quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
JD... mijn spits met de meeste doelpunten heeft er ook maar 8 in liggen.... maar ik heb wel 62 doelpunten gescoord dit seizoen.... en dat vind ik heel mooi.. ik heb dus een allround elftal en lijd niet onder 1 speler die niet in vorm is of geblesseerd isquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:04 schreef Johan-Derksen het volgende:
Netjes hoor...
Ik wou dat mijn spitsen eens leren scoren
quote:Daniel Jonasson (6046279)
26 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 16 390
Loon: 10 776 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: wereldklasse
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
Hoeveel heeftie derin liggen danquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:58 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik zie trouwens dat mijn Spits Topscoorder van alle Fokkers is geworden
[afbeelding]Go Daniel !!! [afbeelding]
Mwah, niet heel erg... En het bedrag is netjesquote:Op woensdag 11 mei 2005 15:31 schreef One_conundrum het volgende:
Met gepaste trots presenteer ik u mijn nieuwe verdediger
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat hij zn hele leven trainee is geweest en nooit vast in de basis heeft gestaan. Dit omdat zn vorm nu kut is en omdat zn beste wedstrijd maar 5,5 sterren is terwijl ik genoeg Wereldklasse verdedigers heb gezien met 6,5 als beste weds. Vanmiddag maar eens even kijken hoeveel sterren hij haalt. Hij is trouwens gekocht voor het symbolische bedrag van 2 222 222. Een koopje al zeg ik het zelf.
Vraagje aan JD is conditie belangrijk voor verdedigers en uh dit is toch een koopje?
Dus redelijk of uitstekend conditie scheelt niet een halve ster?quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:01 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Mwah, niet heel erg... En het bedrag is netjes
Goed gedaan
Jamaar ook redelijk lage TSI voor wereldklasse (toch JD). Zou hij minder dan een week geleden zijn gestegen ofzo? Ik bedoel alstie nooit wereldklasse was kan hij ook moeilijk 6 of meer sterren halen...quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:09 schreef Jonks het volgende:
lol, condoom, conditie maakt niets uit, helemaal niets voor de sterren.
Het enige wat het voorkomt is dat je een conditie event krijgt (welke echt heel zeldzaam zijn 1x gehad in 2 seizoenen over ál mijn def spelers.. en die had ook nog eens waardeloos conditie).
Ik vind zijn ervaring wel een beetje laag.. dat verklaard waarom ie zo weinig sterren haalt, maar voor 2.222.222 euro is het zeker een goede deal, gefeliciteerd!
we zijn ook pas bij deel 68quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:39 schreef mark_03 het volgende:
Hattrick op Fok!Nooit geweten
Ben zondag kampioen geworden
quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:43 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
we zijn ook pas bij deel 68
wel gefeliciteerd! wat is je team?
In z'n eerste optreden haalt ie 4,5 ster met zwak in vorm. Wat haaltie dan alsie goed in vorm is 5,5 of 6?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:31 schreef One_conundrum het volgende:
Met gepaste trots presenteer ik u mijn nieuwe verdediger
[..]
Als niemand zich aandient, doe ik het welquote:niemand die team-van-de-3-weken-wil zijn
Sterrenrecord is het record totaal aantal sterren wat je team heeft gehaaldquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:49 schreef Cart_man het volgende:
* Handhaving
* Nieuw sterrenrecord (wtf dat allemaal mag zijn.
quote:Enrique Arozena (58363108)
TSI = 1 080, 18 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
Team van de week:quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:37 schreef DeHovenier het volgende:
Doelstellingen dit seizoen:
Kampioen/promoveren ---> check
Als niemand zich aandient, doe ik het wel
quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:45 schreef jorryt het volgende:
hmmm leuk topic om een keer te lezen hoor :p ik speel ook hattrick maar dan niet echt fanatiek, gewoon
voor de lol wat vriendschappelijke tegen vrienden enzow
quote:Op donderdag 12 mei 2005 14:50 schreef Olmo het volgende:
*Meldt zich een nieuwe Fok!Hattricker*
Dit jaar gepromoveerd van de VIII.906 naar de VII.98!![]()
quote:Glen Walsh
TSI = 880, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
Dat hebben we allemaal wel eens..... ik had er een met vergelijkbare stats die pas bij 1.250 steegquote:Op vrijdag 13 mei 2005 07:16 schreef maniack28 het volgende:
TSI: 380 (+910/-530)
Vorm: -2 (+5/-7)
Scoren: +0
Waardeloos dus... ik heb ook nog een gigantisch hoge speler die maar niet wil stijgen
[..]
Wat zal deze jongen me veel geld opleveren over een paar seizoenenquote:Micha Kusters
TSI = 4 920, 17 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Koppen]
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: formidabel Spelhervatting: zwak
Deze kan ik nu beter verkopen zeker. Ik had em als vaste spits maar kan beter die gast van hierboven kan daar ook wel staan. Na hun 23ste stijgen spelers toch nauwelijks meer? daarom wil ik em verkopen wat denken de experts?quote:Pascal van Harsselaar (15304596)
23 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en berucht is.
Hij heeft matig ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 8 910
Loon: 1 920 ¤/week
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: briljant Spelhervatting: matig
Doelpunten in carrière: 81
Hattricks in carrière: 7
Competitiedoelpunten dit seizoen: 12
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Yep, verkopen.... kun je beter een wat jongere speler voor terughalen, die stijgen veel snellerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:44 schreef One_conundrum het volgende:
Nog even over die 2e spits
[..]
Deze kan ik nu beter verkopen zeker. Ik had em als vaste spits maar kan beter die gast van hierboven kan daar ook wel staan. Na hun 23ste stijgen spelers toch nauwelijks meer? daarom wil ik em verkopen wat denken de experts?
Had ik zelf ook al besloten. Hij staat voor 1,5 mil op de lijst. Kan ik mooi een formi keeper en nieuwe trainee kopenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:14 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Yep, verkopen.... kun je beter een wat jongere speler voor terughalen, die stijgen veel sneller![]()
en het is de moeite waard.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:44 schreef The_Hives het volgende:
totdat ik een minuut geleden dit topic zag, heb ik geen seconde aan hattrick of mn TU gedacht
quote:Thomas Alexandersson [2 maal een kaart gekregen] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 5 970, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: redelijk
morgen heb je de tekst klaarquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:08 schreef DeHovenier het volgende:
hoera, ik ben team-van-de-drie-weken
Dat had ik echt niet verwacht
Geen stijgers hier. Ik probeer wat cash te krijgen voor de aanschaf van scoring-trainees
Keizerstad... that's mequote:Op vrijdag 13 mei 2005 01:08 schreef DaMadKow het volgende:
Keizerstad United (504167) en Sexy Knieën (206681) (tearsong) zijn aangenomen bij de federatie, spamt hun gastenboeken vol
Is dat een dreigementquote:
Wow, zie het jaquote:
une dreigement?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:23 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Is dat een dreigement
Morgenochtend moet ik werken, en ik ga zo slapen....dus t zal wel tegen 3 uur staan hier denk ik
ik heb er wel eens 1 gehad die met >1000 terugvielquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:39 schreef Cart_man het volgende:
Trainingsupdate niet zo goed uitgevallen.
Is het normaal dat spelers ruim honderd punten terugvallen in hun TSI?
nee, ik doe wel de aftrap van de clash, maar dan voor de andere kantquote:Op vrijdag 13 mei 2005 21:28 schreef Olmo het volgende:
Zitten er hier nog meer Nijmegenaren trouwens?
Jonks, je komt nu in de buurt, je keeper is namelijk beter dan ik heb, geweldigquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:47 schreef Jonks het volgende:
5 sterren in redelijke vorm.
Hij heeft me 2 mln gekost, best een boel, maar als je dat vergelijkt met mensen die laag briljante keepers kopen voor 2.5 mln die met minder ervaring 5 sterren halen in goed vorm.. dan heb ik mijn keus snel gemaakt
je hebt tot 23 mei voordat de kosten verdubbelen, moet het persee vandaag al gebeuren die verbouwing?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:22 schreef maniack28 het volgende:
Weet iemand toevallig hoe laat vandaag het geld van de competitie enzo wordt uitgekeerd? ik wil mn stadion graag gaan uitbreiden...
15-05-2005 Zondagquote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:22 schreef maniack28 het volgende:
Weet iemand toevallig hoe laat vandaag het geld van de competitie enzo wordt uitgekeerd? ik wil mn stadion graag gaan uitbreiden...
Ja, omdat die anders niet klaar is voor het volgende seizoen... en ik ben zondag en maandag weg.... dus.... kan pas dinsdag beginnen.. moet net lukken voor de eerste bekerwedstrijd...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:02 schreef Mokkaboon het volgende:
[..]
je hebt tot 23 mei voordat de kosten verdubbelen, moet het persee vandaag al gebeuren die verbouwing?
Nee, alleen als je promoveertquote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:33 schreef TimmyAsd het volgende:
Als ik morgen verlies, krijg ik dan wel 10% meer supporters. Aangezien ik wel kampioen ben geworden..
Je bent aangenomen, welkom bij de fedquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:47 schreef Oldbie het volgende:
* Oldbie is nu ook supporter en heeft zich inmiddels aangemeld bij de federatie.
Wanneer krijg ik te horen dat ik erbij zit??
please be gentle with this newbie
en de medaille is er ookquote:15-05-2005 Je supporters hebben hun jaarlijkse clubkaart weer betaald en je ontvangt in totaal 44 100 ¤.
15-05-2005 Je hebt 60 000 ¤ ontvangen omdat je kampioen of gepromoveerd bent.
15-05-2005 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 90 000 ¤ aan prijzengeld
SD heeft mij niet verslagen komrad...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:47 schreef komrad het volgende:
lekker VK, counter goeroe, dan moet Sirda jou ook nog zien te verslaan.
Trouwens hoe is het in london + omgeving?
Hives, niet weggaanquote:Op zondag 15 mei 2005 12:26 schreef The_Hives het volgende:
ik heb trouwens geen doelstellingen. Ik doe steeds minder aan hattrick (tijdsgebrek).
Als ik wat moet verzinnen: 40 sterren, handhaving in VI
Ik gebruik mattricks. Niet supergeavanceerd, maar wel gratis dus.quote:Op zondag 15 mei 2005 12:46 schreef Oldbie het volgende:
Gebruiken jullie ook een programma voor een beter overzicht en het maken van opstellingen? Welke komt het beste uit de bus en is gratis? (ik ben en blijf Nederlander he)
Economische update:quote:Jon Huyzers (64866785)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 1 580
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Goeie YP.quote:15-05-2005 Je supporters hebben hun jaarlijkse clubkaart weer betaald en je ontvangt in totaal 16 110 ¤.
15-05-2005 Je hebt 10 000 ¤ ontvangen omdat je kampioen of gepromoveerd bent.
15-05-2005 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 45 000 ¤ aan prijzengeld.
Website niet bereikbaarquote:Op zondag 15 mei 2005 12:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik gebruik mattricks. Niet supergeavanceerd, maar wel gratis dus.
quote:
waarom heb ik nooit zo'n pullquote:Op zondag 15 mei 2005 12:59 schreef Cart_man het volgende:
HAM is wel een goede.
YP:
[..]
Economische update:
[..]
Goeie YP.
HAM of HTratings zijn ook goed.quote:
Let niet op die TS, redelijk scoren, maar ook redelijk verdedigen. Maar dan nog een redelijke YSquote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 13:17 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik ga niet helemaal weg, ik besteed er alleen nog maar heel weinig tijd aan. Ooit zal ik zelfs weer op irc komen
Dunno... Zulke prutsers kunnen het niet doen in mijn teamquote:Op zondag 15 mei 2005 13:32 schreef The_Hives het volgende:
wat betaal ik voor een formidabele spits van een jaar of 20-22?
eventueel matig passen erbij ofzo
Miljoen maar??quote:
tja, dat jij geld hebt door goede YP'squote:
???quote:Specialiteit: Technisch
Total Skill Index (TSI): 4 800
Loon: 2 016 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Real Granadino
Waarschuwingen: 1
Fysiek: 1 we(e)k(en) geblesseerd
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: rampzalig
Ik zie dat je geld hebtquote:Op zondag 15 mei 2005 14:30 schreef The_Hives het volgende:
ja idd. Niet gekocht. Mn gevoel zegt dat ik een kans gemist heb
Had dan ook op IRC gekomen piemel... Dan ben ik mss nog in staat om je te helpen...quote:Op zondag 15 mei 2005 14:30 schreef The_Hives het volgende:
ja idd. Niet gekocht. Mn gevoel zegt dat ik een kans gemist heb
en nu even vertalen naar het nederlandsquote:Op zondag 15 mei 2005 15:53 schreef Mokkaboon het volgende:
* Mokkaboon moet ff z'n nieuwe aankoop showen
Na de verkoop van m'n Yuri Bertram (uitmuntend pos spel, uitstekend passen) voor 2.250.000 heb ik voor 1.400.000 deze speler gekocht:
(Ik train passen)
[afbeelding]
quote:Op zondag 15 mei 2005 15:30 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Had dan ook op IRC gekomen piemel... Dan ben ik mss nog in staat om je te helpen...
Nu zie ik het nu pas... (De eerste opmerking was natuurlijk een garpje...)
quote:20 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Hrvatska
Total Skill Index (TSI): 2 970
Loon: 1 224 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: hapoel herut
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carrière: 28
Hattricks in carrière: 4
Competitiedoelpunten dit seizoen: 12
Bekerdoelpunten dit seizoen: 1
aubquote:Op zondag 15 mei 2005 15:54 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
en nu even vertalen naar het nederlands
Ik weet alleen wat solid en passable betekent
dat is wel leuk en aardig allemaal wat je daar schrijft. Maar de belangrijkste informatie mis ik....quote:Op zondag 15 mei 2005 16:21 schreef Uddel het volgende:
Zo.. ik ben weer terug van een weekje vakantie in Griekenland. Heb afgelopen woensdag daardoor geen oefenwedstrijd gehad..TU was daardoor weinig boeiends, wel had ik vorige week m'n jeugdopleiding naar uitstekend, gisteravond nog ff de YP gedaan, goed verdedigen 17 jaar zonder bijstats, toch leuk.
YP van vanochtend was weinig boeiends. Ben vijfde geeindigd, vanmorgen opdracht gegeven m'n stadion uit te breiden van 11700 naar 25700, sta nu -200k, maar daar kom ik wel bovenop. Denk dat m'n stadion nog niet groot genoeg is, maar we zullen zien..
quote:Simon Nordland (44459348) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
20 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Technisch
Total Skill Index (TSI): 4 050
Loon: 1 248 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Dapp're Strijders
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: zwak
ja, dat is inderdaad een risico. Zeker in Nederland.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:55 schreef Mokkaboon het volgende:
technisch... ik houd niet zo van gedoe wat weers afhankelijk is
77k maarquote:15-05-2005 Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 22 020 ¤.
15-05-2005 Je hebt 10 000 ¤ ontvangen omdat je kampioen of gepromoveerd bent.
15-05-2005 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 45 000 ¤ aan prijzengeld.
Kut, helemaal vergeten dat ik ook niet wil promoveren. nu staat mijn beste team op het veld, en heb ik ook nog MOTS aanstaanquote:Op zondag 15 mei 2005 18:57 schreef One_conundrum het volgende:
Kut Pull.
Vanavond mijn PD weds. Ik wil em verliezen maar de ervaring en training is welkom. Ik speel dus gewoon met 11 man, maar mijn trainer staat op goal de keeper op linksmidden en mijn toekomstige coach op rechtsmidden. En dan zul je zien dan hij wil degraderen en geen spelers opstelt...
Ik sta al 2-0 achterquote:Op zondag 15 mei 2005 18:57 schreef One_conundrum het volgende:
Kut Pull.
Vanavond mijn PD weds. Ik wil em verliezen maar de ervaring en training is welkom. Ik speel dus gewoon met 11 man, maar mijn trainer staat op goal de keeper op linksmidden en mijn toekomstige coach op rechtsmidden. En dan zul je zien dan hij wil degraderen en geen spelers opstelt...
En der zijn maar 17k man in zijn stadionquote:15-05-2005 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 57 911 ¤ aan entreegeld.
quote:maar Jef Vrignaud verrichtte een spectaculaire redding, zodat farmer-united de voorsprong niet verder kon uitbouwen.
tjah, laat maar, is al afgelopen...quote:
wat dat uitmaakt weet ik niet...quote:Op zondag 15 mei 2005 22:21 schreef TimmyAsd het volgende:
2 ton denk ik..
Maar ik koop nooit mensen met lage TSI
was om te kopen, maar uiteindelijk niet gekochtquote:Op maandag 16 mei 2005 08:18 schreef komrad het volgende:
koop of verkoop?
en dit voor maar 99 kquote:Eduardo Trigo (64444181)
22 jaar, zwak in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Portugal
Total Skill Index (TSI): 900
Loon: 864 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Azzez
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Briljant is ~ 2,3 - 2,5 miljoen...quote:Op maandag 16 mei 2005 11:29 schreef One_conundrum het volgende:
er is al geboden op mijn spits, 1,6 miljoen staat ie nu op. Nu wil ik voor dit geld 2 de 3 ton die ik nog heb een keeper en een nieuwe trainee kopen... Wat zijn de kosten voor een uitmuntend briljant keeper met redelijk of matig ervaring?
aan het eind van het seizoen niet meer... toch. En hij loopt pas om 15,34 af en der hebben al 2 op geboden. De hoop is op een bidwar. Der zijn ook 23000 mensen online. Daarvan willen der vast wel meer dan 1 een briljant scoren met matig ervaring.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:31 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Briljant is ~ 2,3 - 2,5 miljoen...
ff doorsparen dus...
Kleine bidwar van 2 man gaandequote:Op maandag 16 mei 2005 12:12 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
aan het eind van het seizoen niet meer... toch. En hij loopt pas om 15,34 af en der hebben al 2 op geboden. De hoop is op een bidwar. Der zijn ook 23000 mensen online. Daarvan willen der vast wel meer dan 1 een briljant scoren met matig ervaring.
Ik heb nog een tijdje met deze meegeboden. Stond voor 0 op de lijst en we waren rond het miljoen. Ik dacht als ik em krijg kan ik em altijd met winst verkopen. Maar toen ging het richting 2,5 mil en toen was ik wegquote:Viljams Kostjuks (14681706)
22 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een zwak leider.
Maakt deel uit van het Latvija-team!
Nationaliteit: Latvija
Total Skill Index (TSI): 277 630
Loon: 234 100 ¤/week
Eigenaar: The Spirit of Latvia
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: goddelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Wedstrijden voor Nationale Team: 15
Wedstrijden voor Nationale U-20 team: 15
Doelpunten in carrière: 17
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Prijsdalingen voor zulke spelers zijn altijd klein. Vaak zijn trainees, en trainees die net afgetraind zijn het bokje met de prijsdalingen...quote:Op maandag 16 mei 2005 12:12 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
aan het eind van het seizoen niet meer... toch. En hij loopt pas om 15,34 af en der hebben al 2 op geboden. De hoop is op een bidwar. Der zijn ook 23000 mensen online. Daarvan willen der vast wel meer dan 1 een briljant scoren met matig ervaring.
quote:Op maandag 16 mei 2005 14:48 schreef komrad het volgende:
ik zie net dat ik waarschijnlijk 2 WO heb en dan achter elkaar dus in week 6-7-8-9, dat wordt saai
en daarbovenop nog een tegenstander die een matig hoog MF haalt dus kampioen worden zit er ook niet echt inquote:
Spits is weg. Voor minder dan ik had gehoopt, maar ach.quote:16-05-2005 Je hebt een speler verkocht en 1 802 340 ¤ ontvangen
Nu heb ik een bod lopen op deze keeper van 2,2 mil maar die loopt pas morgen af dus dat zal em niet worden. Ik moet eigenlijk ook een trainee kopen, dit wil ik pas in het nieuwe seizoen doen, maar dan zijn ze ook extra duur.quote:Johan Larsson (7477231)
25 jaar, goed in vorm, gezond
Ik spreek Svenska!
Een controversieel persoon die rustig en oprecht is.
Hij heeft goed ervaring en is een waardeloos leider.
Total Skill Index (TSI): 14 030
Loon: 7 728 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Houston Hippopotami
Conditie: waardeloos Keepen: uitmuntend
Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
is SD op een missie om counter-ploegen te verslaan, hehe, let him come!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:47 schreef komrad het volgende:
lekker VK, counter goeroe, dan moet Sirda jou ook nog zien te verslaan.
Trouwens hoe is het in london + omgeving?
sirda is atm erg druk met een of ander vaag spelletje. Londen lijkt me errug leuk, kan je daar makkelijk werk vinden als technici?quote:Op maandag 16 mei 2005 18:43 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
is SD op een missie om counter-ploegen te verslaan, hehe, let him come!
london is echt een mooie stad, hoop te doen, cultureel, im lovin it! wel jammer dat ik er niet woon, ga er in het weekend geregeld heen (30 min trein). hier op stage is het ook steeds gezelliger, gaat dus goed, nog 2 maandjes....
SD is eik gewoon een WoW-hoer... Of beter gezegd:quote:Op maandag 16 mei 2005 19:03 schreef komrad het volgende:
[..]
sirda is atm erg druk met een of ander vaag spelletje. Londen lijkt me errug leuk, kan je daar makkelijk werk vinden als technici?
Je kunt ook Waailap of Warcraft zeggen...quote:Op maandag 16 mei 2005 20:07 schreef komrad het volgende:
2 waailappen dan want volgens mij is ook qyn zware addict
2 maar?quote:Op maandag 16 mei 2005 20:07 schreef komrad het volgende:
2 waailappen dan want volgens mij is ook qyn zware addict
jij bent een wannabeequote:
je weet toch dat je mijn favoriet fopneger bent. Vooral je echte naam maakt het zo'n mooie combinatiequote:
is het geen clown?quote:Op maandag 16 mei 2005 22:02 schreef Grimm het volgende:
D'r bied net iemand 10 000 voor iemand met 0 TSI
blij dat ik die gast straks kwijt ben
zal wel en meteen einde bieding, 10k is max voor een speler met TSI 0quote:
je weet niet eens of ik fop benquote:Op maandag 16 mei 2005 22:01 schreef komrad het volgende:
[..]
je weet toch dat je mijn favoriet fopneger bent. Vooral je echte naam maakt het zo'n mooie combinatie
ik kan het me, je naam kennende, haast niet voorstellen. Deze voorstelling wordt versterkt door het feit dat ik heb vernomen dat je op Co Adriaanse lijktquote:Op maandag 16 mei 2005 22:05 schreef The_Hives het volgende:
[..]
je weet niet eens of ik fop ben. Jij komt nooit op de meetings die we gehad hebben
dus als ik mijn haar wat laat bleken en alle weken de kroes uit mn krullen gestyled wordt, ben je meteen fopquote:Op maandag 16 mei 2005 22:05 schreef komrad het volgende:
[..]
ik kan het me, je naam kennende, haast niet voorstellen. Deze voorstelling wordt versterkt door het feit dat ik heb vernomen dat je op Co Adriaanse lijkt
bewijs het tegendeel zou ik zeggenquote:Op maandag 16 mei 2005 22:07 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dus als ik mijn haar wat laat bleken en alle weken de kroes uit mn krullen gestyled wordt, ben je meteen fop
een foto van mij en mijn vriendin toen ik mijn haar nog niet liet stylen.quote:
Let wel op, als je een friendly speelt in het buitenland kost je dat 6.000quote:Op maandag 16 mei 2005 23:20 schreef ScudRaket het volgende:
Als je voor woensdag al een friendly hebt staan kan je er geen meer regelen. Ik weet niet of je tot de gelukkigen behoort die ook voor de nationale beker spelen, zo niet dan kan je andere teams die dat ook niet spelen uitdagen.
Internationale friendlies zijn aan te raden, aangezien ze 2x zoveel experience opleveren als binnenlandse friendlies.
Dan organiseer ik toch een thuiswedstrijdquote:Op maandag 16 mei 2005 23:22 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Let wel op, als je een friendly speelt in het buitenland kost je dat 6.000
of je laat ze naar je toe komenquote:Op maandag 16 mei 2005 23:22 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Let wel op, als je een friendly speelt in het buitenland kost je dat 6.000
de enige die gedegradeerd is naar V? de enige die gepromoveerd is naar V of de enige die in V zit?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:40 schreef Mokkaboon het volgende:
heeft iemand de resultaten bijgehouden? kwil wel weten of ik niet de enige ben in de V divisie
Voor 50.000 en nu staat ie weer te koop en heb ik zelf maar 1000 geboden en gaat niemand daar overheen.quote:Lennart Scholtens (60391774)
17 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 650
Loon: 701 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Zulu FB
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Lol, die speler was een waailapquote:15-05-2005 om 20:44 Een hele oploop vandaag bij het hoofdkantoor van Kristiansund, na aankondiging van de verkoop van een speler. Boze supporters wonden zich op over zijn vertrek en stelden vragen over het vervangingsbeleid bij mogelijke blessures.
15-05-2005 om 19:14 Kristiansund maakte vandaag bekend dat de stadionverbouwing is begonnen. De aannemer bezweert dat het project geheel op schema ligt, voor de verandering, maar weigert harde toezeggingen te doen.
Je bent niet de enige, volgend seizoen spelen voor zo ver ik weet ook in V:quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:40 schreef Mokkaboon het volgende:
hey mensen, zondag ging ik naar breda, en ik heb thuis geen internet... maandag vrije dag, dus ik ben nu weer hattrick aan het checken...
hoe zijn de P/D duels gegaan? ik heb niet iedereen van fok (die een kwali moest spelen) in m'n lijstje staan...
heeft iemand de resultaten bijgehouden? kwil wel weten of ik niet de enige ben in de V divisie
quote:17-05-2005 om 15:32 Supporters van K.F.C. Minnertsga vierden met veel bier de aankondiging dat de club versterking heeft gevonden door een nieuwe speler vast te leggen. "Dit wordt heel zuur voor de concurrentie," voorspelde een overgelukkige fan.
En nu is het geld opquote:Rainer von Freyhold (15660941)
24 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 11 040
Loon: 7 560 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: matig Keepen: uitmuntend
Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos
ik zit in VII.352 en zie de kans dat ik promoveer heel erg klein in. Ik ga denk ik een trainingsseizoen houden. Ff mn jonge spelertjes flink trainen en dan voor een mooie prijs verkopen of zoquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:29 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zit in VII.965.....het lijkt allemaal mee te vallen, 1 team is een WO, 1 team zou een X'je kunnen zijn en de rest is gelijk aan mij, of ietsje sterker of ietsje slapper. Ik weet niet of ik kan promoveren. If not, dan zou ik dat dan niet zo heel erg vinden
En ik ben de enige in mn divisie die Supporter is.....wordt saai kwa persberichten
He Hives, leef jij ook nogquote:
idd geweldig ja!quote:
??stage??quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:32 schreef pvrens het volgende:
daar wil je toch niet stagelopen.... moet je gewoon 10 trappen oplopen... en dan zon leeg uitzicht.
Ben zelf trouwens van plan om in de zesde te blijven en af en toe wat stunts uithalen zou uiteraard leuk zijn tegen die teams
Leuke bekertegenstander om mee te beginnen...quote:The Hot Shots 3 (363395)
Land: Nederland
Regio: Overijssel
Stadion: The Hot Shots 3 Arena
Taal: Nederlands
Competitie: # 2 in IX.797
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |