hmm... dit nummer ken ik namelijk wel van Schiphol Airport.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:06 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Mooi nummer maar deze bedoel ik niet.
Volgens mij wordt Schiphol Airport alleen door de weeks uitgezonden, dan moeten jullie maar eens ff naar dat begin luisteren, wat mooi.![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:07 schreef Sweet-Me het volgende:
Ik twijfel over SHE, maar dat liedje is het niet een echt poppy liedje waarvan je zin krijgt om te dansen, zingen en lachen. Ik denk steeds SHE met I'll be there for you
....maar heb niet zoiets van HEY *PLING* dat is hem!
... tis ook echt een vriendinnen liedje
Okay... We're looking 4 a "Pling"quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:16 schreef Sweet-Me het volgende:
hihi ja ook al zon bekent liedje
maar helaas ook niet
echt zoiets als SHE, alleen heb ik niet die *PLING* dat is hem
Enigma - Return to innocence?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:04 schreef stephanie_xx het volgende:
Tja, ik zoek al best lang een nummer, maar heb geeeeeeeen idee hoe ik het moet omschrijven. Er word namelijk niet in gezongen, alleen ' gehumt'.![]()
Het is een heel relaxed nummer, gaat iets van.. a-ie-eeh-a-ieh-ehhIk denk dat het Afrikaans is oid, het word nog wel eens gedraaid in bv winkels maar tis volgens mij best een oud nummer. dit nummer heeft een betekenis voor mij en ik zou hem graag willen hebben, maar ja, hoe zoek je zoiets he.
![]()
Als iemand enig idee heeft (waarschijnlijk niet) ben ik heeeeel dankbaar![]()
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:15 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bewitched - C'est la vie [1998] -> behoorlijk vrolijk![]()
Lenny Kravitz - If you can't say noquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:36 schreef sweex het volgende:
Ik hoor nu wat over het liedje uit Schiphol Airport, maar hoe heet ie nu dus?
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:12 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]![]()
Daar was ik vroeger een groot fan van
De enige fan die ze haddenquote:
Niet niet, i blame it on the weatherman was o+quote:
waarschijnlijk wel ja geweldig nummer, en ik heb m nogquote:
mijn collectie:quote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:38 schreef Dakota het volgende:
[..]
Niet niet, i blame it on the weatherman was o+
Bad candy? of is dat alweer 2000+?quote:Op zondag 29 mei 2005 10:41 schreef Sweet-Me het volgende:
Hahaha ik weet niets meer zeker van het liedje, dat is het frustrerende. wel zeker is dat SHE is uitgesloten deze heb ik gedownload. het kan engels zijn het kan nl zijn, alles kan het zijn. ik weet alleen dat het een meidengroep is, met een lekker uptempo/poppy nummer uit medio jaren 90. spice girls, she, bwitched uitgesloten
Dat album heet Marcoquote:Op zondag 29 mei 2005 11:31 schreef thedutchduke het volgende:
Ik zoek de titel van het album waar het nummer Marco Borsato - Alles kwijt op staat...iemand??
Van t album 'marco'geloof ikquote:Op zondag 29 mei 2005 11:31 schreef thedutchduke het volgende:
Ik zoek de titel van het album waar het nummer Marco Borsato - Alles kwijt op staat...iemand??
Hey proleet t is de eerste keer dat ik erin participeerquote:Op zondag 29 mei 2005 11:45 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Correct. Er zijn meer topics op Fok! dan alleen deze btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |