Proza
![]()
-------------------------------------------------------------------------------------------
Team van de week is DeHovenier met Sys rq (503460)
--------------------------------------------------------------------------------------------
FOK!Hattrick Interview.
Team van de week (week 20)
Naam team: Sys rq
Coach: Harald Paulsen (11041664)
Logo:
![]()
Intro:
*blaat*
Vragen:
1.-Vertel eens wat over je irl leven...
In het 'echte' leven heet ik Sybren Ypma, ben 19 jaar, en doe een 4-jarige hoveniersopleiding in Rijswijk. Ik zit nu in het tweede jaar. Ik heb 2 broers en 4 zussen (waaronder 1 broertje en 1 zusje), maar die zijn allemaal het huis uit. Dus ik ben de oudste thuis
Hobby's van me zijn gamen (Enemy Territory en Morrowind), lezen en relaxen.
2.-Hoe ben je op hattrick terecht gekomen?
Door de topic reeks over Hattrick op Fok! Ik ben dat eens gaan lezen, en ik besloot om dat eens uit te gaan proberen.
3.-Hoeveel vrienden heb je al enthousiast aan het hattricken gezet?
Nul. Ik heb geen vrienden
![]()
Nou ja, ik heb wel vrienden maar die vinden dit soort internetspelletjes niet zo boeiend.
4.-Hoe kom je aan je teamnaam?
Ik wilde een teamnaam verzinnen, maar ik had geen inspiratie. Dus ging ik eens rondkijken in m'n kamer of ik iets tegenkwam wat een goede clubnaam zou zijn. Na enige tijd keek ik op m'n toetsenbord, en daar zag ik 'Sys rq' staan (Printscreen knop). Dat leek me wel passen voor een voetbalclub, dus vandaar.
5.-Op welke hattrick prestatie ben je het meest trots?
Geen idee. Ik ben tot nu toe 2x gepromoveerd, ben in de 1/16e finale van de Fok!Cup gekomen, en ben tot de 1e ronde gekomen in de beker
![]()
. Verder dan dat eigenlijk niet. Als ik dan toch iets moet kiezen, dan kies ik voor de promotie uit de IX. Helaas werd ik tweede, maar ach....
6.-Welke grote blunder staat daar tegenover?
Diverse malen vergeten om mijn opstelling voor friendly's in te stellen. En in m'n enige wedstrijd waarin strafschoppen werden genomen, ben ik vergeten om strafschopnemers in te stellen. Dat was volgens mij in een Fok!Cupwedstrijd.
7.-Als je opnieuw mocht beginnen, wat had je dan anders gedaan?
Ik had gelijk een redelijke trainer gekocht.
8.-Wat voor soort manager ben jij? Bijv. gericht op trainen, snel succes, daytraden enz.
Ik ben een manager die meer naar presteren neigt. Maar dit seizoen wil ik gebruiken om wat ervaring te krijgen in het trainen van trainees.
9.-Welke Fok! Hattricker krijgt jouw respect en waarom?
R3sp3ct voor JD!
10.-Hoe vaak betrap je je er zelf op dat je nu al voor de zoveelste keer allerlei schermpjes loopt door
Zo vaak is dat niet. Ik klik alleen maar op een linkje als ik iets wil doen, of controleren. Van doelloos linkjes klikken is bij mij geen sprake.
11.-Welk nummer past perfect bij de ideologie van je team?
Geen idee. Ik denk 11 omdat dat een elftal is, en het is een mooi getal.
12.-In hoeverre speelt Hattrick een rol in jouw leven?
Ik kijk er elke dag wel op, en soms ben ik ook op irc te vinden. Verder beïnvloedt Hattrick mijn leven niet.
13. Verzin een eigen vraag die je van andere FOK!Hattrickers wilt weten en beantwoord die ook.
Eh....wat is je beste YP tot nu toe?
Mijn beste pull ooit was een goed keeper. De stats weet ik niet meer omdat die gast al verkocht is.
De vraag van de vorige keer was: Op welke speler van 1 van de Fok!Hattrick-teams ben je het meest jaloers?
Die gast die de Maz Freiherr von zu Spigelei-award had gewonnen, iets met Ruuhnwentikuhl ofzo....ik wou dat ik zo'n toffe naam had!
dus beantwoord deze en verzin dan een nieuwe vraag en beantwoord die-------------------------------------------------------------
Children of the night. What music they make.