Dankjequote:Op donderdag 26 mei 2005 09:23 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dano Draaide hem op HouseQlassics 2004 maar of ie origineel van hem is weet ik niet, maar t nummer heet in ieder geval; "Ik Heb een Hekel aan (de) Politie" van dus (O.a.) Dano
ow dat kan ook; ik heb de desbetreffende uitzending niet gehoord (maar playlist staat vast wel op i-net ) maar dit is dan zeg maar t origineelquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:48 schreef back2earth het volgende:
[..]
Dankjezal is ff zoeken.
Maar dacht trouwens wel dat Theo zei dat het een nieuw nummer was..?
Misschien een idee om naar de maker van de website: http://www.swampdogg.com/homepage.htm te mailen? Die moet het toch wel weten als fanquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:37 schreef Desensitized het volgende:
Ik zoek niet zozeer een nummer of artiest, maar wel een songtekst [hoop dat dit het goede topic is].
Het gaat om Swamp Dogg - The World Beyond.
Kan iemand mij daaraan helpen?
Alvast heel erg bedankt!!
Audioslave?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:50 schreef Omega het volgende:
[..]
Nee die was het inderdaad niet. Ze zijn aan het optreden in een lege loods en de lampen achter hun zijn rood. De zanger heeft een beetje wild haar (niet heel lang) en een dun sikje.
In iedergeval bedankt voor je reactie.
Ok ik ga die zoeken, bedankt iedereen die heeft nagedacht erover.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:08 schreef Desensitized het volgende:
Ja die nieuwe Audioslave - Be Yourself
En HV, dankjewel.
Nothing lasts forever - Gene loves Jezebelquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:01 schreef Sannehieke het volgende:
Hoe heet het liedje dat je hoort tijdens de voorstukjes van rozengeur en wodka lime, tijdens de reclames??
Minus nog iemandquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:44 schreef Geqxon het volgende:
/edit: Yes + Nog iemand - Owner of a lonely heart was het dus
Max Graham vs YES - Owner of a lonely heartquote:
RMB - Springquote:Op donderdag 26 mei 2005 23:15 schreef Malchevia het volgende:
Ik zoek een techno nummer van een jaar of zeven geleden. Het begint met een een slome slepende toon waarin het 'riedeltje' van het nummer traag/ slepend en een beetje vals wordt gespeeld. Het is een vrij snel nummer met een stevige beat en een dame die als in trance heel snel iets zingt wat lijkt op: the spring, the earth, the love, the air, the..., the..., the... enz...
Zucht... Snapt iemand waar ik het over heb?
Niemand?quote:Op maandag 23 mei 2005 23:18 schreef fratsman het volgende:
Ik zoek de happy hardcore versie van Heino's "Die lustigen holzhackerbub'n" Begint met ontzettend melig gejodel om vervolgens te starten met de HH-beat en de melodie van het origineel.
Iemand er bekend mee?
Nee, want die ken ik wel.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 10:21 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
'Tiroler Kaboemsch' van Charly Lownoise en Mental Theo
The living years- Mike and the Mechanicsquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:44 schreef reinierb het volgende:
Dames en heren, ik zoek de artiest (man/ groep) en titel van een nummer. Dit nummer is heel speciaal voor mij, zeker nu mijn dochtertje op het punt staat geboren te worden en ik daar helaas mijn ouders bij moet missen.
Een zinnetje van de tekst:
I wasn't there when my father past away
en het heeft te maken met het geboren van zijn dochtertje (I can hear his voice in my daughters new born tears)
Alvast heel erg bedankt!!!
De laatste keer (gister geloof ik) dat ik een voorstukje er van zag .. :quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:01 schreef Sannehieke het volgende:
Hoe heet het liedje dat je hoort tijdens de voorstukjes van rozengeur en wodka lime, tijdens de reclames??
Was dus wel Keane (everybody's changing)quote:Op vrijdag 27 mei 2005 03:20 schreef Kamigot het volgende:
Ik hoorde een paar keer een nummer op de radio en ik geloof dat het een wat nieuwer nummer is.
Coldplay stijl, geloof dat het engels. Iets met I love to love you baby erin ofzow
Ik heb al het een en ander beluisterd maar nog niks kunnen vinden. Het is een man die zingt met een vrij hoge stem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |