abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27240365
hehe, zit op computer van vriendin, die post van shakira, was dus eigenlijk van mij.
pi_27240369
quote:
Op zondag 22 mei 2005 11:57 schreef Shakira007 het volgende:
whoohoo

*pats momentje*

Vorig seizoen noemde een aantal managers het al onverantwoord dat ik mijn stadion van 7000 naar 46251 plaatsen uitbreidde (wie had gedacht dat ik in VII nog 41116 man publiek zou lokken :p) dit seizoen doe ik weer iets geks, ik ben namelijk naar VI gepromoveerd dus tijd voor wat extra plaatsen in het Royal Pimp Palace
Vanmorgen de opdracht gegeven om uit te breiden naar 70 000 plaatsen (met extra veel vip & covered seats).

Ben benieuwd hoe dat gaat lopen
anders log je even in op je eigen nick
  zondag 22 mei 2005 @ 12:14:33 #153
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_27240453
Jonks:
Heb je al berekend hoeveel onderhoudskosten dat extra met zich mee brengt?
En heb je een schatting hoe vol dit stadion zal lopen?
Oftewel: hoe rendabel is deze investering?
Natuurlijk, de stadionuitbreidingen worden steeds duurder, maar imho sla je door naar iets financieel onverantwoords...
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
pi_27240565
Jonks gaat failliet. . .
Hoi.
pi_27240619
Falliet

Dit nog:
22-05-2005 Verkiezingstijd
Het is weer tijd om een nieuwe bondscoach te kiezen. De verkiezingen beginnen morgen en kunnen hier worden gevonden. Ga langs op het forum, lees de speeches van de kandidaten en meng je in het debat, maar denk daarbij om de gedragsregels!

Gaat SD weer meedoen?

EDIT
Tijdens de laatste week van het seizoen (de week voor de leeftijdupdates) kun je slechts tot vrijdag 18:00 HT-tijd een jeugdspeler promoveren. Die deadline is nu voorbij en promoveren is niet meer mogelijk tot enige tijd na 22-05-2005 om 19:45.

En het team-van-de-drie-weken komt eraan hoor Hives
Children of the night. What music they make.
pi_27240634
Ik ga meedoen. .
Hoi.
  zondag 22 mei 2005 @ 12:28:02 #157
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_27240704
Mijn 2 maal 2 Miljoen investering hebben nu ook hun nawerking op de salariskosten . Pittig rekeningetje. Het seizoen mag wel weer beginnen
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_27241132
JD jij als wiskunde docent!

Je weet dat ik graag naar V wil en dat mijn plannen zijn om dat binnen 2 seizoenen te doen.
Met het tempo dat mijn team nu aanhoudt om zich te ontwikkelen vind ik dat niet onreeël, bovendien is 70k publiek in V of IV niet onreeël.

Ik heb al bewezen dat 46k niet te groot is (met 950 fans, zonder zon in VII tegen de #3) Inmiddels heb ik door promotie richting 1200 fans.

de onderhoudskosten moeten dus vergeleken worden met de huidige onderhoudskosten. Het verschil is zo'n 18 000 euro per week.

Ik ga er vanuit dat ik in V zou willen uitbreiden naar 70 000 plaatsen (of meer) met vooruitzicht op IV. (hoewel dat laatste nog even de vraag is natuurlijk maar de uitbreiding dan zou te verantwoorden zijn.)

Onderhoudskosten die ik teveel betaal zijn dus 18 000 * 32 (weken tot V ) = 576 000 euro.
Geld dat ik bespaar door de uitbreiding nu te doen ipv over 2 seizoenen (evt kans op nog meer stijgingen in prijzen buiten beschouwing). = 1. 1 MLN euro.

Kansen die ik openhoud door uit te breiden nu ipv straks (toevals treffertje in de beker, of een gunstige situatie, laatste wedstrijd van het seizoen thuis tegen de #1 in het zonnetje na een schitterend seizoen). Dat is me ongeveer 150 000 euro waard.

Rekensommetje:
1. 250. 000 euro baten versus zo'n 600 000 euro lasten.

Je kan nog wat aanvoeren over geld nu uitgeven versus straks.. dat is ook geld waard maar geen 650 000 euro. Dit sommetje geldt voor alle uitbreidingen (argument ja maar als je naar 55 000 gaat heb je die meevallertjes gedekt en dat scheelt je onderhoudslasten klopt wel, maar dat kost minder en bespaart dus ook minder)
In principe geldt hoe groter de uitbreiding hoe groter de besparing 50 000 plaatsen nu erbij kost een hoop maar voor dat geld kun je straks maar 25 000 plaatsen bij bouwen.
De 650 000 euro besparing zijn direct een vetlaagje voor mocht ik niet over 32 weken promoveren maar over 48, dan is het zelfs nog goed te praten.

Financieel onverantwoord.. niet in mijn ogen
  zondag 22 mei 2005 @ 13:02:39 #159
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_27241349
Kijk, op dit stukje proza zat ik te wachten.. Dit is genieten...
Het is me gelukt om je te prikkelen. Door die prikkeling krijgen we goed inzage in jouw druk hoofd

Het is een hele optimistische schatting die jij maakt, maar jij hebt keer op keer laten zien dat elk mogelijk optimisme nog naar boven bijgesteld moet worden, zodra het over jouw team gaat.
Dit zal dus vast en zeker ook wel goed komen

Ik heb er maar 1 woord voor:
SCHITTEREND
pi_27241864
haha Jonks, big plans. IK vond mijn 32,5k al heel wat maar ja ik zit nog maar in de VII. Ik zou trouwens nog wat kunnen uitbreiden, ik heb er het geld voor
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_27242926
Proza

-------------------------------------------------------------------------------------------

Team van de week is DeHovenier met Sys rq (503460)

--------------------------------------------------------------------------------------------
FOK!Hattrick Interview.

Team van de week (week 20)

Naam team: Sys rq
Coach: Harald Paulsen (11041664)
Logo:

Intro:
*blaat*

Vragen:

1.-Vertel eens wat over je irl leven...
In het 'echte' leven heet ik Sybren Ypma, ben 19 jaar, en doe een 4-jarige hoveniersopleiding in Rijswijk. Ik zit nu in het tweede jaar. Ik heb 2 broers en 4 zussen (waaronder 1 broertje en 1 zusje), maar die zijn allemaal het huis uit. Dus ik ben de oudste thuis
Hobby's van me zijn gamen (Enemy Territory en Morrowind), lezen en relaxen.

2.-Hoe ben je op hattrick terecht gekomen?
Door de topic reeks over Hattrick op Fok! Ik ben dat eens gaan lezen, en ik besloot om dat eens uit te gaan proberen.

3.-Hoeveel vrienden heb je al enthousiast aan het hattricken gezet?
Nul. Ik heb geen vrienden
Nou ja, ik heb wel vrienden maar die vinden dit soort internetspelletjes niet zo boeiend.

4.-Hoe kom je aan je teamnaam?
Ik wilde een teamnaam verzinnen, maar ik had geen inspiratie. Dus ging ik eens rondkijken in m'n kamer of ik iets tegenkwam wat een goede clubnaam zou zijn. Na enige tijd keek ik op m'n toetsenbord, en daar zag ik 'Sys rq' staan (Printscreen knop). Dat leek me wel passen voor een voetbalclub, dus vandaar.

5.-Op welke hattrick prestatie ben je het meest trots?
Geen idee. Ik ben tot nu toe 2x gepromoveerd, ben in de 1/16e finale van de Fok!Cup gekomen, en ben tot de 1e ronde gekomen in de beker . Verder dan dat eigenlijk niet. Als ik dan toch iets moet kiezen, dan kies ik voor de promotie uit de IX. Helaas werd ik tweede, maar ach....

6.-Welke grote blunder staat daar tegenover?
Diverse malen vergeten om mijn opstelling voor friendly's in te stellen. En in m'n enige wedstrijd waarin strafschoppen werden genomen, ben ik vergeten om strafschopnemers in te stellen. Dat was volgens mij in een Fok!Cupwedstrijd.

7.-Als je opnieuw mocht beginnen, wat had je dan anders gedaan?
Ik had gelijk een redelijke trainer gekocht.

8.-Wat voor soort manager ben jij? Bijv. gericht op trainen, snel succes, daytraden enz.
Ik ben een manager die meer naar presteren neigt. Maar dit seizoen wil ik gebruiken om wat ervaring te krijgen in het trainen van trainees.

9.-Welke Fok! Hattricker krijgt jouw respect en waarom?
R3sp3ct voor JD!

10.-Hoe vaak betrap je je er zelf op dat je nu al voor de zoveelste keer allerlei schermpjes loopt door
Zo vaak is dat niet. Ik klik alleen maar op een linkje als ik iets wil doen, of controleren. Van doelloos linkjes klikken is bij mij geen sprake.

11.-Welk nummer past perfect bij de ideologie van je team?
Geen idee. Ik denk 11 omdat dat een elftal is, en het is een mooi getal.

12.-In hoeverre speelt Hattrick een rol in jouw leven?
Ik kijk er elke dag wel op, en soms ben ik ook op irc te vinden. Verder beïnvloedt Hattrick mijn leven niet.

13. Verzin een eigen vraag die je van andere FOK!Hattrickers wilt weten en beantwoord die ook.
Eh....wat is je beste YP tot nu toe?
Mijn beste pull ooit was een goed keeper. De stats weet ik niet meer omdat die gast al verkocht is.

De vraag van de vorige keer was: Op welke speler van 1 van de Fok!Hattrick-teams ben je het meest jaloers?
Die gast die de Maz Freiherr von zu Spigelei-award had gewonnen, iets met Ruuhnwentikuhl ofzo....ik wou dat ik zo'n toffe naam had!

dus beantwoord deze en verzin dan een nieuwe vraag en beantwoord die

-------------------------------------------------------------
pi_27243004
geen commentaar
pi_27244484
Vandaag laatste zondag geen hattrick-wedstrijd

En dan op naar het volgend seizoen, waaruit blijkt dat ik 4 WO's heb...
En er nog een team is dat 50 dagen niet heeft ingelogd

Stel je voor, een 7de divisie met 5 !!! WO's
dit zal een hele saaie seizoen worden voor mij...

Ik hoop dat het "beperkt" blijft tot de 4 WO's
pi_27245522
gegarandeerd bij de top 4 iig dan assprine mss wel gegarandeerd 3e. Leuk is dat voor het team dat derde wordt

Rob
pi_27245778
quote:
Op zondag 22 mei 2005 15:42 schreef komrad het volgende:
gegarandeerd bij de top 4 iig dan assprine mss wel gegarandeerd 3e. Leuk is dat voor het team dat derde wordt

Rob
als ik derde word dan zegt dat wat over mijn team denk ik...
Ik wil liever tegenstanders dan WO's
pi_27246874
Ja, wo's zijn kut. Ik zit ook in de 7e divisie en heb 1 wo zitten hier. En een team dat voor het laatst 5 dagen geleden heeft ingelogd.
  zondag 22 mei 2005 @ 17:50:56 #167
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_27249318
Wanneer begint de competitie?
  zondag 22 mei 2005 @ 17:54:38 #168
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_27249434
As woensdag begint de nationale beker voor een hele berg teams.
En over precies 1 week de competitie
pi_27250537
en wat word et voor jeugdpull straks......:??? P:)
Hattrick >>> FC The Warriors (509249)
pi_27250542
hoi JD, hoessie? Nog wel een beetje zin in hattrick??
trouwens ik weet het niet echt met mijn tegenstander van woensdag, kan alle kanten op, mss ga ik wel counteren of zo
  zondag 22 mei 2005 @ 18:39:04 #171
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_27250566
quote:
Op zondag 22 mei 2005 18:38 schreef JJHelder het volgende:
en wat word et voor jeugdpull straks......:??? P:)
nachten wakker liggen, hopen op een schitterende pull die je spontaan multi-miljonair zal maken...
Dan druk je op de knop... en word je wakker ondanks dat je al wakker lag
HET VALT TOCH TEGEN!
  zondag 22 mei 2005 @ 18:39:45 #172
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_27250590
quote:
Op zondag 22 mei 2005 18:38 schreef komrad het volgende:
hoi JD, hoessie? Nog wel een beetje zin in hattrick??
Goed
Zeker!!! Dat ik geen awards of site meer wil doen, wil niet zeggen dat ik mijn liefde voor hattrick kwijt ben
pi_27250609
quote:
Op zondag 22 mei 2005 18:39 schreef Johan-Derksen het volgende:

[..]

Goed
Zeker!!! Dat ik geen awards of site meer wil doen, wil niet zeggen dat ik mijn liefde voor hattrick kwijt ben
ik heb trouwens hier een toegang meer tot MIRC

mooi zo dat het goed gaat
  zondag 22 mei 2005 @ 19:04:38 #174
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_27251285
quote:
Op zondag 22 mei 2005 12:23 schreef DeHovenier het volgende:

Dit nog:
22-05-2005 Verkiezingstijd
Het is weer tijd om een nieuwe bondscoach te kiezen. De verkiezingen beginnen morgen en kunnen hier worden gevonden. Ga langs op het forum, lees de speeches van de kandidaten en meng je in het debat, maar denk daarbij om de gedragsregels!

Gaat SD weer meedoen?
Ik ben voor een compleet Fokhattrick bondscoach-team
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
pi_27251323
Ik heb 4 WO's in de competitie
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')