd van Tegenwoordig - Watskeburt
Hij wist me te vertellen dat die het niet waren. 90% kans dat hij Dolly Parton bedoelt. En dan een cheesy liedje met teksten over I love you etc....quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:14 schreef HV het volgende:
[..]
Die 2 country figuren zijn Grant & Forsyth zeker....kan bijna niet missen
Duet met Kenny Rogers misschien? Dacht dat 't wel makkelijk te vinden was, maar ze heeft best wel veel nummers gemaaktquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:16 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Hij wist me te vertellen dat die het niet waren. 90% kans dat hij Dolly Parton bedoelt. En dan een cheesy liedje met teksten over I love you etc....
Islands in the stream- Dolly Parton & Kenny Rogersquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:38 schreef HV het volgende:
[..]
Duet met Kenny Rogers misschien? Dacht dat 't wel makkelijk te vinden was, maar ze heeft best wel veel nummers gemaakt.
http://www.dollyon-line.com/archives/singles.shtml Misschien dat ie hier tussen staat.
Da's Don Rosenbaum - Swimming Into Deep Waterquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:08 schreef Lybo het volgende:
Hallo allemaal;
kan iemand mij helpen aan de titel of uitvoerende artiest van een liedje dat ongeveer zo gaat:
I'm swimming into deep water,
would U help me one more time......
Dank je wel voor de reactie!quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:14 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Da's Don Rosenbaum - Swimming Into Deep Water
Maar is Google niet makkelijker dan de vraag hier posten?
blur - song 2 ?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:56 schreef MichielPH het volgende:
Meest selcht onmschreven nummer ooit:
poppie/lichte rock, jaren 70/80. In het refrein zingen/zeggen ze 'woohoo'. Dit woohoo zeggen ze dus wel vrij duidelijk.
Kom maar op met de lijsten!
Juno Reactor- Masters of the Universequote:Op donderdag 26 mei 2005 04:47 schreef Yosomite het volgende:
Op de weblog
http://weblog.fok.nl/blog/7017
het filmpje met basejumping wordt om het eerste achtergrondliedje gevraagd.
Nu ook door mij.
Iemand enig idee?
Dano Draaide hem op HouseQlassics 2004 maar of ie origineel van hem is weet ik niet, maar t nummer heet in ieder geval; "Ik Heb een Hekel aan (de) Politie" van dus (O.a.) Danoquote:Op donderdag 26 mei 2005 01:15 schreef back2earth het volgende:
Iemand toevallig gisteren op SlamFM in de creep show, dat nummer gehoort, waarin ze zingen/schreeuwen:
"Ik heb een hekel aan politie".
Was een stevig hardcore nummertje..
Maar ben titel/artiets vergeten
Bedankt hoor, ik ga naar ze op zoek.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:49 schreef Koepert het volgende:
[..]
Da Bootleggers- Bitches and Ho's
of
Neophyte & Evil Activities - ???? En dat is dan de 'originele' Hardcore versie
The Good Men - Give It Upquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:08 schreef TheRoman het volgende:
Beste mensen!
Van wie is dat nummer met als lyrics:
"Giving it up, giving it up, huh"
Sunclub ofzo? Kan het nergens vinden!
Help!
Met veel trommels en zo? Beetje oud nummer al?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:08 schreef TheRoman het volgende:
Beste mensen!
Van wie is dat nummer met als lyrics:
"Giving it up, giving it up, huh"
Sunclub ofzo? Kan het nergens vinden!
Help!
die bedoelde ik ookquote:
Bedankt voor de reactie.quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:14 schreef Koepert het volgende:
[..]
Juno Reactor- Masters of the Universe
Queens of the Stone Age misschien? In de clip van "Go with the flow" (dacht ik) zit veel roodquote:Op donderdag 26 mei 2005 08:57 schreef Omega het volgende:
Vanochtend was er een clip op MTV (bring the noise) van een rock band met heel veel rode kleuren op de achtergrond. Ze waren na Anouk en voor waskebeurt. Ongeveer half 9
Nee die was het inderdaad niet. Ze zijn aan het optreden in een lege loods en de lampen achter hun zijn rood. De zanger heeft een beetje wild haar (niet heel lang) en een dun sikje.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:48 schreef Mark het volgende:
[..]
Queens of the Stone Age misschien? In de clip van "Go with the flow" (dacht ik) zit veel rood
Wilde gok; Black Rebel Motorcycle Clublquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:50 schreef Omega het volgende:
[..]
Nee die was het inderdaad niet. Ze zijn aan het optreden in een lege loods en de lampen achter hun zijn rood. De zanger heeft een beetje wild haar (niet heel lang) en een dun sikje.
In iedergeval bedankt voor je reactie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |