quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
Welkom. Ik heb je er bij gezetquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:32 schreef sir_dalord het volgende:
leuk een hattrick topic
mijn naam is sir_dalord, en ik hattrick heet ik sirdalord. Ik speel momenteel VI en ben vorig seizoen derde geworden.
Owja, mijn teamnaam is lycky bullballs. Als het kan wil ik graag in het begin staan![]()
quote:en wat een bloedgeile openingspost zegwie heeft die gemaakt
quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:32 schreef sir_dalord het volgende:
leuk een hattrick topic
mijn naam is sir_dalord, en ik hattrick heet ik sirdalord. Ik speel momenteel VI en ben vorig seizoen derde geworden.
Owja, mijn teamnaam is lycky bullballs. Als het kan wil ik graag in het begin staan
en wat een bloedgeile openingspost zegwie heeft die gemaakt
hihi, dank je wel. Ik ben Hives aangenaam.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:38 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
hahaha, jij bent een grappig ventje zeg
hiquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:39 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hihi, dank je wel. Ik ben Hives aangenaam.
ik ben een wigger met blingbling. Telt dat ook?quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:40 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
hi
ik heb misschien een onbeschofte vraag, maar ben jij een neger?
ik heb niks tegen negers hoor, maar je praat zo enzo
nee, sorryquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:41 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik ben een wigger met blingbling. Telt dat ook?
kijk maar in het vorige topic voor mn foto's. Dan weet je wie de echte neger isquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:43 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
nee, sorry
dan ga ik maar verder lullen met die suriman, volgens mij is dat nen echte
geen zin meer?quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:40 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ow ja, voor wie het gemist heeft...
Ik doe geen awards meer enz... en zoek nog een opvolger voor de website...
Er is weinig animo vanuit de fed voor die 2 dingen...quote:
Misschien dat ik het wel doe... moek wel opschieten, maar heb deze week geen tijdquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:07 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Er is weinig animo vanuit de fed voor die 2 dingen...
Vandaar dat ik ze afstoot
hij had genoeg van tuinmannenquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:33 schreef DeHovenier het volgende:
ik heb gemist dat JD ermee stoppen....iemand een korte samenvatting?
Dan krijg je minder bezoekers dan normaal...quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:02 schreef ASSpirine het volgende:
Trouwens, mijn stadion is nog niet klaar als ik de beker speel, wat gebeurt er dan precies, hoe izt het met de toeschouwers?
bah, dus mijn 13 k zal niet eens volzitten???quote:Op woensdag 18 mei 2005 20:05 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Dan krijg je minder bezoekers dan normaal...
niet alsof je dan ineens wel gewonnen zou hebbenquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:10 schreef DeHovenier het volgende:
Fok!
Ben ik ook nog eens vergeten dat ik een friendly had met Pvrens!
*kreun*
Normaal duurt het toch maar 1 week? Ik heb zondagavond de verbouwing aangevraagd.... waarom duurt het nu opeens tot volgende week donderdag?quote:Bezig met werkzaamheden
Het stadion is omringd door hijskranen en bouwmateriaal. Waarschijnlijk zijn de werkzaamheden afgerond om en nabij 26-05-2005.
Idd......veel erger dan dit kan niet! Heb hem ook al ff gebericht en hem vooral veel succes in de competitie gewenstquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:32 schreef truSteh het volgende:
Rickiez Gangsterz![]()
Dat is nog erger dan mijn naam
staat voordat je het definitief aanvraagd toch tot hoelang het ongeveer gaat duren? Kan een dag langer of korter zijn...... Normaal duurt het trouwens iets langer dan 1 week dacht ikquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Normaal duurt het toch maar 1 week? Ik heb zondagavond de verbouwing aangevraagd.... waarom duurt het nu opeens tot volgende week donderdag?
Hehe dan vooral het uitzicht hequote:
Dat is het niet...quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:05 schreef Robar het volgende:
[..]
JD stopt met de site en de awards???
Dat komt als een donderslag bij een heldere hemel!!!
Maar goed, ik kan me voorstellen dat het te tijdrovend wordt!
Ben je wel supporter. Ik heb er ook eens heel lang op gewacht tot een vriend me erop wees dat je supporter moet zijnquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:19 schreef mark_03 het volgende:
Heb nog steeds m'n kampioensmedaille niet
Nee, dat ben ik nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:53 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ben je wel supporter. Ik heb er ook eens heel lang op gewacht tot een vriend me erop wees dat je supporter moet zijn
quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:02 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet
Maar als ik dat nu wel wordt, krijg ik dan wel m'n medaille?
wheheehequote:Op donderdag 19 mei 2005 18:02 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet
Maar als ik dat nu wel wordt, krijg ik dan wel m'n medaille?
Zoja, dan is mn minste balbezit in mn vorige seizoen 35%.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:44 schreef DeHovenier het volgende:
En dat balbezit, da;'s alleen voor de competitiewedstrijden?
Dit is het topic van de federatie... Mensen die daar lid van zijn, zijn dus ook supporter...quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:20 schreef One_conundrum het volgende:
het gaat maar over die kut federatie maar zoals ik zeg is meer dan de helft hier geen supporter
Hier mag alleen De Elite aan meedoenquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:09 schreef maniack28 het volgende:
Dames, opletten!!! De Fok!Awards!!!
Dirk Kuijt-award: Voor de topscoorder van de Fok!-Federatie
Heurelho da Silva Gomes-award: Voor de keeper met de minste doelpunten tegen van de Fok!-Federatie
WoW-award: Voor de grootste loser van fokhattrick
enquote:Wu Siu-Wo (57076896)
17 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Prathet Thai
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: uitstekend
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
Met name die 1e is liefquote:Mohd Hussein bin Ithnin (53259241)
19 jaar, matig in vorm, gezond
Een populair persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: Singapore
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Sinds wanneer heeft WoW ook een TU? En middenvelders? En vorm?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 07:04 schreef DaMadKow het volgende:
TU:
Vorm: +7 / -1
TSI: +3.310 / -490
Passing: +1
Een middenvelder gestegen in passing, verder een lekkere vormstijger... de enige die gezakt is in vorm is mijn clown
Volgende week nog een weekje passing, hopelijk stijgen er nog wat spitsen
quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:09 schreef maniack28 het volgende:
Co Adriaanse-award: Voor de beste clubprestatie
Grumpey, Jonks en qyn
CSKA Moscow-award: Voor de ploeg die met het minste balbezit toch wist te winnen
Ik heb nog nooit een wedstrijd gewonnen met minder dan 50% balbezit
Ajax-award: Voor de ploeg die het dit seizoen net niet redde
mangoworks ( op doelsaldo weer 3e geworden in IX.294), pvrens (zie: [Hattrick] Deel 68: Zijn de doelstellingen gehaald? en Neilpad (8e in V.232.)
Rinus Michels-award: Voor degene die het meeste heeft betekend voor de Fok!-Federatie
Johan-Derksen, sirdalord en komrad
Salomon Kalou-award: Voor degene die het meeste progressie heeft gemaakt dit seizoen
Komrad, ikzelf en Goten
Is al bekend, dat is: Daniel Dinsmore van Nokitel.Net (Mangoworks)
Heurelho da Silva Gomes-award: Voor de keeper met de minste doelpunten tegen van de Fok!-Federatie
11 goals tegen: Stanisław Owocki
Koei-award: Voor de hattricker wiens fout het meest memorabel was dit seizoen
sysrq (zie: [Hattrick] Deel 67: Kampioenen Ole Ole! )
Jose Mourinho-award: Voor de degene die het meest zeurt over zijn wedstrijden
hives, ikzelf (tegen Goten, toen ik 9-1 verloor in de Fok!Cup) en Goten (tegen sd toen in de Fok!Cup)
qyn, sirdalord en madkow
Ik heb de awards van JD overgenomen. Er kan vanaf vanavond t/m volgende week genomineerd worden. Iedereen kan 3 fokhattrickers nomineren voor iedere award, met uitzondering van: de CSKA Moscow-award, de Dirk Kuijt-award en de Heurelho da Silva Gomes-award. Die liggen al vast, ik ga vanavond opzoeken wie dit zijn
1. Ik ga voor Grumpelix, zo een team in de VI, das gewoon klasse!
2. Daarnaast vind ik het winnen van de FOKcup ook een erg goede prestatie van Pekel!
CSKA Moscow-award: Voor de ploeg die met het minste balbezit toch wist te winnen
MatchID:36021852 - 49% balbezit, 3-0 gewonnen.
Beter heb ik niet voor je
Oei, das lastig
Ik zou het niet weten.......
Wie zijn er allemaal tweede geworden?
Rinus Michels-award: Voor degene die het meeste heeft betekend voor de Fok!-Federatie
1. JD, vanwege zijn continue inzet en betrokkenheid.
2. Hives vanwege zijn wijze raad aan beginnende hattrickers en andere belangrijke werkzaamheden.
3. Eigenlijk is dit een groep, namelijk de Fok!cup organisatoren/medewerkers. De opzet(site) was erg mooi dit seizoen, alleen jammer dat die op een gegeven moment niet meer up to date was.
4. kleine nominatie voor mezelf, was veel werk hoor de openingsbanner
Salomon Kalou-award: Voor degene die het meeste progressie heeft gemaakt dit seizoen
Moeilijk,
1. Jonks laat wekelijks zien enorme progressie te maken met onder andere zijn trainingsupdates.
2. Ikzelf heb vorig seizoen de overstap gemaakt naar trainen en sindsdien is mijn gemiddelde TSI gestegen van 2000 naar 3000, mijn gemiddelde leeftijd is gezakt van 25 naar nog geen 22, mijn gemiddeld aantal sterren per wedstrijd is gestegen van 32 naar 36,5 en waarschijnlijk begin dit seizoen 38. Ik vind dat ik enorm ben gegroeid het laatste seizoen.
3. Grumpelix blijf ik erg indrukwekkend vinden!
Ik niet in ieder geval, maar hier kun je niet voor nomineren lijkt me
Dat zal ik ook niet zijn, wederom geen nominatie mogelijk.
Goh......... weet ik zo ff niet. Zo waar hebben Maniack en Koei zich gedeisd gehouden!
Kan iemand even mijn geheugen opfrissen?
Hier kan ik er geen drie voor nomineren, dat is ongetwijfeld DA HIVES ! End of discussion
Ik vind mezelf eigenlijk wel een loser.
Gewoon met 25 punten slechts op de vijfde plaats eindigen.
Er zijn er maar weinig die met dat na doen.
Kan iedereen het aantal doelpunten dat hij tegen heeft gehad en de competitiewedstrijd (met matchid) die hij met het minste balbezit heeft gewonnen even posten? Dan scheelt dat een hele hoop (onmogelijk) zoekwerk, mijn dank is groot
AJB: 5. Robarka 14 34 - 21 25
De wedstrijd staat bij de award!
Wat je goedkoop noemtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:52 schreef maniack28 het volgende:
uitbreiden... is nu toch nog goedkoop?
Tsja, daar zit ik al ruim bovenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:38 schreef maniack28 het volgende:
Nou... straks is het gewoon 2x zo duur, met uitzondering van de opstartkosten, maar dat compenseer je nooit als je in 1x naar 30k gaat...
Kusjequote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:01 schreef SuperWeber het volgende:
Btw nog even een mededeling voor JD.
Ik heb JD nl. vaker horen klagen over geen animo. Nu ben ik ook iemand die er niet veel over zegt. En dit is de eerste ronde dat ik mijn stem heb laten horen over de awards. Juist omdat het nu wat achteruit loopt, maar ik vond het wel altijd leuk om even te lezen. Mijn award staat dan ook nog steeds vrolijk op de televisie. Ik heb altijd veel waardering gehad voor de dingen die je gedaan hebt JD. Ook de site bekijk ik af en toe wel. iig ik vind het jammer JD. Alsnog bedankt voor de moeite.
sow, ff mijn TUquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:09 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb de awards van JD overgenomen. Er kan vanaf vanavond t/m volgende week genomineerd worden. Iedereen kan 3 fokhattrickers nomineren voor iedere award, met uitzondering van: de CSKA Moscow-award, de Dirk Kuijt-award en de Heurelho da Silva Gomes-award. Die liggen al vast, ik ga vanavond opzoeken wie dit zijn
Co Adriaanse-award: TimmyAsd
Dit is zo overduidelijk de verdiende winnaar van de adriaanse award. De prestaties van grumpey, madkow en qyn waren zeker goed, maar timmy heeft in zijn eerste jaar het voor elkaar gekregen om, via een p/d duel, meteen naar V te promoveren. Ik vind dat verbijsterend
CSKA Moscow-award: ik niet iig
Ajax-award:
Refused, need i say more
Rinus Michels-award:
Johan-derksen. Punt.
Salomon Kalou-award: Hoewel in de naam verkeerd vind voor deze award, wil ik graag Hives nomineren. Waarom? Omdat hij het voor elkaar heeft gekregen om toch in VI te blijven. Maar vooral de manier waarop: hij is gewoon doorgegaan met zijn trainingen en heeft nauwelijks tot geen paniekaankopen gedaan. Als je dan op deze manier in VI blijft, lijkt het me duidelijk dat je een goede progressie hebt gemaakt
Dirk Kuijt-award: Staat op de fedstat site
Heurelho da Silva Gomes-award: Idem
Koei-award: Daar kom ik later op terug, omdat ik die ff vergeten ben
Jose Mourinho-award: Sjarkie
WoW-award: Joralf. Niet alleen is zijn hele clan weggelopen van hem door wow, ook spreekt niemand van wow spelend fokhattrick hem meer aan
laffie is gestegenquote:Hans Läfvengren (45340564)
18 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 6 470
Loon: 1 488 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: lycky bullballs
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: briljant Spelhervatting: slecht
Ik heb JD zijn inspanningen altijd weten te waarderen. in tegenstelling tot mij blijft hij al zijn taken met evenveel passie uitvoeren.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:01 schreef SuperWeber het volgende:
Btw nog even een mededeling voor JD.
Ik heb JD nl. vaker horen klagen over geen animo. Nu ben ik ook iemand die er niet veel over zegt. En dit is de eerste ronde dat ik mijn stem heb laten horen over de awards. Juist omdat het nu wat achteruit loopt, maar ik vond het wel altijd leuk om even te lezen. Mijn award staat dan ook nog steeds vrolijk op de televisie. Ik heb altijd veel waardering gehad voor de dingen die je gedaan hebt JD. Ook de site bekijk ik af en toe wel. iig ik vind het jammer JD. Alsnog bedankt voor de moeite.
Idd ik ga de radio missen andersquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:57 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
Ik heb JD zijn inspanningen altijd weten te waarderen. in tegenstelling tot mij blijft hij al zijn taken met evenveel passie uitvoeren.
Helaas is er al een tijdje sprake van een teruglopende animo betreffende de activiteiten van de fed. Dit is jammer, maar ook niet onverwachts. Ik denk dat we eerlijk moeten zijn dat de site niet zo succesvol is geworden als we aanvankelijk hadden gehoopt en gedacht. Ondanks het fantastische werk wat JD heeft gedaan, kan nu alleen maar worden geconcludeerd dat een site momenteel niet iets is waar fokhattrick op wacht.
Wat betreft de awards ben ik iets positiever. De reden dat de vorige awards niet zo succesvol waren, was meer omdat het awards waren waar je niet zoveel aan kon doen. Neemt niet weg dat het initiatief wederom van JD kwam.
Dan hebben we nog de radio. Dat is een twijfelgeval. Iedere keer als ik denk: nu is het genoeg geweest, komen er ineens weer luisteraars bij. Als ik mijn wedstrijden bekijk, zet ik de radio altijd aan, omdat ik het leuk vind om te luisteren. Ik hoop daarom dat JD hiermee toch doorgaat. Misschien kunnen we de volgende keer skype koppelen aan de radio. Dat zou heel mooi zijn
quote:Jose Mourinho-award: Voor de degene die het meest zeurt over zijn wedstrijden
Hier kan ik er geen drie voor nomineren, dat is ongetwijfeld DA HIVES ! End of discussion
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:57 schreef SuperWeber het volgende:
Hives idd (Bovendien zeurt Hives altijd, dus hij verdient deze award wel)
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:57 schreef SuperWeber het volgende:
1. Sirdalord (dit is de verrekte eikel die ermee begonnen is)
enquote:Murat Schiltknecht [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 4 130, 19 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: zwak Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
quote:Dik Derissen [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 4 300, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: rampzalig Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:46 schreef maniack28 het volgende:
hahahahaaha
@Hives: Mag ik volgende keer team-van-de-drie-weken zijn?
Deze jongen hier begrijpt het.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:15 schreef One_conundrum het volgende:
Ik nomineer Chen voor alles.
ja ik ook. Al zal mijn YP zoals gewoonlijk wel weer zwaar k*t zijn en direct terug naar huis gezonden worden, maar goed, het gaat om het idee.quote:
anders log je even in op je eigen nickquote:Op zondag 22 mei 2005 11:57 schreef Shakira007 het volgende:
whoohoo
*pats momentje*
Vorig seizoen noemde een aantal managers het al onverantwoord dat ik mijn stadion van 7000 naar 46251 plaatsen uitbreidde (wie had gedacht dat ik in VII nog 41116 man publiek zou lokken :p) dit seizoen doe ik weer iets geks, ik ben namelijk naar VI gepromoveerd dus tijd voor wat extra plaatsen in het Royal Pimp Palace
Vanmorgen de opdracht gegeven om uit te breiden naar 70 000 plaatsen (met extra veel vip & covered seats).
Ben benieuwd hoe dat gaat lopen
als ik derde word dan zegt dat wat over mijn team denk ik...quote:Op zondag 22 mei 2005 15:42 schreef komrad het volgende:
gegarandeerd bij de top 4 iig dan assprine mss wel gegarandeerd 3e. Leuk is dat voor het team dat derde wordt
Rob
nachten wakker liggen, hopen op een schitterende pull die je spontaan multi-miljonair zal maken...quote:Op zondag 22 mei 2005 18:38 schreef JJHelder het volgende:
en wat word et voor jeugdpull straks......:??? P:)
Goedquote:Op zondag 22 mei 2005 18:38 schreef komrad het volgende:
hoi JD, hoessie? Nog wel een beetje zin in hattrick??
ik heb trouwens hier een toegang meer tot MIRCquote:Op zondag 22 mei 2005 18:39 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Goed
Zeker!!! Dat ik geen awards of site meer wil doen, wil niet zeggen dat ik mijn liefde voor hattrick kwijt ben
Ik ben voor een compleet Fokhattrick bondscoach-teamquote:Op zondag 22 mei 2005 12:23 schreef DeHovenier het volgende:
Dit nog:
22-05-2005 Verkiezingstijd
Het is weer tijd om een nieuwe bondscoach te kiezen. De verkiezingen beginnen morgen en kunnen hier worden gevonden. Ga langs op het forum, lees de speeches van de kandidaten en meng je in het debat, maar denk daarbij om de gedragsregels!
Gaat SD weer meedoen?
ik heb al werk hoor lortnocquote:Op zondag 22 mei 2005 19:31 schreef Lortnoc het volgende:
Ik niet, heb echt geen tijd meer de laatste tijd. En in de zomer ook zeker niet en daarna hoop ik toch een full-time baan te hebben (al willen dat wel meer mensen of niet Komrad).
Ik denk dat Grumpey en Jonks best hoog zouden kunnen eindigen, maar dan moeten ze wel willen natuurlijk.
Leuk om mee te beginnenquote:
Bing Klein Obbink (65590737)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 120
Loon: 533 ¤/week
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
daar heb jij weer gelijk in. trouwens zouden ze ook in 18 ipv 17 trappen?quote:Op zondag 22 mei 2005 20:04 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Daar hebben de Noobs geen verstand van![]()
Ik dwing anders altijd pech afquote:Op zondag 22 mei 2005 20:57 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik heb het hele verhaal niet gevolgd
En geluk dwing je af
Idd, maar ik ga hem mooi zelf trainen, levert hij wat meer op, ik ga er toch wel een paar miljoen voor vangen..quote:
dat is misschien wel wat veel gevraagd lijkt me zo.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:16 schreef Uddel het volgende:
[..]
Idd, maar ik ga hem mooi zelf trainen, levert hij wat meer op, ik ga er toch wel een paar miljoen voor vangen..
Morgen vul ik um ff inquote:Op zondag 22 mei 2005 22:16 schreef maniack28 het volgende:
ja, ik heb de mijne te koop gezet voor 1k.. dat moet ik er wel voor kunnen krijgen
Ennuh..... waar blijven die awardnominaties nou?
Hehe, niet als ik hem doortrain tot z'n 19e of 20e..quote:Op zondag 22 mei 2005 22:20 schreef komrad het volgende:
[..]
dat is misschien wel wat veel gevraagd lijkt me zo.
trouwens, iemand die weet wat een uitmuntend def met goed wing (die morgen 19 wordt) op kan leveren
dat is wel erg lange termijn.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:21 schreef Uddel het volgende:
[..]
Hehe, niet als ik hem doortrain tot z'n 19e of 20e..
Redelijk scoren, maar waardeloos passen......zou ik 'm kunnen verkopen? Ik denk het niet.quote:Jonathan Sitters (65613735)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 190
Loon: 529 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: goed
is et alleen maar voor Fok!Federatie leden?quote:Op zondag 22 mei 2005 22:16 schreef maniack28 het volgende:
ja, ik heb de mijne te koop gezet voor 1k.. dat moet ik er wel voor kunnen krijgen
Ennuh..... waar blijven die awardnominaties nou?
haha ik wacht geduldigquote:Op maandag 23 mei 2005 00:04 schreef DeHovenier het volgende:
Dat weet ik niet
Misschien kan iemand anders je inlichten, maar zo laat op de avond zou ik er niet op rekenen.
ook voor niet leden dacht ikquote:Op zondag 22 mei 2005 23:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
is et alleen maar voor Fok!Federatie leden?
of ook voor de gewone man zoals ik![]()
VII, here i come.quote:Stadion: Bavianen vooruit! Arena (210874)
Eigendom van: Bavianen vooruit!
Land: Nederland
Regio: Amsterdam
Laatste verbouwing: 22-05-2005
Totale capaciteit: 30191
Staanplaatsen: 18818
Gewone zitplaatsen: 7698
Overdekte zitplaatsen: 2979
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 696
Mijn geluksgetal.quote:
tja, ik moet zeggen dat ik geen flauw idee heb wie ik zo moeten nomineren voor die awards want ik kom hier net een krap weekje. Dus dat schiet zo weinig op...quote:Op maandag 23 mei 2005 10:29 schreef maniack28 het volgende:
Van mij mag iedereen nomineren voor de awards... het zal me een worst wezen, jullie hebben nog tot donderdag en als er dan nog steeds zo weinig nominaties zijn, dan kunnen jullie het dit seizoen wel vergeten met die awards![]()
![]()
![]()
Da's de naam van mijn broertjequote:Op maandag 23 mei 2005 09:10 schreef Tim_G het volgende:
Kijk wat we nu weer uit onze juegdopleiding trekken!!![]()
Hylke Huf (65675231)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
heb hem er voor 50k opgezet en binnen 4 min had ik mijn eerste bod al binnen. Sandra's Boys ofzo.........tja....vrouwen & voetbalquote:Op maandag 23 mei 2005 12:55 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Da's de naam van mijn broertje
Hij kan overal spelen, behalve als keeper! Een mooie allrounder, maar wel een beetje waardeloos. Misschien kan je hem kwijt aan een VIII'er of lager.....dat zou wel moeten lukken.
Staat nu te koopquote:Nik Randewijk (65611635)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Total Skill Index (TSI): 1 140
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig
Amenquote:Op maandag 23 mei 2005 15:57 schreef -Raffie- het volgende:
Het competitieschema ziet er als volgt uit:
Ronde 1: 1-2, 3-4, 5-6, 7-8
Ronde 2: 6-1, 8-3, 2-7, 4-5
Ronde 3: 3-2, 5-8, 6-4, 7-1
Ronde 4: 1-4, 8-6, 2-5, 7-3
Ronde 5: 3-1, 5-7, 6-2, 4-8
Ronde 6: 1-8, 3-5, 2-4, 7-6
Ronde 7: 5-1, 6-3, 8-2, 4-7
Ronde 8 zoals ronde 7 maar met de andere ploeg als thuisploeg
Dit is speel schema
3-5-2, met middenvelders naar binnen en aanvallende wingers.... iedereen vindt het een bouttactiek maar heeft bij mij al 2x geresulteerd in een grote overwinningquote:Op maandag 23 mei 2005 16:23 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ga dus tegen de nummer 7
Welke tactiek gebruik je dan Joralf?
WoW-award: Voor de grootste loser van fokhattrick (met een dikkenatuurlijk)
Kan iedereen het aantal doelpunten dat hij tegen heeft gehad en de competitiewedstrijd (met matchid) die hij met het minste balbezit heeft gewonnen even posten? Dan scheelt dat een hele hoop (onmogelijk) zoekwerk, mijn dank is groot
quote:Op maandag 23 mei 2005 20:02 schreef Jonks het volgende:
Hoofdpersoon:
Erik-Rein Numan (31760700)
Delict:
Datum Gebeurtenis
23-05-2004 Afkomstig uit de jeugdopleiding van Dapp're Strijders.
Opvallende feiten:
Dat precies 1 jaar geleden onze aller bruin(st)e vriend deze waailap uit zijn jeugd trok.
Dat schneiderweisse, een studiegenoot en vriend van me, vandaag met trots zijn 4 ster middenvelder aan me laat zien die hij vandaag kocht voor een mooi bedrag.
23-05-2005 Gekocht Erik-Rein Numan van Torslandas SL 677 000 ¤ 3 770
Geschiedenis van de deliquent:
23-05-2005 Torslandas SL FC Schneiderweis 677 000 ¤ 3 770
16-03-2005 donald duck Torslandas SL 381 000 ¤ 2 270
06-12-2004 Dappre Strijders donald duck 279 000 ¤ 1 180
Probleem?
hij zelf alles ontkent:
(lees paar berichten terug):
" en Hives heb je voor het eerst eens een goede YP?
NEE NATUURLIJK NIET!!!! "
Maar dat opgemerkt kan worden dat de periode sinds pullen (1 jaar geleden) en verkoop bij Hives (6-12-2004) aanzienlijk minder oplevert dan de moeite die Torslandas heeft gedaan voor zijn winst.
Eind goed al goed?
nee dit rapport bevat (eventueel) discriminerende feiten ende (alweer eventueel) spelfouten.
dat was mn trainer toen ookquote:Op maandag 23 mei 2005 20:28 schreef komrad het volgende:
dan was het een erg grote waailap zelfs
en hij speelde altijd op de vleugel, duurt dus dubbel zo langquote:
toen ik heb verkocht:quote:Op maandag 23 mei 2005 20:31 schreef Jonks het volgende:
Wat zijn zijn stats dan? dan ben ik wel benieuwdna 1 jaar training.. wat is het dan geworden? vermoedens?
Jij?quote:Op maandag 23 mei 2005 21:45 schreef -Raffie- het volgende:
Geld verdienen kan vooral op 2 manieren:quote:Op maandag 23 mei 2005 22:34 schreef Oldbie het volgende:
Hoe kan ik nou een beetje effectief geld verdienen? Moet ik wachten tot de competitie begint zodat kaartverkopen zullen stijgen? Tijdens mijn 1e (vriendschappelijke) wedstrijd zaten er welgeteld 244 toeschouwers op de tribune.
Dat tikt dus niet echt aan. Ik moet geld hebben....ik moet me versterken want ik heb een kut team![]()
* Oldbie wil ook feestjes vieren![]()
Ik wist niet dat je beginnend wasquote:Op maandag 23 mei 2005 22:38 schreef Oldbie het volgende:
Onbetaalbaar is dus niet te betalen (zoals je wellicht vergeten bent begint een team met ¤ 300.000)
20 jaar is wat oud om te trainen... Maar ja, als deze echt veel goedkoper is dan een 18 jarige of zo, dan moet het maar...quote:Op maandag 23 mei 2005 22:41 schreef Oldbie het volgende:
Ben Vissering 150 000 ¤ (openingsprijs)
Is eigendom van: Stealers
Leeftijd: 20 jaar
TSI: 2 400
Deadline: 24-05-2005 om 04:04
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
Zou dit iets zijn denk je?
Nou vertel? Ik had iemand met 17quote:Op maandag 23 mei 2005 22:15 schreef maniack28 het volgende:
uhuIk heb toch al vermeld wie er topscorer is? En beste keeper is waarschijnlijk die van Tearsong
Ziet er niet slecht uit.... alleen die laatste stijgt nog wel in prijs naar ongeveer 300kquote:Op maandag 23 mei 2005 22:45 schreef Oldbie het volgende:
Sorry voor het spammen van spelers, maar ik wil het toch een beetje leren
Ik heb nu andere criteria gegeven bij het zoeken en ik kwam nu bij deze twee uit:
1. Ruud Wilkes 15 000 ¤ (C.A. Progrés)
Is eigendom van: kralingen010
Leeftijd: 18 jaar
TSI: 1 210
Deadline: 24-05-2005 om 13:03
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
2. Frens Heikes 50 000 ¤ (openingsprijs)
Is eigendom van: tandem united
Leeftijd: 17 jaar
TSI: 1 330
Deadline: 24-05-2005 om 20:01
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: matig
Zou dit een beetje verstandig zijn?
quote:SVH3 (voorheen Nokitel.Net) 14 matches, 59 voor, 20 tegen, 36 punten totaal
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:29 schreef Mokkaboon het volgende:
ik wil ook een award voor het team dat alles tegen zit tijdens het seizoen... die mogen wel ff in het zonnetje worden gezet
(kvoel een donker seizoen aankomen)
hahaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:56 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
![]()
jaja nu weten we het wel: je bent een neger en wij zijn blanke kaaskoppen
tss, die arrogante ondertoon van hem he![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:33 schreef DaMadKow het volgende:
[
Maniack28 aka Joralf, omdat hij zo loopt te zeuren als er een paar man een ander spelletje ook leuk vinden
En het was niet eens mijn ideequote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:33 schreef DaMadKow het volgende:
Maniack28 aka Joralf, omdat hij zo loopt te zeuren als er een paar man een ander spelletje ook leuk vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |