Ja, omdat die anders niet klaar is voor het volgende seizoen... en ik ben zondag en maandag weg.... dus.... kan pas dinsdag beginnen.. moet net lukken voor de eerste bekerwedstrijd...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:02 schreef Mokkaboon het volgende:
[..]
je hebt tot 23 mei voordat de kosten verdubbelen, moet het persee vandaag al gebeuren die verbouwing?
Nee, alleen als je promoveertquote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:33 schreef TimmyAsd het volgende:
Als ik morgen verlies, krijg ik dan wel 10% meer supporters. Aangezien ik wel kampioen ben geworden..
Je bent aangenomen, welkom bij de fedquote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:47 schreef Oldbie het volgende:
* Oldbie is nu ook supporter en heeft zich inmiddels aangemeld bij de federatie.
Wanneer krijg ik te horen dat ik erbij zit??
please be gentle with this newbie
en de medaille is er ookquote:15-05-2005 Je supporters hebben hun jaarlijkse clubkaart weer betaald en je ontvangt in totaal 44 100 ¤.
15-05-2005 Je hebt 60 000 ¤ ontvangen omdat je kampioen of gepromoveerd bent.
15-05-2005 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 90 000 ¤ aan prijzengeld
SD heeft mij niet verslagen komrad...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:47 schreef komrad het volgende:
lekker VK, counter goeroe, dan moet Sirda jou ook nog zien te verslaan.
Trouwens hoe is het in london + omgeving?
Hives, niet weggaanquote:Op zondag 15 mei 2005 12:26 schreef The_Hives het volgende:
ik heb trouwens geen doelstellingen. Ik doe steeds minder aan hattrick (tijdsgebrek).
Als ik wat moet verzinnen: 40 sterren, handhaving in VI
Ik gebruik mattricks. Niet supergeavanceerd, maar wel gratis dus.quote:Op zondag 15 mei 2005 12:46 schreef Oldbie het volgende:
Gebruiken jullie ook een programma voor een beter overzicht en het maken van opstellingen? Welke komt het beste uit de bus en is gratis? (ik ben en blijf Nederlander he)
Economische update:quote:Jon Huyzers (64866785)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 580
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Goeie YP.quote:15-05-2005 Je supporters hebben hun jaarlijkse clubkaart weer betaald en je ontvangt in totaal 16 110 ¤.
15-05-2005 Je hebt 10 000 ¤ ontvangen omdat je kampioen of gepromoveerd bent.
15-05-2005 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 45 000 ¤ aan prijzengeld.
Website niet bereikbaarquote:Op zondag 15 mei 2005 12:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik gebruik mattricks. Niet supergeavanceerd, maar wel gratis dus.
quote:
waarom heb ik nooit zo'n pullquote:Op zondag 15 mei 2005 12:59 schreef Cart_man het volgende:
HAM is wel een goede.
YP:
[..]
Economische update:
[..]
Goeie YP.
HAM of HTratings zijn ook goed.quote:
Let niet op die TS, redelijk scoren, maar ook redelijk verdedigen. Maar dan nog een redelijke YSquote:
quote:Op zondag 15 mei 2005 13:17 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik ga niet helemaal weg, ik besteed er alleen nog maar heel weinig tijd aan. Ooit zal ik zelfs weer op irc komen
Dunno... Zulke prutsers kunnen het niet doen in mijn teamquote:Op zondag 15 mei 2005 13:32 schreef The_Hives het volgende:
wat betaal ik voor een formidabele spits van een jaar of 20-22?
eventueel matig passen erbij ofzo
Miljoen maar??quote:
tja, dat jij geld hebt door goede YP'squote:
???quote:Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 4 800
Loon: 2 016 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Real Granadino
Waarschuwingen: 1
Fysiek: 1 we(e)k(en) geblesseerd
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: rampzalig
Ik zie dat je geld hebtquote:Op zondag 15 mei 2005 14:30 schreef The_Hives het volgende:
ja idd. Niet gekocht. Mn gevoel zegt dat ik een kans gemist heb
Had dan ook op IRC gekomen piemel... Dan ben ik mss nog in staat om je te helpen...quote:Op zondag 15 mei 2005 14:30 schreef The_Hives het volgende:
ja idd. Niet gekocht. Mn gevoel zegt dat ik een kans gemist heb
en nu even vertalen naar het nederlandsquote:Op zondag 15 mei 2005 15:53 schreef Mokkaboon het volgende:
* Mokkaboon moet ff z'n nieuwe aankoop showen
Na de verkoop van m'n Yuri Bertram (uitmuntend pos spel, uitstekend passen) voor 2.250.000 heb ik voor 1.400.000 deze speler gekocht:
(Ik train passen)
[afbeelding]
quote:Op zondag 15 mei 2005 15:30 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Had dan ook op IRC gekomen piemel... Dan ben ik mss nog in staat om je te helpen...
Nu zie ik het nu pas... (De eerste opmerking was natuurlijk een garpje...)
quote:20 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Hrvatska
Total Skill Index (TSI): 2 970
Loon: 1 224 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: hapoel herut
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carrière: 28
Hattricks in carrière: 4
Competitiedoelpunten dit seizoen: 12
Bekerdoelpunten dit seizoen: 1
aubquote:Op zondag 15 mei 2005 15:54 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
en nu even vertalen naar het nederlands
Ik weet alleen wat solid en passable betekent
dat is wel leuk en aardig allemaal wat je daar schrijft. Maar de belangrijkste informatie mis ik....quote:Op zondag 15 mei 2005 16:21 schreef Uddel het volgende:
Zo.. ik ben weer terug van een weekje vakantie in Griekenland. Heb afgelopen woensdag daardoor geen oefenwedstrijd gehad..TU was daardoor weinig boeiends, wel had ik vorige week m'n jeugdopleiding naar uitstekend, gisteravond nog ff de YP gedaan, goed verdedigen 17 jaar zonder bijstats, toch leuk.
YP van vanochtend was weinig boeiends. Ben vijfde geeindigd, vanmorgen opdracht gegeven m'n stadion uit te breiden van 11700 naar 25700, sta nu -200k, maar daar kom ik wel bovenop. Denk dat m'n stadion nog niet groot genoeg is, maar we zullen zien..
quote:Simon Nordland (44459348) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
20 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 4 050
Loon: 1 248 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Dapp're Strijders
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: zwak
Forum Opties | |