zal wel en meteen einde bieding, 10k is max voor een speler met TSI 0quote:
je weet niet eens of ik fop benquote:Op maandag 16 mei 2005 22:01 schreef komrad het volgende:
[..]
je weet toch dat je mijn favoriet fopneger bent. Vooral je echte naam maakt het zo'n mooie combinatie
ik kan het me, je naam kennende, haast niet voorstellen. Deze voorstelling wordt versterkt door het feit dat ik heb vernomen dat je op Co Adriaanse lijktquote:Op maandag 16 mei 2005 22:05 schreef The_Hives het volgende:
[..]
je weet niet eens of ik fop ben. Jij komt nooit op de meetings die we gehad hebben
dus als ik mijn haar wat laat bleken en alle weken de kroes uit mn krullen gestyled wordt, ben je meteen fopquote:Op maandag 16 mei 2005 22:05 schreef komrad het volgende:
[..]
ik kan het me, je naam kennende, haast niet voorstellen. Deze voorstelling wordt versterkt door het feit dat ik heb vernomen dat je op Co Adriaanse lijkt
bewijs het tegendeel zou ik zeggenquote:Op maandag 16 mei 2005 22:07 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dus als ik mijn haar wat laat bleken en alle weken de kroes uit mn krullen gestyled wordt, ben je meteen fop
een foto van mij en mijn vriendin toen ik mijn haar nog niet liet stylen.quote:
Let wel op, als je een friendly speelt in het buitenland kost je dat 6.000quote:Op maandag 16 mei 2005 23:20 schreef ScudRaket het volgende:
Als je voor woensdag al een friendly hebt staan kan je er geen meer regelen. Ik weet niet of je tot de gelukkigen behoort die ook voor de nationale beker spelen, zo niet dan kan je andere teams die dat ook niet spelen uitdagen.
Internationale friendlies zijn aan te raden, aangezien ze 2x zoveel experience opleveren als binnenlandse friendlies.
Dan organiseer ik toch een thuiswedstrijdquote:Op maandag 16 mei 2005 23:22 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Let wel op, als je een friendly speelt in het buitenland kost je dat 6.000
of je laat ze naar je toe komenquote:Op maandag 16 mei 2005 23:22 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Let wel op, als je een friendly speelt in het buitenland kost je dat 6.000
de enige die gedegradeerd is naar V? de enige die gepromoveerd is naar V of de enige die in V zit?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:40 schreef Mokkaboon het volgende:
heeft iemand de resultaten bijgehouden? kwil wel weten of ik niet de enige ben in de V divisie
Voor 50.000 en nu staat ie weer te koop en heb ik zelf maar 1000 geboden en gaat niemand daar overheen.quote:Lennart Scholtens (60391774)
17 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 650
Loon: 701 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Zulu FB
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0