daar heb jij weer gelijk in. trouwens zouden ze ook in 18 ipv 17 trappen?quote:Op zondag 22 mei 2005 20:04 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Daar hebben de Noobs geen verstand van![]()
Ik dwing anders altijd pech afquote:Op zondag 22 mei 2005 20:57 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik heb het hele verhaal niet gevolgd
En geluk dwing je af
Idd, maar ik ga hem mooi zelf trainen, levert hij wat meer op, ik ga er toch wel een paar miljoen voor vangen..quote:
dat is misschien wel wat veel gevraagd lijkt me zo.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:16 schreef Uddel het volgende:
[..]
Idd, maar ik ga hem mooi zelf trainen, levert hij wat meer op, ik ga er toch wel een paar miljoen voor vangen..
Morgen vul ik um ff inquote:Op zondag 22 mei 2005 22:16 schreef maniack28 het volgende:
ja, ik heb de mijne te koop gezet voor 1k.. dat moet ik er wel voor kunnen krijgen
Ennuh..... waar blijven die awardnominaties nou?
Hehe, niet als ik hem doortrain tot z'n 19e of 20e..quote:Op zondag 22 mei 2005 22:20 schreef komrad het volgende:
[..]
dat is misschien wel wat veel gevraagd lijkt me zo.
trouwens, iemand die weet wat een uitmuntend def met goed wing (die morgen 19 wordt) op kan leveren
dat is wel erg lange termijn.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:21 schreef Uddel het volgende:
[..]
Hehe, niet als ik hem doortrain tot z'n 19e of 20e..
Redelijk scoren, maar waardeloos passen......zou ik 'm kunnen verkopen? Ik denk het niet.quote:Jonathan Sitters (65613735)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 190
Loon: 529 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: goed
is et alleen maar voor Fok!Federatie leden?quote:Op zondag 22 mei 2005 22:16 schreef maniack28 het volgende:
ja, ik heb de mijne te koop gezet voor 1k.. dat moet ik er wel voor kunnen krijgen
Ennuh..... waar blijven die awardnominaties nou?
haha ik wacht geduldigquote:Op maandag 23 mei 2005 00:04 schreef DeHovenier het volgende:
Dat weet ik niet
Misschien kan iemand anders je inlichten, maar zo laat op de avond zou ik er niet op rekenen.
ook voor niet leden dacht ikquote:Op zondag 22 mei 2005 23:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
is et alleen maar voor Fok!Federatie leden?
of ook voor de gewone man zoals ik![]()
VII, here i come.quote:Stadion: Bavianen vooruit! Arena (210874)
Eigendom van: Bavianen vooruit!
Land: Nederland
Regio: Amsterdam
Laatste verbouwing: 22-05-2005
Totale capaciteit: 30191
Staanplaatsen: 18818
Gewone zitplaatsen: 7698
Overdekte zitplaatsen: 2979
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 696
Mijn geluksgetal.quote:
tja, ik moet zeggen dat ik geen flauw idee heb wie ik zo moeten nomineren voor die awards want ik kom hier net een krap weekje. Dus dat schiet zo weinig op...quote:Op maandag 23 mei 2005 10:29 schreef maniack28 het volgende:
Van mij mag iedereen nomineren voor de awards... het zal me een worst wezen, jullie hebben nog tot donderdag en als er dan nog steeds zo weinig nominaties zijn, dan kunnen jullie het dit seizoen wel vergeten met die awards![]()
![]()
![]()
Da's de naam van mijn broertjequote:Op maandag 23 mei 2005 09:10 schreef Tim_G het volgende:
Kijk wat we nu weer uit onze juegdopleiding trekken!!![]()
Hylke Huf (65675231)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
heb hem er voor 50k opgezet en binnen 4 min had ik mijn eerste bod al binnen. Sandra's Boys ofzo.........tja....vrouwen & voetbalquote:Op maandag 23 mei 2005 12:55 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Da's de naam van mijn broertje
Hij kan overal spelen, behalve als keeper! Een mooie allrounder, maar wel een beetje waardeloos. Misschien kan je hem kwijt aan een VIII'er of lager.....dat zou wel moeten lukken.
Staat nu te koopquote:Nik Randewijk (65611635)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Total Skill Index (TSI): 1 140
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig
Amenquote:Op maandag 23 mei 2005 15:57 schreef -Raffie- het volgende:
Het competitieschema ziet er als volgt uit:
Ronde 1: 1-2, 3-4, 5-6, 7-8
Ronde 2: 6-1, 8-3, 2-7, 4-5
Ronde 3: 3-2, 5-8, 6-4, 7-1
Ronde 4: 1-4, 8-6, 2-5, 7-3
Ronde 5: 3-1, 5-7, 6-2, 4-8
Ronde 6: 1-8, 3-5, 2-4, 7-6
Ronde 7: 5-1, 6-3, 8-2, 4-7
Ronde 8 zoals ronde 7 maar met de andere ploeg als thuisploeg
Dit is speel schema
3-5-2, met middenvelders naar binnen en aanvallende wingers.... iedereen vindt het een bouttactiek maar heeft bij mij al 2x geresulteerd in een grote overwinningquote:Op maandag 23 mei 2005 16:23 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ga dus tegen de nummer 7
Welke tactiek gebruik je dan Joralf?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:09 schreef maniack28 het volgende:
Dames, opletten!!! De Fok!Awards!!!
Ik heb de awards van JD overgenomen. Er kan vanaf vanavond t/m volgende week genomineerd worden. Iedereen kan 3 fokhattrickers nomineren voor iedere award, met uitzondering van: de CSKA Moscow-award, de Dirk Kuijt-award en de Heurelho da Silva Gomes-award. Die liggen al vast, ik ga vanavond opzoeken wie dit zijn
Co Adriaanse-award: Voor de beste clubprestatie
CSKA Moscow-award: Voor de ploeg die met het minste balbezit toch wist te winnen
Ajax-award: Voor de ploeg die het dit seizoen net niet redde
Rinus Michels-award: Voor degene die het meeste heeft betekend voor de Fok!-Federatie
Salomon Kalou-award: Voor degene die het meeste progressie heeft gemaakt dit seizoen
Dirk Kuijt-award: Voor de topscoorder van de Fok!-Federatie
Heurelho da Silva Gomes-award: Voor de keeper met de minste doelpunten tegen van de Fok!-Federatie
Koei-award: Voor de hattricker wiens fout het meest memorabel was dit seizoen
Jose Mourinho-award: Voor de degene die het meest zeurt over zijn wedstrijden
WoW-award: Voor de grootste loser van fokhattrick (met een dikkenatuurlijk)
Kan iedereen het aantal doelpunten dat hij tegen heeft gehad en de competitiewedstrijd (met matchid) die hij met het minste balbezit heeft gewonnen even posten? Dan scheelt dat een hele hoop (onmogelijk) zoekwerk, mijn dank is groot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |